Zyprexa

Impulsiivinen

Sain lääkäriltäni Zyprexa 3x5mg päivässä.
Syynä oli suuri ahdistus ja todellisuuden
tunteen muuttuminen, no tulin kyllä takaisin maan pinnalle mutta ei se paljon ahdistukseen ja
jännitykseen auta, eikä spasmoihin joita tunnen
etenkin vatsan seudulla, syön myös Fluoxetiiniä
mutta tuntuu että turhaan en huomaa mitään positiivistä. Nyt kysymys: Onko kellään k.o lääkkeitä ja onko niistä ollut apua, minulla on myös unettomuutta johon saan 2x7,5 mg Imovania
jota olen syönyt jo useamman vuoden ajan. Siitä
huolimatta nukun vain noin 4-5 tuntia, olisiko kellään tietoa tehokkaamasta unilääkkeestä.

10

1838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F 41.0

Tenox,Insomin tai Dormicum.
      Sinullahan on jo toleranssi kasvanut jos olet käyttänyt Imovanea noin pitkään.

• Impulsiivinen

bentso, niitä kun minun lääkäri ei suostu kirjoittamaan. En vain tiedä kuinka kauan tällä tahdilla jaksan kun puoliyötä teen kaikenlaisia kotitöitä, koska en voi nukkua, enkä pysty
        olemaan sängyssä, lukemisesta tai telkkarin katselusta ei tule mitään kun keskityskyky on
        nollassa.

• medicin
        Impulsiivinen kirjoitti:

bentso, niitä kun minun lääkäri ei suostu kirjoittamaan. En vain tiedä kuinka kauan tällä tahdilla jaksan kun puoliyötä teen kaikenlaisia kotitöitä, koska en voi nukkua, enkä pysty
        olemaan sängyssä, lukemisesta tai telkkarin katselusta ei tule mitään kun keskityskyky on
        nollassa.

Tenox kuuluu ns.bentsoihin, mutta en ymmärrä miksei lääkärisi voi määrätä esim. 30kpl 20mg kokeeksi. Sinun on käännyttävä yksityisen lääkäriaseman puoleen. Varmasti saat avun.

• Impulsiivinen
        medicin kirjoitti:

Tenox kuuluu ns.bentsoihin, mutta en ymmärrä miksei lääkärisi voi määrätä esim. 30kpl 20mg kokeeksi. Sinun on käännyttävä yksityisen lääkäriaseman puoleen. Varmasti saat avun.

En tiedä uskallanko edes kokeilla bentsoja,
        koska olen niitä ennen syönyt ja niiden lopettaminen oli kuin kauhuelokuvasta tulevat karmeimmat painajaiset. Luulin etten selviä hengissä. Ja eikös yktyislääkärillä
        käynti ole aika kallista.
        Kiitti kuitenkin informaatiostasi ja lisää kaivataan.

• medicin
        Impulsiivinen kirjoitti:

koska olen niitä ennen syönyt ja niiden lopettaminen oli kuin kauhuelokuvasta tulevat karmeimmat painajaiset. Luulin etten selviä hengissä. Ja eikös yktyislääkärillä

löytyy kyllä muitakin ei bentso lääkkeitä.
        Harmittomin on melatoniini. Sitten jos menemme neurolepteihin, niin Doxal on paljon käytetty unihoidossa. Doxal voi aih. käytön alussa lievää päiväväsymystä, mutta se on ohimenevää. Doxal ei aiheuta riippuvuusoireita. Käytän itsekin em.tuotetta. Aloitin 25mg iltaisin. Nykyisin annostukseni on 50..100mg iltaisin. tässä yksi esim. mutta on paljon muitakin unta parantavia aineita. Keskustele lääkärisi kanssa.
        Ei käynti yksityispuolella yleis lääkärillä niin ko´vin kallista ole (25...35 euroa) suhteutettuna saatavaan apuun.

• medicin
        Impulsiivinen kirjoitti:

On paljonkin lääkkeitä unihäiriöihin, mitkä eivät sis. esim. bentsodiatsepiinia, tai sen johdannaisia. Oletko kokeillut melatoniinia? Mitä itse käytän on Doxal. Aloitin 25mg iltaisin. Nykyisin 50..100mg illalla. Ei yksityislääkärillä käynti (yleislääkäri) maksa kuin 20..30 euroa,ja lääkärillä on aikaa kuunnella sinua.

• Impulsiivinen
        medicin kirjoitti:

On paljonkin lääkkeitä unihäiriöihin, mitkä eivät sis. esim. bentsodiatsepiinia, tai sen johdannaisia. Oletko kokeillut melatoniinia? Mitä itse käytän on Doxal. Aloitin 25mg iltaisin. Nykyisin 50..100mg illalla. Ei yksityislääkärillä käynti (yleislääkäri) maksa kuin 20..30 euroa,ja lääkärillä on aikaa kuunnella sinua.

En ole kokeillu Melatoniiniä, miten se vaikuttaa ja mikä on subtansi.
        Oikeastaan haluan apua ensikädessä ahditukseen ja
        jännittykseen, olen nimittäin palvelutyössä
        (Kirjastonhoitaja) ja tässä kunnossa en pysty tekemämään töitä.

• Nyt on
        Impulsiivinen kirjoitti:

En ole kokeillu Melatoniiniä, miten se vaikuttaa ja mikä on subtansi.
        Oikeastaan haluan apua ensikädessä ahditukseen ja
        jännittykseen, olen nimittäin palvelutyössä
        (Kirjastonhoitaja) ja tässä kunnossa en pysty tekemämään töitä.

Joulu. Unohda nyt tuskasi. Ei kirjat häviä minnekkään ja ihmisetkin on niin maan perusteellisen mukavia ! Ota iisisti vaan.

• Ovidiu
        medicin kirjoitti:

löytyy kyllä muitakin ei bentso lääkkeitä.
        Harmittomin on melatoniini. Sitten jos menemme neurolepteihin, niin Doxal on paljon käytetty unihoidossa. Doxal voi aih. käytön alussa lievää päiväväsymystä, mutta se on ohimenevää. Doxal ei aiheuta riippuvuusoireita. Käytän itsekin em.tuotetta. Aloitin 25mg iltaisin. Nykyisin annostukseni on 50..100mg iltaisin. tässä yksi esim. mutta on paljon muitakin unta parantavia aineita. Keskustele lääkärisi kanssa.
        Ei käynti yksityispuolella yleis lääkärillä niin ko´vin kallista ole (25...35 euroa) suhteutettuna saatavaan apuun.

Doxal on trisyklinen antidepressiiva, jolla on väsyttävää vaikutusta. Kyse ei siis ole neuroleptistä.

• Nita

käyttänyt Tenoxia jo vuoden enkä ole tullut riippuvaiseksi. Lääkäri vaan sanoi ettei pidä käyttää joka ilta. Minua ahdistaa kun en saa nukutuksi ja sydän alkaa temppuilemaan, niin Tenox rauhoittaa oloa samalla.
      Käytän muutama kerta viikossa ja olen yrittänyt pärjätä puolikkaalla tabletilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45