Kokemuksia minipillereistä

AnkkkkkU

Mulla on tullut ongelmia mun minipillereiden kanssa. Käytännpfizer mini-pill merkkisiä pillereitä. Oon melkein 2kk käyttänyt noita. Mulla on alkanut tulemaan ylimääräistä vuotoa, joka on ruskeaa, mielialat vaihtelee, mutta enimmäkseen vaan masentaa ja millään ei oo mitään välii. Kaiken lisäks mun iho on kauheessa kunnossa. Käytin ennen femoden merkkisiä yhdistelmäpillerietä, jotka olivat aivan täydelliset. Niitten kanssa ei ollut mitään ongelmia.
Mulla oli ihan ok iho ennen. Pari finnii joskus naamassa. Nyt mun koko naama kukkii ja rintakehä. Ennen pesin naaman ihan normaalisti 2x päivässä ja käytin jotain puhdistusainetta. Välillä saatoin nukkuu meikit naamassa, mut se ei vaikuttanut mitenkään merkittävästi mun ihon kuntoon. Nyt pesen ja kuorin mun naamaa paljon enemmän, en nuku enää ikinä meikit naamassa, mutta silti iho on karseen näkönen ja mitään ei tapahdu vaikka teen mitä.
Toisekseen tämä "ylimääräinen vuoto". Ekan kerrankun tätä vuotoa tuli niin säikähdin. Tuntui ihan siltä kun pissat olis tullut housuun ja sitä vuotoa tulee mun näkökulmasta paljon. Ei siinä mitään jos tulis pari pisaraa, mutta kun sitä tulee melkein saman verran kuin normaalisti menkkojen aikaan.
Joten kysymys kuuluu onko muillakin ollut tämmösii kokemuksii pillereiden kanssa ja mitä muita mini-pillereitä suomessa on. Yhdistelmä pillerit olis parhaat, mutten saa niitä, koska tupakoin.
Joten pliis auttakaa mua!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfadzfe

      Ihan varmasti löydät nuokin haittavaikutukset mainintana pakkausselosteesta, jos vaan vaivaudut lukemaan sen. Ei pitäisi tulla yllätyksenä mitkään sivuoireet, jos on selosteen asiat lukenut ja sisäistänyt. Ja jos joku asia on mainittu pakkausselosteessa, siitä varmasti on jollain kokemusta. Yhtälailla näiden sivuoireiden kohdalla on mahdollista, ettei niitä tulekaan. Sinänsä muiden kokemukset ovat aika merkityksettömiä, kun eivät ne omaan tilanteeseen vaikuta mitenkään.

      Suomessa saatavilla on Mini-pill, Microluton ja Cerazette.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      41
      3021
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1473
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1331
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1241
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe