Käsittämättömän epäasiallista toimintaa. Työnipuolesta olen yhteistyötä tehnyt Tampereen sosiaalitoimen lastensuojelun ja aikuissosiaalityön sekä toimeentulotukiyksikön kanssa. Ja ammattimaisempaa hommaa. Nyt ystävääni autan , ja Sääliksi käy Pirkkalassa asiakkaita: heikompia ja viranomaisia älykkäämpiä. Ylimielistä ja taitaa olla monin paikoin ihan lainvastaista ja ainakin laiskaa. Teetetään selvityksiäkin kalliita, mutta ei tuloksia hyödynnetä ja käytetä. Heitetäänkö veronmaksajien rahoja hukkaan ja sitten taas säästetään kun ei kannattaisi. Ihan tuuliviri! Olkaa kuntalaiset tarkkoja. Tehokkuus kunniaan myös. Maalaisjärkeä eikä vain joutavaa lässyttämistä tai nöyryyttämistä. Inhottavaa toimintaa!
Sosiaalitoimisto ylimielinen ja epäpätevä
Sossulässy
3
839
Vastaukset
- raukkamaista.pelkurit
Valta tekee ihmisestä sadistin. Ja sisältä mädän.
- salapoliisi
Sinäkö sen pommiuhkauksen laitoit?
- osaanotto
Pirkkalan sosiaalitoimen lastensuojelu toimii ja kirjaa asiat miten haluaa ei niin kuin ne on.samassa suhteessa jos heistä kirjotettaisiin,käräjät kutsuisivat.onhan siellä töissä esim.nimensän mukainen valtanen...sivusta seuranneena ystäväni tapahtumia voisi vain todeta että saunan takana on tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355