olet itse sanonut että minkä kuulet korviisi kuiskattavan, se julkihuutakaa katoilta. kuitenkaan et itse menettele noin tuossa KariHenrikin ukaasiasiassa.
Kerro nimeltä kuka/keikä vanhoillislestadiolaiset johtohenkilöt ovat ja kerro sen henkilön nimi joka asian sinulle kertoi.
Nimettömät palstaherjat eivät riitä sinullekaan todistukseksi silloin kun sinua kritisoidaan, mutta näkyvät kelpaavan sinulle todistukseksi silloin kun sinun vastustajiasi herjataan.
Kerro vl-johtomiesten nimet Teuvo?
17
82
Vastaukset
- Teuvoeitarvita
Kysy KariHenrikiltä ja hänen palveluspaikkansa rehtorilta. Uskotko sillä tiedolla tulevan autuaaksi?
Ei Teuvoa jokaiseen totuuteen tarvita.- HyväyritysTeuvo
Kysytty on ja siksipä kysyinkin kenen päähän uskallat valheesi panna. Hankala nimiä on sanoa kun sellaisia ukaaseja ei ole lähetetty. Enkä ole Muuten KariHenrik.
Siihen aikaan työpaikan johtaja oli Jukka O. Hän ei ole asiasta kuullutkaan, kiitteli vaan vuolaasti KariHenrikiä.... Näin ne valheesi on helppoa alas ampua Teuvo :-) - Äläpelkää
>>Enkä ole Muuten KariHenrik.>>
Ei kukaan sitä epäilekään KH:n on sivistynyt ihminen.
Saatanan valehtelijain joukkoa olette.
Jos teissä olisi rakkautta totuuteen edes sinapinsiemenen verran, ei teidän olisi tarvinnut lähteä kärkkymään kunniaa toisilta kaltaisiltanne asiasta, jonka totuuden olen monta kertaa selittänyt, kun itse KariHenrik sen minulle kertoi.
Jos tämän 30 vuoden aikana, jona olen Kristuksen valittuna saanut hänen totuuttaan julistaa, alkanut väärämielisiä rakastaa valehtelemalla, olisin varmasti Paavalin tavoin samaa joukkoa teidän kanssanne.
Lähettäjäni sanoin toivotan teille menestystä valheen ja vääryyden tiellä:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."Saatan valehtelija itse olet teputin. Viimeksi eilen olin KariHenrikin kanssa puhelimessa ja hän sanoi jälleen kerran että teputtinin valheita koko ukaasijuttu
Kai sitten tiedät nimetkin KH, n kautta teputin? Sinustahan on tullut "rikollisten" suojelija kun etnisiä paljasta...
- Asioitaseuraillut
Devoit kirjoitti:
Saatan valehtelija itse olet teputin. Viimeksi eilen olin KariHenrikin kanssa puhelimessa ja hän sanoi jälleen kerran että teputtinin valheita koko ukaasijuttu
Minäkin uskon KariHenrikin vilpittömyyteen. Kun taas Teuvo on usein narahtanut valehtelusta ja vääristelystä, joten miksi häntä pitäisikään uskoa?
- voiettämuanolottaa
Asioitaseuraillut kirjoitti:
Minäkin uskon KariHenrikin vilpittömyyteen. Kun taas Teuvo on usein narahtanut valehtelusta ja vääristelystä, joten miksi häntä pitäisikään uskoa?
Minua ihan oikeasti nolottaa Teuvon puolesta kun hän jäi noin selvästä valheesta taas kiinni. Osaisipa hän itsekin nolostua.
- nähtyon
Yllä olevan viestin on vihamielisyyksissään täytynyt kirjoittaa nimim. TeuvoSuni. On törkeää vainoa, palstan sääntöjä ja Suomen lakeja kunnioittamatonta ja rikkovaa tuoda ihmisten nimiä yms.
Ei ihme, että Suomessa käräjäoikeuksiin viety syytteiden määrä kunnianloukkauksesta kasvaa vuosi vuodelta. - pelleilyä-aa-aa-men
##Kerro vl-johtomiesten nimet Teuvo?##
Koita nyt perkele päättää, pitääkö nimiä julkaista vai ei?
- joukkoteuvonkannattajia
Teuvo kyllä paljastelee raukkamaisesti palstalla kirjoittelevien nimiä mutta vl-johtomiehiä hän pelkää kun nimiä ei uskalla paljastaa.
- VL-johtomies
Pelko on Teuvon kohdalla viisauden alku. Me eteläkarjalan vl-johtomiehet annoimme sellaisen ukaasin hänelle että vapisee vieläkin.
- Eiuskallaeiuskalla
Teuvo ei uskalla kertoa nimiä kun sai ukaasin että hänet tervataan ja pyöritellään höyhenissä sen paljastuksen jälkeen.
- Eiuskallaeiuskalla
Ei uskalla
- Teuvoeikerroei
Kun pelko sulkee hänen suunsa.
- Vl-johtomiehet
Olet osoittautunut uskolliseksi ja luotettavaksi apuriksi meille Teuvo, Kohta tulet saamaan palkkiosi niin kuin sovimmekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää372178Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27899