Onko kellään kokemusta tai tietoa taloyhtiöstä nimeltä Espoon Meritorni ? Ilmeisesti rauhallinen ja hyvä yhtiö, vai kuinka ?
Kivenlahti Meritorni ?
4
4558
Vastaukset
- torimerni
Kallis yhtiö, joka ihan kiinni meressä. Lenkkipolut lähtee pihasta, pieni uimaranta 20m ulko-ovelta. Kaikista meren puolen asunnoista upee näköala. Suuri taloyhtiö->paljon asuntoja. Muuten kivenlahti kivaa aluetta, palveluita, pubeja liikuntaa jne. ja meritorrni siellä kerrostaloasumisen aatelia. Katettu autohalli vieressä.
- siellä asuva
Muuttoliike on kovaa, taitaa asuntojen hinnat/vuokrat ottaa monille liian koville. Talvella ei niinkään mukava talo asua, tuulee pirusti ja koko talo huojuu (tuntee jos asuu tarpeeksi korkealla).
- Harry D'Haata
Kivenlahti on tosiaan tällä hetkellä Espoon houkuttelevin kaupunginosa. Nimenomaan nämä upeat tornit tekevät siitä erilaisen ja erottuvan. Meritornin lisäksi siellä on joku toinenkin mikä näkyy Länsiväylälle. Onko ko. talossa asuvia palstalla tai onko tietoja yhtiöstä ? Silloin tällöin on myynnissä sieltä asuntoja, ja kiinnostaisi kovasti.
- piikkipiru
En itse asu em. tornissa, Kivenlahdessa kyllä. Se toinen torni on vanhempi, Reimarintorni nimeltään ja kohta tulee kolmas. Mulla on ystäviä, jotka on siinä tornissa asunut ja ovat tykänneet. Asunnot on kivoja ja fiksuja, omat saunat tietysti mutta kalliita ne on jopa vuokralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255