E-pillereistä

kokematon-nuori

Aloitin tänään e-pillereiden käytön, huolestuttaa vähän nuo mahdolliset sivuvaikutukset, akne erityisesti kun olen siitä juuri päässyt eroon.. tuli tässä mietittyä, että voinko lopettaa pillereiden käytön vaikka tässä ensimmäisen viikon aikana, jos noita sivuoireita tulee? Vai seuraako siitä jotain?

5

55

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilerauhassa

Joko niitä haittavaikutuksia tulee tai sitten ei tule. Mulla on nykyistenkin pillereitten kanssa haittavaikutus, mutta pillerit sopii muuten eli tämän kanssa on vain elettävä. Aiemmin kokeillut neljää eri merkkiä sekä laastarin ja kaikista tuli haittavaikutuksia, kuten mainitsin niin myös nykyisistä. Nykyisistä jäänyt vain juuri tuo akne, on vain elettävä sen kanssa. Aiemmissa paljon pahempia haittavaikutuksia joiden kanssa ei voinut elää.
      Käytä pillereitä ihan rauhassa ainakin se kolme kuukautta, mieluiten vaikka neljä. Jos tulee niin pahoja haittavaikutuksia kuin esim. hermoromahdukset pillereitten takia, että yhenäkin itkettää ja toisessa hetkessä raivostuttaa jne., niin sitten vaihda heti. Mutta muuten käytä ihan rauhassa, lievempiä haittavaikutuksia voi alkuun tulla, mutta ne voivat jäädä pois tuon 3-4 kk aikana. Jos ei jää pois ja niiden kanssa ei voi elää, niin vaihda merkkiä.

• kokematon-nuori

Kiitos. :)

• Kokeilerauhassa

Kerro toki, miten pillerit sopivat sinulle. :) Mikä merkki sinulla on kokeilussa?

• tuskastunut33

Mä on nyt syöny 2 viikkoa Yasmin nimistä pillerii. Ihan järkyttävä pää kipu ollut nyt viikon.. Ajattelin nyt tänään lopettaa nuo en kestä enään. Huhtikuuta toivottavasti pääkipu häviää nopee ku lopetan pillerii. Täytyy keksiä jokin muu ehkäisy.

• Kokeilerauhassa

Se pääkipu voisi jäädä pois ajan myötä.. Eihän oo kuitenkaan aurallinen migreeni? Jos on niin vaihda pian. Lääkärin pitäs kyllä kysellä, että jos on aurallinen migreeni. Mulla on ja on silti annettu käyttää pitkään sellasia pillereitä, mitä ei sais käyttää mikäli on aurallinen migreeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe