Aion pettää miestäni kostoksi

namimarkki

Hän petti minua minä petän takaisin. Olen jutellut erittäin kiinnostavan miehen kanssa ja tiedän että hänkin on kiinnostunut minusta. Lopputulos on minulle yhdentekevä kunhan saan hyvää seksiä!

138

3965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihyväheilu

      Ja?

      • kovakankinen

        Hyvä idea tuo kostopano, mutta heivaa se tuttu tyyppi hitoille ja tee ne temput minun kanssa.Toivottavasti olet hyvän näköinen ja taivut kaikkiin asentoihin.


      • Mies30v

        Ja ap, mitä sitten?Mitäs sitten kun olet pettänyt koko yön miestäsi saaden taivaallista seksiä? Tuleeko siitä parempi olo? Nollaako se miehesi teon?Oletko mielestäsi joten tasoissa miehesi kanssa?

        Totuus kun on sen jälkeen se että sinä itse olet yhtä alhainen ja epäluotettava pettäjä kuin miehesikin.Sinunkaan ei voi todellisuudessa luottaa.Kuulut silloin samaan katergoriaan miehesi kanssa.Sitäkö haluat?

        Eikö olisi aikuisempaa ja itseään kunnioittavampaa vain todeta että suhde on loppunut ja roudaat kamasi muualle.Tuolloin olet itse toiminut suorasti ja rehdisti sekä ennen kaikkea kunnioittaen itseäsi naisena.


      • Jebbbiksi
        Mies30v kirjoitti:

        Ja ap, mitä sitten?Mitäs sitten kun olet pettänyt koko yön miestäsi saaden taivaallista seksiä? Tuleeko siitä parempi olo? Nollaako se miehesi teon?Oletko mielestäsi joten tasoissa miehesi kanssa?

        Totuus kun on sen jälkeen se että sinä itse olet yhtä alhainen ja epäluotettava pettäjä kuin miehesikin.Sinunkaan ei voi todellisuudessa luottaa.Kuulut silloin samaan katergoriaan miehesi kanssa.Sitäkö haluat?

        Eikö olisi aikuisempaa ja itseään kunnioittavampaa vain todeta että suhde on loppunut ja roudaat kamasi muualle.Tuolloin olet itse toiminut suorasti ja rehdisti sekä ennen kaikkea kunnioittaen itseäsi naisena.

        Suosittelen etsimään pettämisseuraa www.aviorikos.net sivustolta. Ite miehenä olen löytänut hyvin kostopano seuraa sielt


      • kovakankinen
        Jebbbiksi kirjoitti:

        Suosittelen etsimään pettämisseuraa www.aviorikos.net sivustolta. Ite miehenä olen löytänut hyvin kostopano seuraa sielt

        Älä jätkä jauha paskaa, minä kun tulen ja painan vitun ja perseen tötterölle niin se on siinä.


      • jebbbiksi
        kovakankinen kirjoitti:

        Älä jätkä jauha paskaa, minä kun tulen ja painan vitun ja perseen tötterölle niin se on siinä.

        Juuri sinun kaltaisia en halua tavata, siksi etin aviorikos.net sivustolta laadukkaita ja mukavia tyyppejä pettämisseuraksi joiden sanavarastoon eivät kuulu kirosanat, vaan viettelevät sanat.


      • eijälkipuheita

        tule meille.meillä hierotaan kokovartalo öljyllä.rinnat lantio reidet ja lantio,seivaus samaan hoitoon ja tietysti rasvaus ja hieronta.


      • kääntää
        kovakankinen kirjoitti:

        Hyvä idea tuo kostopano, mutta heivaa se tuttu tyyppi hitoille ja tee ne temput minun kanssa.Toivottavasti olet hyvän näköinen ja taivut kaikkiin asentoihin.

        KÄÄNTÄJÄ TV


      • kovakankinen
        jebbbiksi kirjoitti:

        Juuri sinun kaltaisia en halua tavata, siksi etin aviorikos.net sivustolta laadukkaita ja mukavia tyyppejä pettämisseuraksi joiden sanavarastoon eivät kuulu kirosanat, vaan viettelevät sanat.

        Ai jumalauta, jätkähän olikin täysi pesunkestävä homo.


      • kuolo

        Ei tsiisus... *huutonaurua* täällä kuolee nauruun... jestas mikä "keskustelu" xDDDD


      • annapalaa
        kovakankinen kirjoitti:

        Älä jätkä jauha paskaa, minä kun tulen ja painan vitun ja perseen tötterölle niin se on siinä.

        jos teet tuon olen valmis imemään huulesi


    • Sadofhatred

      Go for it! Kannatan ajatusta. Miehelläni oli suhde n. 1,5 vuotta. Hän kertoi itse ja aneli, että jatkaisimme. Annoin anteeksi, mutta asia kalvaa edelleen. Ajattelin kokeilla samaa strategiaa: pettää itsekin. Jospa kalvaminen loppuisi. Anteeksi antaminen oli helppoa, mutta unohtaminen ei.

      • aadasdsdsassdas

        selvästikkään et ole antanut anteeksi


      • Sadfhatred" olen kanssasi samaa mieltä "pettämisestä" ja siksi haluaisin Sinun tulevan luokseni samaan ja antamaan ihania koko vartaloa kivasti värisyttäviä nautintoja ;))) Hommat alkaisimme 69-asennolla ja kun Sinä olet valmis pidemmälle menevään intiimiin toimintaan olen valmis siihen Sinun kanssasi ;)))


      • a-anteeks

        Jos antaa anteeksi, silloin myös unohtaa. Sanana "anteeksi" on helppo sekä lausua pyyntönä että anteeksiantajana, teot ja asenteet senjälkeen ratkaisee, onko niin todella.


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Mainitsen taas kerran: KUNNIOITTAKAA ITSEÄNNE hyvät ihmiset. Miksi rikotte itseänne sisältä pelkästään koston takia? Kunnioittakaa itseänne ja olkaa noiden luusereiden yläpuolella. Toivottavasti edes joku ymmärtää sen, että tekee vain itselleen hallaa kostamalla pettämisen pettämisellä. Annatko oman ruumiisi muiden "tallosttavaski" vain pelkän koston vuoksi? Tuskinpa oma hyvinvointi siitä paranee, että suostuu patjaksi


      • niiinkin
        VOISAATANASENTÄÄN kirjoitti:

        Mainitsen taas kerran: KUNNIOITTAKAA ITSEÄNNE hyvät ihmiset. Miksi rikotte itseänne sisältä pelkästään koston takia? Kunnioittakaa itseänne ja olkaa noiden luusereiden yläpuolella. Toivottavasti edes joku ymmärtää sen, että tekee vain itselleen hallaa kostamalla pettämisen pettämisellä. Annatko oman ruumiisi muiden "tallosttavaski" vain pelkän koston vuoksi? Tuskinpa oma hyvinvointi siitä paranee, että suostuu patjaksi

        Moi! Ymmärrän näkemyksi ja se on varmasti ainoa oikea vaihtoehto monille ihmisille. Siitä mieltä olen kuitenkin vahtavasti, että silloin kun nainen haluaa panna, se ei mitään patjaksi suostumista tai ruumiinsa tallottavaksi antamista, vaan jotain ihan muuta! :) Ainoastaan, jos ei nauti seksistä, se on tuota. Lähinnä siis maksullisten tai raiskattavien osa, tai a-seksuaalien.


    • Huhmitenkuumaa

      Se on oikein! Vietä oikein ihania ja kiihottavia hetkiä. Tiedätkö, lukiessasi viestiäsi sain itsekin erektion. Olet ihanan tuhma nainen... ;)

    • NiinMakaaKuinPetaa

      Aloittaja hakee täältä vain kannatusjoukkoja huoraamisensa oikeutetuksi tekemistä varten.... noh, niin taikka näin, itse tuo akka maksaa omista tempuistaan.

    • Totta.on

      Aika tyhmää tehdä tuo kostoksi. kerrot varmaankin myös miehellesi? Hän voi olla antamatta anteeksi, et sinäkään ole antanut hänelle anteeksi koska kostat. Kostossa on vain se paha puoli että sillä et voita mitään, korkeintaan häviät.

    • hölmölänhommaa

      Typerää ylipäänsä jatkaa suhdettta jos toinen on pettänyt. Kyllä se on niin että silloin kun petetään, silloin myös erotaan.

      • näinpä0

        Juuri näin. Samaa mieltä


      • siwweystarggailija

        nii-i. Sitten saa h-uor-ata ihan mielin-määrin. Ja kuiteskin on jälkipeleissä ittellä huono omatunto. Eix okki iiihaaanaaaaa Saa rypeä itsesäälissä kuin sika rapakossaan..


    • Kieroutuneiteolette

      Miksi ihmeessä seurustelette? Ymmärrän toki, että kosto on suloinen, mutta mitä sen jälkeen. Ähäkutti -vaihe vai? Erotkaan nyt hyvät ihmiset ja naikaa ristiin rastiin kostoksi, omaksi iloksi tai miten vain?

    • keijop

      joo ei riitä ymmärrys ihmisiin joilla om tarve käyttää aikaa tommosen asian kostamiseen. ei oo petettäjä edes sen arvoinen, paras kosto on vaan erota niin et tee itsestäs täyttä idioottia.

    • enkadu

      Jaa itse olen kyllä asiasta eri mieltä! Mun mies petti mua. Asiaa mietittyäni itse petin sitten kostoksi takaisin miehen tietämättä ja kunnolla. Mua se helpotti äärettömän paljon. Loukkaus ei tuntunut enää yhtään niin pahalta! Mies ei tiedä asiasta mitään vaan katuu ja pitää mun niin hyvänä ihmisenä..saan siis pitää marttyyrin kehäni.

      • eionnellisia

        Onpa teillä kiero suhde


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Olet säälittävä pikkup***o. Seuraavan kerran kun miehesi pettää sinua, niin taas kostat. Toivottavasti saat näiltä pikkuretkiltäsi tuliaisia, jotka sitten jaat edelleen miehellesi. Olisikohan pikkuneidin nyt korkea aikaa kasvaa henkisesti. Toivon todellakin, ettei teillä kahdella keskenkasvuisella idiootilla ole lapsia. Olette surkimuksia ja luusereita, ette yhtään mitään muuta. Naisille on yksi nimitys, joka sinäkin olet. Helppo nakki, ja muista että juttu kulkee ja kulkee sinne miehesikin korviin. Hahhaa, voin vain kuvitella mitä siitä seuraa. Jos mies pettää, niin ei se tarkoita sitä, että se sietää sinun pettämisesi. Jakorasia ja patja.


      • Kasvaaikuiseksi

        Mitäs hemmetin sovinismia tämä on. Mies pettää=nainen pettää, yhtäläiset oikeudet. Ajatustasi lainaten onhan asia myös niinkin, että "jos nainen pettää, niin se ei tarkoita sitä, että hän sietää miehensä pettämisen. Hemmetin häntäheikit pysykää kiltisti kotonanne, kun me naiset käydään vähän naiskentelemassa vierasta." Kykenetkö huomaamaan, että logiikkasi on syvältä??? "Oliskohan pikkupojan aika kasvaa henkisesti? Pidä huoli, ettet tee lapsia!"

        Sitä paitsi mikä vika on olla helppo nakki jos panettaa, säälittävää huutelua mieheltä. Yhtä lailla monet miehet ovat helppoja nakkeja! :D Hyvä vaan jos juttu kulkee, niin on paremmin valinnanvaraa! :D

        Hyvä fiksumpi lukija, ota huomioon, että ainoastaan käänsin asiat päinvastoin tuolle huutelijalle. NOrmaalisti henkilökohtaisuudet eivät kuulu repertuaariini.


    • Näinon____

      Minäpä en pettänyt kostoksi vaan pistin pihalle pettäjän ja poltin sillat takana enkä kadu. En vain mene niin alas kuin pettäjä koska olen kova luontoinen ja tarpeeksi hyvällä itsetunnolla varustettu.

      • VOISAATANASENTÄÄN

        Tuo on muuten paras kosto.


    • enolelutkakuteneräät

      Paras kosto olis jättää koko paska äijä! Minä en alentuisi ikinä samalle tasolle petturin kanssa, jättäisin vaan ja tekisin breikin nopeasti.

    • jakoavain2

      Huoruli mikä huoruli

    • Yäääääk

      No siinä kaks ( ja nämä jotka hyväksyy ) jotka ansaitsevat toisensa. Joo kannattaa olla yhdessä ja olla yhtä idiootti kuin pettäjä. Ja ikää oli? Oot helvetin lapsellinen.

      • eki64_

        Kuka on noin pikkutarka ?


    • xyc

      Naurettavan lapsellista touhua...Kostoks...hohhoijaa...

      • LiianWanhaMies

        Niinpä. Kakaramaista touhua. "Pettämällä takasin" vahingoittaa vain itseään. Kun ikää ja elämänkokemusta karttuu, niin silloin viimeistään tämän ymmärtää.


    • Loogikk0

      Siis pettäminen ratkeaa pettämisellä. Jo on logiikka

    • surkeaa-todellisuutta

      Kuten kirjoituksista ilmenee, suhteeseen on tullut ylipääsemätön asia. Pettäminen on niin paha asia, että se tuhoaa. Jos lapsia ei ole, niin eri suuntiin vaan. Ainoa tapa päästä "pask'sta" eroon ja löytää ehkä kumppani, joka ei petä tai ketä ei petetä. Jos suhteessa on lapsia, niin sitten lasten takia kannattaa yrittää jatkaa. He ovat syyttömiä kuitenkin ja tarvitsevat isää ja äitiä.

      • Maksunaikatulee

        Lapset eivät tarvitse vanhempaa jolla sexsihalut tärkeimpiä kuin lapset. Hylkäävät sellaiset vanhemmat jotka tollaista tekevät viimeistään kun asian ymmärtävät. Niin tein minäkin. Luulin isäni välittäneen meistä ja paskat. Juoksi kylillä pilkun perässä mieluummin kuin olisi ollut perheensä kanssa. Haistakoon....ja kuolioon yksinäisyytensä.


      • puhunkokemuksesta

        Isäni petti äitiäni ja olen onnellinen siitä että äitini näytti kaapin paikan ja erosi petturista. Jos olisivat pysyneet yhdessä "lasten takia"-nyyh... siitä olis ennekaikkea lapset kärsineet.


      • HommaEtenee

        Lapsilla on aina äiti ja isä senkin jälkeen kun vanhemmat on eronneet. Mä annon pettäneelle muijalleni 2 minuuttia kerätä kamansa. Enkä oo katunu päivääkään. Lapset tykkää musta kun hullu puurosta, vaikka "maan tapaan", niinku vaalirahoitus on että nainen saa lapset oli millanen horo hyvänsä.


    • mikkolatk

      Ei tarvitse erota se on tyhmää touhua.
      Olen kaupanut vaimolle koeta nuorempaa miestä kyllä miehet panee kun näkevät sinut ja sinä voit kertoa olevasi puutteessa.Sullahan on bkuppikoko hoikka vartalo tiukka alapää kyllä miehet jelpaa, kun anat vaan.Jämsän seutu nauttii oletan että näin on.

    • exkinkku

      Onko miehesi huono kun hänen seksi ei kelpaa?

    • hugeleka

      Minulta saat hyvää seksiä t.hugeleka

    • Gogirllll

      Hyvä! Anna mennä! Ilmeisesti ei miehellesikään puheidensa mukaan se naikkonen tärkeä ollut, turha ukon on hermostua sinunkaan viattomasta säädöstä. Tasapeli, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      • enkaduen

        No nimenomaan. Tasapeli! :) Eikä harmita. :)


    • SelväPeli

      Käymällä vieraissa ja kertomalla siitä miehellesi oikeastaan helpotat tilannetta. Nimittäin tuon jälkeen miehesi,KIN haluaa erota.

    • sdasdasdasdasdasdad

      jos on kerti niin yhdentekevä niin miksi olet suhteessa?! ihme sekopäitä.

    • blonditonhuoria

      tommosii huorii akat on

    • Jenniliini75

      Itseäni ainakin auttoi jaksamaan paskassa suhteessa se, että petin miestäni. Tuli sellainen tunne, että nyt on puntit tasan.

      • wqwqwqwqwqw

        no miksi olet paskassa suhteessa? ihmeellistä toi naisen logiikka ennemmin pettää toista kun lähtee menemään. ukko on varmaan joku hen.koh pankkitili kun ei osaa jättää pettäjää voi voi. no oma valinta se on jos rakastaa rahaa niin paljon


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Sinä olet ja muut kaltaisesi kostopettäjät on aika säälittäviä. Luulisi, että ihmisillä olisi edes hitunen itsekunnioitusta jäljellä. Miksi helvetissä kostatte pettämisen pettämisellä? Et sinä, eikä kukaan muukaan teistä ole yhtään sen parempi vaan olette samaa pohjamutaa pettävien miestenne/naistenne kanssa. Olette vain huoria ja huorapukkeja. Surkeita luusereita.


    • pakkopainaapitkaa

      Miksi ette harrasta parinvaihtoa ja tai ryhmäseksiä jos seksi ei anna tarpeeksi toisen kanssa ja ei osata kertoa mitä toinen haluaa ja toivoo.

    • KulliJooseppi

      Musta on kiva, kun rouva käy vieraissa. 4kymppinen kaunis nainen, pääsen liukkaille ja saan nuolla piparin, hyvin menee.

    • digbsjrig

      2 wrongs don't make it right.

    • Vikkovokki

      Tosi fiksua. alennat siis itsesi samalle tasolle ukkosi kanssa. Miksi et yksinkertaisesti jätä häntä, sillä eipä teidän suhteessanne näytä mitään säilyttämisen arvoista olevan.

    • oittaa

      Oletko tiedustellut että paljon mahdollisesti veloittaa jos veloittaa.

    • Napsutar

      Älkää ihmiset seurustelko, älkääkä menkö naimisiin. Eläkää vapaasti ja nauttikaa seksistä kenen kanssa milloinkin haluatte. Ihmisiä ei ole tarkoitettu yksiavioisiksi, joten pettämisiä tapahtuisi kuitenkin jossain vaiheessa. n32

    • Shungokusatsu

      Ainoastaan munattomat (siinä mielessä nainenkin voi olla sellainen),
      selkärangattomat luuserit pettävät! Samanlaiset heikot ihmiset myös
      takertuvat vihaan, katkeruuteen ja kostamiseen! Se polku ei johda minnekään!
      Jos pettää toista, "kostaakseen", vaan käyttäen sitä mahdollisena "aseena",
      ehkä siinä onnistuu, ehkä ei... Yksi asia on varma, vaikka onnistuisikin,
      menettää silti itse siinä samalla jotain. Ei ole Tellulla kiva olla ei...
      Mikä on koston todellinen hinta? Se että olet alastomana, ottamassa tuntematonta ihmistä sisääsi, sen takia, että olet niin heikko, että tyydyt kostoon? Etkö osaa haastaa itseäsi tai miestäsi sen enemmän?
      Ota etäisyyttä asiasta/tilanteesta, ota aikaa ja hae perspektiiviä.
      Sitten kun kykenet asiaa ajattelemaan rauhallisena, ja keskustelemaan siitä,
      rauhallisesti, sitten tajuat, ettet kostoa tarvitse. Kostaminen on vaan mielenheikkoutta, ja itse Sinun pitäisi olla tilanteen yläpuolella...

      • miettikääpä

        Sinä Shungokusatsu luulet olevasi jokin keittiöpsykiatri, joka muka tietää kaiken,
        mutta loppupeleissä et tiedä yhtään mitään!!!
        Ymmärrät asiaa vasta sitten, kun se on ajankohtainen sinulle.
        Jos joku sanoo, että saa mielenrauhan kostopettämisestä, niin se oikea
        tapa hänelle käsitellä ongelmaa.
        Se, mitä aluksi sanot pettämisestä on juuri noin, mutta että kostaminen on mielenheikkoutta, niin heh,heh!
        Mielenheikkous on sillä henkilöllä, joka alunperin pettää!!!
        Petetyn osapuolen toiminta on vain inhimillistä.
        Pidä vain ihan omina tietoinasi nuo ohjeistuksesi ja anna ihmisten
        itse selvitä parhaaksi katsomallaan tavalla.


      • Shungokusatsu

        Käsittääkseni tämä oli ihan yleinen foorumi, minne sai ihan avoimesti
        kertoa ja/tai jakaa mielipiteitään, rakentavasi, hyviä peruskäytöstapoja noudattaen sekä toisia kunnioittaen? Vai menikö minulta jokin ohi?
        Siinä valossa, epäonnistun käsittämään vuodatuksesi?
        Pettäminen on väärin, ja jokainen sen tietää. Vaikka kostomielessä,
        ei se tee kostajasta sitä sen parempaa. Osoittaa lähinnä siinä tapauksessa ei ainoastaan yhden vaan molempien kykenemättömyyttä rationaaliseen sekä konstruktiiviseen konversaatioon. Tietenkin kun ei osata keskustella,
        vaan vaan toimitaan, moni eksyy pettämään... Vai meinaatko kaikille muillekin verkossa kertoa, miten saavat pitää mielipiteitään vaan omana tietonaan, mikäli sattuvat eriämään Sinun mielipiteistä?
        Tuolla mentaliteetilla, verikostokin on täysin oikeutettua?
        "Kyll määkin ku ne muutki..."? Että kirjoitappa jollekin toiselle ihan noita
        "heh,heh-pidä omana tietonasi"-kommentit vaan. Niin kauan kun on julkinen keskustelu, saa jokainen asiallisesti kommentoida täällä.



        " luulet olevasi jokin keittiöpsykiatri, joka muka tietää kaiken,

        mutta loppupeleissä et tiedä yhtään mitään!!!

        Ymmärrät asiaa vasta sitten, kun se on ajankohtainen sinulle..."

        Ensinnäkin, missään vaiheessa en ole signaloinut millään tapaa, ettäkö
        muka kaikesta kaiken tietäisin. "Keittiöpsykiatri"-heitosta saa käsityksen heti omasta kykenemättmymyydestäsi ja/tai haluttomuudestasi keskustella rakentavasti, jos kerta heti pitää alkaa toisia nimittelemään.
        Ja tosiaankin, on minua petetty, ja olen antanut sitä anteeksi.
        Se vaatiikin vähän enemmän kuin sokeasti impulssien varassa toimiminen,
        kuten esim. viha tai raivo.
        Mutta sitähän et voinut itse tietää, et. Joten ei tarvitse sitten muille väittää,
        etteivät mistään mitään tiedä...


      • Shungokusatsu
        miettikääpä kirjoitti:

        Sinä Shungokusatsu luulet olevasi jokin keittiöpsykiatri, joka muka tietää kaiken,
        mutta loppupeleissä et tiedä yhtään mitään!!!
        Ymmärrät asiaa vasta sitten, kun se on ajankohtainen sinulle.
        Jos joku sanoo, että saa mielenrauhan kostopettämisestä, niin se oikea
        tapa hänelle käsitellä ongelmaa.
        Se, mitä aluksi sanot pettämisestä on juuri noin, mutta että kostaminen on mielenheikkoutta, niin heh,heh!
        Mielenheikkous on sillä henkilöllä, joka alunperin pettää!!!
        Petetyn osapuolen toiminta on vain inhimillistä.
        Pidä vain ihan omina tietoinasi nuo ohjeistuksesi ja anna ihmisten
        itse selvitä parhaaksi katsomallaan tavalla.

        Kontra-argumettisi mentaliteetin perusteella, SInulla on vissiin aika moni kommentoija, tällä keskustelupalstalla jolle pitäisi vastata...


    • Doo69

      Hyvä! Missähän ajattelit toteuttaa asian, olisin myös kiinostunut auttamaan sinua?

    • dfererer

      Sitten olet yhtä tyhmä kuin miehesi ja kosto jatkuu...teidän kannattaisi erota.

    • vaihtari

      Ei kannattane, pettäminen syö pettäjää sisältä, eikä toimi ”lääkkeenä”. Paljon fiksumpaa on sopia vaihtarista, vieraissa käymisestä tarvittaessa.

    • Jepsjepsjepsjeps

      Siitä vaan, se ei vaan auta ... kosto on huono väline.

    • no.trollolloo

      Pääasia että molemmat nauttii, mies ja mulkku.

    • ilovefucking

      Ei järvi soutaessa kulu. Ei naiminen ole mitään pettämistä. Pettäminen on ihan eri asia.

    • Tjaah

      Miettisin miksi miehesi petti? Ehkä miehesi löyti kauniimman ja fiksumman naisen? Usein peiliin katsomisella löytää ongelmaan ratkaisun. Tästä ainakin hyötyy silloin, kun aloittaa seuraavan parisuhteen.

      • Pikkujouluissataas

        Eli ottaa VIELÄ rumemman miehen? Eivät ne sivuhoidot usein ole omaa kumppania parempia, päinvastoin. Huorempia kylläkin.


    • loppujenlopuksi

      Huono on nukkua märkään ylpeyteensä.

    • reilu_mies

      Missä ja milloin?

    • juha7654678

      Juuri näin! Anna palaa vain:)

    • omantiensäkulkija76

      Tottakai ihminen saa harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, eihän kellään ole omistusoikeutta toisen kroppaan että mitä se saa tehdä sillä kunhan se ei fyysisesti loukkaa ketään. Ihminen ei ole todellakaan yksiavioinen, se on yhteiskunnan, kirkon, uskontojen luoma vääristynyt suunta tässä maailmassa. Joka toinen avioliitto päättyy eroon, aiheuttaa mustasukkaisuutta, omistushalua, vangitsemista, hallinnoimista, rajojen asettelua jopa kuolemia pahimmassa tapauksessa. Jossain vaiheessa seksi tulee vapautumaan kunhan tämä länsimainen luolamiesajassa elävä junttikansa herää tähän päivään ja sitä kautta katoaa prostituutio ja moni muu asia joka on ns syntiä kansankielellä:-D avartakaa elämänkatsomusta hyvät ihmiset ja muistakaa että ketään muuta ei voi pettää tässä maailmassa kuin itsensä:-)

      • VOISAATANASENTÄÄN

        Voi voi kun sitä ollaan niin dynaamisia, että melkein itku tuli tuosta jeesustelusta. Suurin osa täällä taitaa olla sitä mieltä, että minkä helvetin takia sitä yleensäkään pitää seurustella/olla kihloissa/tai avio-, avoliitossa, jos ei ole aikomustakaan olla uskollinen. Sinä tosin mainitset vain avioliiton. Yksinkertaisesti: Miksi et (te) elä yksinänne, kun on pakko juosta huorana tai -pukkina pitkin poikin?? Miksi pitää ottaa siihen rinnalle ihminen "puolisoksi", ja kiusata häntä?? Se kertoo ihmisestä, jolla on huono itsetunto ja erittäin kehittymätön tunne-elämä sekä seksiaddikti (tämä vissiin hoidettavissa), että on pakko kiusata niitä läheisiään ja saatte tästä osan tyydytystä. Sitten kun se muija tai ukko lemppaa pihalle, voi kristuksen perkele sitä kerjäämistä


    • jamesbo

      kerro sitten, kun kaikki on koettu...

    • VL.Kominkinen

      Namimarkki
      Anna mennä vaan .Hommaa kostoksi joku Somali tai Gambialainen jonka patukkaa kiillotat niin ,että tulet itse raskaaksi.
      Sitten joku kaunis ilta kun salkkarit alkaa telkkarista niin kiedot kädet ukkosi kaulaan ja sanot . Rakas mulla on sulle ylläri, meille on tulossa perheeseen uusi jäsen ja siksi pitäisi unhoittaa riidat , pettämiset ja keskittyä suureen tulevaan tapahtumaan, lisäksi sinunkin pitää osallistua ja lähteä kanssani synnytys valmennukseen. Näin aloitat oman salkkarisi.
      Sitten kun suuri hetki koittaa kättärillä tai naistenklinikalla niin tarkkailet ukkosi ilmettä kun se kiharatukkainen ,paksuhuulinen , pyöreäsilmäinen ja tummaihoinen pienokainen pöllähtää maailmaan.
      Appiukkosi ja muut sukulaiset käyvät katsomassa uutta suvun jäsentä ja sanovat. Öhöm! Kyllä on ihan isukin näköinen lisäksi joku sukulaisista tietää kertoa , että haikaralla on ollut pitkä matka ihan Afrikasta asti.

    • metsämiäs

      Vittu mitä huoria.Jättäkää ne teidän ukot jos ne käy vieraissa.Olette vitun säälittäviä ämmiä jos roikutte sellaisten kanssa.Hyi vittu.

    • Paulivaan

      Kosto on aina houkutteleva ajatus mutta voi olla, että sinä petyt seksiin jaa tunnet kuitenkin sisimmässäsi huonoa oloa toiminnastasi. Helpompaa on A) mennä terapiaan käsittelemään asiaa (yksin tai parina) B) jättää ukko ja mennä vasta sitten puhtaalta pöydältä toiseen suhteeseen ja niihin seksinautintoihin

    • Tuo on ihan hyväksyttävää ja oikeutettua ja muista kertoa asia miehellesi.
      Että sitä vituttaa.

    • Jqh-0999

      Jos petät itsekin, vajoat samalle tasolle. Voit huomata sen, kun olet syrjähyppysi tehnyt, mutta silloin se on jo tehty. Ja sitten et voi riidellä miehesi kanssa siitä että hän petti sinua, koska olet silloin itsekin syyllistynyt samaan.

    • En_ymmärrä

      Veikkaan, että ette merkitse toisillenne juuri mitään.
      Kosto? Taidat vain haluta melaa mekkoon - no jos siitä onnelliseksi tulet, niin siitä vaan.

    • Aboriginaali

      Lapsi koston väline avioerossa.

      Etelä-Karjalan Kesäyliopisto.
      Ammatillissivistävä koulutus Lappeenrannassa

      Lapsi koston välineenä ja lyömäaseena huoltajuusriidoissa ja eroissa.

      Koulutus on suunnattu lastensuojelun työntekijöille, lastensuojelulaitosten ja perhekotien henkilöstölle, sosiaalityöntekijöille, terveydenhuoltohenkilöstölle, psykiatrisen hoitotyön henkilöstölle, poliiseille, kasvatus- ja perheneuvolan työntekijöille, opettajille, juristeille, tuomareille ja syyttäjille, maahanmuuttajatyötä tekevälle henkilöstölle, seurakuntien työntekijöillle ja kriisityöntekijöille.

      Sisältö

      Lapsen ja toisen vanhemman suhteen tuhoaminen: kuka, miten ja miksi?
      Merkitys ja psykososiaalinen oirehdinta lapsen kannalta
      Tapausten oikeudellinen ja strateginen arviointi
      Mitä voin ammattilaisena tehdä tilanteen purkamiseksi?
      Koston psykologia: Miksi kostetaan, kuka kostaa? Onko kosto suloista?
      Kosto avioeroperheessä: toisen vanhemmuuden tietoinen tuhoaminen.

      Aika ja paikka
      26.10.2011 klo 9.00 - 16.00
      Kesäyliopisto, Lappeenranta.

      Luennoitsijat
      Helinä Häkkänen-Nyholm, psykologian tohtori, erikoistutkija
      Nyholm Jan-Olof, kriminaalipsykologian dosentti, varatuomari ja rikosylitarkastaja
      -------

    • ;))) Sinulle "namimarkki" sanon rehellisesti : EI SE PETTÄMISEN KOSTAMINEN OLE MIKÄÄN HYVÄ HOMMA VAAN SE AITO ANTEEKSIANTAMINEN SYDÄMELLÄÄN TOISEN TEHDYSTÄ AVIORIKKOMUKSESTA TAKAA ONELLISEN LOPPUTULOKSEN ;)))
      Mutta jos Sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pettää "kostoksi" miestäsi niin silloin odotan että Sinä tulet luokseni saamaan ja antamaan koko vartaloa kivasti värisyttäviä nautintoja ;)))

    • ansyleen

      Sepä ei asiaa auta mitä olla petturin kanssa yhdessä minulle elämässä sattu samoin että puolisoni oli pettäny kun itse tunnusti laitoin ulos asunnosta eikä palannu takasi enkä ois edes halunnu siitä on vuosikymmeniä aikaa sitten erosin ja sen jälkeen meni aikaa kun löysin toisen joka menehty sairauden johdosta jooten tämmöstä

    • NapapiirinSankari

      Mä en oo koskaan pettäny vaimooni kostoksi vaan ihan panemisen ilosta... Mut tietysti nyt jos tarkasti aattelee, niin onhan se kait "kostoakin" eräällä tavalla ollu eli kun kotona ei oo enää saanu pesää, niin oon sit painanu menemään muualla.

      Jos taas vaimo alkais kostamaan, niin huh-heijaa sil oliski hommaa. Ei meinaan 50 riittäis... :D :D

    • "Hän petti minua minä petän takaisin." Kylläpä on fiksu ja kypsä ajattelutapa. Kuulostaa joltain katkeralta teiniltä. Toisaalta nykymaailma on niin hullunkurinen paikka, että en yhtään ihmettelisi vaikka jotkut aikuiset olisivatkin näin kakaroita. En tosin kyllä ymmärrä heitäkään, jotka pettävät ihan muutenkin kuin kostoksi. Minkä ihmeen takia täytyy olla toisen ihmisen kanssa yhdessä, jos ei osaa muuta kuin satuttaa???

      • Tai ehkäpä ennemminkin, että miksi olla toisen kanssa yhdessä, jos TÄYTYY satuttaa?


      • VOISAATANASENTÄÄN

        Tätä samaa olen kysynyt miljoona kertaa saamatta koskaan vastausta. Josko nyt jollain pettäjällä olisi sen verran munaa, että vastaisi rehellisesti


    • sweet333333

      tyhmä akka. miten niin petti sinua, jos kerran ihan rehdisti kertoi senkin sinulle.

    • MurheellistenLaulujenMaa

      Surullista. Voin kokemukesta sanoa, että olen joskus toiminut kuten sinä; petettynä pettänyt takaisin, eikä siitä tullut kauhean hyvä olo. Pettäminen on syvältä, mutta tuskaan ei auta muu kuin aika...

    • Jatkaelämääsi

      JÄTÄ SE MIES VÄLITTÖMÄSTI! Älä jää pettäjän luo vaan jatka elämääsi!

    • kullervonkirous

      Ei kosto ole niin suloinen kuin väitetään pettämällä...jättämällä on. Tuskin miehesi rakkaus ollut aito kun petti. Itse nuorena petin tyttöystävääni ja loppujen lopuksi itseeni se sattui...tehtyä ei tekemättömäksi saa.

    • so_what_

      En usko että asia lopulta kiinnostaa ketään.

    • qwesd

      ei selittelyjä ,potku perseeseen ja ulos ,,jos kerran pettää aina pettää.

      • NainenHämeestä

        Jos on ollut muuten hyvä suhde ja jos on vaikkapa vielä lapsia niin ei sen suhteen tarvi kaatua yhden syrjähypyn takia. Kannattaa jutella asiat selviksi ja yrittää jatkaa uudelta pohjalta. Kostoksi pettäminen ei kyllä ole viisasta.


      • VOISAATANASENTÄÄN
        NainenHämeestä kirjoitti:

        Jos on ollut muuten hyvä suhde ja jos on vaikkapa vielä lapsia niin ei sen suhteen tarvi kaatua yhden syrjähypyn takia. Kannattaa jutella asiat selviksi ja yrittää jatkaa uudelta pohjalta. Kostoksi pettäminen ei kyllä ole viisasta.

        "ei sen suhteen tarvitse kaatua YHDEN...? Miten niin yhden? Kyllähän pettäjät on sellaisia, että jos on pettänyt kerran, on toinen kerta jo helpompi jne.. Ei pettäjään voi luotaa kukaan, se jättää aina jäljen ja epäilyksen. Epäilys vaikuttaa ihmiseen ja petytyn käytös muuttuu, halusipa tai ei, antoipa anteeksi tai ei, epäilys jää


      • ammutaanpetturitkuuhun

        Juurikin näin!
        Kerran petturi, aina petturi!!!
        Mihinpä se koira karvoistaan pääsee...


    • metsänpoika5

      Ei jaksa kaikkia lukea. Mies 30v. kirjoitti hyvin asiasta jo ketjun alussa joten säästi minun vaivan. Pettämällä' toisianne ette saa suhdettanne kuntoon, näin on.

    • KostonKierre

      Koston kierteeseen kun joutuu
      et pääse koston kierteestä pois.
      Alat kostamaan kaikille
      jotka sinun mielestäsi tunnet epäonnistumista.
      Tulet olemaan koston kierteessä ja
      siitä koston kierteestä et itse pääsekkään pois.
      Tulet olemaan itsesi kanssa syvässä kriisissä.

    • ToveriKohtalon

      Älä alennu samalle tasolle. Kyllä sullekin löytyy vielä kunnon MIES.

    • kannattaako se koska kosto jatkuu sit luputtomiin ja jos toinen menettää luottamuksen niin eihän sellases kannata elää

    • Ellunkanala

      Ei kannata. Jätä pettäjämiehesi ja ala elää omaa elämääsi.

    • onko_viisasta

      Kostoa harkitseva voisi huomioida myös tämän: kostotoimi voi osua myös omaan nilkkaan (eli itseen).

    • Sydänsanoo

      Pitää tehdä niin kuin sydän sanoo. Siis oma.

    • yks_ehheh_vaan

      Mitä hyödyt kostamisesta, jos se sun ukkos ei rakasta sinua? Tällä tavoin voit kostaa vain jos miehelläsi on tunteita sinua kohtaan, muutoin "jalo" tekosi menee harakoille.

      Kostaminen ei muutenkaan ole kovin "kypsä" malli toimia. Parasta on kun eroat heti ja etsit uuden kumppanin.

    • VOISAATANASENTÄÄN

      Jos haluat pitää pienenkin kunnioituksen itseäsi kohtaan, niin älä tee sitä. Lemppaa jätkä pihalle ja voit olla ylpeä itsestäsi ja kertoa totuuden kavereille hyvällä omalla tunnolla olematta itse huora. Tiedäthän että jutut kulkee.

    • Jos petät kostoksi, mikä on kieltämättä loistava idea, tee se luuserin kanssa. Jos teet sen niin sanotusti paremman miehen kanssa se on luonnollista. Kostaaksesi tee se onnettoman luuserin kanssa. Näytä miehellesi että mikä tahansa kaksilahkeinen on parempi kuin hän.

    • TodenToitottaja

      Sarjassamme: "Kun huora petti pukkia".
      Sovitte toisillenne

    • fgfdgdfg

      älkää nyt miehen aloittamaan ketjuun vastailko!

    • Ö______

      Tyhmä provo,eikun horo.

    • kokemusta_on

      Onkin aina suhteessa hyvä kostaa. sillä se paranee!! toivottavasti saat edes herpeksen tai jotakin muut ei niin vaarallista mutta vit..tumaista hoidettavaa

    • uiyuyluili

      ei sua kukaan pane

    • kostokosto

      nuku yön yli ja harkitse ja harkitse ei ehkä sittenkään ole aikuismaista ,anna ukolesi tuntea että on alhainen tapaus ja poistu hänen elämästä

    • Heisulivei

      Mietippä asiaa tarkemmin. Et ole antanut Miehelles tarpeeksi tai sit Sussa on jotain muuta vikaa. Sun P.llu tai p.rse ei kiinnosta. Ne on ehkä pikkasen repsahtanut. Kai sillon hakee jostain muualta kunnon tavaraa. Ei taitas kiinnostaa muakaan. Mulla on nääs niin hyvää tarjolla täällä kotona etten iki päivinä lähtis minnekkään. Että pidä p.llus ja anna jos jotain kiinnostaa.

      • naurunpaikkaan

        juu, just noin itekki aattelin..taitaa olla vikaa paljon ku mies ottaa ja tekee liikun, tavallaan kertoakseen kumppanilleen jottei sen jutut kiinnosta.
        Jos kotona huono ja mäkättävän jo ennaltaan mustasukkaisen takia, niin vieraisiin pyyhkäis ihan kuka vaan. turhaa sääliä tuo akka hakee ja aikoo kostaa koska ukko on löytäny saletisti parempaa seuraa ku mäkättävän uusäiti ehokkaan. Onnea ukolle ku tajusi aikonaan lähteä pettämällä, ko tuolle muijalle ei voi ees jutella ku niin mustis ämmä on!!!


    • selvästisyyllinen
    • Jakojaana

      Piehtaroit ensin jonkun vieraan karpaasin kanssa oikein kunnolla ja annat päästää rojut torveen. Jätät välillä pesemättä tavarasi ja annat oman miehesi tehdä samoilla liukkailla samat temput. Saat kummasti mielihyvää, kokeiltu on. Kerrot joskus jälkeen päin jos pokka riittää, ei ole välttämätöntä. ;-)

    • PettäminenElämäntavaksi

      Minuakin kiinnostaisi pettää mutta en ole parisuhteessa, niin en voi. Olisi niin kiva käydä vieraissa.

    • Muista sitten että jos ukkosi on esim. nuollut tai hänellä on otettu suihin. Sinunkin pitää, jotta se pettäminen menee oikein. ;)

    • aukduer

      Oikein mukava kun voit kostaa ja ennen kaikkea on olemassa tämä keskustelupalsta että voi siitä ilmoittaa meille muille. Muutenhan se ei tuntuisi miltään.

    • Sitäsaa

      No itse tein näin kun alottaja. Kypsää tai ei. No voin sanoa et meillä oli kyllä hyvä juttu. Loppu se mun itsestäänselvänä pitäminen.
      Oli miehelle kyllä niin paha järkytys et käytös muo kohtaan muuttunut totaalisesti.

    • Ritu5991

      Hyvä idea mutta muutama konkarin neuvo: 1) anna ehdottomasti jollekin ukkosi tuntemalle kaverille; mitä läheisempi, kuten ukon veli, sen parempi 2) ole yö pois ilmoittamatta tai ilmoita lähdettyäsi, että tulen aamulla pantuani. Nämä saa ukon kyllä miettimään asiaa.

      • Heimo33

        Kannattaa antaa pill--- jollekin jota miehesi vihaa ja inhoaa. Kosto antaa voimaa naida vaikkei olisi sun tyyppiä. Kerrot sitten miehellesi ja tämän vieraan miehen mahdolliselle vaimolle.


    • hehheheeeee

      Johan on syvältä, nannaa pitää hakee muualta ja niin kauan käydä läpi jotta se nanna "hyvä seksi " löytyy, kaupanpäälle voi saada mm. sukupuolitaudin tai ja rutkasti vihaa.
      En suosittele! -Jätä kumppani ja elä hetki yksin, mene ja eti sitt sellainen hyvä seksikumppani.

    • kostajaenkeli

      tee niin, mitä tänne viriset?
      tee niin ja petä, tee niin sen uuden kumppanin kanssa eläkä vikise!
      tee niin kuin alapää sanoo, mutt älä vikise muutaman kuun päästä jotta kaikki meni kuin meni? tee niin kuin sydämmesi sulle kertoo, sydän ei ole mukana jos kostolla meinaat elämästäsi selvitä...muista rakkaus ensin ja kosto unoha,,kostolla et saa elämää!!
      Kostollako meinaat niinku selvitä? sulla on paljon selitettävää tulevaisuudessa, meinaatko viattomia uroita ottaa mukaan kierontiehen?
      -Oikeesti sä et tarvi ketään kumppania jos elät tollai koston enkelin elämällä?
      Kuvitteleppas kun kostolla teet lapsen jotta saisit edellisen mustikseksi, arvaa vaan millainen äiti on kostonäiti?
      Tee miten sydämmes sulle antaa ohjeita, anna palaa, mutt älä vikise??????????

    • OisKivaa

      Antaisitko mulle silakan tuoksuista pimppaa

    • Kaduttaa

      Suosittelen lämpimästi miehesi pettämistä, jos sinusta tuntuu, että tulette eroamaan muutenkin. Olin naimisissa ja erosimme, viimeisenä vuotena seksiä meillä ei ollut enää juuri lainkaan. Syykin selvisi, kun saimme eropaperit kotiin: ex-vaimoni kertoi paperit kädessään, että hän petti minua viimeisenä vuotena toisen miehen kanssa. Olin jo aikaisemmin epäillyt asiaa ja hänen jatkuva seksistä kieltäytyminen johti siihen, että minunkin teki mieli käydä vieraissa, vaikken hänen puuhistaan silloin vielä tiennytkään. Valitettavasti en mennyt vieraisiin koska pelkäsin, että katuisin sitä myöhemmin. Tilanteita käydä vieraissa oli useita. Nyt kun olemme eronnneet, niin suurin asia mitä kadun tuossa avioliitossa oli se, että en pettänyt häntä! Se harmittaa minua todella paljon vieläkin, kun hän pääsi leveilemään omalla uskottomuudellan erohetkellä, ja sen hän todella teki. Ajattele kostopettämistä tältä kantilta, että joskus pettäminen onkin hyvä asia ja toivottavaakin nimenomaan eroa suunnitellessa, vaikken pettämistä yleisesti toimivissa parisuhteissa kenellekään tietenkään suosittelekaan.

    • JosEiSynkkaa

      ketä helvettiä kiinnostaa sun seksielämä?
      jos suksi ei luista, ota ero.....

    • Keksi parempi motiivi

    • angeliini

      Mitä sinä voitat pettämisellä? Olet voitolla jos itse olet parempi ihmisenä. Älä kosta, se koituu tuhoksesi, eivaan miehen kautta vaan muutenkin. Kaikki meidän väärät tekomme arvioidaan jossakin ja niistä joudumme maksamaan jossakin vaiheessa, ei tarvitse olla uskovainen, että maksu tulee jollakin tavalla maksetuksi. Avioliitto on pyhä, muista se. Sinä eroat ensin ja sitten tee kostosi, älä Jumalan nimen kautta, Hän loi maailmankaikkeuden ja kaikki mitä siellä on. Olemme niin pieniä otuksia täällä pallolla, että ei kannata rassata turhilla päätään. Miehesi on se joka ei osaa ajatella ja saa palkkansa teostaan.

    • kurre1

      Rakkaus on sama mutta kohteet vaihtuu! Minä olen yli vuoden pamputtanut 5rouva ihmistä jonka rakkaat miehet ovat viikot reissu töissä. Joka rouvaa saan polkea kuin tulpatonta mopedia ja naiset nauttivat ja minä vuoroilloin. Ja kivaa on todella!!

    • Aboriginaali

      Äiti videoi alastonta 4-vuotiasta tytärtään ja yritti videon avulla "todistaa" lapsen isän oman lapsensa hyväksikäyttäjäksi. Rikoksesta tuomittu äiti oli ammatiltaan lastentarhanopettaja.
      Helsingin käräjäoikeus tuomitsi äidin oman lapsensa pahoinpitelystä ja ex-miehensä törkeästä kunnianloukkauksesta ja väärästä ilmiannosta neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen.

      Isä ei ollut käyttänyt lastaan seksuaalisesti hyväksi. Teko aiheutti isälle pitkäaikaista ja tuntuvaa kärsimystä. Nainen joutuu korvaamaan miehelleen 8500 euroa ja lapselleen 1500 euroa.

      Käräjäoikeuden tuomio jäi nyt lainvoimaiseksi, sillä äiti peruutti valituksensa hovioikeuteen.

      Äiti oli ammatiltaan lastentarhanopettaja. Oikeuden mukaan äidillä olisi pitänyt olla lähtökohtaisesti jo ammatilliset edellytykset arvioida kriittisesti omien epäilystensä perusteita.

      Taustalla avioliiton
      kariutuminen


      Teon taustalla oli avioliiton kariutuminen. Nainen koki erotilanteessa uhkana isän ja tyttären läheiset välit. Nainen pyrki oikeuden mukaan toimillaan vahingoittamaan entistä miestään.

      Äiti käytti videoinnissa nakkia ja porkkanaa. Hän esitti pienelle lapselle johdattelevia ja painostavia kysymyksiä ja sai lapsen koskettelemaan itseään.

      Käräjäoikeuden mukaan äiti jankutti lapselle isän tekemisistä ja isän sukupuolielimestä tavalla, joka ei voinut olla vaikuttamatta lapseen. Äidin menettely oli lapselle vahingollista, siksi äiti tuomittiin pahoinpitelystä. Isän ja lapsen suhteen vahingoittaminen on jo itsessään oikeuden mukaan lapsen psyykkisen kehityksen vahingoittamista.

      Isän ja lapsen
      tapaamisia rajoitettiin


      Nainen levitteli perättömiä väitteitä isästä lähisukulaisille ja päiväkodin henkilökunnalle. Hän teki isästä rikosilmoituksen sekä esitti väitteensä myös huoltoasian käsittelyssä käräjäoikeudessa. Käräjäoikeus päätyikin naisen väitteiden perusteella siihen, että isän ja lapsen tapaamisoikeutta rajoitettiin niin, että isä sai tavata lastaan kuukausien ajan vain julkisilla paikoilla tai kolmannen henkilön seurassa.

      Isä joutui rikosilmoituksen takia poliisikuulusteluihin, mutta poliisi lopetti tutkinnan, koska mitään rikosta ei ollut tapahtunut.

      "Isään kohdistuva perätön väite oman pienen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on kuitenkin jo lähtökohtaisesti niin loukkaava, että siitä aiheutuu syytteessä tarkoitettua pitkäaikaista ja suurta kärsimystä sekä tuntuvaa vahinkoa. Teko on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä", oikeus totesi.
      Sari Autio
      -------------------------------------------------------------

    • moraalikorkea

      Älä tee sitä..!!
      Jos sinulla on korkea moraali..selviät elämästä tulevaisuudessa helpommalla..
      Ja itsekunnioituksesi säilyy..
      Älä vajoa niin alas..!!

    • ovaranpyörä

      Kun pettää kostoksi niin kostaja on itse samanlainen,kuin pettäjä!
      Eli halveksii itseään.

    • kusipää_miehen_vaimo

      Itse ymmärrän täysin pointin kostamiseen.
      Mieheni on pettänyt minua erinäiten naisten kanssa niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Pettäminen fyysisesti tapahtui kohta vuosi sitten (ainakin se mistä jäi kiinni) annoin anteeksi, käytiin terapiassa, mies lupasi muuttua ja ehdottomasti halusi olla minun kanssa.
      Sen jälkeen on ollut (tietääkseni) vain tätä henkistä pettämistä. Houkuttelee naisia heidän miesten reissuille mukaan, vierailee salaa exänsä luona (jota on siis pettänyt mennen-tullen ja palatessa ja jolta pimitti noin puolivuotta meidän suhteen)
      ja nyt houkutteli minut muuttamaan ja aloittamaan uuden elämän hänen kanssaan ja sainkin tietää että pitää edelleen päivittäin yhteyttä exäänsä, kertoi myös exän siskolle kuinka minun ja uusioperheen kanssa on hankalaa ja kuinka ikävöi exäänsä. (Terkkuja vaan jos tunnistatte itsenne) ja nyt viimeisimmän jälkeen ruikuttaa ja noo etten muuttaisi pois ja ettei puhelut exän kanssa tarkoittaneet mitään ja kuinka sanoi siskollekkin noin vain siksi että halusi helpottaa omaa omaatuntoaan siitä mitä on aikanaan exälle tehnyt. (Fyysinen pettäminen siis tapahtui ihan eri henkilön kanssa)
      Lupasin silloin kun sain tietää tuosta fyysisestä puolesta että en kosta koska minusta myös kostava ihminen on alhaisinta kastia mutta NYT...todellakin aion kostaa, aion lyödä sen puukon selkään ja kääntää 360 astetta! ja mies on sen ansainnut!

    • namimarkki

      Hei, ap tässä taas!

      Kiitos viesteistä! En ajatellut, että tämä ketju keräisi näin paljon viestejä. Jatkakaa ihmeessä keskustelua.

      En pettänyt kostonhimossa, koska se on vastoin omaa moraaliani. En hyväksy pettämistä millään tavalla ja en itse alennu moiseen toimintaan. Ymmärsin, että mies ei ole ikinä minua rakastanut ja on onni, että jätin kyseisen luuserin.

      Sinkkuna kohti uusia seikkailuja! Entisen miehen yksi kaveri on alkanut himottaa... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe