Virkamiehetkin ymmällään kuka nämä

lippujakovaiei

merkit on maalannut? Tämä eilen Iltalehdessä. Paikka Hakaniemi Helsinki. Musta näyttää kun olis maiden lippujen värejä. Eli tarkkaan siis harkkittuja juttuja. En oo varma, tää on ihan arvaus ja mun näkemys kun näin nää pari kuvaa. Pitäs nämä useampii, mutta lehdessä oli vaan kaksi.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomentuhotuli

      Olkaa Helsinkiläiset nyt onnellisia niiden pakolaittenne kanssa älkää koettako jakaa heitä muille kaupungeille tai kunnille, te olette heidät halunneet joten huolehtikaa myös heistä, älkää laittako eläkeläisiä maksamaan heidän älypuhelimiaan, polkupyöriään ja kaikkea mitä he vaan sattuvat pyytämään, näitä kyllä teille riittää kun olette ensimmäiset sisään laskeneet tulevat kaikki toiset perässä, eivät millään veneillä vaan lentäen sekä matkustuslaivoilla.

      • äläkytämäkkää

        Kun me ollaan pärjätty savolaisten kanssa,pakolaiset ei aiheuta mitään ongelmia.


      • Kestämmekyllä

        Puhelimet heistä monella jo on (laiha kodin ja kotimaan korvike - vaihtaisitko itse?)

        Vanhan fillarini voisin jollekulle antaa jos osaavat sen itse kunnostaa.

        Monet helsinkiläiset tarjoavat apuaan Koskelaan sijoitetuille jopa niin paljon, että tarvikkeiden varastointi tuottaa kaupungille ongelmia.

        Ja älä pelkää: sinun asuinpaikkakunnallesi nämä tuskin muuttaisivat edes pakotettuina.


      • stadiSnadiPellet
        äläkytämäkkää kirjoitti:

        Kun me ollaan pärjätty savolaisten kanssa,pakolaiset ei aiheuta mitään ongelmia.

        NewBönde aiheuttaa suomelle sen pahimman skenaarion. Hki itiksen sommpulandia. Uusimaa pitäis muutaa somalandiaksi. Pohjanböndetkin on pakko sietää.

        Maalaisuus ei ollutkaan kauempana. Uusimaa ja uusi maalaiset.


    • islam666666666666666
    • 777777777777777254
    • rrrrrrrrrrrrrrryut
    • Kusipäävirkamiehet

      Kyllä noita maalauksia pitää nyt täysipäiväisesti muutaman virkamiehen loppuvuosi pohtia!

      Ja vieläpä isolla palkalla.

      Isot kokouspakkiot juoksee, kallliitta lounaita syödään ja paljon kahvitaukoja pidetään.

      Lopuksi todetaan että vesisade huuhtoi värit pois ja ongelma on poistunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe