Profetia Krimistäkin

Vilna Gaon (Gaon hepr. nero) syntyi v.1720. Rabbi Elijah ben Shlomo Zalmanista tuli kaikkein vaikutusvaltaisin juutalainen hengellinen johtaja tuhanteen vuoteen. Jo 10v. hän oli ylivertainen Tooran ymmärtämisessä. 40v. hän opiskeli eristäytyneenä ja sitten muutti Vilnaan, jossa eli vaatimattomasti. Köyhyydestään huolimatta hän antoi 20% tuloistaan hyväntekeväisyyteen. Hänen viisautensa tuli pian tietoon ja häntä pidettiin Tzaddikina (vanhurskaana) Toora oli hänelle tärkein kaikista kirjoista, vaikka hän oli etevä myös monissa tieteissä, kuten kielissä ja matematiikassa. Hän aloitti paikallisen Jeshivan.
“Rabbi Shternbuch (Vilna Gaon suora jälkeläinen) paljasti varjellun salaisuuden, jonka tämä oli profetoinut ennen kuolemaansa:

“Kun kuulette, että venäläiset ovat vallanneet Krimin, te tiedätte, että Messiaan ajat ovat alkaneet, että Hänen askeleensa jo kuuluvat. Ja kun kuulette, että venäläiset ovat tulleet Konstantinopoliin (nyt Istanbul) teidän tulisi laittaa sapattipuku päällenne, älkääkä ottako sitä pois, sillä se tarkoittaa, että Messias on tulossa millä minuutilla tahansa."

http://www.reinosav.net/Kolme_rabbia.html

Elämme mielenkiintoisia aikoja!!

9

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

      Tämä ennustus on asetettava aikaansa vasten. Tuohon aikaan Venäjä pyrki kovasti kohti Istanbulia unelaman vallata takaisin muinainen ortodoksisuurkaupunki.

      Turkki on Natomaa. Venäjällä ei ole halua eikä kykyä tulla Istanbuliin. Ja jos Suomi liittyy Natoon, lähetän Pertsan aasin selässä puolustamaan Istanbulia Allahin nimessä.

      • "Turkki on Natomaa. Venäjällä ei ole halua eikä kykyä tulla Istanbuliin. Ja jos Suomi liittyy Natoon, lähetän Pertsan aasin selässä puolustamaan Istanbulia Allahin nimessä."

        Tarkoitatko , että kannat minua reppuselässä :-)


      • pertsa2012 kirjoitti:

        "Turkki on Natomaa. Venäjällä ei ole halua eikä kykyä tulla Istanbuliin. Ja jos Suomi liittyy Natoon, lähetän Pertsan aasin selässä puolustamaan Istanbulia Allahin nimessä."

        Tarkoitatko , että kannat minua reppuselässä :-)

        Tämäoli siis KTS:lle :-)


    • KTSEiKirj

      Ja yksikään juutalaisrabbi ei ennusta Jeesuksen tulemusta mutta saattaa uneksia omanlaisensa messiaan tulemuksesta.

      • "Ja yksikään juutalaisrabbi ei ennusta Jeesuksen tulemusta mutta saattaa uneksia omanlaisensa messiaan tulemuksesta."
        ___________________________
        Sinä et siis lukenut tuota kohtaa siitä linkistä??
        ___________________________
        Kaduri syntyi Bagdadissa v.1902 ja jo nuorena kiinnostui kabbalasta, juutalaista mystiikasta. Bagdadista hän muutti v. 1923 brittien hallinnoimalle Palestiinan mandaattialueelle.

        Muutama kuukausi ennen kuolemaansa hän jätti suljetun kirjelappusen, jonka sai avata vuosi hänen kuolemansa jälkeen. (Kaduri oli kuollessaan 108v. ja 200 000 juutalaista osallistui Jerusalemissa hänen hautajaisiinsa) Hän kirjoitti kirjeessä Messiaan nimen Jehoshua (Jeshua/ Jeesus).


      • KTSEiKirj
        pertsa2012 kirjoitti:

        "Ja yksikään juutalaisrabbi ei ennusta Jeesuksen tulemusta mutta saattaa uneksia omanlaisensa messiaan tulemuksesta."
        ___________________________
        Sinä et siis lukenut tuota kohtaa siitä linkistä??
        ___________________________
        Kaduri syntyi Bagdadissa v.1902 ja jo nuorena kiinnostui kabbalasta, juutalaista mystiikasta. Bagdadista hän muutti v. 1923 brittien hallinnoimalle Palestiinan mandaattialueelle.

        Muutama kuukausi ennen kuolemaansa hän jätti suljetun kirjelappusen, jonka sai avata vuosi hänen kuolemansa jälkeen. (Kaduri oli kuollessaan 108v. ja 200 000 juutalaista osallistui Jerusalemissa hänen hautajaisiinsa) Hän kirjoitti kirjeessä Messiaan nimen Jehoshua (Jeshua/ Jeesus).

        Kadurin poika vahvistaa että koko viesti on huijausta.


      • KTSEiKirj

        Muuten kyllä jaksetaan lainata tätä "Israel Todayta".
        Tässä Kadurin poika tyrmää huhun:

        In an interview with Israel Today, Rabbi David Kaduri, 80, the son of the late Rabbi Yitzhak Kaduri, denied that his father left a note with the name Yeshua just before he died. “It’s not his writing,” he said when we showed him a copy of the note. During a night-time meeting in the Nahalat Yitzhak Yeshiva in Jerusalem, books with Kaduri’s handwriting from 80 years ago were presented to us in an attempt to prove that the Messiah note was not authentic.

        http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/23877/Default.aspx


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Muuten kyllä jaksetaan lainata tätä "Israel Todayta".
        Tässä Kadurin poika tyrmää huhun:

        In an interview with Israel Today, Rabbi David Kaduri, 80, the son of the late Rabbi Yitzhak Kaduri, denied that his father left a note with the name Yeshua just before he died. “It’s not his writing,” he said when we showed him a copy of the note. During a night-time meeting in the Nahalat Yitzhak Yeshiva in Jerusalem, books with Kaduri’s handwriting from 80 years ago were presented to us in an attempt to prove that the Messiah note was not authentic.

        http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/23877/Default.aspx

        A few months before he died, one of the nation’s most prominent rabbis, Yitzhak Kaduri, supposedly wrote the name of the Messiah on a small note which he requested would remain sealed until now. When the note was unsealed, it revealed what many have known for centuries: Yehoshua, or Yeshua (Jesus), is the Messiah.

        With the biblical name of Jesus, the Rabbi and kabbalist described the Messiah using six words and hinting that the initial letters form the name of the Messiah. The secret note said:

        Concerning the letter abbreviation of the Messiah’s name, He will lift the people and prove that his word and law are valid.

        This I have signed in the month of mercy,

        Yitzhak Kaduri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe