Raamatun avioliittolaki

Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanssa.
Se ykstoista vuotta onnellisena vaimona - mikko ja eräät muut tahot vetävät vessanpöntöstä alas, eivät kunnioita-sanovat että kerran olen eronnut minun pitäisi odottaa tästä lähtien selibaatissa exääni takas.

Se exä on siinä mielessä elämässäni vieläkin koska meilla on kaksi yhteistä tytärtä.

Viimeksi kun juttelin hänen vaimonsa kanssa niin exä huuteli taustalla että kyllä sä oot sari paska.

Sitäkö tässä pitäs nyt alkaa iskemään?

Hänellä on uus vaimokin...aika omituiselta tuntuu.

Hän jätti minut uskoni vuoksi v.2002. Raamattu sanoo: mutta jos se puoliso joka ei usko haluaa erota niin erotkoon. uskovaa sisarta tai veljeä ei sido sellaisessa tilanteessa sido mikään pakko.

Miksi mikko on sitomassa minua pakkoon.

Kohta jatkuu: jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa.

Jos alkaisin exääni liehittelemään siitä ois rauha kaukana. Sekä mun sydämessä että minun mieheni sydämessä ja exä saisi lisää aihetta pilkata minua.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatusta

      Miksi sitten Mohikkania on foorumilla pilkattu avioliittonsa takia. eenokki on eräs koirista.

      raamatusta, jos on opetus asiasta niin se on niin.

      • Olen käsittänyt että mohis otti toisen miehen vaimon. Siis että se nainen oli avioliitossa vielä.
        En häntä silti tuomitse. Käsitin että sitä naista lyötiin siinä avioliitossa ja mohis pelasti.
        Tietenkin nämä on tällaisia juoruja vain.

        Minä laitoin tuohon aloitukseen raamattua. Sen mukaan minua ei sido mikään pakko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      183
      4020
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      200
      1980
    3. 132
      1604
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      58
      969
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      961
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      158
      907
    9. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe