Stasi-listat avattava ja kansan luottamus

stubb-herää-jo

palautettava. Stasi-listan nimillä, ja niillä jotka siitä puuttuvat, voidaan pyörittää Suomen maata korkeimpia virkanimityksiä myöten.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansalle-totuus

      Äänestysintokin on laantunut. Stasi-salaisuuksilla pystytään edelleen ohjailemaan. Ketä listassa on, ja ketä sieltä puuttuu? Petturi tuntee petturin.
      Tässä maassa on tehty vuodesta 1966 alkaen niin paljon pahaa ja rahaa hävitetty, että nuoremmat polvet eivät osaa kuvitellakaan.
      - Sorsa-Valco, Wärtsilän Pernon telakan konkurssi 1989 (SAK lopulta onnistui). Ja Koiviston konklaavin "salatuilla valtuuksilla" ajettiin valtava määrä terveitäkin yrityksiä konkurssiin, lapsiperheet lensivät kodeistaan, samoin takaajat. Ja ketkä 1990-luvulla pakkomyydyt omaisuudet ostivat pilkkahinnoilla? Niillä hinnoilla ei tosiaan pankkien taseita korjattu. Siihen tarvittiin mielettömät pankkituet. Veronmaksajien rahaa.
      Suomen raskaasti verotettu työkansa ja eläkeläiset, opiskelijat, koululaiset - SUOMEN KANSA ANSAITSEE KUULLA TOTUUDEN

    • salaisuudetpaljastuu

      Onneksi aika toimii salailun mestareita vastaan niin Suomessa kuin se toimi DDR:ssäkin.
      Autoradiossa nimeltään tuntemattomaksi jääneen Nobel-kirjailijan kerrottiin lausuneen, että vaietuinkin asia nousee esiin, mutta silloin, kun se itse tahtoo. Jokohan sekä Stasin että Halosen vaiettujen asioiden lista alkaisi tahtoa nousta esiin?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe