Maailmanloppu todellisuutta Jeesuksen opetuksen mukaan, toki tarkoittaa tämän mammonan aikakauden loppumista, ja sen huipentumana pedon merkki ja äärimmäinen valheen ja vihan ideologia ja niiden vainoaminen, jotka Isässä Jumalassa ja Pojassa Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä kantavat ristinsä ja voittavat tämän maailman ruhtinaan, sen valheen ja murhan isän ja tämän maailman mammonan herran.
Jeesus pelastus jokaiselle ihmiselle!
10
86
Vastaukset
- alfa123om2222
Mammona on vapautta orjuudesta. Mammonassa ei ole mitään vikaa, jos vain olisi orjatalous vielä voimassa; niin, että voisi olla 2-100 orjaa mammonan avulla.
Mammona on kaiken hyvän alku ja juuri. Ilman rahaa ei ole muuta kuin raatamista sen saamiseksi.
Itse tee tieteellisiä keksintöjä kun olen varaton. Yritän myös täysillä oppia uusia asioita, mutta vaikka köyhyys on vaikutin, joka saa raatamaan niin silti pitäisi mielestäni mammonalle suoda jälleen mahdollisuus uuden nousukauden ja Kansalaispalkan muodossa.
1980-luku oli mammonan vuosikymmen ja kyllähän silloin paheellisuus ja synti nousi mammonan takia. En myöskään tuolloin töitä juuri etsinyt kun oli rahaa muutenkin tarpeeksi. - Tietysti_Jeesuksessa
Tietysti Jeesuksessa saamme tutkia Jumalan luomakuntaa ja ihmisten aikaansaannoksia myös. Mitä Raamatun termillä "mammona" sitten tarkoitetaan, myös sitä kannattaa tutkia.
- kerrony
no kerro jo nyt jotakin, eli miltä jeesus näytti? tiedät varmaan kun olet muustakin niin helvetin varma.?
- Käärinliinassa.kuva
Jeesuksesta, siis Torinon käärinliinassa, toki on jo vanha.
- ulkonäkökeskeinen
Eikös se jeesus näyttänyt ihan samalta kuin nyt tänne tulevat pakolaiskundit? Tiedoksi; en mitenkään jaksa uskoa, että mies näytti amerikkalaiselta elokuvien sankarilta, kuten te kuvailette kundia niilää kirkkojen seinustoilla. Näytti enemmänkin jasser arafatilta.
- Lähi-idän_ihmiset
näyttävät tietysti kuten siellä nykyäänkin on ihmiset.
- ghrjwryj
Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
- pgjwo
Eikä toista palvomalla ja kumartamalla pääse oikean Totuuden äärelle.
- grgrgqq
Totuus löytyy sisältämme ei ulkoisia ohjeita seuraamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136