TerveELÄMÄ Monivitamiinit

Salli472

Varoitus. Tilasin puhelinmyynnistä TerveELÄMÄN Monivitamiineja kokeeksi. Muutaman kuukauden kuluttua tuli jatkotilauksena uusi paketti vitamiineja. Olin ollut siinä uskossa, että firmasta soitetaan ja kysytään haluanko jatkotilauksen, kuten tapahtui Suomen Terveysravinto -firman kanssa. Palautin TerveELÄMÄ Monivitamiinit. Tuli puhelinsoitto, että en voi palauttaa niitä ja minun on ne maksettava. Oletin, että minulla on 14 vrk palautusoikeus ja palautin ne toiseen kertaan. Asiakaspalvelu ilmoitti, että minun on maksettava tuote ja että he eivät enää lähetä tuotetta minulle. Siis maksoin tuotteen, jota en saanut. Laki oli muuttunut 14 vrk palautusoikeudesta. Kuitenkin olin samaan aikaan palauttanut vastaavanlaisessa tilanteessa olevan Suomen Terveysravinnon tuotteen ja se oli heidän mukaansa sallittua. Nyt tiedän, että asioin jatkossa Suomen Terveysravinnon kanssa EN TerveELÄMÄN kanssa.

10

1294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näistähän tuntuu olevan yhtä monta mielipidettä ku käyttäjiäkin. Ite käyttäny TE monivitskua kesäkuun alusta asti (myyjä soitti ja tarjosi tyyliin puoleen hintaan ekaa pakettia) ja kyllä siinä kerrottiin jatkotilaushommat ja muut ihan normaalisti. Eiks palautusoikeus koske aina ekaa pakettia mun käsittääkseni.

Joka tapauksessa on ollu ihan ok tuote hintaansa nähden sisällöltään, ja tais olla vielä niin (ellen väärin muista) että sieltä tulee vielä talvella ilmanen D-vitamiini lahjana mukana.

Puhelinmyynnin kanssa kannattaa pääsääntösesti olla kyllä tarkkana, mutta ite ottanu aina sellasen kannan että tallennan ite kännykällä myyntipuhelut, ettei yllätyksiä tule. Tää keissi ainakin oli itelle ihan positiivinen, kaikki tuli kyllä selväks. Ainahan näin ei ole, ei kerrota kokonaishintoja tai jatkotilausta...

• SalliOnNero

Mikä tässä oli varotus? Ei taida olla penaalin terävin kynä?
      Mä käytän tätä terve elämää.. monivitskuu ja ei oo mitää jatko pakkoja.. hinta-laatu suhde toimii... vitskui pitää saada ja se et tos on kaikki paitsi omegat mut ne saan kyl ruuasta, tai näin ainakin lääkäri sano!
      Plus! Mulla on perussairauksia eli täytyy olla tarkka mitä ravintolisii saa syädä!
      Vein tän paketin joka tuli puolee hintaa lääkärille ja sano et anna mennä vaa! Jotenki kyl uskon omaan lääkäriini kun suomi24.n Sallia ;D
      Mikä täs terveen elämän tuotteis on nii ne on hei suomalaisia! Ne tehdää suomessa?
      Tää suomen terveysravinto? Eiks niiden jotai tuotteita tehdä sveitsissä? (Luinko ihan väärin kotisivuilta?D-vitamiini kai ainaki sveitsissä) Ja firma on SUOMENterveysravinto? XD joksenki tuli kotisivuilla vähä kusetettu olo SALLI! ;)
      Tähän aikaa mitä eletää nii eiks just pitäs suosii suomalaista?
      Ainoo mist annan moitteita nii luulin et D-vitskut tulee heti tän puolee hintaa paketin kaa.. mut kuuntelin ite nauhottamani puhelun ja siel kyl sanotaa et myöhemmi.. nyt pitäs koht tulla.. jos ei tuu nii soitan kyl ja vaadin. Puhelin myyjien kans saa olla kyl tarkkana siksi puhelimessani on puhelujen tallennus sovellus! Vaviskaa puhelinmyyjät!!

• patrik74444

SalliOnNero:
      Omega3 rasvahappoja on kyllä aika helvetin vaikee ruuastakaan saada, ellet tosiaan syö päivittäin rasvaista kalaa suuria määriä?
      Itse asiaan. Terve elämä monivitamiini käytössä ja ihan tyytyväinen olen ollu, hinta-laadulta ihan jees tuote. Seuraavan satsin mukana sitten tulee ne ilmaiset d-vitamiinit. Uteliaisuuttaan tuli kotisivuilla käytyä ja valikoima näemmä laajentunu.

• tiituti

Kiinnostaisi tilata monivitamiineja mutta en halua maksaa huonosti imeytyvästä. Katsoin ainakin että magnesium näyttäisi olevan oksidi muodossa, joka on huonosti imeytyvää.. osaako joku kertoa noista muista ainesosista? :)

• Hyväostostaas

No onko kukaan kokeillut energia multlong kapseleita ainakin kamat riittänee..

• Juho557

Sveitsissä luonnollisesti valmistetaan laadukkaimmat d-vitskut

• näintämä

Viisas hakee apteekista nämä tuotteet

• aisiismitä

Mä en nyt ihan ymmärrä.. "Muutaman kuukauden kuluttua tuli uusi purkki" ja sen jälkeen palauttaa tuotetta jota on jo kayttänyt?? ja puhuu 14 vrk palautusoikeudesta. En nyt ihan pysy kyllä kärryillä tässä varoituksessa.

• Anonyymi

Onneks tuleva eu direktiivi kieltää eu alueella tapahtuvan myynnin. Ja sen takis äänestän persuja jotka sitää asiaa ajaaå

• Anonyymi

Suomen Terveysravinnon kanssa ei ole mitään muuta kuin ongelmia ollut!

Lähettelevät vanhuksille kestotilauksia, ja kun ne on peruttu, kohta alkaa sama rumba uudestaan.

Varokaa kun soittavat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2596
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      209
      1030
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      921
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      866
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      122
      842
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    10. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      3
      746
    Aihe