Mulla on tullut ongelmia mun minipillereiden kanssa. Käytännpfizer mini-pill merkkisiä pillereitä. Oon melkein 2kk käyttänyt noita. Mulla on alkanut tulemaan ylimääräistä vuotoa, joka on ruskeaa, mielialat vaihtelee, mutta enimmäkseen vaan masentaa ja millään ei oo mitään välii. Kaiken lisäks mun iho on kauheessa kunnossa. Käytin ennen femoden merkkisiä yhdistelmäpillerietä, jotka olivat aivan täydelliset. Niitten kanssa ei ollut mitään ongelmia.
Mulla oli ihan ok iho ennen. Pari finnii joskus naamassa. Nyt mun koko naama kukkii ja rintakehä. Ennen pesin naaman ihan normaalisti 2x päivässä ja käytin jotain puhdistusainetta. Välillä saatoin nukkuu meikit naamassa, mut se ei vaikuttanut mitenkään merkittävästi mun ihon kuntoon. Nyt pesen ja kuorin mun naamaa paljon enemmän, en nuku enää ikinä meikit naamassa, mutta silti iho on karseen näkönen ja mitään ei tapahdu vaikka teen mitä.
Toisekseen tämä "ylimääräinen vuoto". Ekan kerrankun tätä vuotoa tuli niin säikähdin. Tuntui ihan siltä kun pissat olis tullut housuun ja sitä vuotoa tulee mun näkökulmasta paljon. Ei siinä mitään jos tulis pari pisaraa, mutta kun sitä tulee melkein saman verran kuin normaalisti menkkojen aikaan.
Joten kysymys kuuluu onko muillakin ollut tämmösii kokemuksii pillereiden kanssa ja mitä muita mini-pillereitä suomessa on. Yhdistelmä pillerit olis parhaat, mutten saa niitä, koska tupakoin.
Joten pliis auttakaa mua!
Kokemuksia minipillereistä
AnkkkkkU
1
<50
Vastaukset
- sfadzfe
Ihan varmasti löydät nuokin haittavaikutukset mainintana pakkausselosteesta, jos vaan vaivaudut lukemaan sen. Ei pitäisi tulla yllätyksenä mitkään sivuoireet, jos on selosteen asiat lukenut ja sisäistänyt. Ja jos joku asia on mainittu pakkausselosteessa, siitä varmasti on jollain kokemusta. Yhtälailla näiden sivuoireiden kohdalla on mahdollista, ettei niitä tulekaan. Sinänsä muiden kokemukset ovat aika merkityksettömiä, kun eivät ne omaan tilanteeseen vaikuta mitenkään.
Suomessa saatavilla on Mini-pill, Microluton ja Cerazette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009