Matkaajan huollosta

matkaaja___

Mitenkäs nyt kun irrottelin homeita Matkaaja-vaunustani vm.85, siis puhalluslampulla mutta niinhän siinä kävi että tuli karkasi vaunun eristeisiin ja paloi koko paska, runkoon asti. Niin tuota saako näihin vielä varaosia jostain ja kaasupullo tarttis varmaan katsastaa ????????

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkuvinkki

      Voisit laittaa tekstiin tämmöisiä :-) merkkejä sellaisiin kohtiin joissa pitäisi nauraa tai hymyillä.

      • ghggfhfghgf

        Ihan turhaa, nauraisit kuitenkin väärässä kohdassa.


    • Palstavahtijoksun

      Palstavahtijoksun jutut puolisostaan Reinosta naurattaa.Rumatikistä ei virka mitään.

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Ja minulla on Elnakki rumatikillä. En moiti värkkejä. Suvella pelittää loistavasti
        Olen Kuopion tunnetuin homo


      • Tunnettu_toki
        Reinohöpöttäjä_Joksu kirjoitti:

        Ja minulla on Elnakki rumatikillä. En moiti värkkejä. Suvella pelittää loistavasti
        Olen Kuopion tunnetuin homo

        No mutta Jokinen, et sinä kuitenkaan ole muualla yhtä tunnettu kuin siellä Oriveden saloseudulla Hirsilässä (http://keskustelu.suomi24.fi/t/13678059/vuodesta-toiseen). Ethän sinä Reinoraukka uskalla enää tulla edes ulos sieltä loukostasi!


      • Joksu_Fani

        Kyllä Reinohöpöttäjä Joksun liitteineen on parasta luettavaa täällä palstalla. Varsinkin hänen Orivedellä käyty karpalonpoiminta matka ja ehdottomasti Fiatin vikalista.
        Kirjallisuuden Nobelpalkinto ehdokkaana kun on Joksu.


    • Tyäeläkeläinen

      Jokinen tuo on se on,samaa mieltä palstavahtijoksun kanssa Reino se on

    • sakko-tyhmyydestä

      Kyllähän sitä vähän tyhmä on jos tulenarkoja materiaaleja kuumentelee puhalluslampulla :)

    • Palstavahtijoksu

      Mulla on Reino hukassa,en ole postanut tänään Reinostani, Ilmalämmitys kelit ohi,mukava oli Elokuussa puhallella Rumatikillä.

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Valitettavasti on vatsani ollut vähän kuralla, kovan viinakuurin jälkeen. En ole voinut höpistä Reinostani mitään


    • Joksuttaa

      Kyllä se on vaan Reino se on

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Kädelläni minä Reino kaipuutani hoidan


    • täsmäohje

      Ei mitään huolta, sillä varaosia saa vaunupurkaamoista. Voit tiputtaa vaikka koko käytetyn korin siihen vanhan alustan päälle.
      Kaasupulloa ei tarvi katsastaa, sillä AGA tai Voikoski tekee sen puolestasi ja vieläpä ihan ilmaiseksi. Vaihtelet vain tyhjän kaasupullon täydeksi niin saat seuraavankin vaunun tulille ja kauppiaat kiittää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe