ARABIEN AL JAZEERA KERTOO SIPILÄN MAMU-KUTSUSTA

getertert

12

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No pitihän se arvata, että mainos menee perille. Onko nyt tuo sitä vastuuta Suomesta ja Suomalaisista. Että silleen.

• 45gre45

Sipilä pakkohoitoon.

• 45tr3

Terroristit ulostavat ei-toivotun liikaväestön Eurooppaan. Portit on nyt avattu. Tulijoiden joukkoon solutetaan fanaattisia uskonsotureita.

Presidentti Niinistöhän totesi, että osalla tulijoista on pahat aikeet.

Sana kiertää Afrikassa ja L-Idässä, että Suomi on valtavan rikas maa. Täältä voi löytää rahaa kadulta, jos vain viitsii kumartua ottamaan.

• sdfsdfwwr

Täytyyköhän Orpon korjata arvioita pakolaismääristä ylöspäin? Olisiko 80 000 - 100 000 pakolaista tänä vuonna lähempänä totuutta? Onko Sipilällä useampia koteja tarjottavana pakolaisten majoittamiseen?

• HommaEtenee

Vuoden vaihteen jälkeen, ne julkaisee kuvan, jossa uusi asukas näyttää voitonmerkkiä Sipilän talon pihalla. Katsokaa omme jo valloittaneet pääministerin asunnon.

• apuuuuuva

Vasta nyt hitaimmat ählämit heräävät ja pakkaavat laukkunsa kohti sinisilmäistä ja hyväuskoista Suomea, koko maailman sossupäätoimistoa...

• fvwr

Tanska leikkasi mamutukia puoleen ja levitti lähi-idässä mainosta itsestään huonona sosiaaliturvan maksajana. Se toimi, sillä Tanskaan ei ole menossa juuri yhtään turvapaikan hakijaa. Suomi tekee kaiken toisinpäin.

Sipilälä todella vastuuton teko. Tuollaisen jälkeen pitäisi jo erota.

• Anonyymi

Pitäisi mestata torilla?

• onsesairas

ei voi vittu että sen tylsimyksen piti mennä tekemään tuo liikku.

• Anonyymi

Ja nuo punavihreät jatkaa sitä järjetöntä pedon perseen nuolemista.

• Anonyymi

hui saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      179
      3470
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2157
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2028
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      416
      1142
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1039
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      57
      958
    Aihe