Yksinäiset naiset

luontohulluätmi

Kuulemma on olemassa kivoja naisia jotka eivät käy baareissa tai pukeudu huomiota herättävästi ja siksi jäävät vaille huomiota. Introverttejä? Nörttejä? Luonnon rauhassa viihtyviä?

Ehkä jopa naisia jotka eivät ole juosseet niitä juoksuja, ts. irtosuhteilleet ja panosuhteilleet kunnes vain kokenut ja pelimiesrutiinit hallitseva kokenut panomies kelpaa?

No, astukaa esiin :) Tällaisille naisille olis varmasti kysyntää, mutta kun teitä ei löydä mistään.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gurbatsov

      Olen tuollainen yksinäinen, mutta en ole enää nainen, koska olen jo yli 25v :(

      • heeeiiii

        Ei se haittaa jos ei ole juoksuja juossut


      • 1212
        heeeiiii kirjoitti:

        Ei se haittaa jos ei ole juoksuja juossut

        Juuri näin. Voimme antaa hieman armoa kokemattomuuden ja hauskan nimimerkin perusteella :D


      • UnelmaTatjanaEiPatjana

        Jos olet yli 35 eikä juoksuja ole juostu, niin olisit ihannenainen. Vielä jos olisit huippuälykäs, niin unelmanainen olisit.


    • ettästiedät

      Kuka idiooteille astuisi esiin? Ei ainakaan kukaan tavallinen kunnollinen nainen.

    • gregreger

      Hassua miten kaikki nuo ominaisuudet mitkä olisi katastrofaalisia miehillä on todella haluttuja naisilla.

      • 1013

        Etkö ole koskaan kuullut sanontaa "vastakohdat täydentävät toisiaan"?


      • Harvalle on yllätys, että miehet ja naiset arvostavat toisissaan vähän eri asioita.


      • 1212
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Harvalle on yllätys, että miehet ja naiset arvostavat toisissaan vähän eri asioita.

        Juuri näin. Samaan aikaan palstalla on käynnissä Ratikkakuskinkin kommentoima ketju jossa puhutaan siitä kuinka naiset pitävät herkkiä miehiä nössöinä. Vastaavasti, miehet pitävät herkistä naisista..."viattomistakin" - ja, huomauttaisin tähän väliin että irtosuhteilijat ja panosuhteilijat harvemminn ovat sellaisia. Sama pätee sosiaalisuuteen; nainen haluaa miehen jolla on laajat sosiaaliset piirit, mies ei halua samaa naisessa. Tai nainen haluaa miehen jolla on oma polkunsa, esim. ura ja menestys, kun taas mies tyypillisemmin haluaa mukavan kodin hengettären.


      • 1212 kirjoitti:

        Juuri näin. Samaan aikaan palstalla on käynnissä Ratikkakuskinkin kommentoima ketju jossa puhutaan siitä kuinka naiset pitävät herkkiä miehiä nössöinä. Vastaavasti, miehet pitävät herkistä naisista..."viattomistakin" - ja, huomauttaisin tähän väliin että irtosuhteilijat ja panosuhteilijat harvemminn ovat sellaisia. Sama pätee sosiaalisuuteen; nainen haluaa miehen jolla on laajat sosiaaliset piirit, mies ei halua samaa naisessa. Tai nainen haluaa miehen jolla on oma polkunsa, esim. ura ja menestys, kun taas mies tyypillisemmin haluaa mukavan kodin hengettären.

        Juurikin noin.


      • idioottejaootte

        vetäkää käteen!!!


      • 8p6

        Ei taida soppakauha oikein pysyä hanskassa?


    • paljonmuutakintekemistä

      Ei kaikki naiset tosiaan juokse yöelämässä. Meitä löytyy futis-ja lätkämatseista, painiotteluista, saleilta, taidenäyttelyistä ja monesta muusta paikasta.

      • Mitä te siellä painiottelussa oikein vahtaatte?


      • turhaanvalitatte

        Minä harrastan kyllä naisellisimpia lajeja eli painiottelusta ei minua ikinä löydy. Siinäpä se kun ei pukeudu katulutkan tavoin ja on hiljaisempi niin ei kukaan huomaa. Puhutte palturia miehet, ne kaakattavat tekotissi-bimbot vievät kaikkien miesten huomion, ihan kaikkien. Joten turha väittää muuta, koska sellisten perään olette kumminkin. Aidosti hyvä nainen ei kelpaa vaikka on hoikka ja urheilullinen ja kasvotkin ovat sievät. Tämä on niin nähty.


      • ATM-automaatti

        Olemme jo tietoisia siitä että naisten kielessä "miehet" tarkoittaa ainoastaan kiinnostavia miehiä, eli esimerkiksi pitkiä, komeita, urheilullisia ja menestyviä.


      • turhaanvalitatte
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Olemme jo tietoisia siitä että naisten kielessä "miehet" tarkoittaa ainoastaan kiinnostavia miehiä, eli esimerkiksi pitkiä, komeita, urheilullisia ja menestyviä.

        Tarkoitatko sillä ettet itse katso kaakattavien tekoissi-bimbojen perään ja haikaile sellaisen puristuksesta?
        Laita se hiljaisempi ja ei-niin-huomiota-herättävä sen tekotissi-sotamaalaus-bimbon viereen ja mieti itse kumpaa katsot? Niinpä. Täysin vastaava tilanne kuin omassa lauseessasi. Menikö jakeluun?


      • turhaanvalitatte kirjoitti:

        Tarkoitatko sillä ettet itse katso kaakattavien tekoissi-bimbojen perään ja haikaile sellaisen puristuksesta?
        Laita se hiljaisempi ja ei-niin-huomiota-herättävä sen tekotissi-sotamaalaus-bimbon viereen ja mieti itse kumpaa katsot? Niinpä. Täysin vastaava tilanne kuin omassa lauseessasi. Menikö jakeluun?

        Yritätkö siis sanoa, että sinun on OK kuolata vain niitä komeita ja menestyviä miehiä, koska miehet mukamas kuolaavat vain tekotissi-bimboja?


      • kilttiOnHyvä
        turhaanvalitatte kirjoitti:

        Minä harrastan kyllä naisellisimpia lajeja eli painiottelusta ei minua ikinä löydy. Siinäpä se kun ei pukeudu katulutkan tavoin ja on hiljaisempi niin ei kukaan huomaa. Puhutte palturia miehet, ne kaakattavat tekotissi-bimbot vievät kaikkien miesten huomion, ihan kaikkien. Joten turha väittää muuta, koska sellisten perään olette kumminkin. Aidosti hyvä nainen ei kelpaa vaikka on hoikka ja urheilullinen ja kasvotkin ovat sievät. Tämä on niin nähty.

        Kyllä varmasti kelpaisit monelle miehelle. Tässä on varmaan lähinnä kohtaamisongelma. Voi myös olla, että miehet ajattelevat kaltaisesi naisen varmasti olevan jo varattu. Mitä jos itse menisit juttelemaan jollekin kivan tuntuiselle miehelle?


      • miesvm_1967x
        turhaanvalitatte kirjoitti:

        Minä harrastan kyllä naisellisimpia lajeja eli painiottelusta ei minua ikinä löydy. Siinäpä se kun ei pukeudu katulutkan tavoin ja on hiljaisempi niin ei kukaan huomaa. Puhutte palturia miehet, ne kaakattavat tekotissi-bimbot vievät kaikkien miesten huomion, ihan kaikkien. Joten turha väittää muuta, koska sellisten perään olette kumminkin. Aidosti hyvä nainen ei kelpaa vaikka on hoikka ja urheilullinen ja kasvotkin ovat sievät. Tämä on niin nähty.

        En yhdy sinuun. Tekotissi-bimbot on jo niin nähty että tavis suominainen kelpaa hyvin. Ja kelpasikin eikä ole tarvetta valittaa, hyvän valinnan tein, parhaan ikinä :)


      • turhaanvalitatte kirjoitti:

        Tarkoitatko sillä ettet itse katso kaakattavien tekoissi-bimbojen perään ja haikaile sellaisen puristuksesta?
        Laita se hiljaisempi ja ei-niin-huomiota-herättävä sen tekotissi-sotamaalaus-bimbon viereen ja mieti itse kumpaa katsot? Niinpä. Täysin vastaava tilanne kuin omassa lauseessasi. Menikö jakeluun?

        Laita se hiljaisempi ja ei-niin-huomiota-herättävä sen tekotissi-sotamaalaus-bimbon viereen ja mieti itse kumpaa katsot?

        Riippuu mitä tässä nyt haetaan tällä ja missä tilanteessa, sekä se että katsoo jotakin, ei kerro yhtään mitään siitä mitä siitä näystä ajattelee ja mitä tuntemuksia se herättää......

        "Menikö jakeluun?"

        Ei ainakaan minulle.....


    • Täällä yksi! Tai siis, en kylläkään ole jäänyt syrjään ja huomiotta, ystäviä on reilusti ja viihdyn sosiaalisissakin tilanteissa, mutta juoksuja en ole tähänkään hetkeen mennessä juossut.

      Yksinäinen joskus olen, ystävät kun pitävät enemmän riehumisesta ja extrememmästä elämästä. Ymmärrän kyllä, etten välttämättä ole se ensimmäinen valinta ruotsinlaivalle. *sniff*

      • ATM-automaatti

        Pysyäksesi juoksuttomana sinulta on luultavasti tullut pojille enemmän rukkasia kuin Nanson tehtaalta :D

        Kunnioitettavaa. Antaisin plussan jos plussaustoimintoa ei olisi poistettu palstalta.


      • miesvm_1967x
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Pysyäksesi juoksuttomana sinulta on luultavasti tullut pojille enemmän rukkasia kuin Nanson tehtaalta :D

        Kunnioitettavaa. Antaisin plussan jos plussaustoimintoa ei olisi poistettu palstalta.

        Joo, se on kyllä Keskustelujen selkeä heikennys ettei voi peukuttaa ylös tai alas. Ja nää muka parantaa palvelua.. wtf?!?


      • ATM-automaatti kirjoitti:

        Pysyäksesi juoksuttomana sinulta on luultavasti tullut pojille enemmän rukkasia kuin Nanson tehtaalta :D

        Kunnioitettavaa. Antaisin plussan jos plussaustoimintoa ei olisi poistettu palstalta.

        Hauskasti sanottu :D ja joo, ihan typerää, säästyisi paljoilta turhilta viesteiltä, jos plussaustoiminto olisi.


    • totuusällöun

      NII -I. HÄIVY@!€!

    • oletkoolemassa

      Katso vain, kirjoitatko omasta puolestasi. Herranpalvonta on ensin ratkaistava henkilokohtaisesti.

    • Kilttiatm

      Olisi kyllä mukava tavat yksinäinen nainen jolla ei ole kavereita mutta sellaisia naisia ei ole. Naisilla on aina paljon menoja ja kavereita eikä ne välitä yksinäisistä miehistä.

      • vajakit

        Oot vittumainen naisen alistaja, etkä mikään kiltti atm


      • miesvm_1967x

        Ei ehkä enää koska minä taisin viedä viimeisen. Mulla ei ole oikeastaan ole kavereita koskaan ollut enkä niitä (tai no pari mutta ollaan harvoin tekemisissä, etäisyys) kaipaa ja vaimolla oli sama tilanne että työkaverit oli ainoita eikä nekään niin erityisen sydänystäviä. Joten voisi sanoa että kaksi ihmistä joilla ei ollut kavereita, kohtasivat. Nyt me ollaan keskenään parhaita kavereita ja on meillä muutama yhteinen ystäväkin tullut kuvioon tässä liittomme aikana. Kummallakaan ei ole eikä ollut aiemminkaan mitään erityisiä "menoja", ehkä pari kertaa vuodessa jotain duuni-iltoja, naisilla jotain risteilyjä, miehillä sauna-keilaus-iltoja.

        Voi olla että sellaisen naisen vielä löytää jos minäkin löysin. Rakastan vaimossani juurikin tuota piirrettä ettei hänen tarvi ravata naisten hömpötyksissä. En ole mustasukkaista sorttia ja sallisin toki mutta parempi että tyttäriensä kanssa shoppaileminen riittää hänelle. Ehkä en vienyt viimeistä, narrasin, jatka etsimistä. Täytyyhän heitä olla.


      • erakkomuide

        Ei minulla ole. Olen yksikseni viihtyvä nainen, nyt jo kurppaiässä, mutta aina oon ollut erakkoluonne.
        Ihmisillä tuntuu nykyään varsinkin olevan se ajatus, että pitää olla mahdollisimman paljon kokemusta ja elämyksiä eri paikoista ja ihmisistä, jotta voi tuntea elävänsä. Olen täysin päinvastaista mieltä. Tunnen eläväni kun on mahdollisimman hiljaista ja rauhallista, ei tapahdu mitään draamaa elämässä, istun vaan ja kuuntelen laiturilta meren liplatusta. SE on minulle sitä oikeaa elämää, ei jotkut helkkarin laivaristeilyt, mökäfestarit ja telttamuhinoinnit. Kyllä minäkin miestä kaipailen, mutta tuskin kukaan mua mökiltä tai sienimettästä löytää eikä muuallakaan kiinnosta käydä. Työpaikalta vois löytyä, mutta sielläkin kaikki on varattuja tai sitten niitä bilettäjäsinkkuja.


    • orpaani

      Ripaus historiaa. Aikoinaan Konstantinopolin muurin murtamiseen tarvittiin useita tykkejä ja silti operaatio kesti joitakin kuukausia. Niin, tuli vain vertauskuvallisesti mieleen, kun se yksinäisen naisen suojamuuri voi olla huolellista työnjälkeä jolloinka pitää myös hyväksyä se miehen mahdollinen turhautuminenkin. Meni sitten syteen tai saveen mutta sitä kristallipalloa ei ole kenelläkään.

      • Niimpä mutta ne samat muurit voi olla myös miehellä........mut mitäpä siitä.


    • tääonniiinnähty

      Tokihan niitä löytyy nörttiharrastusten parista. Kilttejä, hiljaisia, syrjäänvetäytyviä naisia. Sitten jos yksinäinen mies semmoiseen porukkaan pystyykin hakeutumaan, ihastuu hän välittömästi siihen eloisaan nörttityttöön joka on jo käynyt koko porukan miehet läpi eikä vilkaisekaan sitä seinäruusua. :D

      Sit kun tajuaa sen seinäruusun olemassaolon, se on niin hajalla siitä nörttiprinsessasta ettei pysty suhteeseen eikä seinäruusu halua sellaista rakkauden rauniota.

    • neonainayksin

      Eihän niitä "yksinäisiä naisia" nää koskaan, kun ei uskalla ees tulla ulos sieltä kämpiltä! niille varmaan tuodaan ruuatkin kämpille.

      • ;D


      • 1212

        Kyllä ne kaupassa käyvät. Mutta veikkaan että pujottelevat hyllyjen seinustoja pitkin kuin kissat, ettei kukaan huomaisi. Tai sitten ilmeet ja eleet ovat sellaisia että "älä tule puheille", ja pukeutuminen niin tätimäistä että sinkkumiehet luulevat jonkun ketmin vaimoksi.


      • 1212 kirjoitti:

        Kyllä ne kaupassa käyvät. Mutta veikkaan että pujottelevat hyllyjen seinustoja pitkin kuin kissat, ettei kukaan huomaisi. Tai sitten ilmeet ja eleet ovat sellaisia että "älä tule puheille", ja pukeutuminen niin tätimäistä että sinkkumiehet luulevat jonkun ketmin vaimoksi.

        Juurikin näin. Lisäksi ostetaan mahdollisimman paljon ruokaa kerralla, että kaupassa tarvitsee käydä mahdollisimman harvoin. Mikäli aikataulu antaa periksi, tämä arkea rikkova stressaava tapahtuma sijoitetaan joko aivan avautumisajan tai sulkeutumisajan tuntumaan, jolloin kaupassa on mahdollisimman vähän muita asiakkaita.


      • ajansäästöä

        Tuohan on vain fiksua. Noihin aikoihin kaupasta selviää ulos paljon nopeammin.


      • atännä

        Ei tarvi lähteä mihinkään, kun prinssit tulevat oven taakse ;)


    • thothtttt

      Olen minä sellainen, mutta enhän nyt ilman seksiä ole tietenkään elänyt. Kuten ei kukaan, joka vain sitä saa. Miksi mennä hautaan kokemattomana.

      • Eikö kokemattomuuden ja sen toisen ääripään välillä ole mitään?

        Noh, miksi tekeydyn tyhmäksi, eli vastaushan on....on tietenkin.... *heureka*

        Siksi toiseksi, vaikka provo trollaat, niin lauseesi, "Kuten ei kukaan, joka vain sitä saa."....on taas erillaisia syyllistävä, sekä itsensä korottamista normaaliuden ylimmälle korokkeelle.....

        Ei kaikki toimi niin, että vaikka saisi, niin ottaisi......eikä sekään ole väärin, koska jokainen tyylillään.....


    • Kiltti_Puhdas_Tyttö_32v

      Olen omistautunut työlleni ja vapaa-ajalleni luen alan kirjallisuutta. Minut voi tavata vain töissä, jossa kaikki ovat korkeasti koulutettuja uraohjuksia.

    • atännä

      Tuossa on se ongelma, että juoksen vieläkin. Eilenkin meni ennen treenejä lämmittelyssä muutama kilsa. Mikä sitten kenellekin on "kiva". Pukeudun miten itse haluan. Sitten tuo rajoittunut ätmi-maailman käsitys naisille kelpaavista miehistä ja naisten seksuaalisuudesta ei oikein osu yksiin sellaisen miehen ajatusmaailman kanssa, jota minä arvostan. Enkä minä ole edes yksinäinen...

      Ai niin, eikä mulla ole edes tarvetta parisuhteelle... Eli eipä ollut täälläkään :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe