Verrkokaupan käyttäjät toopeja.

kuikkanen

Miksi ostaa sikaa säkissä?
Haen ennemmin tavaran kaupasta ja se on siinä.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkxkxkdkdnkxnddmm

      valitettavasti läheskään kaikkea ei saa kaupasta. tai jos saa, hinta kaupassa on 10 eur ja ebayssa 70 snt. minusta on aika typerää maksaa viisintoistakertaisia hintoja. jos niin tekisin, tuntisin itseni aika tyhmäksi.

    • niintaaspäniin

      Se sama säkki on kaupassa täälläkin. Verkossa se maksaa 1 € ja suomessa 11 €..Miksi ostan verkosta? Ostan verkosta kaiken muun nykyään paitsi ruuan. Ja nimenomaan muualta Eu:sta. Säästöni lasketaan vuodessa tuhansissa.

    • nettiYlivoimainen

      Verkkokauppa on nopein tapa saada tavaraa...esim. USAta tuli helsinkiin 2-päivässä....helsingistä tampereelle viikon ?

      Kerran tuli renkaat saksasta kotiovelle 3-päivässä....suomessa saa jos odottaa viikon pari.

      • mistätilaisi

        Joo siis suomessa ei ole mitään käryä kuinka businesta tehdään. Esim juuri renkaat. Renkaat saa netistä juuri millaiset haluat, täällä saat ankaraa vittuilua ensin ja sen jälkeen maksat kuusi kertaa netin hinnan. Toimitus kestää juuri tuon 1-3 vuorokautta.


    • rollei

      Ei niitä kaupankaan tuotteita saa testata niin kauan että löytyy käytössä kaikki viat. Sama kiina-paska kannattaa tilata netistä.

      Vain yksityisiltä ostettaessa on yhtään suurempi mahdollisuus että paketista löytyy jotain täytettä.

      Normiälyllä kyllä näkee milloin on oikea kauppa kyseessä.

      Jo peruskameroissa säästää Saksasta tilaamalla parikymppiä. Postikulut ehkä kympin.

      Mitä se Prisma tai Anttila tekee tuon kympin edestä? Isolla firmalla luulisi ainakin kuljetuskustannusten olevan halvemmat kuin yksittäisen kameran postittamisen.

      En minä ainakaan saa siltä elektroniikkaosaston liimatukalta mitään edes euron arvoista. Ne kaupan hyllyistä löytyvät tiedot ovat ihan yhtä hajuttoman pierun kanssa. Mieluummin vertailen netissä ajan kanssa.

      Vähän kalliimmissa kameroissa ei sitten pitäisi olla mitään miettimisen sijaa.

      Esim. Canon Powershot SX410 IS maksaa Prismassa 299 €

      https://www.prisma.fi/fi/SearchDisplay?searchTermScope=&showAllPages=true&searchType=1002&filterTerm=&maxPrice=&orderBy=6&showResultsPage=true&langId=-11&beginIndex=&sType=SimpleSearch&metaData=&pageSize=24&manufacturer=&resultCatEntryType=&catalogId=11202&pageView=image&searchTerm=&minPrice=&categoryId=73941&storeId=11851

      Saksan hinnat:
      http://geizhals.de/?fs=canon powershot sx410&in=

      Saat Suomen hinnalla vielä peruspokkarin lisäksi!

      Noissa kalliimmissa kameroissa on Suomen päässä 50 % lisää hintaa. Se on varmaan sitä suomalaista laatua ja luotettavuutta mistä maksetaan.

      • ncjxkfkfflfkflfln

        ja tuon verkkokaupanhan suomalaiset on ryssineet täysin. viestiin vastaaminen kestää monts päivää, jos vastataan ollenkaan. ja kun teen tilauksen, se PITÄÄ samana päivänä lähettää. suomalaisista verkkokaupoista näin toimii todella harva.


    • 16ja36

      Eihän yksinkertaisen kannata ostaa mitään mistään, kun taas fiksu ymmärtää että enemmän tietoa niistä tuotteista saa verkossa jos vaan osaa hakea ja lukea.
      Maailma kun on täynnä tavaraa, ainoastaan hinnoissa on eroa.

    • näin.toimin.minä

      En tarvitse juuri mitään ruuan ja elatuksen saamiseksi, en tarvitse mitään mitä verkossa myydään. Tietokoneen ostin Tekniseltä paikkakunnaltani, paras palvelu, koska siellä ei ole myyjillä provikkapohjaista palkkaa myynnistä, niin saa kauppaankin mennä ettei ole heti viisi myyjää hyeenan lailla ympärillä. Tietokone ja siihen liittyvät oheistuotteet Tekniseltä ilman verkkoa jo senkin takia, että olisi edes yksi kivijalka kauppa paikkakunnalla. Ruoka pääosin Lidlistä, vaatteet alennusmyynneistä, talvivaatteet kevään varastojen tyhjennysmyynnissä ja syksyllä ostan kevään vaatteet samalla tavalla.

      Yllä oleva toimintatapa riittää minulle.

      • kxkddbfkfkfkdkf

        minäminäminä. jos sinulle riittää, se ei tarkoita että muille riittäisi! opettelisit käsittelemään asioita objektiivisesti.


      • näin.toimin.minä
        kxkddbfkfkfkdkf kirjoitti:

        minäminäminä. jos sinulle riittää, se ei tarkoita että muille riittäisi! opettelisit käsittelemään asioita objektiivisesti.

        Mielipide on niin kuin persereikä ja jokaisella on omansa. Jokaisen mielipide tässä maailmassa on subjektiiivinen. Jos minun toiminta on sinulle minä.minä.minä juttua, se on sinun persereikäsi. Yllä on minun persereikäni ja elämäni toimintaohjeet ja jos sinua tympii, niin siitä vaan, EVVK.


      • ontäälläjokumuukin

        Minäkin asioin paikallisissa putiikeissa ja kirppareilla silloin harvoin, kun jotakin tarvitsen. Tuttuja yrittäjiä on mukava tukea. Netistä tarkastelen korkeintaan teknisiä tietoja.


      • Minäminäminäminä
        näin.toimin.minä kirjoitti:

        Mielipide on niin kuin persereikä ja jokaisella on omansa. Jokaisen mielipide tässä maailmassa on subjektiiivinen. Jos minun toiminta on sinulle minä.minä.minä juttua, se on sinun persereikäsi. Yllä on minun persereikäni ja elämäni toimintaohjeet ja jos sinua tympii, niin siitä vaan, EVVK.

        no kyllä se nyt jonkin verran kiinnostaa kun jatkoit sitä.


      • kfjdnnskddkdkd
        näin.toimin.minä kirjoitti:

        Mielipide on niin kuin persereikä ja jokaisella on omansa. Jokaisen mielipide tässä maailmassa on subjektiiivinen. Jos minun toiminta on sinulle minä.minä.minä juttua, se on sinun persereikäsi. Yllä on minun persereikäni ja elämäni toimintaohjeet ja jos sinua tympii, niin siitä vaan, EVVK.

        nuo narsistit vaan on erittäin rasittavia ihmisiä kun ne eivät oikeasti ymmärrä muuta kuin sen oman mielipiteensä. en tarvitse --> ei muutkaan tarvitse.


    • siinäsulletoope

      Ostan verkkokaupasta siksi että:
      -se on helppoa
      -voin tutustua tavaran ominaisuuksiin rauhassa netissä
      -ei tarvitse kuunnelle tietämättömän myyjän myyntipuheita
      -ostajan turva, palautusehdot ja takuu on hyvät
      -paremmat valikoimat
      -vanhoja malleja ei myydä uusina
      -vanhojen mallien hinnat laskevat nopeasti
      -hinta toimituskuluineen usein huomattavasti halvempi kuin kaupassa
      -voi ostaa edullisesti sellaistakin mihin ei ole viitsinyt kaupassa "haaskata"

      Olen tehnyt kymmeniä onnistuneita nettiostoksia ja säästänyt tuhansia euroja. Jos nyt sattuisikin sellainen vahinko että esim. muutaman satasen telkkari hajoaisi ennen takuuajan päättymistä niin voitolla oltaisiin silti selkeästi.

      • kjfndndjdkddjdjn

        "ei tarvitse kuunnelle tietämättömän myyjän myyntipuheita"

        ei ne välttämättä tietämättömiä ole, on vaan niiden etu myydä kallein tuote. ja sitten kun asiakas kuitenkin uskaltaa valita sen omia tarpeitaan vastaavan tuotteen, myyjän naama menee norsunvituksi.


    • Kyllä kaiketi suomalaiset ovat legendaarisen huonoja myymään. Esimerkiksi jenkit käyttivät aivan avuttomia piippareita, kun Suomessa käytettiin kännyköitä vauvasta vaariin. Silti Nokia ei saanut luurejaan kaupaksi USA:han.

      Oma tapaukseni: vanhan, itse asiassa uudelleen käyttöönottamani, kännykän akku oli aika sipissä. Menin Järvenpään Expertiin ja kysyin akkua. Myyjä avasi takakannen, katsoi koodin ja sanoi, että vuonna 2007 on viimeksi ollut varastossa. Jätin hänelle sieltä ostamani Nokia-luurin raadon, joka oli muutamassa vuodessa pimentynyt. Tämä tapahtui siis vuonna 2013 muistaakseni.
      Netistä selasin sitten akkuja ja niitä olikin kahdella koodilla. Tilasin reilun kympin hintaisen (pienempi kapasiteetti) akun ja se tuli muutamassa päivässä postilaatikkooni. On toiminut kohtuullisesti, luuri pysyy päällä n. viikon, jos ei paljon soittele.
      Eli osaamaton paikallinen myyjä ei saanut tehtyä kauppoja. Onko se sitten minun vikani, että ostin netistä?

      • jfjxjfvdjdkkf

        "Onko se sitten minun vikani"

        on tietenkin. sun olisi pitänyt ostaa uus puhelin, siihen kotelo, muistikortti ja tietenkin uusi liittymä. näin olisit saanut myyjäparan iloiseksi.

        vaikka se akku olisikin löytynyt hyllystä, olisi myyjä mennyt norsunvituksi kun noin pienillä ostoksilla häntä häiritset.

        ei siinä mitään, kiinalaiset kyllä lähettää mielellään parin euron ostoksetkin!


    • EnKäynytAutoKaupassa

      Ostin juuri verkon kautta auton Suomessa. Olen nähnyt autosta kuvia

      Kauppakirjat tulivat sähköpostiini, jossa hyväksyin ne

      Auto tuodaan minulle toiselta puolelta Suomea - en itse viitsinyt lähteä ajamaan ja tuonti ei maksa mitään ja omani annan kuriilille.

    • wdijiddi

      Mistä sitten johtuu suuret takaisinpalautukset?

      • tää_on_niin_tätä

        No siitä että avaajan kaltaiset ruudin keksijät eivät osaa tarkastaa tilaamansa tuotteen ominaisuuksia, yhteensopivuutta tai aina edes käyttötarkoitusta, ja sitten pettyvät ja palauttelevat niitä tuotteita, ihan omasta yksinkertaisuudesta johtuen.


    • hffffff

      Kyllä se on kaikin puolin terveellinen vaihtoehto käydä ostamassa
      itse, tulee lähdettyä liikkeelle, näkee muutakin kuin näyttöpäätteen,
      saa liikuntaa ja kerralla homma selväksi.
      Tämä aikahan haluaa ihmisten istuvan kaiket ajat netissä.
      Sähköä kuluu ja paikat rapistuu.

      • bbdnzbxbndnd

        kyllähän kaupungille muuten voi lähteä, vaikka naisia katselemaan. mutta ostokset teen kyllä netissä. se on niin ankeaa jossain prisman käytävällä yrittää löytää tuotteesta tietoa kännyn pieneltä näytöltä. myyjältä on turha kysyä, tietää elektroniikasta yhtä paljon kuin lehmä kevytmaidosta. ja se hinta tosiaan siellä prismassa on vähintään kolminkertainen millä sen netistä saa.

        vaatteet ruuan ja kaljan ostan kaupoista, muun sitten netistä.
        vaatteita on aika vaikeaa edes ostaa netistä kun niistä on niin huonot speksit olemassa. huomaa selkeästi että se on naisten maailma, logiikkaa ei ole edes mitoituksissa :)


    • parihyvääsyytä

      Piti ostaa pari kirjaa. Paikallisen kirjakaupan toimitusaika kyseisille kirjoille olisi ollut 2 viikkoa ja hinta 26 €/kpl. Verkkokaupasta sain ne postitse kotiin seuraavana päivänä ja hinta oli 16 €/kpl. Tosin postimaksuja tuli vitosen, mutta silti voitin 15 €. Lisäksi voisin palauttaa kirjat halutessani 14 päivän ajan, mutta tavallisen kaupan ostoksia ei voi palauttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe