http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/09/kanadalaisen-aikamatkaajan-tarina.html
Yhdysvaltalainen Coast to Coast AM ohjelmasta tuneettu radiojuontaja Art Bell vastaanotti hiljattain omituisen kirjeen, jonka lähettäjä väittää olevansa aikamatkustaja. Kirjeen lähettäjä esiintyy vain etunimellään David ja kertoo heti aluksi kuunnellen Coast to Coast AM ohjelmaa jo pitkään, kunnes saapui tähän aikaan.
”Nimeni on David ja olen aikamatkustaja. Olen kuunnellut tätä radio-ohjelmaanne jo siitä lähtien, kun tulin tähän aikaan. Olen hieman hämmästellyt teidän maailmanne nykypäivän pop -kulttuuria. Olen iloinen siitä, että kuulin teidän tulevan takaisin radioaalloille uuden ohjelman kera.
Olin hyvin yllättynyt, kun viime viikolla ilmoitit, että kaikki aikamatkustajat voivat soittaa maanantaiyönä ohjelmaanne. Olin jo melkein soittamassa sinne, mutta olin ehkä liian peloissani, koska pelkään joutuvani vaikeuksiin työkuvioideni kautta
Olen suunnilleen viisi vuotta kirjoittanut jo Kanadan hallinnolle ja työskentelen ministeriön yksikössä nimeltä ”Ministry of Temporal Affaris” personnel director asemassa.
Sinulla on varmaan minulle miljoona kysymystä valmiina, joten yritän olla valppaana, koska en välttämättä pysty vastaamaan takaisin, mutta en aio kuitenkaan tulla tapetuksi (hah hah).
Olen siis Kanadalainen ja asun ja työskentelen Toronton, Ontariossa nyt sekä tulevaisuudessa. En voi paljastaa kaikkia vuosilukuja, koska tulen niin kaukaa kuin n. 400-500 vuoden päästä teidän tulevaisuudestanne.
Tässä on heti yksi esimerkki niille, jotka väittävät olevansa aikamatkustajia. Jos he antavat jotain tarkkoja vuosilukuja mistä he ovat tänne tulleet, niin he luultavasti eivät ole aitoja aikamatkustajia. Sillä yleensä aikamatkustamiseen liittyvät sopimukset ovat hyvinkin tarkkoja ja niiden kanssa tekemisissä olevat henkilöt eivät sopimusten mukaan saa siksi antaa mitään tarkempia yksityiskohtia julkisuuteen niistä. Koska muuten jos näin käy, niin sillä voisi olla hyvinkin vakavia seurauksia niille henkilöille.
Miksi minä olen täällä ?
Silloin kun aikamatkustaminen keksittiin, niin silloin ei oikein vielä tiedetty, kuinka paljon se voisi aiheuttaa ns. harmia. Joten paljon asioita muuttui ja osia aikamatkustamisen ongelmia saatiin jopa korjattua. Mutta tänään tuo teknologia on hyvin tarkasti kontrolloitu ja salattu erittäin tiukoilla turvaluokituksilla. Eli sitä kohdellaan samoin, kuin ydinteknologiaa. Mutta miltei jokainen tietää, että se on olemassa, mutta vain hyvin harvoilla henkilöillä on siihen oikeus kajota.
Kanadalaisen aikamatkaajan tarina
17
112
Vastaukset
- kekekekekeke98
Te tunnette esim. sellaisen termin kuin deja-vu. Se tulee siitä, kun te tunnette jotain ennalta. Tämä on energiallisesti sitä mitä on tapahtumassa tulevaisuuden aika-janalla.
Jokainen kansakunta on vastuussa heidän omasta aikajanastaan ja me työskentelemme yhteistyössä, jotta voisimme korjata tähän liittyvät ongelmat.
Joskus 20 vuosisadan puolessa välissä minun hallintoni vakiinnutti pysyvän aseman soluttautua pienempiin yhtiöihin tekemään työtämme. Tämä sitten lopullisesti toteutettiin niin, että meillä oli ns. pohjaoperaatioita, joita pystyttiin tarvittaessa laajentamaan ja meillä oli myös useita toimistoja eri kaupungeissa, ilman että se herätti epäilyjä.
Yhtiömme toimii kuten muutkin yhtiöt, eli sillä on työntekijöitä, joilla ei välttämättä ole mitään ideaa siitä, että mitä me oikeasti puuhaamme tai teemme. Mutta kaikki avainasemassa olevat työntekijät ovat ”aikamatkustajia” kuten itsekin, mutta me tarvitsemme kuitenkin myös paikallisia tyyppejä hoitamaan näitä hommia.
Liiketoimintamuodostamme en valitettavasti voi kertoa sen enempää. Vaikka hommani on hyvinkin tylsää ja yhtiö on myös hyvin vähän kiinnostava, josta ylipäänsä hyvin vähän ihmisiä on tietoisia.
Minkälainen tulevaisuus tulee olemaan ?
Yksinkertaisesti tulevaisuus tulee olemaan paratiisimaista. Siis se paikka missä minä vartuin on hyvin rauhallinen maailma, jossa ei ole enää ollut sotia pitkään vuosisatoihin.
Viimeisin aseellinen yhteydenotto ihmiskunnassamme oli Marsista tulleiden siirtolaisten ja ihmisten välillä, eikä sekään ollut mikään iso sellainen. Ilma sekä vesi ovat puhdistetuimpia kuin koskaan historiassa. Sekä myös sademetsät saatu palautettua ennalleen
Meillä on myös ilmainen terveydenhuolto, ilmainen koulutus sekä vapaaenergia käytössämme. Useimmat ihmiset asuvat kaupunkikeskuksissa ja käyttävät paljon julkisia liikennöintivälineitä. Täällä on silti autoja käytössä, mutta vain hyvin vähän niistä on enää ns. henkilökohtaisessa omistuksessa.
Henkilöautojen käyttöönotto toimii sillä tavalla, että ilmoitat vain milloin sellaisen tarvitset ja käyt vain varaamassa sellaisen itsellesi ja palautat sen sitten, kun et sitä enää tarvitse.
Mutta ne ihmiset, jotka omistavat henkilökohtaisen auton asuvat ns. maaseutualueilla, joissa ei ole julkisia liikennevälineitä (bussi, metro, raitiovaunut). Pyöräily on myös hyvin yleinen liikkumismuoto ja varsinkin maaseutualueilla.
Meillä on käytössämme kokonaien digitaalinen talousjärjetelmä, joten enää ei ole yhtään fyysistä rahaa käytössämme. Kaikki liiketoimintamuoto tapahtuu myös verkossa.
Meillä on myös kauppoja, joista suurin osa elintarvike sekä kirjakauppoja. Eli on meillä tulevaisuudessa edelleen ns. printattuja kirjoja, sekä antiikkimyymälöitä, vapaa-ajan myymälöitä jne. Mutta nämä ns. supermarketit kuten Wal-Mart ovat poistuneet ja näitä suuria kauppoja ei enää ole olemassa, koska me suosimme nykyään vain pieniä paikallisyrittäjien pienmyymälöitä.
päivittäinen elämä keskittyy aika paljon perheen ympärille, joten yhteisöllisyys on sille kuuluvassa asemassa. Mitä tahansa kuka haluaakin, niin palvelut ovat hyvin lähellä vain kävelymatkan päässä kotoa.
Viihdeteollisuus on meilläkin kuten 21 vuosisadalla, mutta pieniä muutoksia siihen on tullut. Esimerkiksi televisiot meillä edelleen on, mutta voit sieltä katsoa mitä haluat pyydettäessä. Eli katsot siis mitä milloin haluat, missä haluat, mitä haluat. Suoria lähetyksiä ovat edelleen uutis ja urheilulähetykset. Elokuvia tehdään silti edelleen, mutta niissä huomio keskittyy yhä enemmän päähenkilöön. Jos kyseessä on väkivaltaviihde, niin siinä ei enää näytetä graafisesti raakoja kohtia.
Mutta sen voin sanoa vielä, että tuossa ajassa mistä tulen, niin teatteri on jo paljon suositumpi viihdemuoto, kuin muu viihdeteollisuus. Mutta myös musiikki on yhtä suosittua, kuin se on nytkin teidän ajassanne. Eli on teinistaroja ja teinejä kirkumassa heidän konserteissaan edelleen, kuten teidänkin ajassanne nyt.
Mutta jotain muuttuu musiikkiteollisuudessa. Te tulette kuulemaan paljon enemmän liveohjelmia radiosta, sillä puheohjelmia on paljon.
Sosiaalinen kehityksemme on edennyt jo siihen, että emme enää koe tarpeen tavoitella materiaalista hyvinvointia itsellemme. Joten jokainen on tyytyväinen omaan elämäänsä sellaisenaan. Työviikot ovat enää viikossa n. 20-25 tuntia pitkiä. Mutta ei ole enää sitten ns. luokkaeroja alempi työväenluokka, tai ylempi työväenluokka. Rikollistilastot ovat miltei täysin nolla. Itseasiassa täällä on hyvin vähän enää poliisivirkoja kaupunki alueille, koska heitä ei enää juuri tarvita. Sieltä mistä minä tulen on integroitu poliisi sekä pelastuslaitosjärjestelmä. Eli kaikki pelastustoimet räätälöidään sen tarpeen mukaan. - kekekekekekeke98
Miltä tuntuu elää täällä 21 vuosisadalla ?
Paitsi nykyinen työni, niin elämä täällä on aivan tavallista, kuten missä tahansa muualla. Ajan päivittäin polkupyörällä sekä sää on usein hieno. Minulla on paljon paikallisia ystäviä, käy salilla sekä elokuvissa ja kuulun vegaanien yhdistykseen.
Meillä on aivan tavallisia retkiä joilla käymme, sekä ravintolat, huvipuistot, konsertit jne. muut kivat paikat. Olen myös vapaaehtoisena paikallisessa eläinsuojeluyhdistyksessä sekä ruokaosuuskunnassa. Ainoa asia jota en harrasta on ns. romanttiset suhteet paikallisten kanssa. Tämä on hyvin tiukasti kielletty säännöissäni.
No miltäs maailman tulevaisuus näyttää ?
No tuota en voi olla tästä aivan tarkka, koska kyllä ymmärrän. Itseasiassa voin kyllä nähdä sen, että asiat maailmassanne ovat tällä hetkellä hieman hankalia, mutta tulevat vuodet tulevat tuomaan paljon muutoksia.
Ei tule olemaan yhtään ydinsotia, tai sukupuuttoon kuolemisia. Joten tässä teillä tulee käymään aika hyvä tuuri, koska hyvin älykkäät ihmiset onnistuvat estämään nämä kaikki tapahtumasta.
Tulee olemaan sellainen maailman hallitsemis elin kuin United Earth Democracy. Samalla kun kansakunnille annetaan lupa säilyttää järjestää vaalit entiseen malliin, sekä säilyttää heidän entiset lakinsa. Niin kaikkien kansakuntien tulee noudattaa ihmisoikeussopimuksia, joita valvotaan ympäri maailman.
Nyt kun sitten kansakunnilla on yhtenäinen sopimus ihmisoikeuksien noudattamisesta, niin kaikki mahdollinen väkivaltainen käyttäytyminen tultaisiin viemään maailman korkeimpaan oikeuteen. Kaikki valtiot joutuisivat sitten hoitamaan mahdolliset ongelmansa maailman korkeimmassa oikeudessa. Mutta sieltä mistä minä tulen, ei tähän ole ollut enää tarvetta ollenkaan.
Se mitä voisin kertoa Yhdysvalloista tuossa ajassa, niin se tulee olemaan koskematon sekä vauras. Siellä tulee olemaan kylläkin yli 50 osavaltiota. Kanada on aika lailla sellainen kuin nytkin. Mutta meillä ei ole enää suuria kasvukeskuksia, koska silloin on jo käytössä sellainen teknologia, että suuria kasvukeskuksia ei enää tarvita, kuten ennen.
Muutkin maailmanosat ovat säilyneet varsin hyvin, kuten Kiina, joka on edelleen valtio, mutta siellä on jo käytössä ns. oikea demokratia. Samoin myös Venäjällä. Mutta Korea ei ole enää jaettu valtio. Itseasiassa monet kansakunnat jotka ovat nytkin olemassa, selviävät myös tulevaisuudessa.
Mutta maailmankarttaan tulee yksi hyvinkin noteerattava muutos tulevaisuudessa, josta minä olen tietoinen. Se on Afrikan Federaatio, mikä tulee sisältymään keski-Afrikan maita. Egypti, Libya, Marokko sekä Etelä-Afrikka tulevat silti edelleen olemaan itsenäisiä maita, vaikka heidän rajansa ovat muuttuneet vuosien aikana.
Lähi-itä on vielä tänään täysi sotatanner, mutta olen siitä varma, että vielä jonain päivänä kaikki siellä asuvat ihmiset pääsevät rauhaan. Tämä tulee lopulta johtamaan myös entisten riitapukarien Israelin sekä lähi-idän vihollismaiden sekä Egyptin ja Arabimaiden yhteiseen rauhaan, joka tulee säilymään.
Ihmiskunnan väestömäärä pyörii jossain 22 miljardissa. Mutta joista n. 15 miljardia elää maassa ja loput 7 miljardia vaihtoehtoisissa siirtomaissa. Olemme alkaneet tutkia muita tähtijärjestelmiä ja löytäneet
muutamia siviilisaatioita, joissa on myös elämää. Mutta meitä kehoitettiin olemaan ottamatta sinne yhteyttä muutamien alien rotujen kautta. Näillä siirtomaalaisilla asukkailla on samat lait kuin meilläkin. Mutta he joutuvat noudattamaan samoja ihmisoikeuslakeja kuin mekin.
Kuinka matkustan takaisin sinne mistä tulin ?
En ole fyysikko enkä edes insinööri, joten en osaa täysin tieteellisesti sanoa, että miten tämä homma ns. toimii.
Se kuitenkin mitä minulle on kerrottu aikamatkustamisen ulottuvuuksista on se, että ”silloin kun saat avaruuden aikajatkumoon ns. reijän, niin se avaa ns. muita ulottuvuuksia”. Tämä on hyvin monimutkaista selittää, mutta on todellisuudessa paljon yksinkertaisempaa itse koettuna.
Me kutsumme tuota reikää aikajatkumossa ns. oveksi ja sitä se itseasiassa onkin. Me sitten kutsumme tuota mekanismia ”aikamatkustamiseksi”. Se ei oikeasti näytä kovinkaan paljon ovelta, vaan enemmänkin käytävältä, jossa on ilmasuljin ja yhdellä puolella on nykyinen aika ulottuvuus, ja toisella puolella taas toinen aika ulottuvuus.
Kun sen kulkee toiseen ulottuvuuteen, niin se on kuin kulkisi vain huoneesta toiseen. Näin yksinkertaisesta asiasta on oikeasti kysymys. Siihen ei siis sisälly mitään ukkosmyrskyjä, DeLoreaneja tai sinisiä puhelinkioskeja. Meillä on hyvin paljon tällaisia ovia sijoitettuna eri paikkoihin maissanne, jotka ovat kaikki hyvin salaisia. Paikat ovat miltei aina sijoitettu yhtiömme rakennuksiin kellaritasoille. - kekekekekekekek98
Minkälaista varustautumista sinä tarvitset, ennen kuin palaat takaisin omaan aikaasi ?
Minun asemani on ns. hallinnollinen, joten en siksi tarvitse juurikaan mitään erityistä, koska olen saanut tehtävääni jo erikoiskoulutuksen, mitä varten kävin koko tämän koulutuksen.
Minulla on myös tutkinto ihmisten henkilöresurssien hallintotehtävistä (Human Resources Administration).
Minä pidän kuitenkin työskentelystä ihmisten kanssa, jotka ovat minulle myös hyvin läheisiä. Mutta jouduin kuitenkin tutkimaan populaari kulttuurianne aika paljon, jotta pääsin siitä jyvälle enemmän. Minä olin kuitenkin aika shokissa siitä, kuinka paljon aikakaudessanne on näitä ns. juorilehtien julkkiksia. Voin heti kertoa, että sen kaltaista roskajournalismia ei ole enää meidän ajassamma, siellä mistä minä olen tullut ja olen siitä hyvinkin tyytyväinen.
Jouduin myös läpikäymään koulutusta kielistänne, koska me puhumme edelleen englantia. Mutta aksenttimme ovat erilaisia tulevaisuudessa ja eroavat hyvinkin paljon teidän nykyisistä aksenteistanne. Sillä jos me emme läpäisseet kielitestiä, niin muuten me kuulloistaisimme enemmän englantilaisilta.
Mutta meidän on käytävä aina läpi ns. peruskoulutus, kuinka operoida ja päästä tuon ns. oven läpi aika-avaruudessa. Sekä myös koulutukseen kuuluu tiettyjen futuristen aseteknologioiden tunteminen. Mutta kuten olen vastuullinen
Minun täytyi mennä myös lääkärin vastaanotolle saamaan hoitoa eräitä tauteja vastaan, jotka ilmaantuvat jossain kohtaa tulevaisuudessanne. Mutta eivät ole vielä teidän maailmassanne leviämässä. Lisäksi minua varmistetaan, etten vain ota täältä mitään mukaan takaisin tuonne. Koska se voisi mahdollisesti pahimmassa tapauksessa saada aikaan jonkun viruksen leviämisen tuolla tulevaisuuden aika ulottuvuudessa.
Me jouduimme myös koulutuksessa läpikäymään mm. niitä tilanteita, joissa vahingossa paljastimme itsemme paikallisille ja jos näin kävisi, niin minun olisi pakko selviytyä niistä tilanteista. Minun oli myös opeteltava ajamaan teidän autoillanne, sekä opetella käyttämään teidän älypuhelimianne sekä tietokoneita. Koska kaikki nämä laitteet ovat hieman erilaisempia siinä ajassa, mistä minä tulen.
Lisäksi minun täytyi opetella käyttämään rahaa, koska sitä ei enää tarvittu minun ajassa. Monet näistä asioista jotka ovat teille täysin arkipäivää, opetettiin minulle kuin lapselle konsanaan. Joten näin en näyttänyt teidän ihmisten seassa täysin idiootilta.
Lopulta meille sitten annettiin peiteidentiteetti ja sain dokumentit, jonka perusteella olin teidän aikakauden ihminen henkilöllisyyksiä myöten.
Tiedustelumme yksiköt voivat nimittäin hakkeroida minkä tahansa hallinnon tai ihmisen tiedot, sekä laittaa sinne uudet tiedot. He voivat myös ilmaantua eri toimistoihin. Näin ollen minulla on kaikki syntymätodistukset, koultushistoria sekä ajokortti ja terveystiedot kaikki virallisessa tietojärjestelmässä dokumentoitu. Joten jos vaikka minun tarvitsisi hakea korkean turvaluokituksen hommia hallitukselta, niin läpäisisin kaikki turvallisuustautat.
Tämän kaiken minä voin nyt teille kertoa. Joten voin vielä ehkä ottaa teihin myöhemminkin yhteyttä, ja olen en ylläty jos esimieheni saa selville, että olin teihin yhteydessä. Mutta tässä viestissä en enää kerro mitään enempää näistä jutuista, joita joku muu voisi tietää. Muussa tapauksessa voin olla teihin myöhemmin yhteydessä, jonka kautta käytän vielä erityistä turvasanaa The word: ————
Voi hyvin
David” - rtyhrtytryty
Ja ei anna mitään todisteita? pelkkää roskaa...
- Satusedätjatädit
Viekottelijan pitkillä kynsillä kirjoitettua harhautusta,Utopia-unelmia ilman
korkeamman voiman puuttumista maan asioihin.Tyypillistä hallusinaatiota
paremmasta maailmasta jota ei voi olla,niinkauan kuin ihminen yrittää
hallita toista ihmistä.Miettikööt jokainen mitä se tarkoittaa.Monenlaisia satuja. Eihän tuo ukko kerro mitään tulevaisuudesta.
- aikamatkaaja.itsekkin
Trollaat suu kuolassa, mutta et lue viestejä? Siinähän sanotaan ihan selvästi, että aikamatkaajat joutuvat tekemään sopimuksen, joka kieltää asioiden paljastamisen, josta seuraisi pahoja hankaluuksia sopimuksen osapuolille niin kuin koko ihmiskunnalle.
Jos kuka vain saisi matkata ajassa ja tehdä mitä lystää, niin sieltä tulis varmasti joku meidän aikaan ja saisi tehtyä erittäin paljon tuhoa tulevaisuuden keksinnöillä.
" Sillä yleensä aikamatkustamiseen liittyvät sopimukset ovat hyvinkin tarkkoja ja niiden kanssa tekemisissä olevat henkilöt eivät sopimusten mukaan saa siksi antaa mitään tarkempia yksityiskohtia julkisuuteen niistä. " aikamatkaaja.itsekkin kirjoitti:
Trollaat suu kuolassa, mutta et lue viestejä? Siinähän sanotaan ihan selvästi, että aikamatkaajat joutuvat tekemään sopimuksen, joka kieltää asioiden paljastamisen, josta seuraisi pahoja hankaluuksia sopimuksen osapuolille niin kuin koko ihmiskunnalle.
Jos kuka vain saisi matkata ajassa ja tehdä mitä lystää, niin sieltä tulis varmasti joku meidän aikaan ja saisi tehtyä erittäin paljon tuhoa tulevaisuuden keksinnöillä.
" Sillä yleensä aikamatkustamiseen liittyvät sopimukset ovat hyvinkin tarkkoja ja niiden kanssa tekemisissä olevat henkilöt eivät sopimusten mukaan saa siksi antaa mitään tarkempia yksityiskohtia julkisuuteen niistä. "Tuon ukon juttujen tapaisia utopiatarinoita kirjoitettiin jo monta sataa v. sitten.
- tylsä.tulevaisuus
Että oikein polkupyötillä mennään ja joskus jopa autolla ja kaikki on niin kivaa.
Missä ovat teleportit, virtuaalimaailmat ja vaikka mitkä "ufo-teknologiat"?
Ihmiset on kyporgeja tulevaisuudessa ja elävät 400 vuotiaiksi.
Ei tartte olla kummonenkaan scifi-kirjailija kun voi keksiä paljon mielenkiintoisemman tulevaisuuden. - dendebau
ihminen voi aikansaada vakuumia vain meditoimalla.
meditaatiossa mieltä voi aksvattaa ja voi supistaa. täytyy olla tietoinen mitä haluaa, niin vakuumin luominen on mahdollista, mutta se aiheuttaa samassa seurauksia.
Se imaisee itseensä asioita.
On epäselvää, miten vakuumi vaikuttaa.
Kun puhmme aikamatkustamisesta, niin vakuumiin astumisen jälkeen pitää tunnustaa tie.
Universumissa on luonnollisia "moottoriteitä". Ne ovat valo/energia juovia, jotka yhdistävät planeettoja, olioita ym. Vakuumiaukon, joka riisuu ihmistä fyysisyydestä ja sen rajallisuudesta, kautta päästään moottoriteihin, joiden kautta tullaan toisaalle.
Aikamatkailu, sikäli että ajatellaan, että aikaa ei ole olemassa, on "näkökulman vaihdosta", jossa romutetaan ajalliset, paikalliset, fyysiset olomuodot.
Intian Joogeista on kerrottu tarinoita, että yhtä vietiin jatkuvasti vankilaan, josta hän katosi uudestaan, kunnes häntä ei enää viety sinne.
Toinen joogi kanssa osasi kadota ja ilmestyä tyhjästä.
Historiassa on esimerkkeja kun ihminen yhtäkkiä hävisi.
Ajatus voi tarkoittaa sitä, että ihminen on itsestään löytänyt "nollakohdan".
Maapallo elää ja maavirtaukset voivat muuttua. Jossakin kohtaa tulee Ristiaallokko eli energioiden keskittymä kun aika, paikka, ihminen...ovat yhdessä. Mielenkiintoiset ovat sellasiet energeettisesti vahvat ajat, joina tapahtuu kummia.- dendebau
materia on vain yhtä energian muotoa kuin ajatus. Kuka löytää avaimen fyysiseen kehoon, niin että fyysisyys on muunneltavissa....
pitää luopua monesta asiasta maailmassa. Enemmän on ihmisiä, niin enemmän on yrittäjää. Yksi yrittää ja epäonnistuu, toinen, mutta sitten tulee vihdoin joku, joka onnistuu. Hän perustaa traditioon, joita ovat saavuttaneet kaikki, jotka yrittivät ennen häntä.
Tiede on vienyt ihmisiltä omaajattelua. Kaikkien piti uskoa sokeasti tieteeseen. Tämä auttoi tieteita kehittämään teknologiaa, samalla tavalla kuin Intaissa on Jumalia, jotka nousivat Maapallon ihmisten tasolta taivaan jumaliksi kuoleman kautta. Merkkihenkilö, tärkeä henkilö kuolil ja hänestä tehtiin pyhimys tai palvottu, jolloin kun hänen sielunsa matkasi koskmoksessa, niin sielusta tehtiin suuri ja saattoi nyt sielu yletä jumalten tasolle. Tässä mielessä, jumaliksi myös tullaan. Jumala tarvitsee energiaa ollakseen. Tätä energiaa ihmiset lajoittavat jumalalle, joka palauttaa sen eri muodoissa, taidoina, tiedoina, oppaana ym. takaisin. Kosmos on suhdetoimintaa, niin kuin eläkä Maassa. - dendebau
dendebau kirjoitti:
materia on vain yhtä energian muotoa kuin ajatus. Kuka löytää avaimen fyysiseen kehoon, niin että fyysisyys on muunneltavissa....
pitää luopua monesta asiasta maailmassa. Enemmän on ihmisiä, niin enemmän on yrittäjää. Yksi yrittää ja epäonnistuu, toinen, mutta sitten tulee vihdoin joku, joka onnistuu. Hän perustaa traditioon, joita ovat saavuttaneet kaikki, jotka yrittivät ennen häntä.
Tiede on vienyt ihmisiltä omaajattelua. Kaikkien piti uskoa sokeasti tieteeseen. Tämä auttoi tieteita kehittämään teknologiaa, samalla tavalla kuin Intaissa on Jumalia, jotka nousivat Maapallon ihmisten tasolta taivaan jumaliksi kuoleman kautta. Merkkihenkilö, tärkeä henkilö kuolil ja hänestä tehtiin pyhimys tai palvottu, jolloin kun hänen sielunsa matkasi koskmoksessa, niin sielusta tehtiin suuri ja saattoi nyt sielu yletä jumalten tasolle. Tässä mielessä, jumaliksi myös tullaan. Jumala tarvitsee energiaa ollakseen. Tätä energiaa ihmiset lajoittavat jumalalle, joka palauttaa sen eri muodoissa, taidoina, tiedoina, oppaana ym. takaisin. Kosmos on suhdetoimintaa, niin kuin eläkä Maassa.Tiede muuttaa geeneja. Oppimaton osaa muuttaa niitä kanssa tahdon voimalla, yrittämällä. Kuinka paljon saimme kuulla, että ÄLÄ TEE TUOTA, TAI SINÄ VAHNGOITAT TAI ÄLÄ TEE MITÄÄN JA NIIN edelleen. Kielloissa ei ole mitään järkeä, sillä elämä on infinite, loputon. Sääntöjä ei ole ja tai ne ovat aivan muualla, mitä ajattelemme tai koulu opetti.
Ennemmin uskaltaa tietää itse, enemmin pääsee sujuksi itsensä kanssa.
Tiede käyttää samaa retoriikkaa kuin uskonto. Uskonto valitsi yhtä johtajaa ja ylisti sitä Jumalaksi. Tiede tahtoo samaa. Se uskoo yhteen oikeaan ja siitä tulee suurta. Ihmiset siis luovuttavat omaa huomionsa, energiansa yhteiseksi hyväksi. Ollaan Homo Sosiaalisia. Näin yhdestä tehdään sanan saattaja, joka kertoo massoille, mitä on toisaalla. Lännestä toistaiseksi puuttuu täydellinen tieto ja käytäntö kuinka näinkin erilainen praktiikka kuin aikamatkailu tai muu, liittyisi nykyaikaan, kun tunnistetusti Jumalaa ei ole ja ihminen on materialisti. Kusessa on ihminen, joka ei tiedä. Syntyy paniikki. Toisaalta kun toimintakenttä on vapaa, niin meillä on hyvät keinot synnyttää uutta kulttuuria. Vanhat opit säilyvät, muuttumaton totuus säilyy, mutta meidän pitää samassa muistaa Elää Elämämme Itse aloittanen kaiken joka päivä uudestaan nollasta. - dendebau
dendebau kirjoitti:
Tiede muuttaa geeneja. Oppimaton osaa muuttaa niitä kanssa tahdon voimalla, yrittämällä. Kuinka paljon saimme kuulla, että ÄLÄ TEE TUOTA, TAI SINÄ VAHNGOITAT TAI ÄLÄ TEE MITÄÄN JA NIIN edelleen. Kielloissa ei ole mitään järkeä, sillä elämä on infinite, loputon. Sääntöjä ei ole ja tai ne ovat aivan muualla, mitä ajattelemme tai koulu opetti.
Tiede käyttää samaa retoriikkaa kuin uskonto. Uskonto valitsi yhtä johtajaa ja ylisti sitä Jumalaksi. Tiede tahtoo samaa. Se uskoo yhteen oikeaan ja siitä tulee suurta. Ihmiset siis luovuttavat omaa huomionsa, energiansa yhteiseksi hyväksi. Ollaan Homo Sosiaalisia. Näin yhdestä tehdään sanan saattaja, joka kertoo massoille, mitä on toisaalla. Lännestä toistaiseksi puuttuu täydellinen tieto ja käytäntö kuinka näinkin erilainen praktiikka kuin aikamatkailu tai muu, liittyisi nykyaikaan, kun tunnistetusti Jumalaa ei ole ja ihminen on materialisti. Kusessa on ihminen, joka ei tiedä. Syntyy paniikki. Toisaalta kun toimintakenttä on vapaa, niin meillä on hyvät keinot synnyttää uutta kulttuuria. Vanhat opit säilyvät, muuttumaton totuus säilyy, mutta meidän pitää samassa muistaa Elää Elämämme Itse aloittanen kaiken joka päivä uudestaan nollasta.Maapalloon syntyy uutta viatonta karmitonta, nuorta, puhdasta elämää. Nuoret hennot lapset. He ovat hyviä tieteilijoita. Heissä on jotenkin vähemmän humaanista puolta, vanhaa välittämistä, vaikka he eivät sotia teekkään. Eli ovat erittäin rauhallisia ja järjellisiä. He opiskelevat, tekevät töitä, eivätkä sekoilee yhtään. He ovat ystäviä kaikkien kanssa ja tasa arvoisia. Niiltä puuttuu osa, mikä kuului vanhalle ihmiselle. Enemmän ja enemmän syntyy juuri noita teknokraatteja uusia valopilkkuja. He ottavat tieteen ja ylikansallisen elämän itsestän selvyytenä.
- YhdenLaki
dendebau kirjoitti:
Tiede muuttaa geeneja. Oppimaton osaa muuttaa niitä kanssa tahdon voimalla, yrittämällä. Kuinka paljon saimme kuulla, että ÄLÄ TEE TUOTA, TAI SINÄ VAHNGOITAT TAI ÄLÄ TEE MITÄÄN JA NIIN edelleen. Kielloissa ei ole mitään järkeä, sillä elämä on infinite, loputon. Sääntöjä ei ole ja tai ne ovat aivan muualla, mitä ajattelemme tai koulu opetti.
Tiede käyttää samaa retoriikkaa kuin uskonto. Uskonto valitsi yhtä johtajaa ja ylisti sitä Jumalaksi. Tiede tahtoo samaa. Se uskoo yhteen oikeaan ja siitä tulee suurta. Ihmiset siis luovuttavat omaa huomionsa, energiansa yhteiseksi hyväksi. Ollaan Homo Sosiaalisia. Näin yhdestä tehdään sanan saattaja, joka kertoo massoille, mitä on toisaalla. Lännestä toistaiseksi puuttuu täydellinen tieto ja käytäntö kuinka näinkin erilainen praktiikka kuin aikamatkailu tai muu, liittyisi nykyaikaan, kun tunnistetusti Jumalaa ei ole ja ihminen on materialisti. Kusessa on ihminen, joka ei tiedä. Syntyy paniikki. Toisaalta kun toimintakenttä on vapaa, niin meillä on hyvät keinot synnyttää uutta kulttuuria. Vanhat opit säilyvät, muuttumaton totuus säilyy, mutta meidän pitää samassa muistaa Elää Elämämme Itse aloittanen kaiken joka päivä uudestaan nollasta.maailman kaikeudessa ei ole kuin YKSI(1) sääntö!
Se on : Toisen VAPAATA TAHTOA ei saa viedä!
- ewcwc
Ihan paskapuhetta koko juttu
- wertwertewrtewrt
Vittu mitä paskaa. Ja Vehkala kärsii luki ja kirotushäröstä vieläkin. Jo useamman vuoden olen kehoittanut hakemaan apua tuohon vaivaan.
Mutta sairashan ei tajua olevansa sairas ennenkuin hän sen itse ymmärtää.- Sairaana3Deessä
pahempaa olisi olla LUULOTERVE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503581
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.393043Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472877SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722353Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s451829Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.951626Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671124- 821091
- 511066
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?41935