seurustelusuhteita, vakipanoja ja yhden illan juttuja tai muita? Kuinka vanha olet ja oletko mies vai nainen? Mitkä on olleet parhaita. Haluaisitko että olis enemmän tai vähemmän?
Mulla (nainen 35v)
Seurusteluja: 1 nainen, 3 miestä
Vakipanoja: 2 miestä
Nukkumakavereita: 1 mies
Yhden illan juttuja: 1 nainen
Aika vähänhän näitä on ollut. Monien vuosien kuivia kausiakin välissä. Suhteita olis saanut olla enemmänkin.
Seksin puolesta ehdottomasti parasta oli seurustelu naisen kanssa. Toiseksi paras toinen vakipanomies. Eka miesystävän kans oli myös tosi kuumaa. Yleisesti ottaen vakipano on paras suhdemuoto, ei seurustelun rasitteita ja seksiin voi keskittyä kunnolla kun ei tarvii ottaa toista muuten huomioon.
Suhdekysely: Paljonko sulla on ollut
49
<50
Vastaukset
- Yks.nainen.vaan
Joo ihan totta puhut et "vakipano" henkisesti vapain ja onnellisin suhdemuoto kun ei kokoajan tarvi miettiä tiskikasaa ja Milla-marian korvatulehdusta ja Tessun eläinlääkärikäyntiä arjen ja seksin aikana. :)
"Paljonko sulla on ollut seurustelusuhteita, vakipanoja ja yhden illan juttuja tai muita? Kuinka vanha olet ja oletko mies vai nainen? Mitkä on olleet parhaita. Haluaisitko että olis enemmän tai vähemmän?
On khyl tosi vaikee vastata noihin. Oon 35v nainen ja paljon helpompi kysymys ois monta kertaa olet elämäsi aikana ihastunut, entäpä rakastunut.
1.Seurustelusuhteita: 3kpl. Kolmas menossa parhaillaan. Seurustelen joka miehen kanssa kenen kanssa nain enemmän kuin kerran. Eli syömme, keskustelemme matkustamme, halimme vietämme kaiken vapaa-aikamme yhdessä jne ...vuosia
2.Vakipanoja: (katso kohta 1.) Eli jos lähden naimaan uudelleen niin kyllä siinä jo tunnetta on mukana. Ja joka kerta siitä....toisesta nainnista...on lähtenyt vuosien suhde eli ilmeisesti mieskin viihtynyt seurassani.
3.Yhdenillanjuttuja: Ei mitään tietoa. Joskus opiskeluaikana tuli varmaan annettua jollekin kännissä...sen jälkeen kaikki miehet (muutama) joita oon selvinpäin nainut kerran ovat hallunneet jatkoa mutten ole siihen suostunut (katso kohta 2)
Muita: avoliitto 7v. (katso kohta 2) - nnnn91
Nainen24
Seurusteluja: 0
Vakipanoja:0
Nukkumakavereita:0
Yhden illan juttuja0
Haluaisin joskus(seurustelu), ehkä, ei varma vielä..- KolmikymppinenM
Olisitko kiinnostunut yhenillanjutusta/ vakipanosuhteesta/ tutustumaan, mikäli laitan meilin?
Minulla ainoastaan yksi yhden illan juttu taustalla. Pidän ajatuksesta, että me....
- 1212
Vaikuttaisi siltä että fuckbuddyily on tulevaisuutta. Sinänsähän kyse on samasta asiasta kuin irtosuhteet, mutta se on helpompaa 30 naisille kun ei tarvitse odotella pleijereitä baareissa.
Koska kaikille ei riitä alfoja omaksi, ottaa nainen mieluummin palan alfaa kuin betan kokonaan. Loppuajan voi sinkkuilla.
Se on surullista että naiset ovat kuin miehiä nykyään. Ennen "panemisesta" ja "panoista" puhuivat ammattikoulun pojat - nyt niistä puhuvat tunnekylmät naiset jotka haluavat miehen lähinnä dildoksi eikä oikeaksi kumppaniksi.
Mutta, jatkakaa :)- 1212
Ai niin, minun vastaukseni:
Seurusteluja: 2
Vakipanoja: 0
Nukkumakavereita: 0
Yhden illan juttuja: 0 - Yks.nainen.vaan
Sillä erotuksella etten ikinä olisi irtosuhteessa alfamiehen kanssa jota en rakasta. Jotain vaatimuksia meillä 30 naisilla. :)
- 256256
Mies 38-vuotta. En ole päässyt naisten kanssa mihinkään lähempään tuttavauuteen koskaan. Olen ihan OK-näköinen, pitkä, eikä minulla ole MT-ongelmia.
Yhden illan juttuja: 0 - eiyhdenillansuhteita_m
Lasketaanko parin-kolmen kuukauden tapailu seurusteluksi vai vakipanoksi? Kyseessä ei ole siis pelkästään tapailuja joissa on seksiä vaan tehdään samanlaisia asioita joita pariskuntakin ja ei tapailla muita, mutta suhde ei ole kuitenkaan kehittynyt yhtä vakavaksi kuin oikeassa parisuhteessa.
Mies 30v
Seurusteluja: 5 tai 9 laskemistavasta riippuen
Vakipanoja: 0 tai 4 laskemistavasta riippuen
Yhden illan juttuja: 0 - jäännöserä
Mies 38v
Yhden illan juttuja: 5 - Rose23
Seurusteluja/parisuhteita: 2
Yhden illan juttuja: 0- Rose23
Ja siis nainen 23v (kohta 24) :P
- 1212
Rose23 kirjoitti:
Mistäs hyvästä tuo? :D
Yhden illan juttuja: 0
:) - kunniallinen_mies
Rose23 kirjoitti:
Mistäs hyvästä tuo? :D
Koska olet kunniallinen nainen
- Ex-------PUA
Minähän sanoin, että Rose23 on fiksu ja kunnon nainen!
Kyllä minä vaan tunnistan sellaiset kun näen.
(eikä ole sattumaa, että hän lukeutuu myös heihin, joiden nimimerkkiä on varasteltu - kertoo että sen tekee hänen täydellinen vastakohtansa) - 1212
Kyllä. Rose23 on myös todiste siitä ettei, toisin kuin irtosuhteilijat/panosuhteilijat väittävät, ole mitenkään välttämätöntä tai normaaliin kehityskaareen kuuluvaa harrastaa seksiä usean miehen kansa tai suhteissa joihin ei liity rakkautta. Päin vastoin, ihmisen biologiaan jo käytännön syistä kuuluu että seksiä vain rakkaudesta ja silloin kun sitoudutaan olemaan yhdessä. Vai onko joku palstan naisista sitä mieltä että Rose23 toimii hölmösti pyrkiessään löytämään elämänkumppanin 23-vuotiaana eikä 29-vuotiaana?
- Ex-------PUA
1212 kirjoitti:
Kyllä. Rose23 on myös todiste siitä ettei, toisin kuin irtosuhteilijat/panosuhteilijat väittävät, ole mitenkään välttämätöntä tai normaaliin kehityskaareen kuuluvaa harrastaa seksiä usean miehen kansa tai suhteissa joihin ei liity rakkautta. Päin vastoin, ihmisen biologiaan jo käytännön syistä kuuluu että seksiä vain rakkaudesta ja silloin kun sitoudutaan olemaan yhdessä. Vai onko joku palstan naisista sitä mieltä että Rose23 toimii hölmösti pyrkiessään löytämään elämänkumppanin 23-vuotiaana eikä 29-vuotiaana?
Juuri näin.
Ja samalla voisi kysyä, että onko nämä samaiset naiset joiden voi havaita vastustavan esim. prostituutiota, sitä mieltä, että Rosen pitäisi laittaa itsensä tyrkylle ja käytettäväksi, jotta voisi sanoa eläneensä täyttä elämää, eikä täten aiheuta mielipahaa palstan polkupyörille? Vai onko hänellä oikeus monogamiaan? Entä saako hän kieltäytyä hypergamiasta, eli etsiä miestä jossa ihminen ja kumppanikelpoisuus on tärkeintä, korkeamman tason kuten aseman sijasta? Vai onko hänen vaikkapa hylättävä nykyinen miehensä, jos joku status-sonni tulee ehdottelemaan jalkavaimoksi ryhtymistä? Rosehan on lähes naisvihaaja jos ei tee niin. - noloja.oppeja
kunniallinen_mies kirjoitti:
Koska olet kunniallinen nainen
Luulin että kunnia menee lun miehiä on enemmän kuin yksi. Hänhän kertoo olleensa kahden kanssa parisuhteessa.
- jst.just.just
Ex-------PUA kirjoitti:
Juuri näin.
Ja samalla voisi kysyä, että onko nämä samaiset naiset joiden voi havaita vastustavan esim. prostituutiota, sitä mieltä, että Rosen pitäisi laittaa itsensä tyrkylle ja käytettäväksi, jotta voisi sanoa eläneensä täyttä elämää, eikä täten aiheuta mielipahaa palstan polkupyörille? Vai onko hänellä oikeus monogamiaan? Entä saako hän kieltäytyä hypergamiasta, eli etsiä miestä jossa ihminen ja kumppanikelpoisuus on tärkeintä, korkeamman tason kuten aseman sijasta? Vai onko hänen vaikkapa hylättävä nykyinen miehensä, jos joku status-sonni tulee ehdottelemaan jalkavaimoksi ryhtymistä? Rosehan on lähes naisvihaaja jos ei tee niin.En naisena ketään naista tuomitse. Yleensä naiset ovat olleet kateellisia minulle siitä että miehiä riittää, kokemuksia riittää, olen elänyt täysillä sata lasissa. Jos olisin ujo, estynyt, ei-sanavalmis, hiljainen, ei-niin-viehättävä niin sellainen elämä olisi mahdottomuus. Sen sijaan vähät välitän tasoteorioista ja olen viehättävä, sosiaalinen, nätti, fiksu a ihailtu nainen eikä parisuhteen saanti ole ikinä ollut vaikeaa.
Paras ystäväni on jo vuosia itkenyt ettei saa miestä. Hän näyttää kasvoista hieman hevoselta mutta muuten kaikin puolin täydellinen pakkaus. Sanokaa miten voisin neuvoa häntä saamaan miehen? - Ex-------PUA
jst.just.just kirjoitti:
En naisena ketään naista tuomitse. Yleensä naiset ovat olleet kateellisia minulle siitä että miehiä riittää, kokemuksia riittää, olen elänyt täysillä sata lasissa. Jos olisin ujo, estynyt, ei-sanavalmis, hiljainen, ei-niin-viehättävä niin sellainen elämä olisi mahdottomuus. Sen sijaan vähät välitän tasoteorioista ja olen viehättävä, sosiaalinen, nätti, fiksu a ihailtu nainen eikä parisuhteen saanti ole ikinä ollut vaikeaa.
Paras ystäväni on jo vuosia itkenyt ettei saa miestä. Hän näyttää kasvoista hieman hevoselta mutta muuten kaikin puolin täydellinen pakkaus. Sanokaa miten voisin neuvoa häntä saamaan miehen?"En naisena ketään naista tuomitse. "
Kanamaista hyväsisko-toimintaa.
" Yleensä naiset ovat olleet kateellisia minulle siitä että miehiä riittää, kokemuksia riittää, olen elänyt täysillä sata lasissa."
Tuo on lutkan logiikkaa ja yritys saada jokin tuntumaan saavutukselta, mikä ei sitä tosiaankaan ole.
Saaminen on saavutus vain miehelle, ei naiselle.
Naiselle saavutus on pitää kintut yhdessä ja pysyä uskollisena yhdelle miehelle.
Etenkin nykyisenä huoramuodin aikana.
"Jos olisin ujo, estynyt, ei-sanavalmis, hiljainen, ei-niin-viehättävä niin sellainen elämä olisi mahdottomuus. Sen sijaan vähät välitän tasoteorioista ja olen viehättävä, sosiaalinen, nätti, fiksu a ihailtu nainen eikä parisuhteen saanti ole ikinä ollut vaikeaa."
Ainoa syy miksi se on mahdollista, on siinä että olet nainen.
Naisilla on seksuaalinen valta, ja nainen valitsee.
Mitä sinun pitää sanoa saadaksesi seksiä?
Aivan.
Sitten mieti mitä miehen pitää tehdä.
Lähdetään sellaisista elementeistä kuten hyvä ulkonäkö, raha, status, sekä kyky niellä tolkuton määrä paskaa ((jos ei kuulu etuoikeutettuun 1-10% ryhmään).
"Paras ystäväni on jo vuosia itkenyt ettei saa miestä. Hän näyttää kasvoista hieman hevoselta mutta muuten kaikin puolin täydellinen pakkaus. Sanokaa miten voisin neuvoa häntä saamaan miehen?"
Luopumaan hypergamiasta ja olemalla aloitteellinen. - jst.just.just
Ex-------PUA kirjoitti:
"En naisena ketään naista tuomitse. "
Kanamaista hyväsisko-toimintaa.
" Yleensä naiset ovat olleet kateellisia minulle siitä että miehiä riittää, kokemuksia riittää, olen elänyt täysillä sata lasissa."
Tuo on lutkan logiikkaa ja yritys saada jokin tuntumaan saavutukselta, mikä ei sitä tosiaankaan ole.
Saaminen on saavutus vain miehelle, ei naiselle.
Naiselle saavutus on pitää kintut yhdessä ja pysyä uskollisena yhdelle miehelle.
Etenkin nykyisenä huoramuodin aikana.
"Jos olisin ujo, estynyt, ei-sanavalmis, hiljainen, ei-niin-viehättävä niin sellainen elämä olisi mahdottomuus. Sen sijaan vähät välitän tasoteorioista ja olen viehättävä, sosiaalinen, nätti, fiksu a ihailtu nainen eikä parisuhteen saanti ole ikinä ollut vaikeaa."
Ainoa syy miksi se on mahdollista, on siinä että olet nainen.
Naisilla on seksuaalinen valta, ja nainen valitsee.
Mitä sinun pitää sanoa saadaksesi seksiä?
Aivan.
Sitten mieti mitä miehen pitää tehdä.
Lähdetään sellaisista elementeistä kuten hyvä ulkonäkö, raha, status, sekä kyky niellä tolkuton määrä paskaa ((jos ei kuulu etuoikeutettuun 1-10% ryhmään).
"Paras ystäväni on jo vuosia itkenyt ettei saa miestä. Hän näyttää kasvoista hieman hevoselta mutta muuten kaikin puolin täydellinen pakkaus. Sanokaa miten voisin neuvoa häntä saamaan miehen?"
Luopumaan hypergamiasta ja olemalla aloitteellinen.Mistä vitusta löytyy mies huippuälykkäälle naiselle? Jotenkin ajattelen ettei hän kohtaa millään tasoa alle 3000e kuussa ansaitsevien kanssa...siis ihan faktana ajattelen et jos hänet pistetään siivoojan tai varastomiehen tai työttömän kanssa samaan huoneeseen niin heillä ei ole yhteistä kieltä, mistä he voisivat edes puhua...
***Naiselle saavutus on pitää kintut yhdessä ja pysyä uskollisena yhdelle miehelle. ***
Kenelle sinkkunainen on uskollinen? En ole koskaan sanonut pettäneeni ketään, mutta suurimmalla osalla meistä on joskus lyhyitä sinkkukausia.
Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :D - satunsakullakin
jst.just.just kirjoitti:
Mistä vitusta löytyy mies huippuälykkäälle naiselle? Jotenkin ajattelen ettei hän kohtaa millään tasoa alle 3000e kuussa ansaitsevien kanssa...siis ihan faktana ajattelen et jos hänet pistetään siivoojan tai varastomiehen tai työttömän kanssa samaan huoneeseen niin heillä ei ole yhteistä kieltä, mistä he voisivat edes puhua...
***Naiselle saavutus on pitää kintut yhdessä ja pysyä uskollisena yhdelle miehelle. ***
Kenelle sinkkunainen on uskollinen? En ole koskaan sanonut pettäneeni ketään, mutta suurimmalla osalla meistä on joskus lyhyitä sinkkukausia.
Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :DSehän se just on se ätmien ongelma. "Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :D" Kun yhtä aikaa haluttaa ja pelottaa ja harmittaa kun toiset saa ja uskaltaa. Ätmit haluais että kaikki olis yhtä seksuaalisesti ahdistuneita kuin ne ja sitten tulis joku kiltti kaunis nuori nainen joka ohjais ne lempeästi erotiikan polulle. Sit syyttävät naisia siitä, että tää fantasia ei toteudu.
- Naisasialooseri1
jst.just.just kirjoitti:
Mistä vitusta löytyy mies huippuälykkäälle naiselle? Jotenkin ajattelen ettei hän kohtaa millään tasoa alle 3000e kuussa ansaitsevien kanssa...siis ihan faktana ajattelen et jos hänet pistetään siivoojan tai varastomiehen tai työttömän kanssa samaan huoneeseen niin heillä ei ole yhteistä kieltä, mistä he voisivat edes puhua...
Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :DLutkahan sinä olet. Ilmainen spermaviemäri, eikä sinulle kukaan ole kateellinen, säälivät korkeintaan. Mielestäni kaltaisesi naiset pitäisi kylvettää rikkihapossa.
- 1212
jst.just.just kirjoitti:
Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :DIhme juttu että Suomi on kuitenkin täynnä pariskuntia joissa mies tienaa satoja tuhansia tai miljoonia ja vaimo alle 3 000e.
Mitenkäs on mahdollista että enemmän tienaava nainen ei löydä keskustelevaa vähemmän tienaavan miehen kanssa, mutta enemmän tienaava mies löytää keskusteltavaa vähemmän tienaavan naisen kanssa?
Ja oliko niin että tulot ja älykkyys korreloivat ihan täydellisesti?
Ettei vain olisi niin että nainen haluaa "katsoa miestä ylöspäin", kuten hypergamiaa kierrellen kuvataan? - jst.just.just
1212 kirjoitti:
Ihme juttu että Suomi on kuitenkin täynnä pariskuntia joissa mies tienaa satoja tuhansia tai miljoonia ja vaimo alle 3 000e.
Mitenkäs on mahdollista että enemmän tienaava nainen ei löydä keskustelevaa vähemmän tienaavan miehen kanssa, mutta enemmän tienaava mies löytää keskusteltavaa vähemmän tienaavan naisen kanssa?
Ja oliko niin että tulot ja älykkyys korreloivat ihan täydellisesti?
Ettei vain olisi niin että nainen haluaa "katsoa miestä ylöspäin", kuten hypergamiaa kierrellen kuvataan?Miehille riittää että nainen on nätti. Nisen ei tarvitse olla kovin fiksu ja se voidan kokea uhkanakin jos nainen on liian älykäs.
Naisille ulkonäkö on yksi monista kriteereistä miestä kohtaan. Nainen kuitenkin salaa toivoo että mies olisi älykkäämpi kuin itse on, jotta voisi arvostaa ja kunnioittaa miestä ja katsoa miestä "ylöspäin."
Ja noista tuloista...tottakai löytyy poikkeuksia, joku voi olla vaikka sairaseläkkeelle jäänyt tms
Esim hyvä ystäväni korkeasti koulutettu nätti blondi on asunut jo yli 10 vuotta kadulla. Että kyllä kaikkea maailmaan mahtuu. - jst.just.just
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Lutkahan sinä olet. Ilmainen spermaviemäri, eikä sinulle kukaan ole kateellinen, säälivät korkeintaan. Mielestäni kaltaisesi naiset pitäisi kylvettää rikkihapossa.
Huomenta vaan sinullekin rakas! :)
- Ex-------PUA
jst.just.just kirjoitti:
Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :DTuo on tuota tyypillistä hypergamisen, ja pinnallisen huoran ajattelua.
Henkilö joka selittää statuksen ja rahan himonsa "älyllisyydeen kaipulla" on idiootti ja hypergaminen huora.
Jos jaat itseäsi, sinä petät tulevan miehesi, sillä teet itsestäsi lutkan joka on rakastantu enemmän kullikarusellia kuin tulevaa miestään. - Ex-------PUA
satunsakullakin kirjoitti:
Sehän se just on se ätmien ongelma. "Ätmit huutaa pillua mutta kinttujen pitää pysyä yhdessä! :D" Kun yhtä aikaa haluttaa ja pelottaa ja harmittaa kun toiset saa ja uskaltaa. Ätmit haluais että kaikki olis yhtä seksuaalisesti ahdistuneita kuin ne ja sitten tulis joku kiltti kaunis nuori nainen joka ohjais ne lempeästi erotiikan polulle. Sit syyttävät naisia siitä, että tää fantasia ei toteudu.
http://fundamentti.blogspot.fi/2015/05/naisten-vaara-dilemma.html olkiukko.
- Ex-------PUA
jst.just.just kirjoitti:
Miehille riittää että nainen on nätti. Nisen ei tarvitse olla kovin fiksu ja se voidan kokea uhkanakin jos nainen on liian älykäs.
Naisille ulkonäkö on yksi monista kriteereistä miestä kohtaan. Nainen kuitenkin salaa toivoo että mies olisi älykkäämpi kuin itse on, jotta voisi arvostaa ja kunnioittaa miestä ja katsoa miestä "ylöspäin."
Ja noista tuloista...tottakai löytyy poikkeuksia, joku voi olla vaikka sairaseläkkeelle jäänyt tms
Esim hyvä ystäväni korkeasti koulutettu nätti blondi on asunut jo yli 10 vuotta kadulla. Että kyllä kaikkea maailmaan mahtuu.Nainen kuvittelee älykkyydeksi sen, että voi manipuloida (seksillä).
Tässä tunnustat puolestasi hypergamian: "Nainen kuitenkin salaa toivoo että mies olisi älykkäämpi kuin itse on, jotta voisi arvostaa ja kunnioittaa miestä ja katsoa miestä "ylöspäin."
Samoin, näytä sinä minulle tuo blondi, niin minä voin näyttää mieheT jotka hänet ovat valmiita pelastamaan kaduilta.
Sen sijaan jos näytän sinulle kaduilla asuvan miehen, et tule löytämään naista joka hänet pelastaa sieltä.
- alfaM
- Seurustelusuhteita muutama, kerran naimisissa, yhden kanssa lapsi
- Vakipanoja muutama kymmenen
- yhden illan juttuja aikas monta, kaikkiaan yli 300 naista mutta luultavasti alle 400
Muutaman kerran kahden naisen kanssa, kerran kolmen kanssa ryhmäilyä, joidenkin pariskuntien kanssa yksin ja joiden kanssa oman pari mukana.
Ikää 46, nuorin viimevuonna 21v ja vanhin kautta aikojen varmaan joku 48.
Kerran viikon sisää viisi eri naista, kerran vuorokauden sisään kolme eri.
Ei koskaan tauteja eikä pahoja vedätyksiä.
Määrä on sopiva, kuitenkin erittäin monia vuosia on mennyt uskollisissa parisuhteissa. 0 mies 31v
Seurustelu ja vakipanoja 0
Yhen illan suhteita, joka tässä tapauksessa oli viikko on 1- DarkFear.ei.kirj
Mies, 37 v
Yhden illan juttuja: 0 - yksivain111
nainen, 25 v
Seurusteluja: 1
Yksi riittää koko elämäksi :) - naatintoa
Vakipanoja :Mieletön määrä.......soiton päässä----aina "natsaa" ....eli yhden illan /viikonlopun suhteita....Se hyvä ! Tule Sinäkin nauttimaan !!!!!
- ölölölöö
yhenillan juttuja joku30.
seurusteluja 1
vakipanoja9 - Ex---PUA
Seurustelusuhteita: 2
Vakipanoja: 4
Yhden illan juttuja: 54- Ex------PUA
Huomaa kuinka suosittu palstalla olen kun taas on ollut trolli asialla. Oikeast luvut ovat:
Seurustelusuhteita: 0
Olen aito neitsytsetä ja ylpeä siitä. Mieslutkat ovat yhtä kuvottavia kuin lutkaavat naiset. En päästä yhtäkään haisevaa limapillua herkkää ja kaunista kikkeliäni likaamaan. - Ex-----PUA
Heh, hyvä yritys trollit mutta pieleen menee joka kerta.
Suhteita: 5
Vakipanoja: 12
Yhden yön juttuja: 139
- Naisasialooseri1
Nainen, joka on toiminut ilmaisena huorana miehelle pitäisi mielestäni kiinnittää virutuspenkkiin ja hitaasti repiä raajat irti vartalosta
- onneksientunnesinua
Pitäis antaa mitali, että on tehnyt monen miehen elämän edes hetkeksi onnellisesi. :D
- 1212
onneksientunnesinua kirjoitti:
Pitäis antaa mitali, että on tehnyt monen miehen elämän edes hetkeksi onnellisesi. :D
Tuskinpa on, irtosuhteilijat/panosuhteilijat antavat vain miehille jotka saavat muutenkin paljon seksiä. Opittuaan baaripokausrutiinit, muutamat pelimiehet käyvät näitä naisia tukuttain läpi - kunnes kyllästyvät ja etsivät jonkun vähemmän poljetun vaimoksi.
- Hillbill7
Seurusteluja 4 kpl.
Vakipanoja 3 kpl.
Yhdenillan juttuja ehkä 20.
Lapsia 3 pisimmästä seurustelusta, 17.5 vuotta.. Seuraavat 10 kk, 3kk ja 2kk.
Mies 40 vee ja paras oli eron jälkeen se toinen vakipano. Kaipaan... Ja olisin ollut valmis seurustelemaankin hänen kanssaan. 26 -vuotias yh-äiti, huh mikä nainen:) Rakastelu oli aina 2-4 tuntia, eikä kummallakaan kiire minnekään. Aamulla oli töitä, mutta ne tehtiinkin aina hymyssäsuin:) - sincyan
Seurustelusuhteita: 7, tosin vain yksi vakavasti otettava
Vakipanoja: 9
Yhden tai parin illan juttuja: 21 - palstailija
seurustelusuhteita: 0, kevyemmät säädöt ei ole mainitsemisen arvoisia. Joitain on.
- nimimerkitönj
Seurustelusuhteita lyhempiä ja pidempiä, joista muutama avoliitto ja kerran naimisissa on kaikenkaikkiaan 9 kpl. Irtosuhteita ja vakipanoja ei ole yhtään, eikä tule. Ikä 39.
- Jennnn_
Suhteita: 3 (nykyinen kestänyt kaksi vuotta, aiemmat 1 v & 3 v)
Yhden illan juttuja: 8
26-vuotias nainen siis kyseessä. Uskoisin, että edustan luvuissani aika lailla normaalia naista. - Kilttiatm
Minulla ei ole kavereita enkä ole sekisä harrastanut. Nukun vain itseni kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764