NYT TÄMÄ LAKKOPELLEILY SAA RIITTÄÄ..

PERJANTAINATÖIHIN

Vastareaktiona ammattiliittojen työnseisauksille syntyneeseen "Töissä myös perjantaina 18.9. Ja ylpeä siitä." -ryhmään on Facebookissa liittynyt jo yli 41 000 ihmistä. Ryhmän on perustanut porvoolainen yrittäjä Tuomas Kanervala. Tapahtuman tunnuksena ovat Yhdysvaltain entisen presidentin Theodore Rooseveltin lauseet, joissa tämä kertoo ihailevansa kovaa työtä tekeviä ihmisiä

19

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MielenilmausEILakko

Vähän yli prosentti työllisistä siis. Tosin valtaosa liittyneistäkin on yrittäjiä ja heidän perheenjäseniään.

• fsfas

Entä sitten, vitun apina ja mistäs tiedät, keitä ne on. Mee takas tunnille pikkupoika

• OutoHiippariHilluu
        fsfas kirjoitti:

Entä sitten, vitun apina ja mistäs tiedät, keitä ne on. Mee takas tunnille pikkupoika

?? No, sinähän se ainakin käyttäydyt kuin pikkupoika.

Sillä on suurikin merkitys ovatko työntekijöitä vaiko yrittäjiä perheineen, merkitys aivan eri silloin tuolla toiminalla.

• Merkitystä

on vain sillä että tälläisiä ryhmiä yleensä syntyy, suurin ryhmä, äänestäjät vajaa 3 miljoonaa, miljoonaa oli sitä mieltä että nykymenoon on saatava muutos..

• Merkitystä kirjoitti:

on vain sillä että tälläisiä ryhmiä yleensä syntyy, suurin ryhmä, äänestäjät vajaa 3 miljoonaa, miljoonaa oli sitä mieltä että nykymenoon on saatava muutos..

Tällaista "muutosta" ei yksikään ennen vaaleja luvannut, että pienipalkkaiset, sairaat, eläkeläiset ja työttömät kustantavat eliitin elämäntavan.

• lakko.ei.kiinnosta

Naapurit sanoivat menevänsä omilla autoilla töihin ja ottavat lähipysäkeiltä kyytiin muitakin. Kannattaa mennä bussipysäkille, koska bussejakin kyllä tulee, joskin ehkä vähemmän. Myös takseja kulkee. Kimpassa tulee pitkäkin matka halvemmaksi, pikkuauto esim. 60 e/4 = 15 e, tilataksilla murto-osa.

• hjkloiuyt

Onhan se enemmön kuin sinä perjantaina Rautatientorilla Siellä oli vaivaiset alle 30 000 osallistujaa. Piti olla Suuri KapinaPäivä:D

• hjklpoiuytr
        molowski kirjoitti:

Tällaista "muutosta" ei yksikään ennen vaaleja luvannut, että pienipalkkaiset, sairaat, eläkeläiset ja työttömät kustantavat eliitin elämäntavan.

Onko 4 tonnia pieni palkka: Ei ole!

• MistäNäitäOikeinTulee
        hjklpoiuytr kirjoitti:

Onko 4 tonnia pieni palkka: Ei ole!

Ei ole ei, onko muuta itsestäänselvyyttä tarjolla ?

• dfghjkioiuytr

KapinaPerjantaihin osallistui vajaa 30 000. Onhan 41 000 enemmän kuin alke 30 000.

• hjklpoiuytr
        MistäNäitäOikeinTulee kirjoitti:

Ei ole ei, onko muuta itsestäänselvyyttä tarjolla ?

Se että ne kätilöt joiden SElässä AY:ssä ratsastetaan ei ole pienipalkkaisia.

• vaionko

aika monella ei ole työtä missä pysyä.

• Työtätyötätyötä

Mulle niitä pyytöjä on tullut myös, eli maanviljelijöiltä, eläkeläisiltä, yrittäjiltä, pomoilta, sijoittajilta, kansaneudustajilta, ulkomailla olevilta.. Voin vastata että töissä olen jos vaan pääsen, eli luultavasti pyöräilen 35km. Taisi koko juttu aiheuttaa että tarhat on nyt tänkin takia kiinni niin vaimo joutuu oleen kotona.

• Mistäsyystä

Mielenilmaus pysäyttää esimerkiksi junat, kuorma-autot, satamat ja paperitehtaat. Myös osa kouluista ja päiväkodeista pitää todennäköisesti ovensa säpissä.

• 4021

Natsi saksan keskitys leirien opit ei päde tämän päivän suomessa eikä amerikkalaiset vapaamuurariopit ! . Suurin osa suomalaisia omistaa vielä terveen maalaisjärjen eikä anna ahneiden tuhota täysin demokratiaa maastamme eikä loikkaa riveihinne ikinä ! .

• Vastavetoja

syntyy se on päivänselvää..

• JooVai

JooVai?

• Lakkolaisille

lyötävä luu kurkkuun !

• Lakkolaisille kirjoitti:

lyötävä luu kurkkuun !

Ehdottomasti, tuollainen toiminta aiheuttaa meille oikeistoporvareille murheita ja tappioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe