Mulla on ollut tuuria, että taloyhtiömme talonmies on tykästyny muhun. Tosin kun tuo on varattu niin tuo on välillä vähän huonolla omatunnolla varustettu, kun ei vaikuta olevan tyyppipettäjä kuitenkaan. Noh, mä olen houkutus sille. Se oli nähnyt mua aiemmin jo 2000 luvun vaihteessa. Tosin mä en sitä noteerannu. Nytkun muutin tähän kämppään kolmisen vuotta sitten, niin tuo perusjamppana tunnisti mut ja katseli yhä että, onpas tutunnäköinen ( kertoi minulle).
Tuossa vaiheessa emme vielä jutelleet. Tai muutakaan. Kerran ihmettelin kauhulla, kun olin jättänyt pyykit taloyhtiön kuivaushuoneeseen ja pilkareihini oli ilmestynyt pyykkipojalla kiinnitetty lappu " herkkupeppu". Fiilikset oli hyvin sekavat semisti mielihyvästä kauhusta kankeaan kerrostaloahdistelijaan.
kerran tuo sitten tuli tuonne kuivaushuoneeseen yhtaikaa, aamusella. Väkisin tuli jutuille. Hän kehui mua kauniiksi ja pyysi kahville.
Olemme siis kahvitelleet ja olen seksiäkin saanut. Todellla kätevä ratkaisu.
Paitsi että tosiaankin, hän on varattu. Ja huono omatunto. Eilen hän sitten taas, jälleen kerran, pahoitteli,ettei voi jatkaa "kahvitteluani", tosin kahville voi tulla samoin kuin voi tehdä pikkupalveluksia.. Kiva.
Tosin epäilen, että miten tuo kestää houkutusta ( minua), jos vain kahvittelemme ja saan pikkupalveluja?
en halua hänelle mitään pahaa. Mutta seuransa on toki viihdyttävää. Eilen sitten tuon keskustelun yhteydessä, kysyin häneltä, että hänkö jätti sen lapun pikkareihini. Juu. Kyllä. Niin itseasiassa olin arvellukin. Mutta tutui hyvältä saada kuulla se. Tosin, aika erikoiselta vaikuttaa. Vai onko kelkekään toiselle sattunut tällaista? Joko epämääräisen kiinnostus/ kehu lapun saajana tai jättäjänä.
Talkkari jätti lapun
22
<50
Vastaukset
- Naapuri_
Pitäiskö kokeilla tota lappujuttua. Meidän talossa asuu yks tosi hyvän näköinen nainen, johon olen ihastunut, mutta en uskalla sitä lähestyä. Pitäis vain tietää, mitkä pikkupöksyt narulla on sen.
- Ensuosittele
En suosittele. Voi päätyä ahdistelusta käräjille
- Nuuuuuuhhhh
Tosielämässä jos menee pyykkituvassa pikkuhousuja hipistelemään ja lappuja liimailemaan niin saattaa saada melko äkkiä potkut/häädön talosta. Siis jos kärähtää. Olen kyllä pariin kertaan joutunut kiusauksen valtaan ja salaa nuuskinut naapurin teinitytön stringejä pyykkituvassa, mutta kiinni en ole jäänyt.
- Hyivattu
Pervo-Sedät vittuun taloyhtiöista
- kaitoivoasaa
Hyivattu kirjoitti:
Pervo-Sedät vittuun taloyhtiöista
Lisää pervosetiä taloyhtiöihin.
- epäselvää
..."salaa nuuskinut naapurin teinitytön stringejä pyykkituvassa, mutta kiinni en ole jäänyt."
Stringit ovat luultavasti puhtaat ja tuoksuvat pesu-ja huuhteluaineelta. Mikä tuossa on se pointti? Huuhteluaine(ko)? - oikeasyy
epäselvää kirjoitti:
..."salaa nuuskinut naapurin teinitytön stringejä pyykkituvassa, mutta kiinni en ole jäänyt."
Stringit ovat luultavasti puhtaat ja tuoksuvat pesu-ja huuhteluaineelta. Mikä tuossa on se pointti? Huuhteluaine(ko)?Hulluus?
- Nuuuuhhh
Mitä hullua siinä on jos välillä vanhakin haluaa vähän irrotella ja nuuskia tyttöjen pöksyjä? Harmi tosiaan kun parhaat aromit on jäänyt pesukoneeseen :(
- Emmeolekoiria
Nuuuuhhh kirjoitti:
Mitä hullua siinä on jos välillä vanhakin haluaa vähän irrotella ja nuuskia tyttöjen pöksyjä? Harmi tosiaan kun parhaat aromit on jäänyt pesukoneeseen :(
Ei ole täyspäisen hommaa tuommoinen nuuhkiminen
- atännä
En ihan hoksannut, miten se hyvä tuurisi tuossa ilmenee. Huonoa tuuriahan tuo, että talkkari ei ole luvallista riistaa.
Toisaalta oikealta suunnalta saatu oikean tyyppinen positiivinen huomio on ihan mukavaa. Alkuvuodesta Prisman parkkipaikalla mies juoksi perääni, tarjosi paperinpalasta, hymyili ja pyysi soittamaan jos minulle sopisi joskus tavata, numero oli käsin kirjoitettuna siihen paperiin :) Kesällä joku työkavereistani oli jättänyt minulle nimettömän lapun, jossa luki vain, että olen tosi nätti :) Molemmista tuli ihan hyvä mieli, vaikken niihin sen enempää tarttunut. Eikä kukaan nolannut itseään.
Tuo "herkkupeppu" -lappu oli hauska, mutta jos sen olisi laittanut joku josta et pidä, niin se olisikin ollut jo ahdistavaa. Olen joutunut poliisin joskus kanssa selvittelemään parinkin sekopään lähestymisyrityksiä, eikä ne jutut todellakaan ole mukavia.- atännä
Korjaus: Olen joutunut poliisin kanssa joskus ...
- JooseppiG
atännä kirjoitti:
Sinä se jaksat päivästä toiseen kehuskella miten julmettua on vienti ja kysyntä. Mutta nirppanokkaiselle pikku-Göbbelsille ei ole mikään tarpeeksi hyvää. Hyhhyi.
atännä kirjoitti:
:) Tämän jos lukee pelkästään, niin tuosta sais NIIN paljon kaikkea 'mukavaa' fantasiaa väännettyä.
- atännä
JooseppiG kirjoitti:
Sinä se jaksat päivästä toiseen kehuskella miten julmettua on vienti ja kysyntä. Mutta nirppanokkaiselle pikku-Göbbelsille ei ole mikään tarpeeksi hyvää. Hyhhyi.
Tuleehan noita tilanteita aika usein, mutta niin tulee aivan varmasti muillekin. Niin kuin kirjoitin, niin oikean tyyppisestä huomiosta tulee hyvä fiilis ja vääränlaisesta huono. Koitan itsekin jakaa positiivista huomiota muille, en kyllä lähdestymisyrityksinä kun sopivaa kohdetta ei ole näköpiirissä, mutta muuten.
Voi olla ettei ole minulle sopivaa kumppania, mutta ei se haittaa. Ihan itse olen sitten yksin, ei se ole kuin sitä yhdeltä sopivalta pois jos edes siltäkään :) Sinkkuna on ihan hyvä. - atännä
pete_pjn kirjoitti:
:) Tämän jos lukee pelkästään, niin tuosta sais NIIN paljon kaikkea 'mukavaa' fantasiaa väännettyä.
Heh ;)
- 0-mies
atännä kirjoitti:
Sulla sitä vientiä riittää
Jos se ei olisi varattu, olisitkin varmaan jo ilmoittanut poliisille perverssistä ahdistelijasta. Mutta varattu mieshän kelpaa aina, koska se on kelvannut muillekin, niin täytyyhän sen olla hyvä.
- Kysynvaan
Annatko aina paskoille?
- Oppiasinulle
Kaikki naiset antaa
- Kilttiatm
Aina naiset antaa pilluu varatuille pettäjä jännämiehille.
- Naisetonpahoja
Totta kai ne antaa. Tuliko sulle jonain yllätyksenä?
- Fttggccc
On se niin väärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446