Jos sota syttyisi, punaisten kanssa kuin 1918

Sotmies

Kummalle puolen raati asettuisi ?
Vai, tohtiiko vasemmisto mennä niin pitkälle, että alkaisi aseita kalisteleen. ?
Onko kuitekin vain Ay sanan helinää, sanomansa yleislakosta ym uhkailuista.

Tämä yksi tai kaksi näyttäsi ainakin menevän punikeille hevosmieheksi.
Mistä sitten hevosen saavatkaan ? Alkaa ajamaan maataloustukeja kirkkoreellä.

Toinen tulee majurille henkilökohtaiseksi hevoskuskiksi.
Väliaikoina majuri keräyttää puolukoita ja puhdistuttaa wc alustoja.
Osmiumille annetaan lehmä, kun pysty vei sonnin, sillä harjoitella hevostaitoja.

Ope Oulusta tulee majurille henk.koht. kirjoitusten tarkastaja.
kapi olisi muuten, vai kun on jo niin vanha, että horisee jo.
Näkee kepu räkänokkia jokapuolella.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyloitolla

Muista niin tiä, mutta itse asettuisin eri puolelle kuin sinä.
      Riippumatta, millä puolella olisit.

• Pankon-potkija

Menehän hullu jo nukkuumaan

• Lyly--

tuukko sie muille hevosen ajajaksi ?

• Mene_hoitoon

Pankkopojan rantasauna (50 neliöö) on näköjään siivottu, kun palstalle on koko päivän tullut "älykkäitä avauksia" ja muuta paskaa.

• tinappikone

Meilän itkä atettuu ainakin tallalien puolelle valkoitten maalitaulukti. Niin te päätee nopeammin eloon nalkuttavatta ja liettaatta muijattaan. Mullekin te on pelkkä tittinkantoteline. Jumankekka mun tutitta on PVC -muovia ja tittimaito on taat hapanta.

• Etkös sinä ole Ylil. evp. kapteeni res. maj. jne.
      Et varmasti ole voinut edes sotamieheksi kelvata, et edes Tolliskjojen maassa, vai mitä?
      Siellä Tolliskomaassa on hieno Kadettikoulu, Yliopisto, AMK jne. kaikki ne olet käynyt, vai mit'?
      Komein ja naurettavin sinun väitteesi on kun väität olevasi Helsingin dosentti ja kemisti, tosi kepukemisti, vaikka et tiedä edes yleisimpien alkuaineiden järjestyslukus ja atomipainoa.

Juha Sipilällä on helppoa kun lauma ei tiedä mistään mitään. Sellaisia on helppo lietsoa pyhään vihaan, kaunaan ja kateuteen muita ihmisiä kohtaan.
      Oletko milloinkaan pystynyt mitään opiskelemaan tai tekemään oikeaa työtä?
      Saitko edes siivota siellä Törnävän Kadettikoulussa?

• On_saatu

sinuakin punikkipaskaa kotiin elättää nuivata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe