Tämä video on teille. Älkää antako saatanan viedä lapsianne ja nuorianne mukanaan helvettiin. Mikään maailman musiikki ei ole Jumalasta. Eikä Jumala voi ottaa syntiä Taivaaseen.
https://youtu.be/Zr3b512IX7I?list=LLf0Y40NASL5s-ZWsmmnqzUQ
Te uskovat lasten ja nuorten vanhemmat
ruut333
2
103
Vastaukset
- jahöpöhöpö
jumalat ja saatanat ovat mielikuvitusolentoja
- arjensankariTerttu
Ei helvetti! Miten nämä kaikki hihhulit aina kehittävät kaikesta vähänkään hauskasta, jonkin synnin ja pahan? Näillä "tosi uskovaisilla" on myös aina sellainen hihhulilookki, jotenkin kiero ja perverssi tyyli päällä jatkuvasti, kun pitää muita aina kieltää, jotta tuntisi oman merkityksettömän elämän edes jonkin arvoiseksi. Hävetkää! Te sinne helvettiin olette tajuamattanne matkalla ja haluatte että muutkin kusevat tämän yhden ja ainoan elämänsä, kuten tekin olette tehneet. Hävetkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351