Tiiviisti purkissa vailla vapautta...

Liianlaiskaeroamaan

En mä ole edes surullinen, enkä epätoivoinen. Nyt. Mutta...

Ekaks mun mieheni asuu nykyään eri maassa ja kun me tavataan, me riidellään. Kuitenkin mä olen sille uskollinen. Ja suukottelua ei ole, silittelyä ei ole, seksiä ei ole...Ja ikää karttuu. Ja irti en pääse. En oikein jaksa. Onkohan eroaminen edes oikein? Mistä mä tiedän, voisinko mä enää olla kellekään mitään muuta kuin tiskirätti.

Ja mä elän mun pojan kanssa nyt kahdestaan ja mun pitää olla aina sen kanssa. On ihanaa, ettei tarvitse olla yksin. Mutta.. En pääse mihinkään, en tapaamaan ihmisiä... Väliin mä plaraan sitten vaan feisbuukii. Senssipalstoille en mene.

Joo kai meillä on mun miehen kanssa sitten hyvä ihmissuhde ja on hänestä seuraa, jos on paikalla.

Niinpä palaan aina ihmisiin, joita tapasin juuri ennen avioliittoani. Onhan se luonnollista, kun ei mulle ole tapahtunut sinä aikana paljon - tässä vankilassa. Olen edelleen mm. fani entiselle julkkisihastukselleni.

Mitä mun pitäs. Tehdä?

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveitäolette

      Tietämättäsi oletkin onnellinen! Avioliittoon ei kuulu suukottelua, ei silittelyä. Vaan tavallista elämää. Nauti jokaisesta terveenä olo päivästä. Seksi ei enää kuulu avioliittoon vaan, nuoruuteen. Emme me sellaista tarvitse. Ollaan vaan ja nautitaan elämästä.

    • arkielämäävaan

      On kaveriavioliittoja jossa, ei nuoleskella vaan seksi kuuluu vain lasten tekoon ja se loppuu ja ollaan vaan.

    • Liianlaiskaeroamaan

      Tjaa! Ehkä! Kun tottuu elämän vaatimuksiin, niin kai sitä sitten muovautuu elämän mukana, lopulta ihan sisintä myöten. Mutta ulkoiset vaatimukset eivät mielestäni vastaa lahjojani.

      Haaveilen siitä, että voisin edes testata, soveltuisinko vielä sellaiseen normaaliinkin avioliitto

      • miteneletään

        Mitä tapahtuu normaalissa avioliitossa?


    • kodinhoitajanaviossa

      Ei tarvitse pestä hampaita, ei suutella saa hiivat sairastaa rauhassa kun ei kukaan ole tunkemassa sinne siitintä! Rääsyissä kulkea ja kodinhoitajana vaan olla.

    • Liianlaiskaeroamaan

      Huh! Juu-u, mutta ei kyll ole kivaa kodinhoitajana vaan olla. Ja puen kyllä jotenkuten itseni ihan vaan itseäni varten, en kyllä ehkä muiden maulla...

      Normaalissa avioliitossa on mielestäni fyysistä läheisyyttä, jos ei muuta, niin kädestä kiinni pitämistä.

    • minätarsan

      Ymmärrän että nainen tylsistyy käyttämättömänä. Nainen on parhaimmillaan kypsässä iässä lapset tehty ja aikaa itselle ja päättäväinen ote elämään sen näkee olemuksesta. Jos siitä elämästä puuttuu jotain niin se tylsistyttää pikku hiljaa koko olemuksen. Kyllä se pistää pään kääntymään kun tyylikäs nainen kulkee ohitse ihan arkipäivänäkin, - tekis mieli mennä sanalle. Onko se syrjähyppy sit niin pahasta jos se ilman olo vaikuttaa psyykkeeseen, eihän se järvikään soutamalla kulu. Taitaa tulla pitkä elämän ehtoo jos jo keski iässä loppuu kaikki hauskanpito ja ilo elämästä.
      Pilkettä silmäkulmaan se on sun elämäs.

    • tylsääon

      Odotan vain kuolemaa että pääsee tästä helvetistä eroon. Tyhjyys kaikkialla! Olen mielestäni jo 100-vuotias ja valmis pois!

      • kjly

        Onnea matkaan, aasi. Just do it.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe