NYKYJÄÄNHÄN EI LIIKENNEVAKUUTUKSESSA OLE IKINÄ OMAVASTUUTA, ELI VOIN AIHEUTTAA AUTOLLANI KYMMENIEN TUHANSIEN VAHINGOT JA OMIKSI VAHINGOIKSI VOI JÄÄDÄ VAIN SATASIA KORKEINTAAN.
MUTTA MAHDOLLISTAISIKO LAKI LIIKENNEVAKUUTUKSENN JOSSA OLISI ESIM 1000€ OMAVASTUU. JA NÄIN OLLEN VOISI ITSE VAKUUTUKSEN HINTA PUDOTA REILUSTI
LIIKENNEVAKUUTUS JA OMAVASTUU
8
916
Vastaukset
- Älä.Huuda
Ota se Caps lock pois päältä
- vakuutus.jotakin
Varmahan ei voi olla, mutta tuskin....
- Pahero
Laki ei mahdollista tätä.
Laki ei myöskään mahdollista ajamista ilman liikennevakuutusta
Esim. suurehkolla kuljetusliikkeellä voisi olla omavvastuuna vaikkapa 4000€ joka laskisi vakuutusmaksuja roimasti
Ja taasen tosi isolle kuljetusliikkeelle voitaisi antaa vapautus kokonaan liikennevakuutuksesta, eli yritys korvaisi itse kaikki vahingot
Ja tosiaan valtion autoissa kuten poliisiautoissa ja postin autoissa ei ole liikennevakuutusta. Koska kaikenkaikkiaan vakuutusyhtiö on voittoa tekevä firmaKiitos. Eli nykyinen laki oikein erikseen suosii vakuutuspetoksia kun ei ole omavastuuta
- vakuutusetsivä
Minkälaisen vakuutuspetoksen liikennevakuutuksella voisi tehdä?
- vakuutusetsivä
vakuutusetsivä kirjoitti:
Minkälaisen vakuutuspetoksen liikennevakuutuksella voisi tehdä?
Ostat 100€ auton, otat uuden liikennevakuutuksen siihen 0 bonuksilla.
Peruaatat vahingossa kaverisi auton lunastuskuntoon....
Oma tappio 100€ parin viikon vakuutusmaksut
Vakuutusyhtiön tappio tuhansia
- klmln
Täytyy myös ottaa huomioon että liikennevakuutus korvaa myös henkilövahinkojen sairaalamaksut.
- väisti-vastuun
kempeleen tonokki maksattaa meillä muilla satoja tuhansia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275