E-pillereistä

kokematon-nuori

Aloitin tänään e-pillereiden käytön, huolestuttaa vähän nuo mahdolliset sivuvaikutukset, akne erityisesti kun olen siitä juuri päässyt eroon.. tuli tässä mietittyä, että voinko lopettaa pillereiden käytön vaikka tässä ensimmäisen viikon aikana, jos noita sivuoireita tulee? Vai seuraako siitä jotain?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilerauhassa

Joko niitä haittavaikutuksia tulee tai sitten ei tule. Mulla on nykyistenkin pillereitten kanssa haittavaikutus, mutta pillerit sopii muuten eli tämän kanssa on vain elettävä. Aiemmin kokeillut neljää eri merkkiä sekä laastarin ja kaikista tuli haittavaikutuksia, kuten mainitsin niin myös nykyisistä. Nykyisistä jäänyt vain juuri tuo akne, on vain elettävä sen kanssa. Aiemmissa paljon pahempia haittavaikutuksia joiden kanssa ei voinut elää.
      Käytä pillereitä ihan rauhassa ainakin se kolme kuukautta, mieluiten vaikka neljä. Jos tulee niin pahoja haittavaikutuksia kuin esim. hermoromahdukset pillereitten takia, että yhenäkin itkettää ja toisessa hetkessä raivostuttaa jne., niin sitten vaihda heti. Mutta muuten käytä ihan rauhassa, lievempiä haittavaikutuksia voi alkuun tulla, mutta ne voivat jäädä pois tuon 3-4 kk aikana. Jos ei jää pois ja niiden kanssa ei voi elää, niin vaihda merkkiä.

• kokematon-nuori

Kiitos. :)

• Kokeilerauhassa

Kerro toki, miten pillerit sopivat sinulle. :) Mikä merkki sinulla on kokeilussa?

• tuskastunut33

Mä on nyt syöny 2 viikkoa Yasmin nimistä pillerii. Ihan järkyttävä pää kipu ollut nyt viikon.. Ajattelin nyt tänään lopettaa nuo en kestä enään. Huhtikuuta toivottavasti pääkipu häviää nopee ku lopetan pillerii. Täytyy keksiä jokin muu ehkäisy.

• Kokeilerauhassa

Se pääkipu voisi jäädä pois ajan myötä.. Eihän oo kuitenkaan aurallinen migreeni? Jos on niin vaihda pian. Lääkärin pitäs kyllä kysellä, että jos on aurallinen migreeni. Mulla on ja on silti annettu käyttää pitkään sellasia pillereitä, mitä ei sais käyttää mikäli on aurallinen migreeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe