Milloin Terho loikkaa Kokoomukseen?

olkaammeihmisiksi

Sääliksi käy Terhoa. Hän on aidosti kiinnostunut politiikasta, mutta on jäänyt populistisen puolueen vangiksi kohtalaisen keskinkertaisten ihmisten kaitsijaksi.

Toki hänkin on populistisin keinoin hankkinut julkkisarvonsa ja saanut ääniä, mutta päinvastoin kuin muut persut hän on kehittynyt ja osaa duuninsa. Nyt olisi syytä siirtyä puolueeseen jolla on aidosti väliä.

Mutta läöytyykö Terhonkin nettitaustasta liikaa luurankoja? Jos hän on Halla-ahon kanssa yhteisessä kuvassa jossain, niin sen varmasti suurin osa vielä antaisi anteeksi, jos hän lupaisi ettei sellaista enään tapahdu.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_siihen_suuntaan

      Toivottavasti ei oteta kokoomukseen. Lopetan kokkarien äänestämisen siinä vaiheessa kun siitä tulee samanlainen populistipuolue kuin persuista. Vituttaa jo nyt se nuorisojaos. Aivan palikoita kaikki Rydmanit, Kosket ja muut "kovat pojat". Toivottavasti se ei ole puolueen suunta.

      • olkaammeihmisiksi

        "Lopetan kokkarien äänestämisen siinä vaiheessa kun siitä tulee samanlainen populistipuolue kuin persuista"

        Terhoa ärsyttää polulismi ihan silmin nähden. Populismi tappaa järkevän politiikan, ja Terho vaikutta aidosti kiinnostunut nimenomaan politiikasta, mutta nyt hän on populistien vankina.

        "Aivan palikoita kaikki Rydmanit, Kosket ja muut "kovat pojat""

        Nuo voisi siirtää suorainta tietä Persuihin pois pilaamasta Kokoomusta.


    • Terho vaikuttaisi tosiaan argumentoivan asiallisesti, mutta on vaikea sanoa mitä hän sisimmässään tuntee.

      • olkaammeihmisiksi

        "Terho vaikuttaisi tosiaan argumentoivan asiallisesti, mutta on vaikea sanoa mitä hän sisimmässään tuntee."

        Toki, mutta asiallinen argumentointi kuuluu nuihin puolueisiin ja ideologioihin. Ei persuihin ja populismiin.


      • olkaammeihmisiksi kirjoitti:

        "Terho vaikuttaisi tosiaan argumentoivan asiallisesti, mutta on vaikea sanoa mitä hän sisimmässään tuntee."

        Toki, mutta asiallinen argumentointi kuuluu nuihin puolueisiin ja ideologioihin. Ei persuihin ja populismiin.

        Nuiviin puolueisiin?


    • eikovinpaha

      Terho vaikuttaa asialliselta, mutta suomalaisuuden liiton puheenjohtajuus on paha painoplasti eli taustoiltaan mies on pesunkestävä persu. Hän on persuksi kuitenkin hyvin käyttäytyvä ja paneutuu asioihin.

      • olkaammeihmisiksi

        " suomalaisuuden liiton puheenjohtajuus on paha painoplasti "

        Toki se on painolasti, mutta sitäkin voi pyytää anteeksi.

        Lisäksi on muistettava että "Suomalaisuuden" Liitolla on aika hyvä peitetarina: "ei me muuten mutta toi pakkoruotsi..."


    • Hallaahon-äänestäjä46

      TERHO ON KOKOOMUSLAISESTA JA HALLA-AHO SOSDEM-PERHEESTÄ JA HE EIVÄT LOIKKAA MIHINKÄÄN. TERHO ON OLLUT PERUSSUOMALAISTEN EHDOKKAANA JO VUOSIKAUSIA VUODESTA 2003 KOKOOMUKSEN SUOMENSORTAJIEN POLITIIKAN TAKIA

      SUOMALAISET MENIVÄT HALPAAN JA ÄÄNESTIVÄT KETKU-SIPILÄN HALLITUKSEEN, NYT SITÄ SAA MITÄ TILAA NIMITTÄIN MAMUA

      SIPILÄ VUOKRAA SIJOITUSASUNTONSA KEMPELEELLÄ PAKOALAISTARKOITUKSIIN MUUTAMAKSI KUUKAUDEKSI, ASUNTO KÄY MUUTEN HUONOSTI KAUPAKSI VUOKRAMARKKINOILLA

      EHDOTON EI KETKU-SIPILÄLLE

      BUDAPESTIN ASEMALLE OLLEET PAKOLAISET KERTOIVAT BBC:N TOIMITTAJILLE ETTÄ HE EIVÄT HALUA JÄÄDÄ KÖYHÄÄN UNKARIIN VAAN HALUAVAT
      SAKSAAN JOKA ON RIKAS

      SAMALLA PERUSTEELLA KAIKKI UNKARILAISET, TSHEKIT, SLOVAKIT JA PUOLALAISET VOIDAAN HETI SIIRTÄÄ SAKSAN SOSSUUN

      KOMMUNISMIN AIKANA UNKARI OLI YLIVOIMAISESTI RIKKAIN KOMMUNISTIMAA DDR:N OHELLA JA SELVÄSTI RIKKAAMPI KUIN TSHEKKI JOKA TAAS OLI HUOMATTAVASTI RIKKAAMPI KUIN PUOLA

      SUHDE ON SAMA VIELÄ TÄNÄÄN

      ESIM. PUOLALAISET EIVÄT VOI SIIRTYÄ SOSSUUN SAKSAAN MUTTA SYYRIALAISET JA PAKISTANILAISET VOIVAT


      ULKOEUROOPPALAISIA PAKOLAISIA EI SAA PÄÄSTÄÄ SUOMEEN, ONNENONKIJOITA, JOTKA HALUVAT MAKSIMOIDA ETUNSA KEINOILLA, JOTKA EIVÄT OLE EU-KANSALAISELLE
      MAHDOLLISIA

      Halla-aho kertoo


      https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-suomen-tehostettava-palautuksia/

      Europarlamentaarikko Jussi Halla-aho kommentoi turvapaikanhakijoiden taakanjakoa Suomen Uutisille. Hänen mielestään turvapaikanhakijoiden jako EU-maihin ei ole toimiva ratkaisu. – Suomen pitää olla osallistumatta taakanjakomekanismiin ja tehostaa palautuksia etenkin Irakiin, Somaliaan ja Albaniaan. Laivaliikenne seis Välimerellä Halla-ahon mukaan Euroopalla ja Suomella ei ole varaa tällaisiin tulijamääriin. Hän korostaa, että asia pitää ratkaista lähellä kriisin ydintä. – Liikenne pitää lopettaa Välimerellä ja veneet käännyttää lähtösatamiinsa. Syyrian pakolaisia voidaan parhaiten auttaa luomalla EU:n ja YK:n, tai niiden molempien yhteistyössä ylläpitämiä suoja-alueita kriisialueelle tai sen välittömään läheisyyteen.

      • olkaammeihmisiksi

        SPAM AND DESTROY...

        ...huusi Halla-aho käsi ojossa. Ja sinähän tottelet tietysti.


      • Hallaahon-äänestäjä46

        Siitä hyvästä että spämmään, saan aina välillä imeä kullia puoluetoimistolla.
        SE
        MOTIVOI
        MINUA!


    • kuin_kaksi_marjaa

      Loikkaa Kepuun. Siihen malliin nyökyttelivät tasan samaa tahtia toistensa puheille Vanhasen kanssa TV:ssä

    • Hallaahon-äänestäjä46

      YLEN KOMMUNISTIT EIVÄT SAA INDEKSIKOROTUSTA

      ELÄKÖÖN

      ELÄKÖÖN

      TURHAKANAVAT FEMMA, PAKKORUOTSI
      TV2 SEKOKANAVA
      TEEMA IDEOLOGISESTI VALITTUJA DOKUMENTTEJA JA VANHOJA FILMEJÄ

      NÄMÄ HETI MAKSUKANAVIKSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe