KEHITYS EI AINA OLE HYVÄKSI.PEDON TEKNOLOGIA ON TÄÄLLÄ.KÄTEEN ISTUTETTAVA RFID-SIRU ON PEDON MERKKI.-(ILM.13:16-17 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.)
USKOKAA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN VAPAHTAJANA, RUKOILKAA ARMOA. (JOH12:25 Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. TEHKÄÄ PARANNUS JA VALKAISKAA VAATTEENNE. (ILM.3:18-20 . Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. )
ARMON AIKA ON PIAN OHI.TÄNÄÄN ON PELASTUKSEN PÄIVÄ! (2KOR 6:1-2 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.) SIUNAUSTA RAKAS LUKIJA!
varoitusasiaa
16
<50
Vastaukset
RFID sirut ovat esiaste pedon tekniikalle, koska RFID koodia ei voi suojata.
Nyt puhutaan NFC-siruista, joissa on periaatteessa mahdoton purkukoodi.- Sinullekin
Amen! :)
Varokaa kahta pedon merkkiä, on Yahushua varoittanut. Toinen on fyysinen merkki käteen tai otsaan, toinen on henkinen merkki, sunnuntaikirkko. Sillä, antikristuksen aikakaudella, antikristus tulee käyttämään nimeä Jeesus ja häntä palvotaan sunnuntaikirkossa. Sapatti eli pyhäpäivä on seitsemäs päivä ja se on lauantai ja Jeesuksen oikea nimi on tietysti hepreaksi ja se on Yahushua, Isän nimi on Yahuveh. Pojan nimessä näkyy myös Isän nimi! Yah tarkoittaa pelastaa. Antikristuksen aikakaudella vain nimessä Yahushua Ha Mashiach ( Jeesus Kristus ) on pelastavaa, parantavaa ja vapauttavaa voimaa!
Shabbat Shalom!:)- pahallaonkiire
Kabbalismi vie tuhoon. Älkää eksykö.
- pahallaonkiire
pahallaonkiire kirjoitti:
Kabbalismi vie tuhoon. Älkää eksykö.
Tämä vastaus siis tuohon edelliseen.
Aloitus on asiaa. Jeesus Kristus on Herra. - pahallaonkiire
Tämä vastaus siis tuohon edelliseen.
Aloitus on asiaa. Jeesus Kristus on Herra.Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Amen.
Mun Jeesus elää... https://www.youtube.com/watch?v=7ghYL_FguuM - JarmoEiKirj
Vain Jeesuksessa on pelastus, ei lauantaissa, eikä sunnuntaissa. Ne ovat pelkkiä yhtäkaikki viikonpäiviä ja ihmiselämää varten luotuja 7-jaksoa /viikko. Eikä muuta, vain yhden päivän ihmiselle on hyvä levätä, sen tehtyä kuusi päivää työtä. Kukaan ei voi edes tietää mikä on oikea lauantai, eikä Jeesuksen aikanakaan ollut sellaisia. Oli vain viikon ensimmäinen päivä jne. Jeesus kuitti monella tapaa esittää, ettei viikonpäivä ole jumalallinen asia, vaan palvelee ihmisen tarpeita. Hän, Jeesus on se tie, totuus ja elämä, eikä viikonpäivä.
- yhtä.tyhjän.kanssa
JarmoEiKirj kirjoitti:
Vain Jeesuksessa on pelastus, ei lauantaissa, eikä sunnuntaissa. Ne ovat pelkkiä yhtäkaikki viikonpäiviä ja ihmiselämää varten luotuja 7-jaksoa /viikko. Eikä muuta, vain yhden päivän ihmiselle on hyvä levätä, sen tehtyä kuusi päivää työtä. Kukaan ei voi edes tietää mikä on oikea lauantai, eikä Jeesuksen aikanakaan ollut sellaisia. Oli vain viikon ensimmäinen päivä jne. Jeesus kuitti monella tapaa esittää, ettei viikonpäivä ole jumalallinen asia, vaan palvelee ihmisen tarpeita. Hän, Jeesus on se tie, totuus ja elämä, eikä viikonpäivä.
Tämä nyt oli vähän kuin sammakon kutua, joka valahti mitään käteen jäämättä alas.
- johanpomppasjuttu
yhtä.tyhjän.kanssa kirjoitti:
Tämä nyt oli vähän kuin sammakon kutua, joka valahti mitään käteen jäämättä alas.
Täältä löyty kaveri joka suunsa sanalla väittää Jeesuksen armoa sammakonkuduksi, joka ei jätä mitään käteen kun se menee sormien välistä alas.
- sdfgasdfga
Kuten on jo useampaankin kertaan todettu, te hörhöt olette jälkijunassa taas kerran. Mitään siruja ei tulevaisuudessa tarvita, piste.
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/kasvot-5875
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288718274691.html
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/06/kasvojentunnistusteknologia-avaa-ovia-ja-paasyn-pankkitilille- pahallaonkiire
Aivan sama mitä tekniikkaa sieltä on tulossa. Se on kuitenkin pedon valtakunta.
- sdrfgasdfgasd
Aivan sama mitä tekniikkaa sieltä on tulossa. Se on kuitenkin pedon valtakunta.
Eli rukoilunne on taas kerran osoittautunut täysin turhaksi.
- en.ole.löytänyt
Mistä Raamatusta löytyy siru pedonmerkkinä ?
- pahallaonkiire
Uusi Maailmanjärjestys tulee kohta, ja se on pedon valtakunta, jossa kaikki edustaa petoa. Käteinen raha menee kohta pois.
- 1234567---
Uusi Maailmanjärjestys tulee kohta, ja se on pedon valtakunta, jossa kaikki edustaa petoa. Käteinen raha menee kohta pois.
Uuden Maailmanjärjestyksen pyhäpäivä on sunnuntai, joka on pedonmerkki. . . Kotimaa24. 3.8.14. Paavin 10:nen ohjetta onneen. 5:des ohje: Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.
Mitä hurskasta on käteisessä rahassa? Maksavatko uskovaiset tosiaan yhä käteisellä kaiken?
- asdfgasdfg
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mitä hurskasta on käteisessä rahassa? Maksavatko uskovaiset tosiaan yhä käteisellä kaiken?
Aito kristitty maksaa kaiken dinaareilla tai muilla parin tuhannen vuoden takaisilla vaihdon välineillä. Muut ovat totta kai pahan merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674192Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222457Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301586