Elikkäs, olen käyttänyt ehkäisyrengasta nyt kolmisen vuotta, kesäkuussa uusin reseptinkin siihen kun on olleet (siihen asti) niin hyviä. Tai ainakin luulin niin. Voiko olla, että sivuoireita alkaa tulla vasta nyt vuosien käytön jälkeen? Nyt puolentoista kk aikana (noin suurinpiirtein) verenpaine on kohonnut selkeästi, ja epäilen että "lihominen" johtuukin sivuoireesta (keväällä olin kaksi kk ilman, lähti melkein 8kg muuttamatta elintapoja, ja toki ne on tullut nyt melkein kaikki takaisin). En nytkään siis mikään läski ole, mutta kun tää turvotus/neste vaan häiritsee ennen niin siroa nuorta naista, ja kun häivähdyksen näki entistä kroppaansa niin aaah. No, kyllähän sen tauon aikana tuntuimyös siltä, että mielialakin olisi kohonnut, voiko sekin johtua renkaasta?
Mutta voiko ne sivuoireet tulla vasta nyt? Varsinkin tuo verenpaine hommeli? Oon niin lahopää,etten muistaisi ottaa minkäänsortin pillereitä (moni lääkekuurikin jäänyt kesken hups)... Kuparikierrukkaa olen miettinyt nyt, koska ikäni puolesta en saa vielä "johtojen katkaisua".
NuvaRing käytössä kolme vuotta, nyt ongelmia(?)
Joannejoanne
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764