varoitusasiaa

pasuuuuna

KEHITYS EI AINA OLE HYVÄKSI.PEDON TEKNOLOGIA ON TÄÄLLÄ.KÄTEEN ISTUTETTAVA RFID-SIRU ON PEDON MERKKI.-(ILM.13:16-17 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.)
USKOKAA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN VAPAHTAJANA, RUKOILKAA ARMOA. (JOH12:25 Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. TEHKÄÄ PARANNUS JA VALKAISKAA VAATTEENNE. (ILM.3:18-20 . Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. )
ARMON AIKA ON PIAN OHI.TÄNÄÄN ON PELASTUKSEN PÄIVÄ! (2KOR 6:1-2 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.) SIUNAUSTA RAKAS LUKIJA!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RFID sirut ovat esiaste pedon tekniikalle, koska RFID koodia ei voi suojata.
      Nyt puhutaan NFC-siruista, joissa on periaatteessa mahdoton purkukoodi.

    • Sinullekin

      Amen! :)

      Varokaa kahta pedon merkkiä, on Yahushua varoittanut. Toinen on fyysinen merkki käteen tai otsaan, toinen on henkinen merkki, sunnuntaikirkko. Sillä, antikristuksen aikakaudella, antikristus tulee käyttämään nimeä Jeesus ja häntä palvotaan sunnuntaikirkossa. Sapatti eli pyhäpäivä on seitsemäs päivä ja se on lauantai ja Jeesuksen oikea nimi on tietysti hepreaksi ja se on Yahushua, Isän nimi on Yahuveh. Pojan nimessä näkyy myös Isän nimi! Yah tarkoittaa pelastaa. Antikristuksen aikakaudella vain nimessä Yahushua Ha Mashiach ( Jeesus Kristus ) on pelastavaa, parantavaa ja vapauttavaa voimaa!
      Shabbat Shalom!:)

      • pahallaonkiire

        Kabbalismi vie tuhoon. Älkää eksykö.


      • pahallaonkiire
        pahallaonkiire kirjoitti:

        Kabbalismi vie tuhoon. Älkää eksykö.

        Tämä vastaus siis tuohon edelliseen.

        Aloitus on asiaa. Jeesus Kristus on Herra.


      • pahallaonkiire

      • JarmoEiKirj

        Vain Jeesuksessa on pelastus, ei lauantaissa, eikä sunnuntaissa. Ne ovat pelkkiä yhtäkaikki viikonpäiviä ja ihmiselämää varten luotuja 7-jaksoa /viikko. Eikä muuta, vain yhden päivän ihmiselle on hyvä levätä, sen tehtyä kuusi päivää työtä. Kukaan ei voi edes tietää mikä on oikea lauantai, eikä Jeesuksen aikanakaan ollut sellaisia. Oli vain viikon ensimmäinen päivä jne. Jeesus kuitti monella tapaa esittää, ettei viikonpäivä ole jumalallinen asia, vaan palvelee ihmisen tarpeita. Hän, Jeesus on se tie, totuus ja elämä, eikä viikonpäivä.


      • yhtä.tyhjän.kanssa
        JarmoEiKirj kirjoitti:

        Vain Jeesuksessa on pelastus, ei lauantaissa, eikä sunnuntaissa. Ne ovat pelkkiä yhtäkaikki viikonpäiviä ja ihmiselämää varten luotuja 7-jaksoa /viikko. Eikä muuta, vain yhden päivän ihmiselle on hyvä levätä, sen tehtyä kuusi päivää työtä. Kukaan ei voi edes tietää mikä on oikea lauantai, eikä Jeesuksen aikanakaan ollut sellaisia. Oli vain viikon ensimmäinen päivä jne. Jeesus kuitti monella tapaa esittää, ettei viikonpäivä ole jumalallinen asia, vaan palvelee ihmisen tarpeita. Hän, Jeesus on se tie, totuus ja elämä, eikä viikonpäivä.

        Tämä nyt oli vähän kuin sammakon kutua, joka valahti mitään käteen jäämättä alas.


      • johanpomppasjuttu
        yhtä.tyhjän.kanssa kirjoitti:

        Tämä nyt oli vähän kuin sammakon kutua, joka valahti mitään käteen jäämättä alas.

        Täältä löyty kaveri joka suunsa sanalla väittää Jeesuksen armoa sammakonkuduksi, joka ei jätä mitään käteen kun se menee sormien välistä alas.


    • sdfgasdfga
      • pahallaonkiire

        Aivan sama mitä tekniikkaa sieltä on tulossa. Se on kuitenkin pedon valtakunta.


      • sdrfgasdfgasd
        pahallaonkiire kirjoitti:

        Aivan sama mitä tekniikkaa sieltä on tulossa. Se on kuitenkin pedon valtakunta.

        Eli rukoilunne on taas kerran osoittautunut täysin turhaksi.


    • en.ole.löytänyt

      Mistä Raamatusta löytyy siru pedonmerkkinä ?

      • pahallaonkiire

        Uusi Maailmanjärjestys tulee kohta, ja se on pedon valtakunta, jossa kaikki edustaa petoa. Käteinen raha menee kohta pois.


      • 1234567---
        pahallaonkiire kirjoitti:

        Uusi Maailmanjärjestys tulee kohta, ja se on pedon valtakunta, jossa kaikki edustaa petoa. Käteinen raha menee kohta pois.

        Uuden Maailmanjärjestyksen pyhäpäivä on sunnuntai, joka on pedonmerkki. . . Kotimaa24. 3.8.14. Paavin 10:nen ohjetta onneen. 5:des ohje: Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.


      • pahallaonkiire kirjoitti:

        Uusi Maailmanjärjestys tulee kohta, ja se on pedon valtakunta, jossa kaikki edustaa petoa. Käteinen raha menee kohta pois.

        Mitä hurskasta on käteisessä rahassa? Maksavatko uskovaiset tosiaan yhä käteisellä kaiken?


      • asdfgasdfg
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitä hurskasta on käteisessä rahassa? Maksavatko uskovaiset tosiaan yhä käteisellä kaiken?

        Aito kristitty maksaa kaiken dinaareilla tai muilla parin tuhannen vuoden takaisilla vaihdon välineillä. Muut ovat totta kai pahan merkki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe