http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015090920321155_uu.shtml
jättimäinen tila jonne kaikki saapujat alkuun kerättäisiin lajiteltaviksi. sitten kun kulkutaudit on varmasti tarttuneet kaikkiin, ne päästettäisiin hajaantumaan ympäri maata.
pakolaisten lajittelukeskustaa kaavaillaan
15
78
Vastaukset 15
- kuluttajansuojaa
mihinkä vialliset saa palauttaa?
- nxndnfndld
öh, ruotsiin?
- ugilöhj
Mille saarelle se tehdään.
- ndnfkfnfnflflfkm
ehdottaisin suensaarta, siis tornion keskustaa. saarihan se suomen näkökulmasta on, vaikka onkin fyysisesti maayhtehdessä sveamamman maahan.
jaajuuei, sieltä tulee kolme siltaa..
- Yksinkertainen_ratkaisu
Hyvä idea!!! Tuo keskus pitää avata Haaparantaan Suomen ja Ruotsin rajalle. Sinne pitää saada pyöröovi, joka sinkoaa jokaisen turvapaikanhakijan takaisin turvalliseen Ruotsiin.
Ovimekanismin pitää olla niin voimakas, ettei kerran ulos pyöräytetty uskalla yrittää toista kertaa. Tuleeko sinne kaksi vapaa valintaista lajittelulinjaa: " xxxxxx tai duuniin " ? Että silleen.
- nxndbfnfnfkflm
tää nyt toki on hypoteettinen kysymys, mutta mitä jos joku valitsisi "duuni"-vaihtoehdon? mistä me sille sellaiseksi muututtaisiin?
ja mikä se xxxxxxx sitten on. en uskalla kuvitella, ei kai mitään suihkujuttuja.. No niinhän meille uskotellaan, että sitä huutavaa työvoimapulaa ne tulevat paikkaamaan. No ei. Että silleen.
- BergenBelsen
Keskuksen nimeksi voisi laittaa vaikka Auschwitz.
- taptaptapkiitos
Ehdotan:Hailutoa
- nzndndndldldll
hai mihin mie sittee lomallleeee?
- MedianNaisetJaLapset
Ja mielikuvitus(ta)kuvaan piti hakea kuva ihan Pariisista asti kun kotimaasta ei partakarvattomia "naispakolaisia" löydy?
- HoidossaOn
Uusi keskus tulee Postin tiloihin sieltä lähetetään suoraan pikana ne henkilöt takas kotiin jotka ei saa kansalaisuutta.
- bznzndnldlddl
no mieluummin ehkä joku sellainen firma, jolla olisi edes jotain hajua logistiikasta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520