Käsittämättömän epäasiallista toimintaa. Työnipuolesta olen yhteistyötä tehnyt Tampereen sosiaalitoimen lastensuojelun ja aikuissosiaalityön sekä toimeentulotukiyksikön kanssa. Ja ammattimaisempaa hommaa. Nyt ystävääni autan , ja Sääliksi käy Pirkkalassa asiakkaita: heikompia ja viranomaisia älykkäämpiä. Ylimielistä ja taitaa olla monin paikoin ihan lainvastaista ja ainakin laiskaa. Teetetään selvityksiäkin kalliita, mutta ei tuloksia hyödynnetä ja käytetä. Heitetäänkö veronmaksajien rahoja hukkaan ja sitten taas säästetään kun ei kannattaisi. Ihan tuuliviri! Olkaa kuntalaiset tarkkoja. Tehokkuus kunniaan myös. Maalaisjärkeä eikä vain joutavaa lässyttämistä tai nöyryyttämistä. Inhottavaa toimintaa!
Sosiaalitoimisto ylimielinen ja epäpätevä
Sossulässy
3
844
Vastaukset
- raukkamaista.pelkurit
Valta tekee ihmisestä sadistin. Ja sisältä mädän.
- salapoliisi
Sinäkö sen pommiuhkauksen laitoit?
- osaanotto
Pirkkalan sosiaalitoimen lastensuojelu toimii ja kirjaa asiat miten haluaa ei niin kuin ne on.samassa suhteessa jos heistä kirjotettaisiin,käräjät kutsuisivat.onhan siellä töissä esim.nimensän mukainen valtanen...sivusta seuranneena ystäväni tapahtumia voisi vain todeta että saunan takana on tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014