Miten naiset riisuu paitansa?

OttaaPaidanPois

Tämä hölmö kysymys tuli mieleen kun olen katsellut urheilu kisoja joissa naiset riisuu paitansa ja joskus vähän muutakin naisten riisumisia netistä niin miten hitossa naiset osaa riisua paitansa silleen että laittaa kädet ristiin paidan helmoihin ja nostaa sillain kätsästi paidan pois? Miten se tapahtuu ja koska naiset oppivat tuon kun harvoin jos koskaan näkee naisen ottavan paitaa sillä helpommalla keinolla eli kauluksesta kiinni ja sutjakasti pois. Olen kokeillut tuota kädet ristiin tyyliä enkä saa muutakuin kädet solmuun tai sitten paidan helma jää jo alkuunsa selän takaa jumiin. Onko tuossa joku illuusio vai mikä kikka siinä on?

81

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scrg

      Naisten käyttämän tavan täytyy liittyä joko estetiikkaan tai tisseihin. Kauluksen avulla riisuminen on varmasti helpompaa ja altistaa vähemmän vammoille.

      Mutta miten naiset riisuu rintaliivinsä? Viedäänkö käsi ylä- vai alakautta hakasille ja taipuuko kaikki tekemään sen kätevästi yhdellä kädellä. Miehenhän tuo on helppo tehdä, mutta miten naiset pärjää kun mies ei ole auttamassa?

      • OttaaPaidanPois

        Joku naisellisuus siinä on takana koska miehet ei ota paitaansa koskaan ristinostolla pois. Niin miten se tehdään?


      • scrg
        OttaaPaidanPois kirjoitti:

        Joku naisellisuus siinä on takana koska miehet ei ota paitaansa koskaan ristinostolla pois. Niin miten se tehdään?

        Kokeilin vaimonhakkaajan kanssa ja kyllä sen saa pois kädet ristissä helmoista nostamalla, mutta vähän venytysliikkeeltä se tuntuu. Toisaalta helman takaosa olisi nopeasti kasattavissa yhdessä kauluksen takaosan kanssa kouraan.


      • kaajeekatsoja

        muiostan ikäni.kaunis romani nainen tuli pesemään mattoja yhtä aikaa kanssani.alkoi heittämään paitaa pois ja voi jepulis taisi mennä rintsikat samaan syssyyn.komiat rinnat vain näkyi,ihan meinasi silimät muljahtaa päästä ulos oli niin somaa katsottavaa.on tyttö jo vanhettunut jos on katsojakin.että herkkua oli kerrassaan.


      • ämmät.vituttaa

        Valtaosa naisista riisuu paitansa täysin väärin, mutta nehän tekee muutenkin kaiken aina väärin eli päin VITTUA eli mikähän SAATANA siinä mahtaa olla ???????


      • sapetus
        ämmät.vituttaa kirjoitti:

        Valtaosa naisista riisuu paitansa täysin väärin, mutta nehän tekee muutenkin kaiken aina väärin eli päin VITTUA eli mikähän SAATANA siinä mahtaa olla ???????

        Johtuu varmaan sinun läsnäolostasi, kun ymmärtävät yskäsi.


      • No kyllä naiinen osaa riisua itsensä jos haluaa miestä


      • tissienkoettelija

        Näen tuon tissiliivien riisumisen päivittäin ja se tapahtuu ensin olkaimien heittämisellä alas ja sitten lukko nykäistään selästä etupuolelle liivejä vetämällä. Näin siis vaimo sen tekee. Pienehköt tissit mutta kokonaisuushan sen ratkaisee.


      • helpompikin.tapa.on
        tissienkoettelija kirjoitti:

        Näen tuon tissiliivien riisumisen päivittäin ja se tapahtuu ensin olkaimien heittämisellä alas ja sitten lukko nykäistään selästä etupuolelle liivejä vetämällä. Näin siis vaimo sen tekee. Pienehköt tissit mutta kokonaisuushan sen ratkaisee.

        Kuulostaapa hitaalta ja hankalalta. Aika tumpelot sormet saa olla, jos ei pysty hakasia selään puolelta avaamaan. Reuma ehkä vaivaa?


      • novoihyväthyssykät

        Kyllähän siinä pari sekuntia menee. Etkö lapsena oikeasti koskaan nähnyt äitisi riisuvan liivejä? Oletko orpo vai eikö äitisi käyttänyt liivejä?


      • tarralenkkari666

        Vanha nettijuttu tää...
        Johtuu siitä, että ns ladyfit vaatteet on erillaisia. Löysemmän paidan saa "miesten" tyylillä pois.


      • eiongelmaa

        Voi hitto,kyllä pitää nyt tehdä tuostakin nyt ongelma. Jokainen riisukoon paitansa miten haluaa. Näin miehen näkökulmasta riisun usein paitani juurikin tuolla ristiotteella eikä ole edes vaikeaa.


      • Kyykman
        sapetus kirjoitti:

        Johtuu varmaan sinun läsnäolostasi, kun ymmärtävät yskäsi.

        Haista sinä homo perse.


      • Kyykman kirjoitti:

        Haista sinä homo perse.

        elä haitata kelekään mitän pahaa


      • jukka16v kirjoitti:

        elä haitata kelekään mitän pahaa

        elä haistata


      • Äikänopesi

        Korjaisitko nyt sitten ne muutkin virheet, mitä onnistuit tekemään noihin muutamaan sanaan.


    • 8ja17

      Magic

    • :-DDD

      Piti oikein kokeilla miten alkaisin riisua puseroa ja totta, ilman muuta otan helmasta kiinni enkä kauluksesta - sehän venyisi pilalle!

      Rintsikat riisun niin että vien kädet alakautta hakasille.

      Nyt tulee vaikea: miettikääpä, että teillä on sellainen mekko, jossa on vetoketju niskassa. Kuinkas se avataan? ;)

      • sangenhupaisaa

        Juuri näin, minäkin tekisin kuin Helka. Ja tuo mekon vetoketjun avaaminen on muuten vaikeaa.


      • nimimerkki24

        Rintsikat lähtee helpoiten laskemalla olkaimet ja ottamalla kädet niiden alta pois, jonka jälkeen hakasosa käännetään eteen. Puetaan päälle käänteisessä järjestyksessä. ;)


      • missäjärkikysynvaan
        nimimerkki24 kirjoitti:

        Rintsikat lähtee helpoiten laskemalla olkaimet ja ottamalla kädet niiden alta pois, jonka jälkeen hakasosa käännetään eteen. Puetaan päälle käänteisessä järjestyksessä. ;)

        No eihän se ole mahdollista ellei ole miestä auttamassa ;). Onpa hölmöjä nuo miehet....ei minulla ainakaan mene yöunet miettiessä miten miehet riisuvat vaatteensa. Voi elämä!


      • "Nyt tulee vaikea: miettikääpä, että teillä on sellainen mekko, jossa on vetoketju niskassa. Kuinkas se avataan? ;)"

        No miehen avulla tietenkin. ;-)


      • hdgakgdhj
        missäjärkikysynvaan kirjoitti:

        No eihän se ole mahdollista ellei ole miestä auttamassa ;). Onpa hölmöjä nuo miehet....ei minulla ainakaan mene yöunet miettiessä miten miehet riisuvat vaatteensa. Voi elämä!

        Kovin kankea se nainen joka ei niskan vetoketjua ilman apua auki saa...


      • gjjhkjhj

        Vetoketju niskassa. Tekisin ovenkahvaan rautalankakoukun ja ujuttaisin sen vetoketjuun. Sit menis vaan kyykkyyn ja nousis ylös.


      • Miesasialooseri
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Nyt tulee vaikea: miettikääpä, että teillä on sellainen mekko, jossa on vetoketju niskassa. Kuinkas se avataan? ;)"

        No miehen avulla tietenkin. ;-)

        Höpöhöpö. Kyllä se onnistuu ilman miestä ja ihan yksinkin. Pitää olla tarpeeksi notkeat tai yliliikkuvat olkapäät. Onnistuu myös taivuttelemalla metallinen henkari apuvälineeksi.


      • Miesasialooseri kirjoitti:

        Höpöhöpö. Kyllä se onnistuu ilman miestä ja ihan yksinkin. Pitää olla tarpeeksi notkeat tai yliliikkuvat olkapäät. Onnistuu myös taivuttelemalla metallinen henkari apuvälineeksi.

        No en minä nyt ihan tosissani ollut. ;-)


      • seksitissisti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Nyt tulee vaikea: miettikääpä, että teillä on sellainen mekko, jossa on vetoketju niskassa. Kuinkas se avataan? ;)"

        No miehen avulla tietenkin. ;-)

        Miksei naisen?


    • Olen kuullut teorina, jonka mukaan tämä perustuu miesten ja naisten vaatteiden erilaiseen istuvuuteen ja rakenteeseen: naisten paidat ovat pääsääntöisesti tiukkoja kainaloiden kohdalla, mikä tekee kauluksesta nostamisesta vaikeaa. Miesten paidoissa torso-osa on vastaavasti pidempi, eli ristinostotekniikalla pitäisi "nostaa" paljon pidemmälle.

      • Ruttumytty

        Ei tarvitse. Nostan ristiotteella helmasta ja samalla myttyän sitä nostovaiheessa hieman ruttuun kämmenissä ja pujotan myttyrullatun helman pään yli. Ei siis tarvitse kurotella kattoa.


      • scrg
        Ruttumytty kirjoitti:

        Ei tarvitse. Nostan ristiotteella helmasta ja samalla myttyän sitä nostovaiheessa hieman ruttuun kämmenissä ja pujotan myttyrullatun helman pään yli. Ei siis tarvitse kurotella kattoa.

        Mutta tuolla tavalla joutuu käyttämään molempia käsiä. Se on melkoinen liikenneturvallisuusriskikin jos tuolla tavalla vaihtaa paidan auton ratissa.


      • Ruttumytty
        scrg kirjoitti:

        Mutta tuolla tavalla joutuu käyttämään molempia käsiä. Se on melkoinen liikenneturvallisuusriskikin jos tuolla tavalla vaihtaa paidan auton ratissa.

        Molempia käsiä käytänkin. Toisella vastakkaisen puolen helmasta suurinpiirtein etutaskun takaa ja toisella toiselta puolelta. Eikä se paita selkään kitkaannu niinkuin tuolla alempana tuskaillaan, kun nostovaiheessa rullamytytään ympäriinsä, eikä pelkästään etuosaa, koska silloinhan selkäpuoli jää sileäksi koko pinta-alalta ihoon "kiinni", siis kitkaantuu. Eipä ole ikinä tullut tarvetta poistaa paitaa ajon aikana mutta olenkin mies, jos luulit toisin. :)


      • ryppis

        Eiköhän se tosiaan johdu ihan siitä, millaisia vaatteet ja kropat ovat. Miesten paidoissahan ei ole yleensä samalla tavalla kaula-aukkoa kuin naisten paidoissa. Jos kauluspaidan kääntäisi pois helmasta, pää jäisi jumiin! Toisaalta taas miehillä ei ole rintavarustusta häiritsemässä, niin voi vetää paidan suoraan kauluksesta ylöspäin.


    • paidallinen.mies

      Enpä ollut edes miettinyt miten riisun paitani, mutta kyllä itsekin otan paidan helmoista kiinni ja laitan kädet ristiin. Se on nopeampaa ja kaula-aukko ei mene piloille.

      • OttaaPaidanPois

        Paitahan menee siinä nurinpäin eli lisää työtä paidan oikamiseksi kun kaulus nostolla paita jää oikeinpäin. No selitä sinä miehenä miten se tapahtuu rautalangasta vääntäen koska itse en saa ristivedolla paitaa edes alkuunkaan pois.
        Eli jos mulla on kädet ristissä paidan helmalla ja alan nostamaan tulee ongelmia ensiksikin siinä että paita jää selkään kiinni. Sitten olen miettinyt että teoriassa jos saisin paidan nousemaan jää kädet ristiin rinnusten kohdalla ja vetää paidan helmat vastakkaiselle puolelle jolloin paita menee nostossa ristiin ja tiukentaa entisestään paitaa. Joten miten se käytännössä on edes mahdollista vaikka näkyy se kuitenkin olevan? Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että kaula aukko menisi kaulus nostolla piloille. Ei ainakaan mun vanhoissakaan paidoissa pilalla ole.


      • scrg
        OttaaPaidanPois kirjoitti:

        Paitahan menee siinä nurinpäin eli lisää työtä paidan oikamiseksi kun kaulus nostolla paita jää oikeinpäin. No selitä sinä miehenä miten se tapahtuu rautalangasta vääntäen koska itse en saa ristivedolla paitaa edes alkuunkaan pois.
        Eli jos mulla on kädet ristissä paidan helmalla ja alan nostamaan tulee ongelmia ensiksikin siinä että paita jää selkään kiinni. Sitten olen miettinyt että teoriassa jos saisin paidan nousemaan jää kädet ristiin rinnusten kohdalla ja vetää paidan helmat vastakkaiselle puolelle jolloin paita menee nostossa ristiin ja tiukentaa entisestään paitaa. Joten miten se käytännössä on edes mahdollista vaikka näkyy se kuitenkin olevan? Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että kaula aukko menisi kaulus nostolla piloille. Ei ainakaan mun vanhoissakaan paidoissa pilalla ole.

        Ei minullakaan yksikään paita ole kauluksesta nostamisesta pilalle mennyt. Mutta ehkä joillakin on jotain paperivaatteita.

        Lapset on muuten aika tyhmiä. Ne piirtää ihmiset sellaisina pääjalkaisina, joilla ei ole torsoa. Miten sellainen muka voisi pukea edes paidan päälleen? Ja vaatteet on kuitenkin aika tärkeä asia ihmiselle.


      • kiinnostaisi.tietää
        OttaaPaidanPois kirjoitti:

        Paitahan menee siinä nurinpäin eli lisää työtä paidan oikamiseksi kun kaulus nostolla paita jää oikeinpäin. No selitä sinä miehenä miten se tapahtuu rautalangasta vääntäen koska itse en saa ristivedolla paitaa edes alkuunkaan pois.
        Eli jos mulla on kädet ristissä paidan helmalla ja alan nostamaan tulee ongelmia ensiksikin siinä että paita jää selkään kiinni. Sitten olen miettinyt että teoriassa jos saisin paidan nousemaan jää kädet ristiin rinnusten kohdalla ja vetää paidan helmat vastakkaiselle puolelle jolloin paita menee nostossa ristiin ja tiukentaa entisestään paitaa. Joten miten se käytännössä on edes mahdollista vaikka näkyy se kuitenkin olevan? Itse en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että kaula aukko menisi kaulus nostolla piloille. Ei ainakaan mun vanhoissakaan paidoissa pilalla ole.

        Yleensä paidat (ja housut) pestään nurinpäin etteivät ne kuluisi niin nopeasti ja kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin joten miten tuo lisää työtä?


      • Oletvarmaanallergikko
        kiinnostaisi.tietää kirjoitti:

        Yleensä paidat (ja housut) pestään nurinpäin etteivät ne kuluisi niin nopeasti ja kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin joten miten tuo lisää työtä?

        "kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin " Aijaa. Sinä et ole kaikki ja kaikki ei ole sinä. On paljon vaatteita joita ei tarvitse vaihtaa edes jokatoinen päivä. Esim farkut ja joku paita ei likaannu ulkoilmasta mihinkään jos nyt et konttaa ja kieriskele maassa. Eriasia jos hikoaa työssä tai harrastuksessa niin vaate lähtee useinmin vaihtoon. Itselläni on esim fyysinen työ jossa ei liikuta edes ihmisten ilmoilla niin kuljen samoissa päällys ja alusvaatteissa helposti parikin viikkoa. Vaatteet saa kuivaksi illalla ja itseäni ei haittaa ainakaan jos haisee hieltä eilisissä vaatteissa koska tulen haisemaan jokatapauksessa hieltä parintunnin työskentelyn jälkeen. Olisi enemmänkin luonnonvarojen (veden) tuhlausta joka helvetin päivä jonkun kalsarin ja sukkien takia pyörittää tuntitolkulla pesukonetta. Huomaavaista on toki ihmisten ilmoilla liikkua niin ettei nyt paskalle haise mutta itse elän pääasiassa näkemättä ketään pitkiin aikoihin joten en stressaa missä vaatteissa nysvään yksinäni kotona.


      • alusteet.vaihtoon
        Oletvarmaanallergikko kirjoitti:

        "kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin " Aijaa. Sinä et ole kaikki ja kaikki ei ole sinä. On paljon vaatteita joita ei tarvitse vaihtaa edes jokatoinen päivä. Esim farkut ja joku paita ei likaannu ulkoilmasta mihinkään jos nyt et konttaa ja kieriskele maassa. Eriasia jos hikoaa työssä tai harrastuksessa niin vaate lähtee useinmin vaihtoon. Itselläni on esim fyysinen työ jossa ei liikuta edes ihmisten ilmoilla niin kuljen samoissa päällys ja alusvaatteissa helposti parikin viikkoa. Vaatteet saa kuivaksi illalla ja itseäni ei haittaa ainakaan jos haisee hieltä eilisissä vaatteissa koska tulen haisemaan jokatapauksessa hieltä parintunnin työskentelyn jälkeen. Olisi enemmänkin luonnonvarojen (veden) tuhlausta joka helvetin päivä jonkun kalsarin ja sukkien takia pyörittää tuntitolkulla pesukonetta. Huomaavaista on toki ihmisten ilmoilla liikkua niin ettei nyt paskalle haise mutta itse elän pääasiassa näkemättä ketään pitkiin aikoihin joten en stressaa missä vaatteissa nysvään yksinäni kotona.

        Hyi stana, ei ihme että olet ätmi!


      • vaihdanjokapäivä
        Oletvarmaanallergikko kirjoitti:

        "kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin " Aijaa. Sinä et ole kaikki ja kaikki ei ole sinä. On paljon vaatteita joita ei tarvitse vaihtaa edes jokatoinen päivä. Esim farkut ja joku paita ei likaannu ulkoilmasta mihinkään jos nyt et konttaa ja kieriskele maassa. Eriasia jos hikoaa työssä tai harrastuksessa niin vaate lähtee useinmin vaihtoon. Itselläni on esim fyysinen työ jossa ei liikuta edes ihmisten ilmoilla niin kuljen samoissa päällys ja alusvaatteissa helposti parikin viikkoa. Vaatteet saa kuivaksi illalla ja itseäni ei haittaa ainakaan jos haisee hieltä eilisissä vaatteissa koska tulen haisemaan jokatapauksessa hieltä parintunnin työskentelyn jälkeen. Olisi enemmänkin luonnonvarojen (veden) tuhlausta joka helvetin päivä jonkun kalsarin ja sukkien takia pyörittää tuntitolkulla pesukonetta. Huomaavaista on toki ihmisten ilmoilla liikkua niin ettei nyt paskalle haise mutta itse elän pääasiassa näkemättä ketään pitkiin aikoihin joten en stressaa missä vaatteissa nysvään yksinäni kotona.

        Parikin viikkoa samoissa alusvaatteissa? Sillä lailla.


      • atännä
        Oletvarmaanallergikko kirjoitti:

        "kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin " Aijaa. Sinä et ole kaikki ja kaikki ei ole sinä. On paljon vaatteita joita ei tarvitse vaihtaa edes jokatoinen päivä. Esim farkut ja joku paita ei likaannu ulkoilmasta mihinkään jos nyt et konttaa ja kieriskele maassa. Eriasia jos hikoaa työssä tai harrastuksessa niin vaate lähtee useinmin vaihtoon. Itselläni on esim fyysinen työ jossa ei liikuta edes ihmisten ilmoilla niin kuljen samoissa päällys ja alusvaatteissa helposti parikin viikkoa. Vaatteet saa kuivaksi illalla ja itseäni ei haittaa ainakaan jos haisee hieltä eilisissä vaatteissa koska tulen haisemaan jokatapauksessa hieltä parintunnin työskentelyn jälkeen. Olisi enemmänkin luonnonvarojen (veden) tuhlausta joka helvetin päivä jonkun kalsarin ja sukkien takia pyörittää tuntitolkulla pesukonetta. Huomaavaista on toki ihmisten ilmoilla liikkua niin ettei nyt paskalle haise mutta itse elän pääasiassa näkemättä ketään pitkiin aikoihin joten en stressaa missä vaatteissa nysvään yksinäni kotona.

        Ne jotka eivät vaihda vaatteita päivittäin ja peseydy päivittäin erottaa kyllä hajusta. Jotkut päällysvaatteet voivat mennä useampana päivänä, mutta jos hikoilee runsaasti niin myös farkut alkavat haista jo päivän käytön jälkeen tunkkaisilta. Ihmisen ihosta irtoaa joka tapauksessa kaikkea nöyhtää ja myös hikeä, vaikkei se tuntuisi aina märältäkään.

        Joka päivä ei tarvitse pyörittää pesukonetta parin sukan vuoksi. Voi kerätä isomman kasan pyykkiä. Tai jos sukkia on vain muutamat, niin käsipyykillä joka ilta.

        Pinttynyt hienhaju ei enää lähde normipesulla. Olen pessyt dementoituneen vanhuksen vaatteita, joka myös "kuivatteli" niitä eikä juuri pessyt. Haju oli sanoin kuvaamaton, ei se itse sitä haistanut. Vaatteet sai lopulta puhtaaksi vasta 90 asteessa, mutta osa oli ei niin nättejä rättejä sen käsittelyn jälkeen.


      • SuihkuväliMääräajoin
        vaihdanjokapäivä kirjoitti:

        Parikin viikkoa samoissa alusvaatteissa? Sillä lailla.

        Kerran lankomiehen auto meni rikki. No, hän ei käynyt kylillä kuukauteen. Eikä myöskään suihkussa tai vaihtanut vaatteita . Hänellä on tapana lämmittää sauna ja suihkuvesi aina ennen kyläreissua. Kerran narisi etteivät sukatkaan meinaa kestää edes pyykkiväliä. : )


      • no-kukin.tavallaan
        Oletvarmaanallergikko kirjoitti:

        "kaikkihan vaihtavat vaatteensa päivittäin " Aijaa. Sinä et ole kaikki ja kaikki ei ole sinä. On paljon vaatteita joita ei tarvitse vaihtaa edes jokatoinen päivä. Esim farkut ja joku paita ei likaannu ulkoilmasta mihinkään jos nyt et konttaa ja kieriskele maassa. Eriasia jos hikoaa työssä tai harrastuksessa niin vaate lähtee useinmin vaihtoon. Itselläni on esim fyysinen työ jossa ei liikuta edes ihmisten ilmoilla niin kuljen samoissa päällys ja alusvaatteissa helposti parikin viikkoa. Vaatteet saa kuivaksi illalla ja itseäni ei haittaa ainakaan jos haisee hieltä eilisissä vaatteissa koska tulen haisemaan jokatapauksessa hieltä parintunnin työskentelyn jälkeen. Olisi enemmänkin luonnonvarojen (veden) tuhlausta joka helvetin päivä jonkun kalsarin ja sukkien takia pyörittää tuntitolkulla pesukonetta. Huomaavaista on toki ihmisten ilmoilla liikkua niin ettei nyt paskalle haise mutta itse elän pääasiassa näkemättä ketään pitkiin aikoihin joten en stressaa missä vaatteissa nysvään yksinäni kotona.

        "Olisi enemmänkin luonnonvarojen (veden) tuhlausta joka helvetin päivä jonkun kalsarin ja sukkien takia pyörittää tuntitolkulla pesukonetta"

        Ei niitä kalsareita ja sukkia joka päivä koko koneellista tule. Kerran viikossa tulee 7 alushousut ja 7 sukkaparia. Ei silläkään koko konetta täytä, vaan tilaa riittää myös päällysvaatteille. Ja kannattaa ehkä vaihtaa pesukonetta, jos se tuntikausia pyörittää yhtä koneellista.
        Säästätkö muitakin luonnonvaroja noin ahkerasti? Jos säästät, niin hienoa! Jos et, niin tuo vedensäästö on pelkkä tekosyy - kenties laiskuudelle.

        "kuljen samoissa - - alusvaatteissa helposti parikin viikkoa."

        Hyi helvetti.


      • Miesasialooseri
        atännä kirjoitti:

        Ne jotka eivät vaihda vaatteita päivittäin ja peseydy päivittäin erottaa kyllä hajusta. Jotkut päällysvaatteet voivat mennä useampana päivänä, mutta jos hikoilee runsaasti niin myös farkut alkavat haista jo päivän käytön jälkeen tunkkaisilta. Ihmisen ihosta irtoaa joka tapauksessa kaikkea nöyhtää ja myös hikeä, vaikkei se tuntuisi aina märältäkään.

        Joka päivä ei tarvitse pyörittää pesukonetta parin sukan vuoksi. Voi kerätä isomman kasan pyykkiä. Tai jos sukkia on vain muutamat, niin käsipyykillä joka ilta.

        Pinttynyt hienhaju ei enää lähde normipesulla. Olen pessyt dementoituneen vanhuksen vaatteita, joka myös "kuivatteli" niitä eikä juuri pessyt. Haju oli sanoin kuvaamaton, ei se itse sitä haistanut. Vaatteet sai lopulta puhtaaksi vasta 90 asteessa, mutta osa oli ei niin nättejä rättejä sen käsittelyn jälkeen.

        Nyt kyllä taas höpöhöpö. Olen ollut kolme viikkoa peseytymättä, hiukset pesin kerran sinä aikana ja vaatteita kyllä vaihdoin jonkin verran enkä haissut eikä edes uskottu kun sanoin milloin olen viimeksi käynyt suihkussa. Ilmeet olivat kyllä valokuvan arvoisia.
        Jos ei hikoile niin ei todellakaan tarvitse käydä päivittäin suihkussa. Sukkia ja alusvaatteita joutuu kyllä vaihtamaan mutta ei niitäkään nyt päivittäin tarvitse.

        Dödöä kainaloon päivittäin niin ei lennä hiki ja vaikka hiukan hikoilisi esim kuumuuden takia niin ei se pahalle haise. Enemmän haittaa iholle on kuurata itseään saippualla ja vedellä joka päivä.


    • Nussus

      Ihanan höpö aihe varmaan naisilla kostuu kun saa jutella oman älytason asiasta! Itse vaihdan aina ristiotteella paitani koska olen bodattu ylä vartaloltani!

      • slapp

        Ylävartalo on yhdyssana.

        "... joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista"


      • gdfgdfgdfgdfgd

        Olen myös nähnyt vahvarakenteisen ja kankean miehen poistavan paidan "naisellisella" tavalla. Sitten jos mies on ihan hontelo muualta kuin mahan kohdalta, niin se venynyt ja kulunut paitahan lähtee miten vaan päältä.


      • ÄidinkielenOpe
        slapp kirjoitti:

        Ylävartalo on yhdyssana.

        "... joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista"

        Kyllä ylä var talo on kolme eri sanaa.


      • RuotsinOpe
        ÄidinkielenOpe kirjoitti:

        Kyllä ylä var talo on kolme eri sanaa.

        Tuo keskimmäinen sana "var" on ruotsin kieltä.


    • olisko

      Mä en meikkaa mutta tuli mieleeni että jos vetäis kauluksesta vain ylös niin eikö paidan sisäpinta olis sotkuinen sen jälkeen...? Samoin hiuksia voi paremmin suojella ristiinylöstekniikalla jos haluaa niitä suojella. Vai ymmärsinkö oikein miesten tavan vertailukohteena?

      • OttaaPaidanPois

        No kumpi puoli on kannataavampi sotkea meikillä päällys puoli vai sisäpuoli? Mielestäni sisä jos olisin nainen. Jos olisin nainen ja osaisin tuon tekniikan niin meikithän leviäisi paidan päällys puolelle nostaessaan risti tekniikalla. Jos nostaisin kaulus tekniikalla saisin suojeltua meikkiä niin että se ei osu paitaan ja jos osuu niin vähän ja sisäpuolelle.
        No oli miten oli en saa teknistä neuvoa tyyliin joten jääköön aihe mysteeriksi. Kokeilinpa taas ja nyt sain paidan selkämys osan jo nousemaan mutta paitaa en saa pois. Kädet jäävät pään päälle ristiin jumiin ja paita kainaloihin ja miten tässä yritänkin peilin edessä taiteilla on jatko tästä teoriassakin mahdoton. Ilmeisesti tässä tapahtuu joku taikatemppu kuten joku aikaisemmin kertokin koska käytännössä en saa paitaa pois vaikka yritän matkia urheilija naisten helpolta näyttävää tyyliä.
        Hyvää viikonloppua!


      • Bitsh
        OttaaPaidanPois kirjoitti:

        No kumpi puoli on kannataavampi sotkea meikillä päällys puoli vai sisäpuoli? Mielestäni sisä jos olisin nainen. Jos olisin nainen ja osaisin tuon tekniikan niin meikithän leviäisi paidan päällys puolelle nostaessaan risti tekniikalla. Jos nostaisin kaulus tekniikalla saisin suojeltua meikkiä niin että se ei osu paitaan ja jos osuu niin vähän ja sisäpuolelle.
        No oli miten oli en saa teknistä neuvoa tyyliin joten jääköön aihe mysteeriksi. Kokeilinpa taas ja nyt sain paidan selkämys osan jo nousemaan mutta paitaa en saa pois. Kädet jäävät pään päälle ristiin jumiin ja paita kainaloihin ja miten tässä yritänkin peilin edessä taiteilla on jatko tästä teoriassakin mahdoton. Ilmeisesti tässä tapahtuu joku taikatemppu kuten joku aikaisemmin kertokin koska käytännössä en saa paitaa pois vaikka yritän matkia urheilija naisten helpolta näyttävää tyyliä.
        Hyvää viikonloppua!

        :D Miehet ja miesten paidat.. XD Jos mies käyttää oikeata miesten napillista kauluspaitaa, niin se oikea riisumistekniikka on tietysti että himokas nainen repäsee nappilistan auki ja napit lentää nurkkiin.. :DD


    • Minä toimin paidanpoistotoimenpiteessä yleensä siten että ujutan kädet hihoista paidan sisäpuolelle, minkä jälkeen pystyn operoimaan molempien käsien avulla pääni ensin paidan kauluksesta sisään siten ettei nenään satu eikä korvat irtoa, ja lopulta tuon pääni paidan helman kautta turvallisesti ulkomaailmaan. Pukemisessa taas sitten juurikin päinvastainen järjestys, eli ensin pää sukeltaa helmasta sisään ja kaula-aukosta ulos, ja sitten taistellaan kädet hihoista pihalle.

      Yritin kyllä äsken poistaa paksua villapaitaa tuota ristitekniikkaa käyttäen, mutta eihän siitä mitään tullut, kun kerrastopaita meinasi lähteä selkäpuolelta mukaan, ja lopullinen jumahdus tapahtui kun kaulaliina ei mahtunut kaula-aukosta ja pipokin oli vähällä lähteä päästä. Jos vielä meikkaisin ja pitäisi korviksia, niin tuo jälkimmäinen paidanriisumistapa olisi mielestäni suorastaan yleisvaarallinen ja pitäisi kieltää EU-direktiivillä.

      • scrg

        Ja nyt jollekin miehelle jo hiipii epätoivo mieleen, että naisen kanssa oleminen sillai vaatii kaikkea uhkarohkeaa, jossa on vaarassa naisen päässä roikkuvat killuttimet, hiukset, nenät ja korvatkin, niin ei syytä huoleen. Housut on onneksi paljon helpompi riisua ja se yleensä riittää käytännössä. Hametta ja pikkuhousuja ei ole pakko riisua, jos ei halua. Ne voi vaan siirtää syrjään. Paidan helmaa kannattaa nostaa sen verran ettei se jää väliin. Jos tykkää tehdä suujuttuja, niin paitaa ei kannata riisua, koska siihen on kätevää pyyhkiä suunsa.


      • atännä
        scrg kirjoitti:

        Ja nyt jollekin miehelle jo hiipii epätoivo mieleen, että naisen kanssa oleminen sillai vaatii kaikkea uhkarohkeaa, jossa on vaarassa naisen päässä roikkuvat killuttimet, hiukset, nenät ja korvatkin, niin ei syytä huoleen. Housut on onneksi paljon helpompi riisua ja se yleensä riittää käytännössä. Hametta ja pikkuhousuja ei ole pakko riisua, jos ei halua. Ne voi vaan siirtää syrjään. Paidan helmaa kannattaa nostaa sen verran ettei se jää väliin. Jos tykkää tehdä suujuttuja, niin paitaa ei kannata riisua, koska siihen on kätevää pyyhkiä suunsa.

        Housut riisutaan tietysti niin, että jalkoja vedetään vuoroon pätkä kerrallaan niistä ulos, asutaan aina sen jo kuoritun housuosion päälle ja taas nostetaan jalkaa... Kunnes lahkeensuutkin on kiskaistu pois puntista. Näin saadaan housut valmiiksi nurinpäin käännetyksi ja samalla vähän pölyjä pyyhittyä lattialta.


    • kehon-kieli

      jostain luin että naisilla on kymmeniä eri kehon kieli merkejä miehelle tai miehille kiinnostuksen herättämiseen ynnä tarkailuun luonnollisin elkein mutta me putki aivoiset emme huomaa kuin korkeintaa 1-2 merkkiä yhdellä tapaamisella sitten mies ei ymmärrä naisen logiikkaa kuten usein kuulee naisten suusta.

      • flowersreally

        Joo, kyllä riisumisen voi ehdottomasti kehon kieleksi ja ajoittain jopa kiinnostuksen merkiksi lukea, tosin toisinaan riisumisen tarkoitus on vain riisuuntua, esim. peseytymistä edeltäen. Jos näiden kahden ero ei ole selkeä, niin mikäs sitten?


    • Eksupeksu32

      Olen osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia

    • Paitanainen

      En minä ainakaan riisu paitaa kuvailemallasi tavalla. Tartun ensin paidan helmaan ulkopuolelta ja vedän sitä ylöspäin, sitten vedän kädet pois hihoista ja lopuksi työnnän paidan kokonaan pois päältä.

    • atännä

      Juu, silleen kädet ristissä helmasta ylös. Paitsi jos on oikein väljä neule, silloin kädet hihoista ensin ja sitten paita pään yli.

      Urheilurintsikat on todella inhottavat riisua treenin jälkeen, kun ne ei pelitä samoin kuin normirintsikat. Nekin pitää vetää pään yli ristiotteella, ja kun on tehnyt oikein kunnon treenit, niin ne on hikisenä ihossa kiinni ja kädetkin on pois pelistä... Urheilurintsikoiden riisuminen on ihan oma osionsa treenistä.

    • paidaton

      Olkapää ollut kipeä monta kuukautta enkä saa kättä nostettua ylös. Olen siis ollut paidatta nuo kuukaudet. Olen nainen ja naisen logiikalla en voi paitaa käyttää koska en saa sitä aloituksen tavalla pois päältäni. Miestä en ole asian takia hankkinut.

    • 1mies111

      Olen mies ja otan hikisen paidan aina pois naisten tyylillä, koska se vain toimii silloin paremmin, siksi tulee joskus muutenkin otettua paita pois niin.

      Naiset todennäköisesti ottavat pois paidan noin siksi, että ovat oppineet sen äidiltään ja se näyttää naisellisemmalta. Ja tärkeä pointti, voit samalla seurata riisumisesi aiheuttamia reaktioita, vaikka omiaan peilistä. Naiset kun ovat sellaisia... narsisteja.

      Alunperin homma on saattanut lähteä siitä, että naiset jostain syystä ratkaisevat ongelmia sillä tavalla, eli koska paita laitettiin siitä reunasta päälle, he myös poistavat sen siitä reunasta. Miehet taas ajattelevat, että paitaa käsitellään aina vetosuuntaan.

    • Naisen_logiikalla

      Naisille on erimallisia T-paitoja kuin miehille. Yleensä naisten paidat ovat varsin vartalonmyötäisiä. Kun lisäksi useimmilla naisilla on rinnat ja rintojen vuoksi rintaliivit tai alustoppi, niin paita lähtee helpoiten päältä helmasta venyttämällä ja kiepauttamalla pään yli ilmeisesti siihen tapaan, kuin sanoit. Kun ottaa kauluksesta kiinni, kaulus venyy, eikä muuta tapahdu. Alusvaatetus aiheuttaa kitkaa, varsinkin jos vaatteet ovat hikiset. Tässä voi olla muuten syy tiukkojen paitojen ylisuuriin kaula-aukkoihin: paidan saa kiepautettua päältä, ja kampauskaan ei kärsi.

      Jos kyseessä on vaikkapa painava villapaita, se toki riisutaan eri tavoin. Naiset ovat muutenkin mihiä notkeampia, joten vaihtoehtoisia pukeutumis- ja riisuutumistapoja on enemmän kuin miehillä (samoin kuin naisten muoti on moninaisempaa). Itse saatan esim. riisua alustopin (en käytä rintaliivejä) paidan alta ilman että poistan paitaa päältä. Ei se niin vaikeaa ole, ja sujuu nopeasti. Sen sijaan pillifarkkuja en ymmärrä. Myös housut on saatava tarvittaessa jalasta nopeasti, ja pillifarkut muistuttavat jo enemmän tukisukkaa kuin vaatekappaletta, eli ovat lähinnä kidutusta.

      • On se monimutkaista. :-/


    • 1Mimmi

      Niin tietenkin tiukat paidat on paras ja nopein vetää päältä naisten tyyliin! Nehän jumittuvat helposti kainaloisin muuten.

    • Tytteliii

      Minä tartun hihaan kiinni ja vedän käteni paidan sisälle ja silleen.

    • Eri_eliölaji

      Täysin käsittämätöntä. Ja jos olisin nainen, en saisi rintsikoita kiinnni selän takaa. Kädet taipuu yhteen jossain ristiselän kohdalla. Niin, olen normaalipainoinen normivartaloinen mies.

    • ootteko koko purakka aivan pihalla naisen pitää ja saada riisuapaitansa miten tykkää perussuomalainen mies eis takerru moiseen seikkaan vaan oottaa mitä paidan sisällä on haloo umpijuntit luuletko pääsyä 2 pesälle idiootit

    • jhggyujjkkk
    • hyvääyätä

      Mitä hittoa tämäkin keskustelu oli jbsj

    • siis onko sillä väliä, miten riisuu, pääasia, että riisuvat;)

    • oooooooooooooooooo

      sara turunen ja juho myllärinen ovat mielenterveyspotilaita. asuvat harapaisissa lprssa.

    • guanhuoratii

      Ihan on Sipilän syytä tämäkin asia/juttu. Kun on kivempaa vaan päätellä vaikka ei tiedä mistä päätettäis.

    • taatta

      Miten nainen laittaa kokopitkän mekon napit kiinni jos napit onkin seläntakana ???

    • Mies-munat-ja-kaikki

      Mistä näitä pohdintoja tulee. Mielenkiintoisia elämän ihmeitä. Jokin siinä varmaan on että naiset osaa tehdä kaksi asiaa samanaikaisesti. Riisua paidan ja suorittaa venytysliikkeen. Onnistuu se kyllä mieheltäkin, oli pakko heti kokeilla. Pitkähihainen T-paita lähti näppärästi ja liike tuntui venytykseltä hartioissa. Pitäisikö omaksua tuo tapa. Kaverit saattaa salilla ja saunaillassa hiukan ihmetellä.

    • eatbred

      Kikka on siinä että naiset tekevät sen eli ottavat paidan pois seisoessaan, mutta miehet istuessaan. Housujen riisuminen tapahtuu molemmilla päinvastoin.

    • En ole koskaan nähnyt naisen riisuvan paitaansa. Tuskin sellaista edes tapahtuu.

    • Arhgh

      :D hauska aihe .. :D Miehet ja miesten paidat.. XD Jos mies käyttää oikeata miesten napillista kauluspaitaa, niin se oikea riisumistekniikka on tietysti että himokas nainen repäsee nappilistan auki ja napit lentää nurkkiin.. :D

    • eiymmärrä

      No nyt ollaan asian ytimessä!
      Miksi naiset näyttävät keskisormea niin että vain yksi nivel on taitettuna, eivätkä oikein kahden nivelen taitolla?
      Miten naiset voivat istua jalkojen väliinsä niin että jalat ovat taitettuina taaksepäin?

    • martsuli1

      no riippuu paidasta

    • rrsfd

      Hyvä pointti. Todella outoa kyllä riisua paita tuolla tavoin. Samoin ottaa ensin kädet pois hihoista ennen kuin vetää paidan pään yli. Nimittäin paidan saa pään yli ja kädet pois hihoista yhdellä liikkeellä, joka on todella paljon nopeampi kuin mikään muu tapa riisua paita.

      Kai naiset ovat tässäkin asiassa miehiä tyhmempiä tai sitten rinnat vaikeuttavat sen verran toimenpidettä. Omat rintalihakseni tosin ovat isommat kuin rinnat valtaosalla naisista.

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe