N 15v tyttö tuotiin tod.näk koulusta kotiin KOULUKULJETUS TAXILLA...TYTTÖ OLI TERVE JA KÄVELI OMILLA JALOILLAAN TAXISTA ULOS JA LÄHTI JUOKSEMAAN TOD.NÄK . KOTIIN.... KUSKINA noin 60v valkoihoinen mies ( Virolainen) hyvin menee mutta menköön....
Vastaukset 9
- Sama-juttu
Siis kyseessä oi hunnutettu somali-kakara...
- 211
Jos ihmisellä on kaksi toimivaa jalkaa se on silloin täysin terve ja pystyy huolehtimaan itsestään joka tilanteessa. Ehdottomasti kannattaa kadehtia tilannetta.
Loistavaa logiikkaa kehäkolmosen sisällä.- Kehä-kolme-Malmi
Nuori terve somalikakara yksityiskuljetuksella koulusta kotiin ...EIKÄ MAKSA MITÄÄN...siellä teillä junttilassa se on ihan normaalia...
VIROLAINEN KULJETTAJA. Pitäisi kyllä palkata SUOMALAINEN.
tod.näk koulusta, siis mistä?
Voihan sillä olla joku muu vamma että vaikka eksyy?
Jos se virolainen oli sen isä.
Jos ne vaikka seurustelee?- Stop-somal
Virolainen somalineekerin ISÄ HEI GAMOOOOON URPO..
Stop-somal kirjoitti:
Virolainen somalineekerin ISÄ HEI GAMOOOOON URPO..
Entäs se seurustelu?
Muuten mites se isäpuoli?- Iso-jorma
jormalaiset kirjoitti:
Entäs se seurustelu?
Muuten mites se isäpuoli?Kirjoita pedo niistä päiväunistasi vaikka seksi-sivustoilla jookos...
Iso-jorma kirjoitti:
Kirjoita pedo niistä päiväunistasi vaikka seksi-sivustoilla jookos...
Näin teen ja olen tehnyt. Perusrunko Kymmenen mamua ja torpan Iita. Eikä yksikään jäänyt tyydyttämättä.
Iso-jorma kirjoitti:
Kirjoita pedo niistä päiväunistasi vaikka seksi-sivustoilla jookos...
Mites Juhani Ahon kirja nimelta Juha. Siinä se vasta Mamu on se Semeikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489