Mistä tiedän onko kuollut?

huolestunut

Onko olemassa mitään rekisteriä, mistä voisi saada tietää onko joku ihminen kuollut? Kuulin epämääräisiä huhuja, että eräs entinen luokkakaverini olisi kuollut ja haluaisin varmistuksen asialle :/

36

35212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

soita sille! Kyllä sen äänestä erottaa. Se on kuolleella paljon karheampi.

• huolestunut

...mutta mainittakoon nyt silti, että numeroansa en löytänyt numeropalvelusta (saattaa olla salainen).

• kokeile
        huolestunut kirjoitti:

...mutta mainittakoon nyt silti, että numeroansa en löytänyt numeropalvelusta (saattaa olla salainen).

kokeile

• Anonyymi

Yleensä kumman hiljaisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se saattaa sullekin kolahtaa,. Mieti jälleen jääviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni kuoli 19.2.23 ei naurata nää pellejutut
        0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuollut haisee märäntyneelle, elävä vain hikuaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuollut haisee märäntyneelle, elävä vain hikuaa

Minä en edes muista kaikkia koulukavereita (iso osa varmaan jo kuollut), joten tuntuu hassulta tuollaiset koulukavereiden kaipailut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aihe

Aihe
        Hyvä niin, minä lähdin juuri Penttiä kuskaan,soitellaan vähän myöhemmin

• juuso

mutta väestötietojärjestelmästä kyselyä tehtäessä ko tieto saattaa tulla ilmi, tällä viittaan www.vaestorekisterikeskus.fi sivulla olevaan palveluun, josta pitäisi löytyä henkilöiden osoitteeet, jos eivät salaisia ole. en sitten tiedä, että jos tuolla haun (maksullinen) tekee, käykö se kuolleisuus siitä ilmi.

• heartti

olisiko kyse siitä että miten kuollut, halu tietää...ei pahalla todellakaan!

Jos noin olisi, ei se tieto sinua varmaan enään auta...:((

Myös kuulut huhuja, mutta totuus löytyi lehdestä..kuolin-ilmoituksen joku oli nähnyt..näin tämä selvisi itsestään.

• huolestunut

Ei kiinnosta miten on kuollut, koska syy on aika arvattavissa. Olen kutsumassa kokoon luokkakokousta, mutta oikein kukaan ei tunnu tietävän mitä tälle yhdelle henkilölle kuuluu nykyään tai onko edes enää hengissä. Hän sairastui 9-luokalla pahasti henkisesti, mikä oli suuri suru kaikille. Koska tästä henkilöstä ei tunnu löytyvän tietoa millään niin epäilemme että hän olisi kuollut...

• ..........
        huolestunut kirjoitti:

Ei kiinnosta miten on kuollut, koska syy on aika arvattavissa. Olen kutsumassa kokoon luokkakokousta, mutta oikein kukaan ei tunnu tietävän mitä tälle yhdelle henkilölle kuuluu nykyään tai onko edes enää hengissä. Hän sairastui 9-luokalla pahasti henkisesti, mikä oli suuri suru kaikille. Koska tästä henkilöstä ei tunnu löytyvän tietoa millään niin epäilemme että hän olisi kuollut...

Se, että henkilöstä ei löydy tietoa millään ei välttämättä tarkoita sitä että hän olisi kuollut. Kokeile sitä väestönrekisterikeskusta tai jos joku tuntee/tietää henkilön vanhemmat/sisarukset, yritä ottaa heihin yhteyttä.

• Anonyymi
        huolestunut kirjoitti:

Kuolema on Suomessa salattua ja lainvastaista

• ?????????

no oli kose

• ?????????

kuollut

• jkpop

et mistäänn

• pisakateissa

Tottkkai saa miksi keksit omias?

• tuskaa:(

Auttakaa, pliiis!!!!

Eräs henkilö on "kadonnut" tai kuollut.

Hänen puhelimensa ei vastaa (soi ja soi eikä mene edes vastaajaan), yhteystietoja ei enää löydy netistä eikä numerohausta ja fb on poistettu. Hän ei ole ilmestynyt töihin.

Joten epäilen, että hän on kuollut. Väestörekisterikeskuksen tietojen mukaan sitä ei ole merkitty kuolleeksi ja sain yhteystiedot sieltä.

Mitä vaihtoehtoja enää on? Kun en saa yhteyttä häneen? Kuinka nopeasti tiedot päivitetään väestörekisteriin? Tästä on nyt kulunut parisen viikkoa.

Ps. Tuskainen olo kaikesta epätietoisuudesta :( Enkä tunne/tiedä hänen yhtäkään sukulaista, joilta voisin tiedustella asiaa.

• joo

Etsi tämän nimellä netistä. Voit törmätä vaikka paikallislehden kuolinilmoitukseen, tai tämän henkilön läheisten feissari-keskusteluun menetyksestä?

Olen yrittänyt etsiä netistä hänen nimellä, mutta tuloksetta :( Paljon samannimisiä valitettavasti.

Oisko muita ehdotuksia vielä? Maistraatti, kertooko ne mitään ei-sukulaisille?

Kun vain saisi sen tiedon, että mikä tilanne on. Se helpottaisi oloani, oli se sitten hyvä tai huono uutinen.

• oo1

Maistraatti, oletko alottelija?

Työpaikan kautta sain asian selville. Ihanaa, hän on elossa!! Mikä helpotus.

• virasto

Kyllä kirkkoon kuuluneen henkilön kuoleman saa tietää kirkkoherranvirastosta.

• kirkosta-eronnut

Kirkkoon kuulumattoman tiedot löytyvät maistraatista. Kaikkien tiedot, myös kirkkoonkin kuuluvien.

• tyhmänen

Kaikki löytyy pisa käyttöön vain.

• BenjamiSaarinen99

Miten voi ottaa selvää onko X oikeasti kuollut?

• YksinäinenHautapaikka

Itse toimin aikoinaan siten, että soitin numerotiedusteluun, esittäen asian siten, että "onkohan tällä henkilöllä puh.numero tai osoite muuttunut, kun ei vastaa...?" Minulle vastattiin: "Tämä henkilö on kuollut."

Sain siinä samalla tietää kuolinpäivän. Kuolinsyytä ei kerrottu (arvaan, että itsemurha). Sitten päätin selvittää hautapaikan. En ole varma, antoiko osoitetiedustelu myös tämän tiedon. Muist. soitin paikalliseen, Hgin Malmin hautausmaan toimistoon. Jotain tätä kautta sain tietää, että oli tuhkattu Honkanummella ja tuhka siirretty hänen synnyinpaikkakuntansa hautausmaalle.

Samaten selvitin ent. aviomieheni asian. Numerotiedustelun kautta kerrottiin hänen kuolleen pari vuotta aiemmin. Muist. metsästin hautausmaa-tietoa Malmin hautausmaa-toimiston kautta ja sain selville hänen kuolleen tietyn vankilan sairaalassa. Soitin tuohon vankilaan. Koska olin tavallaan lähiomainen, kuulin minne hänet (tuhka) oli haudattu. Istuin sittemmin hetken tuon yksinäisen hautausmaan muistolehdossa. Erään hänet tunteneen ex-vangin kautta kuulin hänen viimeisistä päivistään ja kuolinsyynsä.

• Anonyymi

Entinen maistraatti, nykyisin DVV.FI. Soitin sinne joitain vuosia sitten ja kysyin, että onko tällainen henkilö kuollut, kuin...
      Tiesin kertoa henkilötunnuksen ja vastaus oli myönteinen.

Itsekin kaivan juuri rekisteriä, mistä voisi itse katsoa suoraan.

• Anonyymi

Hgissa kuolleet ja haudatut löytää seurakuntien hyvästä palvelusta hautahaku.fi.

• Anonyymi

Joskus tuntuu etten ole varma oonko itsekkin kuollut jo.. mistä sen tiedon saisi varmistettua.

• Anonyymi

Jos aamulla huimaa ja paskattaa, tiedät olevasi hengissä, eilistä en muista ja huomista ei ole.

• Anonyymi

Hauta haku fi. Nimi .syntymä aika edes.Tai soitto maistratiin.Samat haluavat nimi ja syntymä aika.Puhelu maksaa sinne.Hauta haku fi.ilmaista. S-posti maistratiin netissä maksaa vähän.Mutta selkene asia sinulle,Jos ihmisen omaisia et tunne.Voit kepillä jäät kokeilla hakukonellesi vain ihmisen koko nimi.Antaa tuloksia.Joilla joku on jopa saanut tiedon kyseisellä tavalla.Netistä tullut henkilön hauta kivi tai laatta fotona.

• Anonyymi

Osoitepalvelun numero on 0600 0 1000. Puhelun hinta 2,50 e/min. Sieltä voi kysyä osoitetta ja jos henkilö on kuollut niin sitten sieltä kerrotaan, että on edesmennyt.

• Anonyymi

Kai täälläkin taas pian alkaa vesisade itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.

Suomi24 Keskustelut

https://keskustelu.suomi24.fi › ncl...

Nclean palkka?

n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... Semmonen

• Anonyymi

Sukututkimuskiellon voi tehdä.
      Mitä se vaikuttaa mihinkin kyselyihin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6184
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3063
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50