Sisältää uskonnollista sisältöä ja rutkasti. Herran johdatuksessa olevat ihmiset todistavat palavasti uskostaan.
https://www.youtube.com/watch?v=FFspMFYntME
Tätä eivät ateistit uskalla katsoa
32
<50
Vastaukset
- a---a
Miksi te ääliömmän pään hiheltäjät aina kuvittelette että typerien videopätkienne katsomatta jättäminen olisi uskalluksesta kiinni? Hiukan kuin joku tolvana väittäisi etten uskalla maistaa paskaa kun tuo tolvana sitä pyytää.
- ettäs.tiedät
Pidän kommenttiasi vain kunniana itselleni!
- korostaisin.vielä
Sydäntäni lämmitti erityisesti se, että listalla, jossa oli evoluution uskomattomien osuus, Jumalan Siunaama Isänmaani Suomi oli vasta sijalla 17, eli vielä on maassamme Herran pelkoa ja Oikeaa Uskoa. Kovin raskain mielin katsoin rakkaiden naapureidemme Islannin, Tanskan ja Ruotsin epäuskoisuutta ja sitä kuinka ovat viattomat ja hyväuskoiset norjalaisetkin viekotelleet väärälle tielle, sillä nämä meille rakkaat ja läheiset naapurit, jotka lahjoittivat meille kaikista lahjoista upeimman ja kestävimmän, ikuisen kristillisen uskona, vieläpä sen luterilaisessa oikeassa muodossaan, ovat nyt itse hairahtuneet. Mielestäni velvollisuutemme historian valossa olisi nyt mennä auttamaan skandinaavisia veljiämme ja sisariamme lähetystyö muodossa. Ikäänkuin kiitoksena siitä uhrautuvasta lähetystyöstä jota he vuosisatojen ajan vaivautuivat tekemään meidän parissamme.
- lyönpä.vetoa
Älä puhu valetta avakseeni sinä pakoputkia raiskaava Hellari-perkele! Viestistäsi ON TEHTY JEESUKSEN NIMESSÄ ILMOITUS! OLE HILJAA AVAUKSESSANI SINÄ HARRYPOTTERIN PERKELE!
- korostaisin.vielä
lyönpä.vetoa kirjoitti:
Älä puhu valetta avakseeni sinä pakoputkia raiskaava Hellari-perkele! Viestistäsi ON TEHTY JEESUKSEN NIMESSÄ ILMOITUS! OLE HILJAA AVAUKSESSANI SINÄ HARRYPOTTERIN PERKELE!
Minä en koskaan ikinä valehtele, sillä se on synti ja Herran tahdon vastaista. Se on kielletty Raamatussa ja Katekismuksessa ja jos omatuntoni ei jossain tilanteissa sitä minulle kerro, niin auktoriteettiuskoisuuteni pitää minut tarkasti ja horjahtamatta Oikealla Tiellä!
- korostaisin.vielä
korostaisin.vielä kirjoitti:
Minä en koskaan ikinä valehtele, sillä se on synti ja Herran tahdon vastaista. Se on kielletty Raamatussa ja Katekismuksessa ja jos omatuntoni ei jossain tilanteissa sitä minulle kerro, niin auktoriteettiuskoisuuteni pitää minut tarkasti ja horjahtamatta Oikealla Tiellä!
Oikealla Tiellä! Nuuskin vain hikisiä kiveksiäni enkä valehtele tästä Pyhästä Harrastuksestani Oikealla Tiellä!
- outomunkki
Evoluutio on todistettu aukottomasti. Ja muutenki uskonnollisesta näkökulmasta sillä ei ole mitään painoarvoa miten ihmiset ovat kehittyneet ja näin. Tuollaiset hihhulit tekee eniten hallaa meidän muiden uskovaisten maineelle.
- lyönpä.vetoa
Videohan on parempaa komediaa sitten Brianin elämän.
Tuskin kukaan uskaltaa katsoa palstan Evakeloitsijoita, koska niin rumia he ovat. Lestadiolaisina näkyy kuturutsauksen synti!
ps. Annoin linkin videon ilmi youtubelle, eläinrääkkäyksenä, koska onhan ihminenkin eläin, koska " eivät uskalla katsoa" Sanoin, Amen!- KEKSI.JO.OMA.NIKKI
Vai komediaa!? Kyllä minun mielestäni dokumentin tekijä aivan suoraan kertoi omasta suhteestaan uskontoon. Rehellisesti ja suoraan. Onnistuisiko sellainen muka ateistilta?
- lyönpä.vetoa
Epäkristillistä muuten verrata ateisteja eläimiin. Vain joku hardcore evolutionisti voi tehdä noin ja silloinkin vain nimettömänä jollain epämääräisen maineessa olevalla keskustelupalstalla.
KEKSI.JO.OMA.NIKKI kirjoitti:
Vai komediaa!? Kyllä minun mielestäni dokumentin tekijä aivan suoraan kertoi omasta suhteestaan uskontoon. Rehellisesti ja suoraan. Onnistuisiko sellainen muka ateistilta?
"Onnistuisiko sellainen muka ateistilta?"
Miksei onnistuisi? Voin ihan rehellisesti ja suoraan kertoa ilman videotakin, että mielestäni uskonnot ovat pelkkää vedätystä.
- lyönpä.vetoa
Minä Lesta.Evankeloitsija katselen tätä videota kikkelini syvällä manowarin saatuttamattomassa pölynimuri. Pösse , on minun ainoa kaveri Jeesuksen lisäksi Jeesux, mutta niin tekee myös Pösse.
Kuka väitti että Lestadiodiodioddiolaisen elämä on tylsää, voinhan kääntää imun> poistolle ja pakanat kärsii, Amen! ELämäni on jännempää kuin Harrypotterin Saatana ikinä - korostaisin.vielä
Sanamuunnos >ateismi= idio-tismi.
Siksi me Ateistit unelmoimme Kameleista?
Puhuvia aaseja ja palavia pensaita tms. mahtuu ooppiumin-höyryiseen Ateismin syntyhistoriaan! Se ei ole kynä se, joka savusi pölllinä kädessä kun Ateismia pantiin peräaukkoon! Perällä Ooppium luolan, joku taitelija löysi elämäänsä Sikolätin kuolan. Se ei ollut manowar ei Twailaight, kun Ateismi alkunsa sai! Vastaa HarryPotteria juoni kait? - lyönpä.vetoa
Lestadiolaisena tiedän ja En ikinä keskustele yhdenkään kanssa omalla nimelläni.. ihmisistä voi tarttua jumalattomuus ja kaihdan heitä normaalissa elämässäni. Aivan kuten kaihdan mielenterveyskuntoutujia,kissoja, naisia, alkoholisteja ja käytettyjen autojen kauppiaita. ja imurien ostajia. Se ei ole mitään henkilökohtaista eikä persoonallinen loukkaus, se on vain suojautumistoimenpide.
Raamatussa kun ei kielletä näin tehtävän. Apteekki noh, on Saatanasta. - ehdoton.ei.hevimusiikill
Manowar ON SYNTIÄ, kuuntelen vain KRISTILLISTÄ RASKASTA MUSIIKKIA, joka EI OLE HEAVYÄ, sillä HEAVY on SYNTIÄ, HEAVY tyypit hikoilevat Jumalan auringon alla paahteessa mustissa nahkatakeissaan ja siksi ovat laittaneet festarinsa nimeksi TUSKA.
- ehdoton.ei.hevimusiikill
JUMALA hikoilee HOMOSEKSUAALISESSA kanssakäymisessä KOSKA JEESUS ON SALLINUT HOMOUDEN ON ITSEKIN HOMO.
Kärripyörää iskevät nyrkkini saavuttavat Jeeesuksen ja Jeesus muuttuu LIHAKSI jonka hotkin Teistisin kirkkain hampain suihini
- Teuvoo
Käynti hullujenhuoneella on paljon antoisampaa ja on ainakin live ohjelmaa.
- kukin.tavallaan
Kristityt käyvät säännöllisesti kirkossa, ateisteilla on sitten muut paikat, mistä hakevat vahvistusta horjuvalle maailmankuvalleen.
- arvasin.tämän
Kuten arvelinkin, ateistit kaihtavat totuutta, eivätkä uskalla katsoa hengellisiä asioita käsittelevää videota.
- arvasin.tämän
minäkään en uskalla, koska viestiketjun avaaja on Höppänä, kylähullu itsensäpaljastelija ja video tehty juuri siitä kohtauksesta.
Haluaa kosketella toisten kiveksiä ja nuuhkia niitä! - arvasin.tämän
arvasin.tämän kirjoitti:
minäkään en uskalla, koska viestiketjun avaaja on Höppänä, kylähullu itsensäpaljastelija ja video tehty juuri siitä kohtauksesta.
Haluaa kosketella toisten kiveksiä ja nuuhkia niitä!Sinähän niistä kiveksistä olet koko ajan kirjoitellut. Lisäksi valehtelet toisista kirjoittajista etkä osaa edes suomea.
Ehkä oletkin täydellinen esikuva ateisteille. fda:kaan ei koskaan halua vahingossakaan loukata sinua, ateismin upeinta ilmentymää maan päällä. - fda
Nytkö minua jo syytellään siitä, että en ruoki päivänselviä trollauksia?
- ex-ateisti
Bill Maherin Religulous on loistava leffa, kertoo fundamentalisteista ja muista uskonnollisista naurettavuuksista. Elokuva on hyvin viihdyttävä.
- arvasin.tämän
Etkö tunne itseäsi yhtään huijatuksi?
- lyönpä.vetoa
Kukapa uskova ei tuntisi, kun näkee kirkollisveron määrän vs. Jumalan ilmestymisiin. Sillä määrällä luulisi jo Jeesuksen tanssivat Makareenaa Alttarilla, syytäen pelstuksia pelsepuuppiaukostaan! Muttei!
- Reddington
Ateistin tekemä vittuiludokkari uskovaisista. Onhan se ihan hauska miten avaajakin todistaa ettei hihuilla pahemmin järki päätä pakota...
- lyönpä.vetoa
Joidenkin avauksieni alussa voidaan esittää muutama ns. taustakysymys, joiden avulla selvitetään mikäli kuulut ateisti-kyselyn kohderyhmään. Mikäli vastauksiesi perusteella et kuulu kyselyn kohderyhmään, saat siitä tiedon ruudullesi ja avaukseeni vastaaminen päättyy.
Keksin taas uuden nikin, puhun imuriseksistä > Kamelini kaikkea sekavia koska olen Lestadiotiodiotioolainen Miksi sitä uskoa pitää niin kovasti todistaa? Ja vielä niiden, joista näkee jo naamasta, että uskomassa ollaan.
Jos joku sanoo minulle olevansa uskomassa, en minä sitä epäile, joten enempiä todisteluja ei siitä aiheesta tarvita.- Bepeli
En miekää uskalla vaikka olen Jesuksen sulhanen.
- kukin.tavallaan
Jaa!
Kristityt käyvät säännöllisesti latautumassa hullujenhuoneella, on sitten muut paikat, mistä hakevat vahvistusta horjuvalle maailmankuvalleen Jeesuksessa. Melkein kahden tunnin video. Eikö sitä yksinkertaista totuutta saa puristettua yhtään lyhyempään videoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009