Vapaa-ajattelijoiden yhdistyksessä riitely jatkuu

riitaisaaporukkaa

Vapaa-ajattelijoiden yhdistykset, liitto ja Pat riidoissa keskenään. Monesko vuosi menossa.

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuudestoista. (PAT perustettiin 1999.)

    • riidat.jatkuu

      Olen kautta aikain ihmetellyt miten vaparit voivat olla niin riitaisia. Aina vain riitaa ja riitaa. Ei kyllä houkuta liittymään.

      • Kannatatko kirkon ja valtion eroa?


      • YksinKertaista

        Vapaa-ajattelijat eivät riitele PAT:n kanssa, ja PAT ei kuulu Vapaa-ajatelijain liittoon.


      • eroavapareista
        YksinKertaista kirjoitti:

        Vapaa-ajattelijat eivät riitele PAT:n kanssa, ja PAT ei kuulu Vapaa-ajatelijain liittoon.

        Vaparit riiteleekin keskenään.


      • eroavapareista kirjoitti:

        Vaparit riiteleekin keskenään.

        Eipä tässä juuri liiton sisällä ole kränää ollut viime vuosina. Eikä liitolla tietenkään ole syytä lähteä PATtia vastaan, kirkkoahan tässä yritetään valtiosta erottaa.

        Liittyä kannattaa jos haluaa levittää uskonnoista vapaata maailmankuvaa ja/tai saada katsomukset samalle viivalle lain edessä. Jos ei halua, niin ei kannata liittyä; ei vaikka miten olisi ihanaa ja auvoisaa yhdistystoimintaa.


      • en.tykkää
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Eipä tässä juuri liiton sisällä ole kränää ollut viime vuosina. Eikä liitolla tietenkään ole syytä lähteä PATtia vastaan, kirkkoahan tässä yritetään valtiosta erottaa.

        Liittyä kannattaa jos haluaa levittää uskonnoista vapaata maailmankuvaa ja/tai saada katsomukset samalle viivalle lain edessä. Jos ei halua, niin ei kannata liittyä; ei vaikka miten olisi ihanaa ja auvoisaa yhdistystoimintaa.

        Onhan siellä liiton kokouksissa aina äänestetty lähes kaikesta, kustannusosakeyhtiön konkka se vasta riitainen juttu onkin jne.


      • en.tykkää kirjoitti:

        Onhan siellä liiton kokouksissa aina äänestetty lähes kaikesta, kustannusosakeyhtiön konkka se vasta riitainen juttu onkin jne.

        Liittohallitus ja -valtuusto eivät ole tietääkseni äänestäneet neljään vuoteen mistään.

        Eikä äänestys sinänsä tarkoita riitaa. Olinhan minäkin tosin liittohallituksen jäsenenä usein toista mieltä kuin päätös oli, mutta ne olivat jotain luokkaa "Annetaanko yhdistykselle avustusta 600 euroa vai 800 euroa?". Ei se aatetta edistä, että tuollaisesta vie asian muodolliseen äänestykseen kun näkee vähemmistöä olevansa.


    • Riitaan tarvitaan kaksi. Se että PAT inisee itsekseen ei ole riita vaan yksipuolista vihanpitoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe