http://yle.fi/uutiset/rabbi_krimin_kriisista_apokalypsi_nyt/7168054
Rabbi Krimin kriisistä: Apokalypsi, nyt!
Samalla kun suurin osa maailmasta seuraa huolestuneena Venäjän toimia Krimillä, haluavat jotkut haredijuutalaiset kiittää Venäjän presidenttiä tämän edesottamuksista.
- Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua. Sitten kun kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias tulee millä hetkellä hyvänsä, kuuluu ennustus Shternbuchin mukaan.
Tuossa on Haaretzin uutinen aiheesta :
http://www.haaretz.com/blogs/west-of-eden/.premium-1.582663#
Not only Christian fans of Armageddon are buzzing: According to one rabbi, the Vilna Gaon himself predicted that when the Russians take Crimea, the steps of the Messiah will be heard.
read more: http://www.haaretz.com/blogs/west-of-eden/.premium-1.582663#
pertsa2012 / messiaaniset ajat
7
118
Vastaukset
Eikös se ole sama heppu, jonka mukaan tää maapallo olisi pitänyt tuhoutua jo vuosia sitten?
- joo-0
Mitähän selittelyjä nyt keksitään, kun mitään ei taaskaan tapahdu.
joo-0 sanoi :
Mitähän selittelyjä nyt keksitään, kun mitään ei taaskaan tapahdu.
_________
Ei tarvitse selitellä yhtään mitään.
Eikö sinne "kovalevyllesi" mahdu asioita myös varastoitaviksi
joita sitten vedetään esiin kun aika tulee jos tulee.- joo-0
pertsa2012 kirjoitti:
joo-0 sanoi :
Mitähän selittelyjä nyt keksitään, kun mitään ei taaskaan tapahdu.
_________
Ei tarvitse selitellä yhtään mitään.
Eikö sinne "kovalevyllesi" mahdu asioita myös varastoitaviksi
joita sitten vedetään esiin kun aika tulee jos tulee.Puhuin tuosta Rabbista.
Tämä aloitus oli siis teille uskoville jotta tietäisitte ottaa huomioon mitä saattaisi olla tulossa.
En ole asiaa tarkistellut mitenkään mutta pistäkää korvan taakse.- joo-0
Saattaisi, ehkä, mahdollisesti.
Samoja sanoja vilisee profetiapalstallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514
