Mikä mahtaa olla tämä mattamusta sierra kylällä joka kiertää rinkiä täynnä kakaroota..kuski iältää 20-30v joten tuskin omia lapsiaan ajattaa..tupakkaa ja alkoholia näkyys piisaavan myös sinne takapenkkiläästen iloksi..Vanhemmat ottakaa selvää mihin lapsenne käyttää viikkorahansa ja missä kuluttaa aikansa.! -Elisa-
VANHEMMAT HUOMIO!
27
336
Vastaukset
- itsekkinjoskus
aivan normaalia ollu joka ikäpolvessa turha kytätä saa vaan ns.ulosteen maineen kun menee lapsille sanomaan? jokain kai opettelee ryyppää ja polttelee 15v...se vanhempi jo väittää ettei meidän kullannuppu on joko tekopyhä(joita kurikka täysi) taikka ummistanut silmänsä tosi asioilta.faktaaa
- tiedäntiedän
J*** Y**-********
- polokeekaasuu
Joo, siälä se päivystää sokkarin parkis pitkin päivää ja iltayötä.
- stoppiasiaan
ei muuta kuin poliisille vihjettä tästä namusedästä!!!
- lounastuuli
20-30... on siinä haitaria kerrakseen. Entäs kyydissä olleet? Varmaan 3-13 sun arvion mukaan, eikö?
Miten niin hyvin näitkin auton takapenkille? No et muuten kuin istumalla siellä itse.
Jäitkö ilman vai mikä katkeroitti? - järkivalunupeltoon
taas tätä ...suomea sanotaan poliisi valtioksi...mutta etelä-pohjanmaata voi kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa kyttääjien ja selkään puukottajien maakunnaksi...kateita kyttääjiä kaikki tyyni...oon aina sanonu että liikaa apulantaa juomavesissä valunu pitkien peltojen kautta ja äiteet ei malta päästää pojistaan irti sinne jää omille maille sitten ihmetellää kun on vähä huonosti nuo nais asiat..miksiköhän?
Jos ei vittu rupea loppumaan se vitun kiertely niin kyllä vittu keinot keksitään. perkele! vaikka virkavallan yllytän tämän kimppuun.
- NAURAAVITTU
NAURAA!!!
- OletSekaisin
PYLLIS SUPPO ! kunnon eteläpohojanmaalaanen juntti.
OletSekaisin kirjoitti:
PYLLIS SUPPO ! kunnon eteläpohojanmaalaanen juntti.
OLEN SIVISTNYT HENKILÖ VITTU
- hankihoitoajo
OLETKO VITTU SIVISTYNYT VITTU HENKILÖ VITTU ?
- Hankihoitoa
Miksi vittusuppo ei puhu mitään? Vittu.
- HankiHoitoa
Tykkääkö se suppo ottaa poskeen?
HankiHoitoa kirjoitti:
Tykkääkö se suppo ottaa poskeen?
Mitä se kertoo suomalaisesta yhteiskunnasta, että esitetään tämmöisiä typeriä kysymyksiä?
- hankihoitoa
Noniin juntti mene nukkumaan siitä.
- hävetäsais
Tuohon s-markettiin ku tuloo käveltyä ruokaa hakemahan niin sielä se sama kolloo kenaa mutta auto on vaihtunu violetin sinisehen eskorttihin..kyllä jons olis vähäkäät nuareet niin antaasin luuranvarresta ja kunnolla!
- Loppuukenaalu
Onko se kolloo käyny autua sitte välillä vaihtamas ja tullu kenaalemahan takaasi siihen sokkarin nurkalle väijymähän josko sais jonku herran-tertun siältä kyytihinsä napattua, varmahan vaihtaa autua tarkootushakuusesti harhauttaaksensa kiukkuusia vanhempia perästänsä.
Aika moinen epeli taitaa olla kysehes, ku on nuan kiärän juanenkääntehen keksiny, mahtaa siinä olla ihimettelemistä jotta milläs autolla se kolloo tänään porhaltaa sinne kaupan nurkalle pilaamahan kurikkalaasen nuarison lopullisesti.
Kyllä nyt pitää vanhempien asettua vastateloon ja laittaa jonkun valtakunnan kyttäysrinki sinne kaupan nurkalle, jotta tämä touhu saarahan loppumahan, nyt on kuitenki kyse tulevista veronmaksajista.
Yhyres me teemmä tästä alakuhunsa lopun.
- mehtonen
kyllä huomaa että on pienessä kylässä tekemiset vähissä..olisitte pyytäny joku edes kimblen joululahjaksi(se on lautapeli)...
- huuui
Ei me täälä kurikas mitää ki,bleä pelata, me pelatahan pohojalaasia sananseliitys peliä jos keriitähän mattamustan siarran jaakaamiselta.
- Huolestunutvanhempi
Nyt sillä on sininen ford focus ja sama touhu jatkuu.. Lapsia takapenkki täynnä. Näyttää kiertävän kaikki kurikan kaupat ja sieltä hakee lapsille alkoholia ja tupakkaa. Karkkikaupassakin oli yks päivä varmaan hakee houkuttimia lapsille.
- Kurikkalaanennuori
Lopettakaa toisten ihmisten seuraaminen ja menkää vaikka nukkumaan
- Kiukkuunen
Voi ristus ottakaa ihimiset selevää asioosta ennenkö tällääsiä keskusteluja laitatta liikenteehin
- mitähänvittua
Nykyään tällä "tyypillä" on Punainen nissan micra
- 46754325677
Hyvä tietää!
- 45678765678
niin kauan kun muistan 5-6v on joku laittanut tänne kurikka palstalle tätä huomio huomi sierra kerää lapsia juttua..joko kirjoittaja on mielisairas tai seuraa vailla. aina nuoret on löytäny jonkun joka hakee kaljaa ja kuskaa kemuihin...ei niitä tarvi sekottaa pedofiileihin ja namusetiin...pikkusen kannattas nyt miettiä mitä tänne kirjottaa.mä ymmärän pieni kylä..vähän tekemistä ja ystäviä..vielä vähemmän juoruja....rupea alottaja ryyppäämään kyllä baarista uusia ystäviä äkkiä löytyy ja kun tarpeeksi kauan vedät saat osastolta uudet....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664