Onko muilta löytynyt asunnosta A.niger?

Tietoa_jos_olisi

Sain kuulla että asunto josta muutin outojen oireiden takia nyt löydetty aspergillius,aspergillius niger (iso määrä) ja sädesientä. Minulla särkee keuhkoja edelleen olen menossa keuhkopolille ensi viikolla. Onko kohtalotovereita kaikki tuntuu niin raskaalta. Ainoa hyvä et sain uuden asunnon täällä hyvä ilma.

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainiger
    • tietoa_jos_olisi

Olen altistunu 10v minulla ollu astma lapsesta asti en osannu yhdistää lukuisia keuhkokuumeita ja nuhaa ja poskiontelotulehduksia sit tehtiin FESS-leikkaus. Sit aloin saamaan voimakkaita anafylaksioita sitten tajusin et nyt on varmaan mun kodis jotain vikaa? Menikö miten sinul keuhkot? Minä muutin puhtaaseen kotiin 3kk sitten ihan uusi asunto tuntuu etten kestä mitään tuoksuja :( hengittäminen raskasta . Ensi viikolla otetaan CT HRCT leikkeet kuulin et epäilevät aspergilliosis en tiedä mitä se on?

• Tietoa_jos_olisi

Kiitos,linkistäsi tosi paljon. Olisiko jollakin vinkkiä miten pärjäätte keuhkojenne kanssa minulla tuplattu astmalääkkeet ja nyt puhtaassa asunnossa (tämä uusi talo otettu näytteitä sisäilmasta täällä ei löytyny mitään joten sopii minulle) nyt 3kk menny muutosta heitin roskiin kaikki(huonekalut,kankaat ,ihan kaikki) minun veljet skannaa valokuvat ja tulostavat tärkeimpiä en tuonnut siis edes valokuvia ,työtodistukseni ja koulutodistukseni ovat kesämökillä (siellä varasto mihin vein paperi juttuja)ei tuoda tänne. Tuntuu ettei oireet helpota olen nyt ehkä hieman pirteempi aivo sumu vähemmällä. Eikä verta tule nenästäni kokoaikaa. Mutta huomannu et reagoin toisten ihmisten vaatteisiin jotka asuu hometalossa kaksi ystävää loukkaantui kun sanoin mutta he eivät voi tulla tänne. Ehdotin et käyvät suihkussa täällä minä ostan heille vaatteet kun ovat täällä. Olen koittanu tulla vastaan. Miten muut joilla tulee näin yliherkkyys tuoksu,kemikaali,home. Miten kerrotte asiasta. Voi kun ystävät tajuaisi etten ilkeyttä sano haluan itse olla terve ja toivon että hekin ovat terveitä. Nyt huomannu et lämmin suihku saa aikaan kauheita kohtauksia äsken oksensin limaa yms. ..keuhkoista en polta tupakkaa vaikea astma voimakas altistus vuosia A.nigerille. Ostin apteekista bisolvonia jos se auttaisi liman tuloon. Jos jollakin olisi hyvä vinkki näihin keuhkoihin ja miten te muut herkät voitte liikkua tuol kaupois minä aloin yksii kun jonkun miehen vaatteet löyhkäsi homeelle niin. Joihinkin kauppoihin en voi mennä. Riesana kun ihmiset läträä esim. Omoa ja bioluvilia paketin koneeseen kerralla ne löyhkää. En haluaisi valittaa mutta nuo synteettiset tuoksut ovat nyt niinkö myrkkyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 465
      6690
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2501
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2457
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      141
      1734
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1688
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1095
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1005
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      897
    Aihe