Raamatun avioliittolaki

Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanssa.
Se ykstoista vuotta onnellisena vaimona - mikko ja eräät muut tahot vetävät vessanpöntöstä alas, eivät kunnioita-sanovat että kerran olen eronnut minun pitäisi odottaa tästä lähtien selibaatissa exääni takas.

Se exä on siinä mielessä elämässäni vieläkin koska meilla on kaksi yhteistä tytärtä.

Viimeksi kun juttelin hänen vaimonsa kanssa niin exä huuteli taustalla että kyllä sä oot sari paska.

Sitäkö tässä pitäs nyt alkaa iskemään?

Hänellä on uus vaimokin...aika omituiselta tuntuu.

Hän jätti minut uskoni vuoksi v.2002. Raamattu sanoo: mutta jos se puoliso joka ei usko haluaa erota niin erotkoon. uskovaa sisarta tai veljeä ei sido sellaisessa tilanteessa sido mikään pakko.

Miksi mikko on sitomassa minua pakkoon.

Kohta jatkuu: jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa.

Jos alkaisin exääni liehittelemään siitä ois rauha kaukana. Sekä mun sydämessä että minun mieheni sydämessä ja exä saisi lisää aihetta pilkata minua.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatusta

Miksi sitten Mohikkania on foorumilla pilkattu avioliittonsa takia. eenokki on eräs koirista.

raamatusta, jos on opetus asiasta niin se on niin.

• Olen käsittänyt että mohis otti toisen miehen vaimon. Siis että se nainen oli avioliitossa vielä.
        En häntä silti tuomitse. Käsitin että sitä naista lyötiin siinä avioliitossa ja mohis pelasti.
        Tietenkin nämä on tällaisia juoruja vain.

Minä laitoin tuohon aloitukseen raamattua. Sen mukaan minua ei sido mikään pakko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2291
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1099
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      99
      963
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      898
    5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      801
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      62
      799
    7. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      279
      792
    8. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      789
    9. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      84