Tilanteeni on nyt se, että olen eronnut heinäkuun alussa ja niihin aikoihin viimeksi ollut kontaktissa mieheen..
Menkat ollut nyt kolme kertaa sen jälkeen. Sekä minulla hoidettu klamydia n kuukausi sitten. Kontrolli vielä käymättä..
Mutta, minulla on ollut rinnat kipeät. Ei samalla tapaa kuin esim menkkojen aikaan ja alavatsa kipuilee. Olen tehnyt kaksi Rsfu n raskaustestiä negatiivisellä tuloksella.. Että mitä tää ny on.?
Ja söin pillereitä, jotka nyt lopetin.
Menkat ollut nyt kolme kertaa sen jälkeen. Sekä minulla hoidettu klamydia n kuukausi sitten. Kontrolli vielä käymättä..
Mutta, minulla on ollut rinnat kipeät. Ei samalla tapaa kuin esim menkkojen aikaan ja alavatsa kipuilee. Olen tehnyt kaksi Rsfu n raskaustestiä negatiivisellä tuloksella.. Että mitä tää ny on.?
Ja söin pillereitä, jotka nyt lopetin.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Aika epätodennäköistä että olet raskaana. Voihan valekuukautisia tulla raskaanakin mutta 3kk jälkeen kyllä testi näyttäisi, ovat aika luotettavia. Olisikohan kyse ihan vaan hormonitasapainosta? E-pillereitä syödessä oma sukuhormonitoiminta sammuu, nyt se hakee uudestaan uomiaan sitten. Etenkin kuukautisten aikaan rintojen turvotus ja kipu ja luonnollisesti alavatsatuntemukset ovat ihan normaaleja.
Mutta tää alavatsakipu ja rintoje arkuus on kaukana kuukautisten alkamis ajankohdasta :o viikko sitte oli juuri menkat. Voiko hormonit olla näin sekasin?
Mulla kyllä ollu nyt iha älytön stressiki jo pitkään.
Hormonitoiminnan ansiota.