Lainasin viime perjantaina (21.08)autoani, volvo s80 vm-99, kavereilleni jotka lähtivät bilettämään. Kuinka ollakkaan, autoa en samassa kunnossa takaisin saanut. Kaveri potki oveen, peräluukkuun lommot ja lopuksi löi tuulilasiin halkeaman. Auton ostin
sukulaiseltani 20.08 eli ehti yhden päivän olla vanha. Vein auton arvioitavaksi korjaamoon ja lopputulos: 3778,90€!! Asia on sikäli riidaton, kaveri myöntää teon.
Kuitenkin auton korjauskulut ylittää reippaasti auton todellisen arvon(n.1500€-2000€) eli kaveri joka rikkoi autoani vei asian lähitapiolaan ja kysymykseni onkin se, että voinko vaatia summaa pankkitililleni vai maksaako vakuutusyhtiö suoraan korjaamolle em. Summan? Ensimmäistä kertaa tälläistä...
autoni rikottiin!!volvo s80 2.5 tdi 1999
volvomiies
2
205
Vastaukset
- 9-6
Vakuutusyhtiö päättää mitä tekee, todennäköisesti lunastaa auton, eivät koskaan korvaa enempää kuin auton käypä arvo on. Kysy vakuutusyhtiöstä.
- ei_taida_onnistua
Millä perusteella kaverisi vakuutusyhtiö olisi vastuussa kaverisi tahallaan murjomasta autostasi? Ei mikään vakuutusyhtiön korvaa vakuutuksenottajan tahallisesti aiheuttamia vahinkoja. Vai onko LähiTapiola sinun vak.yhtiösi? Onko sinulla tuon hintaiselle kotterolle tosiaan täyskasko? Vai mistä nyt on tarkemmin ottaen kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233