Olen mies ja ihastun kaikkiin naisiin

jossainviiraa

Mikä ihme mulla on meneillään? Lopetin vuosi sitten pitkän suhteen ja ajattelin alkuun että nyt olisi hyvä aika olla yksin. Olen käynyt muutamilla treffeillä ja tavannut muutenkin paljon uusia ihmisiä. Nyt tuntuu siltä että ihastun kaikkiin vastaantuleviin naisiin. Ennen en kiinnostunut oikeastaan kenestäkään mutta nyt tuntuu että kaikki naiset saa mun pään ihan pyörälle. Tunnin keskustelun jälkeen alan jo haaveilemaan parisuhteesta.

Mulla on oikeasti tosi hyvä olla yksin ja en oikeen uskalla mennä enää ulos kenenkään kanssa. En tiedä ketään toista miestä kenellä olisi ollut vastaavaa ja sen takia kysyn täältä naisten palstalta että mikä ihme minua vaivaa?

15

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräkettu

      Sun kassit on täynnä...

    • Eräkettu

      Sun pitää päässä voiteleen mieleisesi neidon pullat.

    • Ois kiva saada vastauksia, kun mulla on sama ongelma tosin miesten kohdalla. Mun ongelma lienee puutteessa eläminen, mutta miten saisin pään taas kuntoon?

      • been_there_done_that

        Kun on kokenut tarpeeksi pettymyksiä, niin kummasti pää on taas kunnossa.


      • Eräkettu

        Hanki vakkari pukki.


      • Hyvä idea, mutta hankala toteuttaa, kun on tuo aviomieskin...


      • Eräkettu
        Lucy76 kirjoitti:

        Hyvä idea, mutta hankala toteuttaa, kun on tuo aviomieskin...

        No mikä sillä aviomiehellä on ku ei viitti vaimoaan hoitaa?


      • Senku tietäis :/ ei vaan kiinnosta..


      • FlamesGoHigher

        Ah, kohtalotoverini! Kattelen nykyään kaupungilla kulkiessa ihan kiimoissani miehiä, joihin en normaalioloissa koskisi. Tekis mieli huutaa ääneen, että pankaa nyt herran tähden joku mua! Tarviin miestä! Mulla nyt puolitoista vuotta seksitöntä parisuhdetta takana. Asiat on vaan niin solmussa ja tunteet lakastunu, että oman miehen kanssa ei enää onnistu. Itkettää, panettaa. Todellakin :(


    • Lavuootia

      Ovulaatio.

      • Tää on muuten tosi. Tiettyyn aikaan kuukaudesta oireet voimistuu ;)


    • Avatars

      Veikkaisin rakkauden nälkää :)
      Minulla on ollut samanlaisia oireita.

    • No itsellä eron jälkeen sama show 1-2 vuotta. Onhan se mahtavaa, kun pääsee sinkkuna ilman tulevaisuuden suurempia suunnitelmia kokeilemaan monenlaista vaihtoehtoa. Luulen, että suurin osa seestyy 1-2 vuodessa, kun patoumat ja panokokeilut hoidettu. Sitten tuli rauhallisempaa.

    • kylnäinonmuutens

      No sama vika. Kaikki naiset ovat omalla tavallaan hienoja ihmisiä ja niihin ihastuu. Sitä vaan pitäisi tajuta, että jokainen antaa itsestään haluamattakin vaan hyvät puolet. Vaikka sitä keskusteltaisiin huonoistakin puolista keskenään, mutta eihän ne tunnu silloin miltään, kun toinen ne kertoo siinä rauhallisesti. Suurin osa todellisia huonoja puolia ilmenee vasta sitten kun omaa minuutta ruvetaan puolustamaan. Osa vetäytyy ja osa käy kimppuun... jokaisella omat tyylinsä.

      Olen itse ihan vastaavassa tilanteessa. Ihan just keksin hieman pysähtyä. Huomaan, että en etsi ihmistä vaan tunnetilaa. Kyllä pitää pysähtyä, istua ja miettiä vähän oikeasti mitä haluaa. Täälläkin on liikaa parisuhteessa ruikuttajia, että en aio enää yhtyä siihen kuoroon. Ja en halua enää vaihtaakaan, kun sen tosinaisen vierelleni löydän. :o)

      Lykkyä veli! :oD

    • mkiujnbhy

      itsellä sama ennen runkkaamista,kaikki naiset kelpais parisuhteeseen:)
      kun olen mällännyt,ni minuutti mälläämisen jälkeen edes sara sieppi ei kelpais...tunnin päästä kylläkin;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe