Näin unta, tulenliekit leimusi ympärilläni,
väistelin niitä aluksi aika hyvin,
lopulta tulenlieskat löi mun vartaloon,
en kuitenkaa tuntenu mitään,
enkä huomannu kuolevani,
siihen päättyi uni,
Painajaisunet, mitä merkitsee ?
32
207
Vastaukset
- onko-teillä-vastaavia
kokemuksia unista,
niitten merkityksestä.
-
Unet merkitsee aina jotakin, jos ei suoraan sitä mitä näki unessa, niin jotain joka jotenki sivuaa unen tapahtumaa,
yleensä se tapahtuu jollekin muulle kuin itselle,
-
-- aikoinaan kymmeniä vuosia sitten näin unta, etten ollukkaa naimisissa, vaikka oli neljä lasta,
kävikin niin, avioliittoon tuli ongelmia,
puoliso alkoi salata asioitaan,
myöhemmin kävi ilmi, hän harrasti vieraita suhteita,
päätin ottaa eron harkinta-ajalla, muutin pois kotoa,
se järkytti häntä, hän tunnusti tekonsa,
harkinta-ajan päätyttyä palasimme yhteen,
joten avioliitto kesti kuten aikoinaan papille lupasimme
" kunnes kuolema erottaa "
suureksi surikseni hän kuoli pitkällisen vakavan sairuden seurauksena,
--joten olen sitä mieltä,
varsinki painajaisunet pelottaa,
en tahtoisi nähdä ainakaa painajais unia,- Uskon.vain.Liveen-Loveen
Tähän vastaukseesi voi siis vetää johtopäätöksen: minkä jumala yhdistää sen myös erottaa eikä kukaan muu. Jos tahtoo uskovaksikin heittäytyä eikä vaan uniin uskovaksi.
Minä selitän sinulle unesi.
Yhdistäen tässä erään kommenttini"ajatuksia"
Viisaita ajatuksia :)
Olen surullinen myös homojen puolesta.
Hekin hakevat jumalalta turvaa.
Jumalat tunnistavat vääryyden nopeasti.
Homo-kirkoille, tai kirkko-homoille ei lohtua suoda.
"Hää-yönäänkin" väärin-tekijöille jää vain itku ja hammasten-kiristys.
Vääristynein hymyin.
Yhteen-veto:
Sinun ei olisi pitänyt alkaa koskaan kirkko-homoksi.
H.- voisitko-selventää-
TÄH, MITÄ ???
ei ymmärtäny sun vastausta HÖH, ??? !!!!
kuinka niin " kirkko-homoksi "
heh ku olen hetero ja vain hetero,
-
vai oletko itse homo ja huomannu homoutesi vasta vanhuuttasi ??? voisitko-selventää- kirjoitti:
TÄH, MITÄ ???
ei ymmärtäny sun vastausta HÖH, ??? !!!!
kuinka niin " kirkko-homoksi "
heh ku olen hetero ja vain hetero,
-
vai oletko itse homo ja huomannu homoutesi vasta vanhuuttasi ???"voisitko-selventää-"
Kirjoittamiesi tekstien asu ja luonne paljastavat sinut piilo-homoksi.
Niinku niksauttelevaksi piilo-nikiksi :)
Kirjoittelehan jatkossa fiksummin.
Äläkä tollee paljastele.
H.- kolahtiko-noin-lujaa-
hunksz kirjoitti:
"voisitko-selventää-"
Äläkä tollee paljastele.
H.-- vai että hunski on huomannu homoutensa vanhuuden päivillä vasta, heh heh hee,,
hah hah haaaaaa, tässä ihan tikahtuu nauruun,
hunski on menny sekasi,
kuka kärräisi hänet hoitoon,
saipahan hyvät naurut, - Konrad.Metukka
No, tähän vuodenaikaan sattuu taas rykimäaika. Tuollaisiahan ne oireet hänellä aina ovat.
- JärkeäJaYstävällisyyttä
Ja Hunkszzzzuttaja voisi lopettaa viisaana ja tietävänä esiintymisen silloin, kun ei ilmiselvästikään ymmärrä tekstistä höykäsen pölähtänyttä. Turhaa tietämätöntä ilkeilyä kannattaisi välttää, jos järki toimii vielä!
- unessonenteet
hunksz kirjoitti:
"voisitko-selventää-"
Äläkä tollee paljastele.
H.Minä näin viime yönä sellaisen hassun unen:
Olimme molemmat yhden Osuuskaupan vintillä ja aloitimme tanssikilpailun.
Kesken kaiken lattia petti alta ja putosimme aukosta kaupan kellariin saakka.
Siellä oli rivissä monta tynnöriä, joissa oli osassa paskaa ja osassa oli hunajaa.
Minä tietenkin upposin yhteen paskatynnöriin.
Mutta sinä tietenkin tipahdit hunajatynnöriin.
Uni loppui siihen, että me nuolimme toisemme puhtaiksi.
Mitähän mahtaa tämä uni merkata...
- enmilläänkeksi
En lainkaan usko unien ennustavan mitään, oman kokemukseni pohjalta tämän sanon. Unet ovat mieltä askarruttavien tai tapahtuneiden juttujen pyörittelyä. Tosin usein niin sekavassa muodossa, että täytyy miettiä, mistä tapahtumasta tai huolesta unen tapahtuma kertoo. Unessa ei myöskään voi tehdä sellaista, jota ei livessä ole tehnyt tai jota oma moraali ei sallisi livessä. Seksimoraalini rajalla olen käynyt unessa mutta siinä on tullut seinä vastaan ja on tyssännyt eteneminen.
Muutakin mieltä saa olla ja jotkut ovatkin kuten he, jotka unista etsivät ennustuksia tulevaisuuteen. Mutta mun päässäni öisin aivot jauhaa mennyttä, järjestelee huolia ja tapahtumia, kun saavat rauhassa laittaa mappeihin: yöllä ei tule uutta tavaraa. Niih ja mun aivot on niin fiksut, että joskus aamulla kertovat minulle vastauksen kysymykseeni, jota en ollut muistanut. Esim. joskus olen miettinyt pääni puhki jonkun tuttavan nimeä, eikä ole tullut mieleen. Olen jättänyt koko asian, mutta aamullapa se nimi tupsahtaa mieleen.- enmilläänkeksi
hunksz kirjoitti:
"enmilläänkeksi"
"voisitko-selventää-"
:)
H.hunksz,
En voisi. Seksimoraalini rajaunen selvennys on sensuroitu ;)
Jos itse olisin nähnyt tuollaisia unia, huvikseni tulkitsisin jotain tämmöistä,
Liekit kertovat alkukantaisesta hengestä ja lämpimästä rakkaudesta ja tietysti intohimosta. Ne voivat merkitä myös sisäistä puhdistautumista. Polttavat ongelmat ehkä ratkeavat. Toisaalta tulta vastaan taistelu viittaa ehkä tuskaisen intohimon kieltämiseen.- lämmin-kiitos-
Mielenkiintoinen unen selitys,
peliriippuvaisena tahtoisin päästä irti kokonaan kaupoissa olevista peliautomaateista,
ei vain onnistu,
vaikka jokikinen kerta päätän että se on loppu nyt,
ei vaan ole loppu,
voisko liekit poltaa mut kuoliaaksi tuskasta,
toistaiseksi butjetti on hallinnassa,
mutta pelko on suuri,
milloin menetän rahojeni hallinan kokonaan,
voisin ostaa uuden auton, pakasta vedetyn jos lopettaisin rahapelit,
mistä ihmispolonen saa järkeä päähän, kun itse sitä ei voi sinne ammentaa,
--
toivon todella jos uneni olisiki sisäistä puhditautumista, enkä pistäisi vastaa
rakkudenlämpöäkää vastaan,
se voisi olla pelstukseni peliriippuvuuteen,
ilmeisesti tyhjyyden tunne on syynä peliriippuvuuteen,
heh, pelikoneet on mun rakkuteni kohteena heh heh huh huh,
--
suur- kiitos rosaliinille ihanasta unen selityksestä, olisipa se totta,
puhdistuisin saasteesta, peliriippuvuudesta lopullisesti, - enmilläänkeksi
lämmin-kiitos- kirjoitti:
Mielenkiintoinen unen selitys,
peliriippuvaisena tahtoisin päästä irti kokonaan kaupoissa olevista peliautomaateista,
ei vain onnistu,
vaikka jokikinen kerta päätän että se on loppu nyt,
ei vaan ole loppu,
voisko liekit poltaa mut kuoliaaksi tuskasta,
toistaiseksi butjetti on hallinnassa,
mutta pelko on suuri,
milloin menetän rahojeni hallinan kokonaan,
voisin ostaa uuden auton, pakasta vedetyn jos lopettaisin rahapelit,
mistä ihmispolonen saa järkeä päähän, kun itse sitä ei voi sinne ammentaa,
--
toivon todella jos uneni olisiki sisäistä puhditautumista, enkä pistäisi vastaa
rakkudenlämpöäkää vastaan,
se voisi olla pelstukseni peliriippuvuuteen,
ilmeisesti tyhjyyden tunne on syynä peliriippuvuuteen,
heh, pelikoneet on mun rakkuteni kohteena heh heh huh huh,
--
suur- kiitos rosaliinille ihanasta unen selityksestä, olisipa se totta,
puhdistuisin saasteesta, peliriippuvuudesta lopullisesti,Kirjoitin kommenttiini edellä "Unet ovat mieltä askarruttavien tai tapahtuneiden juttujen pyörittelyä. Tosin usein niin sekavassa muodossa, että täytyy miettiä, mistä tapahtumasta tai huolesta unen tapahtuma kertoo."
"lämmin-kiitos-" 19.9.2015 23:23
etkö huomaa, että itse selität tuossa kommentissasi, mistä huolesta unesi tulee. Ei se mikään enneuni ole. Et sinä mistään puhdistu, jollet itse lopeta pelaamistasi rahalla. Ei ongelmasi ratkea, ellet SINÄ ITSE tee muutosta peliriippuvuusongelmasi kanssa!!!!! Unesi toivottavasti herättää sinut huomaamaan, miten kovasti stressaat jo peliongelmasi kanssa, kun unessakin piehtaroit painajaisissa. Minä en pelaa kauppojen pelejä. En edes kehtaisi seistä siinä :D Kauhean noloa. Sitäpaitsi Rakastan Rakasta Rahaani. Tarkemmin sanottuna Rakastan Rahantuloa. Joskus kaipaan käsillä tekemistä, jossa voin antaa ajatusten virrata pohtimatta tietoisesti mitään. Tiskaaminen oli hyvä siihen, nyt on tiskikone eikä pitkää tovia tarvi seistä tiskialtaan vieressä. Kutominen ja virkkaaminen ovat myös oivia toimia tähän tarkoitukseen, siis jos tekee sellaista, joka sujuu vaikka silmät kii. Tietokonepelejäkin joskus pelaan, kun olen touhunnut ja tehnyt töitä tietsikalla väsyksiin asti enkä sen äärestä osaa pois lähteä vielä hetkeen. Esim. tällainen lepuuttaa kivasti http://www.peliareena.net/pelaa.php?game=bubbleshooter EI KULU RAHAA!!!!
- Näen.aivan.lässyjä
Minä näen
Penkinpainajaisunia alvariinsa. Painan penkkiä eli istun aina.
Kirjanpainajaisunia usein. Olen töissä kirjapainossa ilman ammattipätevyyttä.
Näen myös painajaisunta painajaisista jotka painuneet hiiteen. Uni ei kerro mikä kunta tai kaupunki se Hiitee on? Lipton Tee? Hi hi Hii Tee? - PalomaEiKirj
Painajaisunet johtuvat usein siitä että on syönyt liian myöhään tai jotain raskasta illala. :)
Aivot kelaa iapahtumia , tv:ssä nähtyä, puhuttua ja usein harjoittelemme unessa ratkaisemaan vaikeitakin ongelmia. Traumat, patoutumat ja pelkotilat tulevat harjoituksen kohteeksi unissa ja jos kroppa ei voi hyvin niin niistä voi tulla helposti painajaisia.On tiettyjä painajaisunia jotka ovat yleisiä ja melkein kaikki näkevät niitä aika ajoin ja ne käsittelevät omaa riittämättömyyden tunnetta, omia heikkouksia tai omia epäonnistumisa. (Alasti kadulla, eksyssissä vieraassa kauoungissa, lapset hukassa, ovi joka ei avaudu vaan avain menee poikki lukossa jne...) ne liittyvät usein johonkin pelkoon tai traumaan ja aivot käsittelee näitä tunnetiloja ilman sensuuria.
Usein myös huoneen lämpötila vaikuttaa uniin: palelee tai on kuuma tai vaikka helvetin tulessa. Unessa ei tosin tunne kipua eikä tuskaa.- ent.siivojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
On tiettyjä painajaisunia jotka ovat yleisiä ja melkein kaikki näkevät niitä aika ajoin ja ne käsittelevät omaa riittämättömyyden tunnetta, omia heikkouksia tai omia epäonnistumisa. (Alasti kadulla, eksyssissä vieraassa kauoungissa, lapset hukassa, ovi joka ei avaudu vaan avain menee poikki lukossa jne...) ne liittyvät usein johonkin pelkoon tai traumaan ja aivot käsittelee näitä tunnetiloja ilman sensuuria.
Usein myös huoneen lämpötila vaikuttaa uniin: palelee tai on kuuma tai vaikka helvetin tulessa. Unessa ei tosin tunne kipua eikä tuskaa.Kyllä unessa voi tuntea kipua ja tuskaa... Mutta se on jotain, mikä jo on, mutta sekoittuu uneen.
- Viatonsivullinen
Kiinnostava uni, vain itse tiedät mitä uni kertoi. Tunteita symboloi tuli.
Eletyistä hetkistä kertoo uni, ei tulevasta.
Minua on aina kiinnostanut unet, inhottavin uni joka toistui nuorena
useinkin oli se kun seisoin bussipysäkillä työhön menossa, päällä oli vain pikkuhousut ja joku paituli. Ohiajavat katsoivat ja minua hävetti, miten olen näin vähissä vaatteissa lähtenyt.
Mitähän se tarkoittaa? Harvoin näen painajaisunia, vahvat särkylääkkeet tuovat painajaiset uniin, sen olen huomannut.
Joskus voi uni johtaa toimintaan. Näin kerran unen jossa rimpuilin auton puskurissa ja yritin käsivoimin estää sen etenemisen, ympärillä ohikiiti tuntemani maamerkit ja välillä pakkasin laukkua ja taas purin laukkuani. Omituisinta siinä unessa oli, että kaikki oli valkoista , vitivalkoista, luonto ympärillä ja auto ja ihan kaikki. Aamulla kun heräsin ajatus oli heti selvä, elin kimurantissa etäsuhteessa ja kauan olin jo miettinyt miten tästä pääsisin ulos. Uneni jälkeen kaikki oli selvää. Haluan alkaa uuden ja kaiken puhtaalta pöydältä. Uni rohkaisi tavallaan tekemään vaikean päätöksen: unohda, jätä taaksesi.
Itse on paras uniensa tulkitsija. Mummoni, jo kauan sitten edesmennyt, aamulla aina pohti, kuka kumma mahtaa perheenjäsenistä nyt sairastua kun hän näki kuolleita omaisiaan unessa. Sen ajatuksen olen häneltä perinyt kuten senkin, että älä koskaan lähde unessa kuolleen omaisesi mukaan, se ei tiedä hyvää.- Viatonsivullinen
Kuolleen omaisen kun näkee unessa tietää sadetta, vain. Lumisadetta.
Olen kuullut että jos koskettaa unessa kuollutta tai halaa, tietää sairautta, jos lähtee mukaan, kuolemaa. En voi näitä kieltää, en silti usko enneuniin. Raamatussa puhutaan enneunista, niitäkin kai on.
Anoppini tuli unessa minulle, nauroi ja sanoi ettei halaa minua kun
se tietää pahaa, tuntui pahalta kun hän muistutti siitä unessa.
Tuli kuin varoittamaan. Sitä ei tiedä mikä määrä elämää on ihmisen
aivoissa, sieltä tulevat kaikki tiedot, yötä päivää. Aikamoinen
tietokone. - ent.siivoojaparka
Viatonsivullinen kirjoitti:
Kuolleen omaisen kun näkee unessa tietää sadetta, vain. Lumisadetta.
Olen kuullut että jos koskettaa unessa kuollutta tai halaa, tietää sairautta, jos lähtee mukaan, kuolemaa. En voi näitä kieltää, en silti usko enneuniin. Raamatussa puhutaan enneunista, niitäkin kai on.
Anoppini tuli unessa minulle, nauroi ja sanoi ettei halaa minua kun
se tietää pahaa, tuntui pahalta kun hän muistutti siitä unessa.
Tuli kuin varoittamaan. Sitä ei tiedä mikä määrä elämää on ihmisen
aivoissa, sieltä tulevat kaikki tiedot, yötä päivää. Aikamoinen
tietokone.En minä uniin usko, enkä edes yritä alkaa miettimään tai selittelemään, mistä ne mahtaa tarkoittaa ja mistä ne johtuu.
Joistakin unista olisi kyllä ihan kiva, jos ne olisivatkin olleet enteellisiä ja olisivat sitten oikeasti tapahtuneet. Ei kaikki kuitenkaan, läheskään. Elämäni olisi hirveää siinä tapauksessa, josko olisi hengissäkään.
Joskus tosin tulee sellaisia hassuja yhteensattumia.
Tässä yhtenä aamuyönä näin unta, että heräsin siihen, kun likaltani tuli tekstari, missä hän pyyteli anteeksi, kun niin aikaisin herätti minut ja kyseli voisinko lainata hänelle vähän rahaa, kun hän ei löydä pankkikorttiaan mistään.
Sitten, kun heräsin oikeasti, niin en tajunnut sen olleen unta, vaan etsin sitä viestiä kännykästäni, turhaan tottakai.
Jonkun ajan päästä soitin likalle ja aloin sanomaan, että kyllä minä sinun viestisi näin, mutta olen näköjään unipäissäni delitoinut sen. Hän oli ihmeissään, että ei hän mitään viestiä ollut sinä aamuna lähettänyt ja alkoi kyselemään, voisinko lainata hänelle varalta rahaa... Se rahasumma ei kuitenkaan täsmännyt sen uneni vippauspyynnön kanssa.
Minulla olisi parempiakin kummitusjuttuja kertoa ja paljon, mutta antaa olla tällä kertaa. Uskon enneuniin, sillä olen niitä nähnyt. Usein ne tulevat takautumina, saa todeta, että tämän hetken, tämän tilanteen olen aikaisemmin unessa nähnyt. Se saattaa olla herkkä, hetken välähdys, mutta kuitenkin tosi vahva tuntemus. Saattaa pelästyä ko tilannetta mutta onneksi sen heti tajuaa mistä on kyse.
Muinoin hain erääseen oppilaitokseen ja olin etukäteen aivan varma, että pääsen sisälle, koska olin unessani nähnyt oppilaitoksen lasiovessa anelosen, jossa nimeni oli toisena. Tietenkään en uskaltanut kenellekään kertoa, mitä olin unessa nähnyt, pelkäsin silloin, että se taika pian murtuu jos siitä lavealti höpöttelisin.- poppa-ukkeli
tjaa että noin jotta sanoisin,,,
jos unessa juhannusaattoyönä näkee jonkun edesmenneen omaisen, onko juhannuspäivänä lumisadetta, pyryttääkö vai onko jo yöllä satanut 1/2 metriä?
vai enteileekö se lehdetöntä saunavihtaa, oikeaa risukimppua vai kohtaa ruman prinssinsä tai ruman lumikin.
kylhän se on niinkin, että koko kuollut suku kenet suinkin muistaa ja tuntee, tulevat "kummittelemaan" uniin läpi elämän. ihmisen alitajunta, muistijälki täyttyy koko ajan. sieltä niitä putkahtelee, asioita muistikuvaelmina muutaman sekunnin pätkinä. niillä ei ole loogista järjestystä, joten niiden näkeminen unessa pikku vilauksina ei merkitse yhtään mitään. aamulla alkava päivyri on ihka sama, olet nähnyt unessa näkyjäsi tai et. mutta auta armias jos päivällä sukulaisesi kaatuu ja katkaisee koipensa, se on unen vika tietenkin. "sitä se minun uneni tiesi" on tunnettu vouhahdus. - Viatonsivullinen
poppa-ukkeli kirjoitti:
tjaa että noin jotta sanoisin,,,
jos unessa juhannusaattoyönä näkee jonkun edesmenneen omaisen, onko juhannuspäivänä lumisadetta, pyryttääkö vai onko jo yöllä satanut 1/2 metriä?
vai enteileekö se lehdetöntä saunavihtaa, oikeaa risukimppua vai kohtaa ruman prinssinsä tai ruman lumikin.
kylhän se on niinkin, että koko kuollut suku kenet suinkin muistaa ja tuntee, tulevat "kummittelemaan" uniin läpi elämän. ihmisen alitajunta, muistijälki täyttyy koko ajan. sieltä niitä putkahtelee, asioita muistikuvaelmina muutaman sekunnin pätkinä. niillä ei ole loogista järjestystä, joten niiden näkeminen unessa pikku vilauksina ei merkitse yhtään mitään. aamulla alkava päivyri on ihka sama, olet nähnyt unessa näkyjäsi tai et. mutta auta armias jos päivällä sukulaisesi kaatuu ja katkaisee koipensa, se on unen vika tietenkin. "sitä se minun uneni tiesi" on tunnettu vouhahdus.Laitappa merkille näätkö juhannuksena tai kesällä unta poismenneistä. Joku sanoi että säätila muuttuu, minä
olen kuullut että lumisade tulee. Onko niin että uni valitsee oikean hetken.
Minä olen kokenut sen lumisateen, ihmettelin. Ehkä
sinäkin koet:) - ent.siivoojaparka
Viatonsivullinen kirjoitti:
Laitappa merkille näätkö juhannuksena tai kesällä unta poismenneistä. Joku sanoi että säätila muuttuu, minä
olen kuullut että lumisade tulee. Onko niin että uni valitsee oikean hetken.
Minä olen kokenut sen lumisateen, ihmettelin. Ehkä
sinäkin koet:)Minä näin kerran unta, että istuin täynnä olevassa bussissa. Kun aloin katselemaan ympärilleni, niin huomasin kaikkien olevan tuttuja naamoja eri elämänvaiheistani ja eri paikkakunnilta. Mutta mutta mutta... Ne olivat kaikki sellaisia ihmisiä, jotka olivat tosielämässä jo kuolleet.
En yhtään pannut merkille minkälainen ilma olisi seuraavana päivänä ollut, mutta jonkunlainen taikausko meinasi väkisin hiipiä mieleen heti herätessä, että onko se nyt jo lähtö lähellä, minne minua oltiin viemässä edesmenneitten kanssa.
- unissa-vinha-perä
Aikoinaan nuoruudessa sodan jälkeen noin 30 vuottaki myöhemmin, jopa myöhemminkin,
näin usein unta että minut ammuttiin,
tunsin jopa kuinka luoti lävisti ruumiini,
kautta aikojen on aina ollu tunne että mun kimpuun hyökätään,
joku puukottaa mut,
lapsuus sodan jälkeen ei ollu varmasti kenellekkää helppo ja turvalisuutta tuottava,
ei ainakaa mun elämässä,
kaikkein pahita oli myöhemmin,
kun oma puolisoki uhkaili tappaa joskus riidan sattuessa,
onneksi harvemmin,
uhkailut vaikuttaa vieläki joskus pelokkaaseen elämääni,
vaikka hän sairastui pois,- Pelkokerroin
Unissa on "vinha perä" mutta vain sillä viisiin, että sinä näet unta siitä, mitä päivien / elämän aikana olet säilönyt alitajuntaasi. Kaikki ne asiat, joita et ehdi, uskalla tai osaa käsitellä valveilla ollessasi, painuu syvälle mielen pohjalle ja tulee ennemmin tai myöhemmin uniin.
Unet kertovat siis vain siitä, mitä sinä itse mukanasi kannat, vaikka tietämättäsikin. Siksi uniin kannattaisi kiinnittää paljon enemmän huomiota, koska ne eivät ole enteitä vaan kertomuksia siitä, mitä itse pelkäät, vihaat, toivot tai ajattelet muuten vain. Ts. unet ovat kertomuksia meistä itsestämme.
Isäni tuli lapsena sotaa pakoon rajan toiselta puolelta eikä koskaan puhunut asiasta sillä lailla, että olisi käsitellyt jutun juurta jaksain, avautunut ja päässyt kauhuistaan ja peloistaan irti. Mutta kun sairaus alkoi, kaikki piiloon painetut muistot tulivat takaisin mielen mutkan alimmista kätköistä painajaisunina ja ehkä muunkin laisina harhoina.
Oma käsitys, ettei painajaiset tai muutkaan unet ennusta mitään.
Tiedostetut tai tiedostamattomat pelot tulee uniin, jos varsinkin on ylirasittunut tai tressaantunut.
Muuten mulla on jokin ihmeellinen vaisto. Jos ajattelen jonkun asian tapahtuvaksi, niin se minusta riippumattomista syistä myös tapahtuu. Melkein kaikki ne on olleet minulle myöteisiä.- Viatonsivullinen
Kannattaa käyttää hyväkseen univaihettaan. (vaihdettaan, onhan se yksi
lisävaihde, siis ihminen on kaksivaihteinen) Jos ennen nukkumaanmenoa
pohtii jotain tärkeää asiaa, uni auttaa sinua, siitä kai sanonta "nukutaan yön yli ja sitten päätetään"onkyllä viisasta.
Jos syöt unilääkkeitä tämä tärkeä kakkosvaihde jää käyttämättä, väsyt vaan yhä enemmän ja tehosi laskee. Unilääkkeillä saatu uni on valeunta.
Joku muu konsti on keksittävä unettomuuteen. - fhimnss
Luin persialaista unikirjaa
- kirkkaasti palava tuli - iloa, riemua, varallisuutesi kasvua
- sammuva tuli -että sinua uhkaa vaara
- tulipalo - suosion häviötä
- tulisoihtuina - että vaivannäkösi palkitaan
- liekit sammutettuina - että joku rakastaa sinua salaa
- " hiipuneina - varo, ettet vapauttasi menetä - uhkaa ilmassa.
Yritä pärjätä näilläkin evästyksilla
- ettei vaan kääminne käräähdä :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939