Juutalaisen rabbin varoitus: sota on hyvin lähellä

Juutalaisen rabbin varoitus: sota on hyvin lähellä

Rivkah Lambert Adler kirjoitti 26.8.2015 Breaking Israel News –sivustolla 76-vuotiaasta juutalaisesta rabbista, joka varoittaa sodan olevan hyvin lähellä.

Kyseessä on rabbi ja mystikko Amram Vaknin, joka sai varoituksen tuonpuoleisesta ollessaan 3½ tuntia huoneensa lattialla viime lauantaina, 22.8.2015.

Asiasta kertoi rabbin oppilas Gil Nachman, joka kertoi rabbin saaneen lähestyvästä tuhosta sellaisia yksityiskohtia, että muslimit tulevat saastuttamaan veden, hedelmät ja vihannekset sekä vahingoittamaan sähköverkostoa. Israelin kaduille tulee kuolemaan tuhansittain ihmisiä.

Nachman kehottaakin Israelin vesiyhtiöitä, sähköyhtiöitä ja ruoan tuottajia varautumaan näihin hyökkäyksiin.

Rabbi Vakninille kerrottiin, että Israelissa asuva arabikansalainen ja Knessetin jäsen Hanin Zoabi on yksi juutalaisvastaisen sodan suunnittelijoista. Vaknin uskoo, että Zoabi on ISISin ja Hamasin vakooja antaen terroristiryhmille kaiken niiden tarvitseman tiedon hyökkäysten suunnittelemiseksi.

Miksi näin tapahtuu? Nachmanin mukaan tuho tulee, koska tämän ajan johtajat eivät halua tehdä parannusta (teshuva). Johtajat eivät ole hereillä. Jumala haluaisi johtaa heitä oikealle tielle. Meillä kaikilla on syytä parannuksentekoon.

Oikeat johtajat, kuten Mooses ja Daavid, tekevät itse parannusta eivätkä vain kehota toisia parannuksentekoon.

Nachmanin mukaan Israelia ei auta armeija ei Netanyahu eikä kukaan, vain parannuksenteko.

Parannusta pitää tehdä sekä sisäisistä synneistä, joita muut eivät näe, että kaikkien näkemistä julkisynneistä. On hyvin tärkeää kunnioittaa isää ja äitiä. Ja aina on puhuttava totta ja oltava aitoja. Kaikessa on kyse totuudesta (emet).

Rabbin sanoman mukaan sota on hyvin lähellä. Israelilla ei ole valinnanvaraa. Juutalaisen kansan parannuksenteko määrää armon. Sota tulee ehdottomasti. Mutta jos israelilaiset tekevät vilpittömästi parannusta, Jumala tulee taistelemaan heidän puolestaan.

20

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

      Meitä kristittyjä ei kiinnosta kaiken maailman mystikkojen ilmestykset mutta piristävän raikasta kuulla että Israeliakin kerrankin sanotaan syntiseksi:

      "...tuho tulee, koska tämän ajan johtajat eivät halua tehdä parannusta...Israelia ei auta armeija ei Netanyahu eikä kukaan, vain parannuksenteko..."

      Loppuu tää israelfanittajien iänikuinen hymistely.

      • niinpäää

        Mystikko taitaa olla sama kuin kabbalisti jos oikein olen ymmärtänyt?


      • niinpäää
        niinpäää kirjoitti:

        Mystikko taitaa olla sama kuin kabbalisti jos oikein olen ymmärtänyt?

        Tuo profetia voi kyllä toteutua, mutta kabbalismi ei kyllä muuten taida Jumalasta olla lähtöisin.


      • 756756

        765765


      • kabbalismista
        niinpäää kirjoitti:

        Tuo profetia voi kyllä toteutua, mutta kabbalismi ei kyllä muuten taida Jumalasta olla lähtöisin.

        Hyvä kirjoitus löytyi kabbalismista. Huom. tässä ei ole tarkoitus arvostella juutalaisia, vaan keskittyä tähän kabbalismiin vain. Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa ja heitä pitää siunata ja heidän puolestaan rukoilla.

        https://www.netikka.net/mpeltonen/babylon2.htm


      • kabbalismista
        kabbalismista kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus löytyi kabbalismista. Huom. tässä ei ole tarkoitus arvostella juutalaisia, vaan keskittyä tähän kabbalismiin vain. Juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa ja heitä pitää siunata ja heidän puolestaan rukoilla.

        https://www.netikka.net/mpeltonen/babylon2.htm

        Kabbalismi ei ole aitoa aabrahamilaista juutalaisuutta!


    • sinettisormus1
      • Amen! Siunattu olkoon sinetin ketju.


    • Kyllä Syyria on melko lähellä Israelia.

    • Eksyksissäkokokansa

      Muuten hyvä ennustus, mutta tuossa englanninkielisessä tekstissä puhuttiin Messiaan tulosta. Eikö se Messias tullut jo 2000 vuotta sitten? Ja vieläkin israelilaiset odottavat jotakin sotaisaa Messista, joka panee maan asiat järjestykseen.

      • iiuyiyu

        iuyiuyyu


    • Eksynytkokokansa

      Muuten hyvä, mutta englanninkielisessä tekstissä puhutaan Messiaan tulosta. Eikö se Messias tullut jo 2000 vuotta sitten? Israel odottaa vieläkin jotakin poliittista Messiasta, joka panee maan asiat järjestykseen.

    • asdfghijkl

      Raamattu:"Pelastus on juutalaisista!"
      Jumalan Lupaus israelilaisille:" Sitä Jumala siunaa,joka heitä siunaa ja sitä kiroaa, joka heitä kiroaa!"
      Jeesus maailman Vapahtaja syntyi juutalaisista!
      "Teille on syntynyt Vapahtaja, Kristus Herra Daavidin kaupungissa!"
      "Kunnia Jumalalle korkeuksissa ja maassa rauha, ihmisille hyvä tahto!" Enkelien sanoma ensimmäisenä Jouluyönä!
      Lukekaa Raamattusta PAREMMIN.

      • KTSEiKirj

        Luetaan Raamatusta!

        Ei oo ilmaisia lounaita Israelillekaan!

        5. Moos
        28:9 Herra korottaa sinut hänelle pyhitetyksi kansaksi, niinkuin hän valalla vannoen on sinulle luvannut, JOS sinä noudatat Herran, sinun Jumalasi, käskyjä ja vaellat hänen teitänsä.
        28:15 Mutta JOS sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut.

        Niinsevaanmenee


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Luetaan Raamatusta!

        Ei oo ilmaisia lounaita Israelillekaan!

        5. Moos
        28:9 Herra korottaa sinut hänelle pyhitetyksi kansaksi, niinkuin hän valalla vannoen on sinulle luvannut, JOS sinä noudatat Herran, sinun Jumalasi, käskyjä ja vaellat hänen teitänsä.
        28:15 Mutta JOS sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut.

        Niinsevaanmenee

        KTS lukee kuin piru Raamatusta... valikoiden asioita joita on hyvä jossain kohtaa esittää. Tottakai Israel joutuu koville ja joutui heti sen jälkeenkin kun ristiinnaulitsivat messiaansa. Heitä tapettiin ja karkoitettiin omasta maasta muualle ja vuosisatoja aina 1500 luvulle jolloin pääsivät jenkkeihin. Kuitenkin natsisaksa jo tappoi 2/3 osaa ja sehän KTS:aa naurattaa. Eikä homma pääty tähän... MUTTA Jumala ei koskaan ole hylännyt omaisuuskansaansa, eikä tee sitä vastakaan.


      • KTSEiKirj

        Se valikoiva porukka on ihan kyl teijän lössissä. Me kristityt luemme koko Raamatun ja huomaamme, että ei taija taaskaan mennä turhislössin kaaliin se että Jumala ei KOSKAAN hylkää liittoaan KENENKÄÄN ihmisen kohdalla eikä kadu kutsumustaan KENENKÄÄN ihmisen kohdalla mutta IHMISELLÄ on oikeus purkaa liitto ja katua kutsumusta.

        26:14 Mutta jos te ette kuule minua ettekä pidä kaikkia näitä käskyjä,
        26:15 vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni,
        26:16 niin minäkin teen teille samoin ja rankaisen teitä hirmuisilla onnettomuuksilla, hivutustaudilla ja kuumeella, jotka sammuttavat teidän silmänne ja näännyttävät sielunne; ja te kylvätte siemenenne turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sen.


        Hebr 9:8
        Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.

        Niin sevaanmeni


    • Henkisestivammainen

      Eihän tuossa ole mitään uutta. Itse sain ensimmäisen paniikkikohtauksen 70-luvulla n. 10-kesäisenä, kun olin lukenut Ilta-Sanomista, että arabit pumppaavat israelilaisiin appelsiineihin elohopeaa. Olin juuri syönyt israelilaisen appelsiinin kun kävelin kadulla kohti mummolaa. Sen jälkeen paniikkihäiriö iskikin todella voimakkaasti viisi vuotta myöhemmin.

      • yrtyrt

        yrtyrt


    • Voi kuina paljon taas näkee totuuden pelkoa. Autuas on se joka turvaa koko elämänsä Jeesukselle Kristukselle. Hän ei pelkää, vaan hänellä on seitsemännen päivä sapatin lepo sanassa Joh. 1:1-5.

    • Lähetti

      Näinhän on kirjoitettu ja tulee tapahtumaan ja pohjoisessa maan perillä kansa joka elää joka ei tiedä vielä mut kohta tietää kun sana leviää ei kiskovaisetkin puhuvat jo olemme kadonneita Abrahamin jälkeläisiä kadonneita juutalaisia. Sana leviää keitä olemme peitetty historia tulee julki Dna kautta. Juudaan jälkeläiset rupeamat saapumaan Suomeen joita on jo tullut. Niin lukekaa totuuksia mitkä on kirjoitettu jotka toteutuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      514
      3755
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3444
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3040
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2332
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2200
    6. 223
      1638
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1291
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe