Vaparit ja kostoporno

luonteenlujuutta

Miksi alennutte tuollaiseen? Osoittaisitte vähän pidempää pinnaa. Ei kannata alkaa trollailemaan.

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääoliuutta

      Kostopornoo :-D LOL LOL

    • Palstalla näkyy olevan tapana projisoida jokainen yksittäisen vapariksi epäillyn henkilön toiminta kaikkien vapaa-ajattelijoiden yhteistyössä tekemäksi. Hieman erikoiselta vaikuttaa. Tästä paistaa ikävästi läpi tarve mustamaalata liittoa. Surullista että näin tapahtuu, mutta sen ymmärtää kun tietää että Vapaa-ajattelijain liiton tavoitteissa ei ole mitään kritisoitavaa, niin kritisoidaan sitten ihmisten kautta koko liittoa.

      • luonteenlujuutta

        No, onhan vapareiden avainhenkilö ollut eilen aktiivinen tuon kostopornokirjoittelun suhteen.
        Miksei sitä ei saisi huomioida? Vaparit eivät kestä mitään rakentavaa kritiikkiä, uhriutuvat heti.

        Vapareiden moraali tuntuu olevan kaksinaismoralismia. Kritisoivat muita, mutta itse tekevät samoin. Kun siitä huomauttaa, niin joka kerta vastaus on "kun se ja sekin tekee".
        Ei jaksa arvostaa tuollaista.


      • Rahahanat.kiinni
        luonteenlujuutta kirjoitti:

        No, onhan vapareiden avainhenkilö ollut eilen aktiivinen tuon kostopornokirjoittelun suhteen.
        Miksei sitä ei saisi huomioida? Vaparit eivät kestä mitään rakentavaa kritiikkiä, uhriutuvat heti.

        Vapareiden moraali tuntuu olevan kaksinaismoralismia. Kritisoivat muita, mutta itse tekevät samoin. Kun siitä huomauttaa, niin joka kerta vastaus on "kun se ja sekin tekee".
        Ei jaksa arvostaa tuollaista.

        Aivan oikein. Kun vaparit esiintyvät (muka) varteenotettavana ihmisoikeusjärjestönä, toiminnan tason pitäisi olla sellaista. Netissä trollailu ei ole ihmisoikeusjärjestön toimintaa.


      • luonteenlujuutta kirjoitti:

        No, onhan vapareiden avainhenkilö ollut eilen aktiivinen tuon kostopornokirjoittelun suhteen.
        Miksei sitä ei saisi huomioida? Vaparit eivät kestä mitään rakentavaa kritiikkiä, uhriutuvat heti.

        Vapareiden moraali tuntuu olevan kaksinaismoralismia. Kritisoivat muita, mutta itse tekevät samoin. Kun siitä huomauttaa, niin joka kerta vastaus on "kun se ja sekin tekee".
        Ei jaksa arvostaa tuollaista.

        Minä en ota vastaan kritiikkiä siitä mitä joku toinen tekee. Jos haluat kritisoida jonkun tietyn käyttäjän kirjoitusta, voit nimetä hänet ja kritisoida hänen toimintaansa. Tälle palstalle kirjoitettuja viestejä ei ennakkotarkasteta missään Vapaa-ajattelijain johtoportaassa joten on ihan turha syyllistää liittoa siitä mitä yksityishenkilöt netissä kirjoittelevat. Kyllä kritiikki kestetään kunhan se on suunnattu oikealle taholle.


      • luonteenlujuutta
        rainbowshy kirjoitti:

        Minä en ota vastaan kritiikkiä siitä mitä joku toinen tekee. Jos haluat kritisoida jonkun tietyn käyttäjän kirjoitusta, voit nimetä hänet ja kritisoida hänen toimintaansa. Tälle palstalle kirjoitettuja viestejä ei ennakkotarkasteta missään Vapaa-ajattelijain johtoportaassa joten on ihan turha syyllistää liittoa siitä mitä yksityishenkilöt netissä kirjoittelevat. Kyllä kritiikki kestetään kunhan se on suunnattu oikealle taholle.

        Kyllä liiton avainhenkilöiden tulisi netissä kirjoittaa asemansa edellyttävällä tavalla.


      • Mistä sinä tiedät kuka on rekisteröimättömän "reddington" -nimimerkin takana? Viestin on voinut kirjoittaa nähdäkseni kuka tahansa, ehkä joku vapaa-ajattelijoiden vastustaja silkkaa ilkeyttään? Käsittämätöntä syyllistää koko 1500-jäseninen vapaa-ajattelijain liitto anonyymin kirjoitteluista.


      • Reddington
        luonteenlujuutta kirjoitti:

        Kyllä liiton avainhenkilöiden tulisi netissä kirjoittaa asemansa edellyttävällä tavalla.

        Hauska pikku uutinen sinulle: en ole edes vapaa-ajattelijoiden liiton jäsen. Vituttaako kun tarkkaan rakentamasi salaliittoteoria romahti?


      • phenemon
        Reddington kirjoitti:

        Hauska pikku uutinen sinulle: en ole edes vapaa-ajattelijoiden liiton jäsen. Vituttaako kun tarkkaan rakentamasi salaliittoteoria romahti?

        Miksi luulet määritelmän liiton avainhenkilö tarkoittavan sinua?


      • phenemon
        rainbowshy kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kuka on rekisteröimättömän "reddington" -nimimerkin takana? Viestin on voinut kirjoittaa nähdäkseni kuka tahansa, ehkä joku vapaa-ajattelijoiden vastustaja silkkaa ilkeyttään? Käsittämätöntä syyllistää koko 1500-jäseninen vapaa-ajattelijain liitto anonyymin kirjoitteluista.

        Mielenkiintoista, että sinäkin luulet/esität liiton avainhenkilön tarkoittavan Reddingtonia. Minulla tuli aivan muu nimi mieleen lukiessani ketjuja.
        (Reddingtonhan voisit olla vaikka sinä.)


      • phenemon kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että sinäkin luulet/esität liiton avainhenkilön tarkoittavan Reddingtonia. Minulla tuli aivan muu nimi mieleen lukiessani ketjuja.
        (Reddingtonhan voisit olla vaikka sinä.)

        En nyt sanoisi että mielenkiintoista vaan loogista. Ketjussa on viitattu "kostopornoon" jonka oletin olevan viittaus tähän ketjuun: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13760434/pornoilevat-kristityt

        Jos se ei viitta tuohon, niin ehkä "phenemon" tai "luonteenlujuutta" voisitte kertoa missä viestissä "liiton avainhenkilö" kirjoittaa jostain joka voidaan tulkita kostopornoksi.


    • kokeillaastätä

      Eikös tähän väliin pitäisi ottaa sovintoseksiä välillä.

    • kohteliaastitoki

      Ahhahahahhaa. Aamun paras vitsi. Nimim. reddington "liiton avainhenkilö".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe