naiselle ei kannata kertoa kokemattomuudesta

ndldmdm

Naiselle ei koskaan kannata kertoa että ei ole seurustellut aikaisemmin. Mielummin valehtelee päin naamaa. Vaikka nainen olisi kuinka hyväsydämmeninen ja mukava niin kiinnostus lopahtaa jos nainen kuulee että ole täysin kokematon seurutelurintamalla. Naisen pitää saada tuntea että hän on saanut napattua sinussa miehen josta muutkin naiset ovat olleet ja olisivat kiinnostuneita. Seurestelemattomuus merkitsee että olet jäteläjä joka ei ole tavoittelemisen arvoinen. Jos nainen on siks kiinnostunut sinusta niin anna hänen luulla että kysyntää on riittänyt aikaisemminkin :)

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, toimii varmasti. Pitää vaan muistaa kaikki kaverit ja sukulaiset saada samaan juoneen ;)

• Miehelle ei kannata kertoa kokeneisuudesta ja naiselle kokemattomuudesta. Toisaalta kummankin pystyy kertomaan hyvin suurella todennäköisyydellä juteltuaan toisen kanssa tunnin pari.

• 18plus17

Kerron palstan ätmeille salaisuuden: Suomesta löytyy vielä naisia joille miehen seurustelukokemattomuus ei ole este!

• Uskon kun näen

• nskdldl

Jaa, neljäkymmentä tulee mittariin täyteen ensi kuussa, kokemukset naisista rajoittuvat pariin yhden illan treffeihin. Tämä ei siis haittaa, vuhuu. Mistä näitä naisia oikien löytyy?

• höpsis

Eipä kannata aloittajaa uskoa. Kokematon mies kelpaa ihan hyvin jos on kiva. On kelvannut suvussamme monelle. Taas yksi palstatotuus, jossa ei ole totta edes toinen puoli.

• Feministi_38v

Eikä miehille kokeneisuudesta kun vaan haukutaan kurpaksi ja tiekskä miksikä lutkaksi! Kyllä sitten havahdutte kun ette naista saa kun naiset lakkaa kuuntelemasta teidän laatimia säännöt!!! Suomalaiset naiset herätkää!

• Eräkettu

Sen näkee toosan kunnosta.

• Feministi_38v
        Eräkettu kirjoitti:

Sen näkee toosan kunnosta.

Ei järvi soutamalla kulu!

• Naisasialooseri1

Kyllä lutkan tunnistaa jo naamasta ja käytöksestä, ei tarvitse katsoa monen miehen jynssäämää vittureikää. Kaikilla lutkilla, jotka tiedän, on lutkamaiset kasvot. Vähän sama asia kuin homonkin monesti näkee naamasta.

• Eräkettu

Oon ollu yhessä pitemmässä seurustelusuhteessa...

Yleensä multa ei toi kahestaan hengaaminen onnistu ku ei mulla hirveesti eukon seura kiinnosta makuukammarin ulkopuolella.

Poljetun vosun haaroväli ei ole mulle seksuaalisesti miellyttävä koska se yleensä näyttää just sellaselta kuppa pesäkkeeltä.

• Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu.
      Toisaalta kun itse kirjoittelin viikon verran tuolla treffipuolella ja profiili kertoo ihan selkeesti, että olen lähes kokematon ja otin sen kirjoitellessakin heti esiin, niin tuloksena neljä nuorta naista oli halukas seksiin kanssani..Toistaiseksi en ole tavannut vielä ketään heistä, enkä tiedä tapaankokaan, mutta se mitä sanon, niin asia ei ole ongelma ainakaan kaikille naisille..Kyse on pitkälti siitä, että kuinka asiansa esittelee. Mikäli joku kanssani kirjoitellut nainen nyt pahastuu tämän lukiessaan, niin sanoin tämän vain, jotta kaikki kokemattomat ymmärtäisivät, että asiat eivät ole ihan niin toivottomia kuin annetaan täälläkin ymmärtää.
      Naisiakin on moneen junaan ja kaikki eivät ole yhtä rajoittuneita kuin esim. tämän palstan naiset. Tsemppiä seuranhakuun ja itse neuvoisin kyllä olemaan ihan omana itsenään. Tietenkin jos jostain baareista sitten taas seuraa hakee, niin ei tietenkään sitä asiaa kannata tuoda esiin millään tavalla, mutta netissä on aivan omat mailmansa siitten taasen.

• Kilttiatm

Minähän kerrron jos joskus tapaan naisen sillä olenhan rehellinen kunnollinen mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1997
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1183
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1085
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      217
      1067
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1026
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      961
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      929
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      885
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      878
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      800
    Aihe