Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanssa.
Se ykstoista vuotta onnellisena vaimona - mikko ja eräät muut tahot vetävät vessanpöntöstä alas, eivät kunnioita-sanovat että kerran olen eronnut minun pitäisi odottaa tästä lähtien selibaatissa exääni takas.
Se exä on siinä mielessä elämässäni vieläkin koska meilla on kaksi yhteistä tytärtä.
Viimeksi kun juttelin hänen vaimonsa kanssa niin exä huuteli taustalla että kyllä sä oot sari paska.
Sitäkö tässä pitäs nyt alkaa iskemään?
Hänellä on uus vaimokin...aika omituiselta tuntuu.
Hän jätti minut uskoni vuoksi v.2002. Raamattu sanoo: mutta jos se puoliso joka ei usko haluaa erota niin erotkoon. uskovaa sisarta tai veljeä ei sido sellaisessa tilanteessa sido mikään pakko.
Miksi mikko on sitomassa minua pakkoon.
Kohta jatkuu: jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa.
Jos alkaisin exääni liehittelemään siitä ois rauha kaukana. Sekä mun sydämessä että minun mieheni sydämessä ja exä saisi lisää aihetta pilkata minua.
Raamatun avioliittolaki
2
<50
Vastaukset
- raamatusta
Miksi sitten Mohikkania on foorumilla pilkattu avioliittonsa takia. eenokki on eräs koirista.
raamatusta, jos on opetus asiasta niin se on niin.Olen käsittänyt että mohis otti toisen miehen vaimon. Siis että se nainen oli avioliitossa vielä.
En häntä silti tuomitse. Käsitin että sitä naista lyötiin siinä avioliitossa ja mohis pelasti.
Tietenkin nämä on tällaisia juoruja vain.
Minä laitoin tuohon aloitukseen raamattua. Sen mukaan minua ei sido mikään pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292291Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99963Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53801
- 62799
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi279792- 46789
- 84763
- 51723