Tilanteeni on nyt se, että olen eronnut heinäkuun alussa ja niihin aikoihin viimeksi ollut kontaktissa mieheen..
Menkat ollut nyt kolme kertaa sen jälkeen. Sekä minulla hoidettu klamydia n kuukausi sitten. Kontrolli vielä käymättä..
Mutta, minulla on ollut rinnat kipeät. Ei samalla tapaa kuin esim menkkojen aikaan ja alavatsa kipuilee. Olen tehnyt kaksi Rsfu n raskaustestiä negatiivisellä tuloksella.. Että mitä tää ny on.?
Ja söin pillereitä, jotka nyt lopetin.
Tulen hulluksi, raskaudenpelko
3
<50
Vastaukset
- 3erwgg
Aika epätodennäköistä että olet raskaana. Voihan valekuukautisia tulla raskaanakin mutta 3kk jälkeen kyllä testi näyttäisi, ovat aika luotettavia. Olisikohan kyse ihan vaan hormonitasapainosta? E-pillereitä syödessä oma sukuhormonitoiminta sammuu, nyt se hakee uudestaan uomiaan sitten. Etenkin kuukautisten aikaan rintojen turvotus ja kipu ja luonnollisesti alavatsatuntemukset ovat ihan normaaleja.
- hullllu
Mutta tää alavatsakipu ja rintoje arkuus on kaukana kuukautisten alkamis ajankohdasta :o viikko sitte oli juuri menkat. Voiko hormonit olla näin sekasin?
Mulla kyllä ollu nyt iha älytön stressiki jo pitkään. - etsikkoaika
Hormonitoiminnan ansiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764