ruma mutta mukava?
Millainen nainen on
19
63
Vastaukset
- määmymurriperkele =) 
- karvaisetposketÄitis on ja mummos. 
- rumarunoilijaEn ymmärrä miksi Tarua sanotaan mukavaksi. 
- MustapapanaRuma ja mukava tai lihava ja mukava on ystävänainen. 
- nimimerkitönjVaikka sellainen kun minä. Tosin minäkin olen mukava, vain jos koen vastapuolen mukavaksi. Epämukaville olen tarvittaessa takaisin epämukava tai en huomioi laisinkaan. :) 
- epelipelihyväluontonen muija, joka ei vaan ole kovin nätti 
 just oikeaa vaimomateriaalia. sellasta kestää hyvin.
- no jos ihan vaikka tämmöne, 
 (sitähän sää kysyit)
 tosin rumuus on katsojan silmissä ja kaikille ei tarvi olla mukava,
 että haistappa kuule kakkara - päivänkakkara,
 .
 (ja ihan pakko linkittää koska mää tykkään tästä iha simona ja tää on ainut rakkauslaulu joka päättyy röyhtäisyyn, enkä keksiny tälle ny muutakaan paikkaa...
 https://www.youtube.com/watch?v=_EbSA1Kkp1E )
 mur ;P
- varmaan sellainen jota sinäkään et saa. erkki junkkarinen ja väsyneet kädet. - poskisolisti111----. 
 "Äläs tumma soittele poskeasi siinä!!!!!!!!!!!!!!!!"
 har11!

- minä. 
- kerrankin___Ihan niin kuin minä! 
 (kun unohdetaan se mukava)
- MuovipussiPäähänVarmaan semmoinen kuin minä. Miehiltä tulee jatkuvasti kommentteja tyyliin, "Olipa hyvä keskustelu", "Pitkästä aikaa tapaan naisen, joka on kiinnostunut asioista", "Sä oot järkevin nainen jonka oon ikinä tavannut", "Tapailin sua vain koska sun kanssa oli niin kiva jutella". Hienoa, että mun persoonasta tykätään, mutta olis silti joskus kiva kuulla ihan vaan että "Panisin". Pukeudun hillityn naisellisesti, meikkaan, enkä oo millään lailla skrode, olen siis yrittänyt, mut mun kanssa halutaan vaan keskustella henkeviä. Tästä olenkin päätellyt, että olen vaan yksinkertaisesti naamasta ja kropasta liian ruma. Mutta toosi mukava. 
- kiitoskysymästäVanha ruma tyhmä ja köyhä! Kaikki täsmää minuun! Pottunokka, koukkuleuka, harvahammas ei puoleensa vetävä. Seksitön, lihavaläski. kuivettunut vittu, limppuperse. Se olen minä! - oikeinymmärrettyonSitähän se kaikki on! Täydellisesti täysin ruma ja tyhmä! 
- TsemppiäNo kuulostaa kyllä rumalta, mutta ei kauheen mukavalta.. Katkera unohtui listasta. 
- harmittaakoMutta sukupuolitauditon!!! HEHEHEEEEheeehehehehehe..... Hauskaa olla ruma! hihihihihihihiiiii 

- Noway-Rumiin naisiin ei viitsi tutustua. Rumuus on turn-off.. - en.minäkäänMiksi et haluaisi tutustua pikku-murriin? 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475017
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223705
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302670
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181841
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161646
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331