Millaista olisi unelmaparisuhteessasi?

Ainavoihaaveilla

Olisiko lapsia vai ei? Asuisitteko yhdessä? Hemmottelisitko kumppaniasi vai hemmottelisiko hän sinua? Kumpi tekisi kotityöt? Kuinka usein seksiä? Ja niin edelleen?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräkettu

      Seksiä silloin kun panettaa..
      Eukko tekee kotityöt.
      Eukko leipoo.

    • elluhallo

      Aikuisten parisuhde.
      Hemmottelisin pariani.
      Asuisimme en osaa sanoa.
      Itsellä hyvä asunto.
      Puoliksi.
      En halua olla enää koti orja.

    • Ex-------PUA

      Olisi lapsia, 1-3.

      Asuisimme yhdessä.

      Osaan tehdä hyvää ruokaa, mutta naisen olisi syytä osata myös, sen lisäksi että hän hoittaa virkansa eli naisten työt.

      Seksiä vaikka päivittäin.

      Hemmottelu olisi molemminpuolista. Se on erittäin tärkeää.

      • KiinnostaaOikeasti

        Ihan vaan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla tästä lisää, kun tämä ajatusmaailma tuntuu nykyaikana aika vieraalta.

        Nämä "naisten työt" jotka puolisosi suhteessanne yksin hoitaisi - oletan että ne ovat tyyliä imuroiminen, lattioiden pesu, astioiden tiskaus, wc:n pesu, vaatteiden pesu ja silitys, ynnä muu kodin puhtaanapito ja yleinen järjestys.

        Jos olen oikein ymmärtänyt niin olet jo yli kolmikymppinen. Oletan että asut yksin omassa kodissasi. Miten nämä hommat hoituvat nyt? Käykö sinulla siivooja? Vietkö kaikki pyykit pesulaan?

        Vai teetkö nuo hommat nyt itse (koska vaikea uskoa että kukaan pystyisi kauaa asumaan asunnossa jossa niitä ei tehdä) mutta sinä päivänä kun muutatte naisen kanssa yhteen, lakkaat tekemästä niistä yhtäkään?

        Vai miten tämä menee?


      • Ex-------PUA
        KiinnostaaOikeasti kirjoitti:

        Ihan vaan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla tästä lisää, kun tämä ajatusmaailma tuntuu nykyaikana aika vieraalta.

        Nämä "naisten työt" jotka puolisosi suhteessanne yksin hoitaisi - oletan että ne ovat tyyliä imuroiminen, lattioiden pesu, astioiden tiskaus, wc:n pesu, vaatteiden pesu ja silitys, ynnä muu kodin puhtaanapito ja yleinen järjestys.

        Jos olen oikein ymmärtänyt niin olet jo yli kolmikymppinen. Oletan että asut yksin omassa kodissasi. Miten nämä hommat hoituvat nyt? Käykö sinulla siivooja? Vietkö kaikki pyykit pesulaan?

        Vai teetkö nuo hommat nyt itse (koska vaikea uskoa että kukaan pystyisi kauaa asumaan asunnossa jossa niitä ei tehdä) mutta sinä päivänä kun muutatte naisen kanssa yhteen, lakkaat tekemästä niistä yhtäkään?

        Vai miten tämä menee?

        Totta kai hoidan talossa naistenkin hommat, jos yksin asun.

        Mitä sinä sitten teet, jos miehen saat, lopetat ne tasa-arvon nimissä?


      • KiinnostaaOikeasti

        En lopeta, tietenkään. Mutta pitäisi kyllä itsestään selvänä että kun kerran kodissa asuu kaksi ihmistä, niin niitä kotihommiakin tekee kaksi ihmistä.

        Tarkennusta vielä: tekeekö tuossa sinun unelmaparisuhteessasi nainen nuo "naisten hommat" yksin, vaikka kävisi kokopäiväisesti työssä kodin ulkopuolella?


      • Ex-------PUA
        KiinnostaaOikeasti kirjoitti:

        En lopeta, tietenkään. Mutta pitäisi kyllä itsestään selvänä että kun kerran kodissa asuu kaksi ihmistä, niin niitä kotihommiakin tekee kaksi ihmistä.

        Tarkennusta vielä: tekeekö tuossa sinun unelmaparisuhteessasi nainen nuo "naisten hommat" yksin, vaikka kävisi kokopäiväisesti työssä kodin ulkopuolella?

        Tarkennus: kodissa asuu tällöin mies ja nainen, eikä mitään sukupuolineutraaleja ihmisiä.

        "Tarkennusta vielä: tekeekö tuossa sinun unelmaparisuhteessasi nainen nuo "naisten hommat" yksin, vaikka kävisi kokopäiväisesti työssä kodin ulkopuolella?"

        Parempi olisi!


      • Ex-------PUA

    • kiltti-ja-kunnollinen

      Ihan normaali suhde johon kuuluu hemmottelu eli kylpylä loma, hieronta, hyvä ruoka ja kynttilä illalliset, molemmat tekee kotitöitä, asutaa yhdessä, seksiää 2 kertaa viikossa.

    • Ikis__M

      Luultavasti ei lapsia, jos nainen hoitaisi ne täysin ja minä saisin olla etäinen isähahmo entisajan englantilaisen kartanonherran tapaan niin sitten mutta nykymallin jokaiseen asiaan osallistumista vaadittavaa pehmoisyyttä en ehkä haluaisi. Alkuun asuttaisiin omissa osoitteissa sen aikaa että ehtii nähdä tuleeko toimeen ja mahdollisen yhteenmuuton jälkeen sen verran isossa asunnossa että löytyy molemmille omaa tilaa ettei ala ahdistamaan kumpaistakaan. Vähintään siis yhteiset makkari ja olkkari ja sitten omat harrastetilat kumpasellekin. Kotityöt jakaantuisi niin että kumpikin osallistuu mutta painottuisi omille vahvuusalueille, nainen tietysti olisi lämpöinen luonteeltaan ja 50-lukulaistyyppisesti ajatteleva. Hemmoteltaisiin toki molemmat toista, suhde olisi välittävä ja lämpöinen, alkuun seksiä olisi joka päivä ja se sittten varmaan pikkuhiljaa tasaantuisi siitä pariin kertaan viikossa.

    • Ei lapsia. Omat asunnot. Voisi asua vaikka jossain kauempana, esim. Tampereella tai Turussa. Ei kuitenkaan liian kaukana.
      Seksin määrästä ja muista asioista paha sanoa, kun ei ole kokemusta.

    • Ei lapsia, yhdessä asuessa olisi kivaa semmoinen aika perinteinen, että minä nyt varmaan siivoaisin ja kokkaisin yms. Ellei nyt mies haluaisi auttaa... :3 Mieluusti asiat itse hoitaisin jos vain voisin. Tykkään olla mieliksi.

      Semmoinen yhteinen aika olisi kivaa, mutta toki myös omaa aikaa. (En tarkoita mitään "tyttöjen iltoja" milloin mennään baareihin miehiä iskemään, vaan esim. omalla kohdalla voisin käydä rauhoittumassa lenkeillä ja pilateksessa.)

      Ja tietysti tässä kuvitelmassa kun jo tuntee ihmisen hyvin ja silleen niin seksiä olisi ihan niin usein kuin tekee mieli. (ei vain minua, vaan myös miestä.)

    • hc-ätämi

      Nussisimme kuin kanit yötä päivää

    • Olen koittanut miettiä ko. kysymystä, mutta mielikuvotus ikävästi loppuu kesken. Hankala kuvitella sellaista suhdetta, joka olisi kokonaisuutena arvioiden ja pitkällä tähtäimellä parempi olotila kun sinkkuus. Voi olla että sellainen on, mutta pessimismisyistä tai kokemuksen puutteen takia arvioin haitat isommiksi kuin hyödyt.

      Viiden kimppa kaikkien samassa kerroksessa asuvien yksiön omistajien kanssa? emt

      • Miten suhun sais yhteyden muuten kuin täällä julkisessa chatissa?
        siis jotta voisi puhella iliman että muut pääsevät lukemaan


    • nimimerkitönj

      Sikäli noista kaikista on tullut joskus itsekin haaveiltua, vieläpä melko epärealistisesti. Nyt kun sitä parisuhde ja lapsiperhe elämää elää ja on jo hyvän matkaa takana, niin kaikki haaveilu tuntuu lähinnä siltä, että kun tulis vaan se lottovoitto. :)

      Eli raha helpolla millä satsaisi yhteiseen aikaan, siihen aikaan jota ei ole kun rahan takia pitää juosta työssä ja hemmotteluun ei ole aikaa. Eli ne haaveet muuttuu, kun sinkusta pariutuu ja perustaa perheenkin. Ei se ole ihan niin auvoista kun sitä helposti kuvittelee. Joskin vaivan arvoista siitä tekee ne ilonhetket. Mutta vaivalta ei tosiaan säästy. :)

      Pitää ottaa perhe huomioon kaikessa ja kaiken aikaa. Joskus se vaatii ponnisteluja, kun olisi mukavaa olla ja elää hetki vain itsellekin. Se vaan ei ole helppoa, varsinkaan äitinä. Tuskin isinäkään, vaikka iseillä usein on enemmän henkireikiä minne mennä kun ei jaksa kotona hössöttää ja muista huolehtia 24/7.

      • "varsinkaan äitinä. Tuskin isinäkään, vaikka iseillä usein on enemmän henkireikiä minne mennä kun ei jaksa kotona hössöttää ja muista huolehtia 24/7."

        Jos nyt oikein tajusin, niin ainakin teillä näin......olisikohan pieni "palaverin" paikka isännän kanssa tarpeen, jos näin on ihan oikeasti, ettei vaan pääse taikina paisumaan liikaa.....

        Tuo on ihan yksilökohtaista, joissain suhteissa naisilla on, joissain miehillä, joissain taas molempien mielestä toisella on enemmän, joissain taas on joku outo vääristymä missä se jolla on enemmän väittää, että sillä toisella on, vaikka itsellä todellisuudessa on enemmän.

        Ideaalihan on, että molemmat saavat sitä "henkireikä" aikaa yhtä paljon, varsinkin jos molemmat sitä tarvitsevat, joillekin voi jopa olla niin, että se kumppanin kanssa kahdestaan vietetty aikakin on sitä, joillekin jopa koko perheen kanssa........en kuitenkaan tarkoita mitään pilkun viilaamista, mutta fiksut varmasti tajuavat, eikä tarvitse alkaa vääntää rautalankaa.

        Toivottavasti olette molemmat "fiksuja" ja pystytty puhumaan asiasta, kuin asiasta järkevästi, koska jotenkin saa nyt sen käsityksen, ettei asiat ole ihan tasapainossa ja kärpäsestä voi vielä muodostua härkänen.......jotkut tajuavat sanomatta, jotkut eivät edes sanomalla, mutta voi myös olla, että toinen luulee että tämä "järjestely" on OK, jos toinen antaa ymmärtää itsekin sen sitä olevan, vaikka se ei sitä loppujen lopuksi olekaan.

        "puhukaa hyvät ihmiset".......se on hyvä ohje, mutta toivottavaa tietenkin on, että samoista asioista ei tarvitsisi yhä uudelleen ja uudelleen puhua, eli puhutaan rehellisesti ja avoimesti, eikä vain puhetta puhumisen takia.

        Jeps, ihan omia ajatuksia ja mielipiteitä tuli taas sekalaisesti kirjoitettua, kun pisti vaan silmään tuo "yleistys", enkä tiedä kuinka monelle sovellettavissa, koska yksilöt ovat erillaisia, eivätkä kaikki toimi ja ajattele aidosti ja rehellisesti samalla tavalla......se mikä toimii minulle ei toimi kaikille, ei ohjeiden, eikä myöskään kumppanin valinnan suhteen.


    • Rehti-mies35

      Nainen kävisi töissä ja minä olisin kotona koska olen niin rikas että ei tarvii käydä töissä. Tekisin siis mitä huvittaa. Voisin minä hiukan imuroida ja tehdä ruokaa, lapsia en halua mutta ei haittaa js naisella niitä on. Kai minä ostaisin kukkia että nainen ei alkaisi pihtaamaan.

    • urheilullinen_nörtti

      Lapsia muutaman vuoden tuntemisen jälkeen, mutta ei ole kuitenkaan välttämättömyys. Parisuhteen alussa asuisimme omissa asunnoissamme, mutta parin vuoden päästä voisi muuttaa yhteen. Kumpikin hemmottelisi toisiansa, mutta koko ajan ei pitäisi keksiä jotain romantiikkaa suhteeseen vaan ns. arkielämä myös maistuisi kummallekin. Sellaiset pienet huomionosoitukset ovat riittäviä. Kotityöt jaettaisiin ja kummankin kykyjen mukaan tehtäisiin (esim. jos nainen on parempi kokki kuin minä niin hän voi hoitaa tuon asian useimmiten). Seksiä silloin kun kummankin tekee mieli.

      Mutta näihin voisi lisätä, että olisi kiva käydä naisen kanssa silloin tällöin elokuvissa, matkoilla, erilaisia aktiviteetteja kokeilemassa, tapahtumissa jne. Koko ajan ei tarvitsisi olla menossa ja ystävien kanssa yhdessä hengailla vaan voitaisiin olla kahdestaan suurimmaksi osaksi yhteistä aikaa. Unelmaparisuhteessa tyttö olisi myös vähän urheilullinen nörtti: urheilu maistuisi kanssani, mutta myös koti-illat elokuvien parissa tai vaikka jotain kivaa yhteispeliä pelaten.

    • Triangelimies

      Sellainen triangelisuhde, jossa olisi minä ja kaksi bi-naista. Asuisimme isossa talossa, meillä olisi iso kolmen maattava sänky ja lapsiakin haluaisin tehdä molempien naisten kanssa. Kotityöt jakaisimme tasaisesti. Paljon välittämistä - ja seksiä.

    • Tällaista kuin nykyisessä suhteessani. Ei lapsia, ei yhdessä asumista (jolloin ei tarvitsisi myöskään riidellä kotitöistä). Seksiä silloin, kun molemmat haluavat eli ainakin näin alkuun 1-3 kertaa viikonlopun aikana. Molemmat hemmottelevat toisiaan.

    • Lapsia 2-3.

      Yhdessä asuminen sitten kun suhde on tarpeeksi edennyt ja olemme oppineet tuntemaan toisemme kunnolla.

      Hemmottelua puolin ja toisin tottakai.

      Kotityöt yhdessä vähän sen mukaan onko molemmat töissä jne. mutta tasapuolisesti.

      Seksiä usein, mutta tietysti sen hetken halut määrää. Kuitenkin useampi kerta viikossa?

      Lisäksi harrastettaisiin ja tehtäisiin juttuja yhdessä. Kuitenkin niin että molemmilla olisi myös omia juttuja tai ainakin omaa aikaa.

    • Eräkettu

      Nainen on perinteinen...

      Kestää vähän isompaa munaa..

      • HKbleu

        Ja juntti on makkaraa syövä idiootti.


    • pETt.eri

      Mielikuvitus-olento olisi kiva, niin ei tarvis niin vakavasti seurustella.

    • rumamaija

      Olisiko lapsia vai ei?

      - Ei

      Asuisitteko yhdessä?

      - Kyllä varmaan.

      Hemmottelisitko kumppaniasi vai hemmottelisiko hän sinua?

      - Sekä että. Itse esim. antaisin välillä hierontaa, mieheltä taas toivoisin silloin tällöin suklaayllätyksiä tai vaikka lahjamatkan kylpylään.

      Kumpi tekisi kotityöt?

      - Molemmat.

      Kuinka usein seksiä?

      - Pari kertaa viikossa, mikäli se miehelle riittää. En ole kovin seksuaalisesti aktiivinen.

    • atännä

      Olisiko lapsia vai ei? Ei.
      Asuisitteko yhdessä? Emme asuisi.
      Hemmottelisitko kumppaniasi vai hemmottelisiko hän sinua? Molemmin päin.
      Kumpi tekisi kotityöt? Ei kumpikaan tai se joka haluaa.
      Kuinka usein seksiä? Tarpeeksi usein.
      Ja niin edelleen? Toivottavasti.

    • Vanhapiika80

      Unelmasuhteessa ei olisi lapsia, kotieläimiä sen sijaan.
      Jos asuisimme yhdessä, kotityöt myös tehtäisiin yhdessä.
      Yhdessä asuminen ei ole välttämätöntä; olen asunut monta vuotta yksin ja nautin vapaudestani.
      Jos molemmilla on omat asunnot, eipähän tarvitse tapella kotitöistäkään. :)
      hemmottelisin miestäni ja toivoisin, että hän hemmottelisi myös minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe