Aloitin tänään e-pillereiden käytön, huolestuttaa vähän nuo mahdolliset sivuvaikutukset, akne erityisesti kun olen siitä juuri päässyt eroon.. tuli tässä mietittyä, että voinko lopettaa pillereiden käytön vaikka tässä ensimmäisen viikon aikana, jos noita sivuoireita tulee? Vai seuraako siitä jotain?
E-pillereistä
5
55
Vastaukset
- Kokeilerauhassa
Joko niitä haittavaikutuksia tulee tai sitten ei tule. Mulla on nykyistenkin pillereitten kanssa haittavaikutus, mutta pillerit sopii muuten eli tämän kanssa on vain elettävä. Aiemmin kokeillut neljää eri merkkiä sekä laastarin ja kaikista tuli haittavaikutuksia, kuten mainitsin niin myös nykyisistä. Nykyisistä jäänyt vain juuri tuo akne, on vain elettävä sen kanssa. Aiemmissa paljon pahempia haittavaikutuksia joiden kanssa ei voinut elää.
Käytä pillereitä ihan rauhassa ainakin se kolme kuukautta, mieluiten vaikka neljä. Jos tulee niin pahoja haittavaikutuksia kuin esim. hermoromahdukset pillereitten takia, että yhenäkin itkettää ja toisessa hetkessä raivostuttaa jne., niin sitten vaihda heti. Mutta muuten käytä ihan rauhassa, lievempiä haittavaikutuksia voi alkuun tulla, mutta ne voivat jäädä pois tuon 3-4 kk aikana. Jos ei jää pois ja niiden kanssa ei voi elää, niin vaihda merkkiä.- kokematon-nuori
Kiitos. :)
- Kokeilerauhassa
Kerro toki, miten pillerit sopivat sinulle. :) Mikä merkki sinulla on kokeilussa?
- tuskastunut33
Mä on nyt syöny 2 viikkoa Yasmin nimistä pillerii. Ihan järkyttävä pää kipu ollut nyt viikon.. Ajattelin nyt tänään lopettaa nuo en kestä enään. Huhtikuuta toivottavasti pääkipu häviää nopee ku lopetan pillerii. Täytyy keksiä jokin muu ehkäisy.
- Kokeilerauhassa
Se pääkipu voisi jäädä pois ajan myötä.. Eihän oo kuitenkaan aurallinen migreeni? Jos on niin vaihda pian. Lääkärin pitäs kyllä kysellä, että jos on aurallinen migreeni. Mulla on ja on silti annettu käyttää pitkään sellasia pillereitä, mitä ei sais käyttää mikäli on aurallinen migreeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563