Pirkanmaan ammattisiivous KY

pettynytPK

Kannattaa kahdesti miettiä ennen kun tilaa tältä firmalta siivous palvelua. Aiemmin kesällä oli meille tilattu vanhan puu talon suursiivous ja oli aika kokemus. Ajattelin ensin etten kirjota mutta laitan nyt kuitenkin kokemuksia.

Mieheni soitti ja tilasi suur siivouksen kun oli ollut talo asumatta vähän aikaa ja emme itse oisi jakseneetkaan isoa urakkaa. Hinnaksi sovittiin puhelimessa alustavasti ihan kohtuullinen summa. Kävivät katsomassa taloa ja oli jotain puhetta lisä töistä joita voisi tulla pikku summalla.

Aloitus viivästyi kaksi kerttaa ja lopulta mieheni jo koitti vaihtaa firmaa mutta ei kiireessä noin vaan löytänyt uutta ja parin viikon viivästyksen jälkeen pari naista saapui tekemään siivousta.

Kun sitten menimme katsomaan niin osa oleellisia paikkoja oli jätetty siivoomata jonne emme itse ylety, esim kaappien ylä hyllyt ikkunalistojen päällyset sekä huone kalujen takana oli koskematonta.

Laskua avatessa koitti yllätys kun summa oli yli 2 kertaa alustavasti sovitun suurunen, tunteja oli merkattu 2 kertaa puhelimessa sovitun määrän. Usean puhelin keskustelun jälkeen vasta suostuivat laskemaan hintaa ja kuluttaja asiamiehelyä ja lakimieheltä jouduimme asiaa kysyy.

Kuljemme usein talon ohi autotietä ja yleensä ei koskaan näkynyt siivous firman punaista Hyundaita pihassa vaikka tunteja oli merkattu ihan huima määrä.

Vastaisuudessa kysymme isommilta firmoilta vaikka kuulemma ne on kalliimpia.

58

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdyssanat

      siivousfirma, puutalo, suursiivous, lisätöistä, pikkusumma, ylähyllyt,huonekalujen, puhelinkeskustelu,kuluttaja-asiamies

    • siivous

      Varmasti paikkakunnalta löytyy luotettavia siivousfirmoja. Kannattaa tiedustella ja pyytää kirjallisia tarjouksia,sitovia...

    • vakioasiakas

      Itse olen tilannut kyseisen firman palveluita jo useamman vuoden ja olen ollut ihan tyytyväinen. Taitavat enemmän tehdä siivouksia yritysten parissa.

      • hehhh

        Oma kehu haisee... taitaa firma itse siellä kehua itseään :)


    • ammattisiivous

      Hei.
      Saisinko reklamoijan yhteystiedot koska emme mielestämme ole keväällä käyneet siivoamassa puutaloa? Mutta jos olen tälläisen tilanteen unohtanut niin mielellään keskustelen asiasta lisää kun saan selkeyttä mistä tapauksesta on kyse. Meillä on vakioasiakas kunta niin kovin paljon emme muita keikkoja tee kun harvakseltaan.

    • ammattisiivous

      Tarkastimme asian ja tälläistä urakkaa ei ole toimitettu viime keväänä. Toivomme kirjoittajan ottavan yhteyttä oikealla henkilöllisyydellä.

      • pettynytPK

        Vielä kehtaavat väittää ettei ole tehty hommaa, emme kyllä ikinä enää käytä tämän firman palveluksia.


    • varovainen

      Sain kuulla joskus kun kysyimme tarjouksia kaikilta että Pirkanmaan ammattisiivous KY oli joutunut maksaa ison 5-numeroisen summan korvauksena sopimusrikkomuksesta toiselle firmalle.

      Ei kovin luotettavaa kuvaa anna...

    • Todellatörkeää

      Minusta on todella törkeää mollata jotain firmaa netissä nimettömänä. Pahimmassa tapauksessa voi toiselta mennä elinkeino. Jos joku huijaa niin se on hyvä tuoda julki mutta omalla nimellä!

    • ammattisiivous

      Tapaus menee poliisitutkintaan. Tiedämme kirjoittajan henkilöllisyyden. Eikä hän todella ole ollut asiakkaanamme. Vaan on muuta hampaankolossa

      • Realismiapyydään

        Älä nyt viitti uhota että tiedät kuka on kyseessä. Ei tämmöisiä asioita viikonloppuna selvitellä. Olet naurettava kun otat niin sanottuja taskupuheluita viimeisenä olejenkortena ja koita saada toisen laskeen alleen.........


      • 5-6
        Realismiapyydään kirjoitti:

        Älä nyt viitti uhota että tiedät kuka on kyseessä. Ei tämmöisiä asioita viikonloppuna selvitellä. Olet naurettava kun otat niin sanottuja taskupuheluita viimeisenä olejenkortena ja koita saada toisen laskeen alleen.........

        mustamaalaaja on kirjoittanut sen verran jo näitä viestejä että niistä saa sivullinenkin ajatuksia mistä suunnalta tekijää voisi etsiä.

        joka tapauksessa yritystoiminnan mustamaalaaminen on rikos. pienen yrityksen osalta rikostutkinnan ja tuomion kynnys on matala, sillä jo pari viestiä voi aiheuttaa huomattavaa vahinkoa.

        tämän kampanjan tekijän on syytäkin laskea alleen. hän jää kiinno varmasti ja on vastuussa yritykselle aiheuttamastaan vahingosta myös rahallisesti.


    • Realismiapyydään

      ^ tuo vastauksesi ^ kertoo että et kuitenkaan tiedän ap:n kirjoittajan henkilöllisyyttä. Täähän menee mielenkiintoiseksi kun on jo tullut rahallista vahinkoa.....

      Koita herätä nykypäivään että netti on nykypäivää ja 50-luvulla juoruttiin puhelimessa ja toreilla........

      Eikö olisi Teidänkin siivoojien mukavampi keskustella maahanmuutosta...onhan se positiivinen juttu kun kaunis tumma poika siivoo essu päällä, kyl siinä silmä lepää ja muuten tekee viellä halvemalla töitä kuin orginal veteläinen

      • 5-6

        jos minun vastausta tarkoitat niin en edusta yritystä tai ole edes asiakas..

        liiketoiminnan mustamaalaaminen ei ole laillista tai edes normaalia ihmisen käytöstä. aiheellinen asiallinen kritiikki on eri asia, mutta tästä kampanjasta huokuu tahallinen mustamaalaaminen.


    • nipsukkk

      En ainakaan itse uskaltaisi mennä tuollaisen firman asiakkaaksi joka noin suhtautuu asiakaspalautteeseen.

      Ainahan netissä kaikista ja kaikesta puhutaan mitä sattuu, tuskin ihmisiä ne puheet haittaa niinkään vaan tapa millä jotkut firmat suhtautuu palautteeseen.

      • partajeessus

        On kyllä niin pieleen mennyt tämän firman PR-toiminta että ei voi kuin nauraa partaansa ja tuntea myötähäpeää.


    • vähän_isomman_yr_omist

      Samaa mieltä "partajessen" kanssa.
      Fiksut yritysjohtajat antavat koirien haukkua ja pitävät karavaanin liikkeessä.
      Jos on jotakin ongelmia, niin ne hoidetaan lakituvassa, eikä suinkaan Suomi 24:ssä.
      Tässä lafkassa tuntuu olevan halu vääntää ja kääntää ja kinastella sosiaalisessa mediassa.
      Tällaiselle touhulle nauraa ne kuuluisat Naurismaan Aidatkin.
      Kaikesta päätellen kyseessä työtön pikku firma, jossa on aikaa moiseen pelleilyyn.

    • Todellatörkeää

      Hetkinen... Täytyy olla aika katkera että viitsii ottaa yksittäisen ihmisen tällä palstalla silmätikuksi. Taitaa olla jotain hampaankolossa sinulla itselläsi. Mitähän mahtaa olla motiivisi mustamaalaukseen? ?

      • Todella_hienoa

        Todella hienoa että tälläkin palstalla joskus puhutaan asioista suoraan.


    • näsinneula

      tekee kaiken itse niin ei voi syyttää kuin itseään jos mokaa

    • 5-7

      Saisitte jo ymmärtää että kyllä firma saa puolustaa itseään sosiaalisessa mediassa jos tulee huonoa asiakas palautetta jonka antaa ymmärtämättömät asiakkaat! Kun ei sitä huonoa palautetta saisi kirjoittaa firmoista!

      Yleensähän se vika on kuitenkin asiakkaissa jotka aina valittaa ja narisee kaikesta ja hinnasta.

    • ihmetteleväinen

      Hei. Haloo 5-7.
      Herää todellisuuteen.
      Jokainen ulkopuolisena näkee kun näitä ketjuja seuraa että ei ole mitään asiakasta vaan jonkun tekemä halpa pila. Toivottavasti jää kiinni

    • toimari_ei_pelle

      Tulee nuo firman itse kirjottamat puolusteluviestit aina niin nopeasti että eiköhän se jo selvää missä päässä se vika on asiakaspalautteen vastaanotossa.

      Asiakkaitten syyttely ja sinivuokoilla uhkailu on ehkä se kaikkein huonoin mahdollinen tapa kerätä sympatiaa asiakkailta.

      Omassa lafkassa nämä asiat hoidetaan ihan muualla kun jossain nololla suoli24-palstalla itkemällä firmaa aina vaan syvemmälle suohon.

      • viismiinuskuus

        sinä se vaan jatkat ja jatkat, useilla nimimerkeillä. (omaani 5-6 ei voi enää käyttää.) kirjoitat mustamaalaamistarkoituksessa niin puolesta kuin vastaan. kaikki sen jo huomaa!

        miten voi ihmisen henkinen tila olla noin huono! hae apua!


    • viismiinuskuus

      vaikka tottahan se silti on että ei nämä minun kirjottamat puolusteluviestit ole kovin uskottavia kun koitan vaan kääntää asiakaspalautteita positiivisiksi.

      • viismiinuskuus

        taidat valitettavasti olla parantumattomasti sairas mieleltäsi. viesteissäsi useilla nimimerkeillä, myös muiden nimissä, ei ole järjen hiventäkään.


    • MainontaaJaSeksiä

      Niin tuli mieleen että markkinoinin pitää olla mieleenpainuvaa.....yksi tapa on tehdä mainoksesta ärsyttävät. Olisko nämä keskustelut ko. firmasta hienosti naamioitu mainokseksi?

    • tosi-juttu

      Tämä firma jäänyt mieleen siitä kun joskus olin työ harjottelussa yhdessä Olkahistenlahden rannalla sijaitsevassa ravintolassa.

      Kuulin johto portaan ihmettelevän laskutusta ja kun katsoivat kulunvalvonnasta niin firma oli ollut paikalla 50 tuntia ja olivat silti laskuttaneet 100 tunnista.

      Eivät sit tulleet enää uudestaan...

      • viismiinuskuus

        kirjoitustyylisi paljastaa sinut mustamaalauskampanjan aloittajaksi. nimimerkkien ja perättömien tarinoiden vaihtaminen ei persoonaasi piilota.


      • JankunJankunJankun
        viismiinuskuus kirjoitti:

        kirjoitustyylisi paljastaa sinut mustamaalauskampanjan aloittajaksi. nimimerkkien ja perättömien tarinoiden vaihtaminen ei persoonaasi piilota.

        Uskomattoman lapsellista täällä sosiaalisessa mediassa käydä väittelyä ja puolustella itteensä.
        Tajuutko yhtään miten naurettavaksi teet firmasi, kun vastailet täällä Suomi24:ssä muiden provoihin.
        Olet kyllä munannut firmasi maineen totaalisesti kinastelemalla täällä niin kuin pikkulapsi hiekkalaatikolla.
        Jos joku lausuu sun pikkufirmastas jotakin perätöntä niin tee poliisille tutkintapyyntö.
        Jos sen sijaan täällä jatkat kinastelua niin se antaa kuvan, että puheissa onkin jotain perää.


      • eikannata
        viismiinuskuus kirjoitti:

        kirjoitustyylisi paljastaa sinut mustamaalauskampanjan aloittajaksi. nimimerkkien ja perättömien tarinoiden vaihtaminen ei persoonaasi piilota.

        Viismiinuskuus.
        Ei kannata vastata enää mihinkään viesteihin vaan antaa hänen väitellä keskenään. Narsisti kääntää, vääntää ja manipuloi.


    • omenaputosipuusta

      Onko tietoo mitä maksaa näillä lehtien siivoaminen?

    • klassikkoainesta__

      "Olet kyllä munannut firmasi maineen totaalisesti kinastelemalla täällä niin kuin pikkulapsi hiekkalaatikolla."

      Niinpä... jos/kun tuo viismiinuskuus on firman omistaja tai firmaan liittyvä henkilö niin eipä isompaa karhunpalvelusta enää olisi voinut tehdä omalle firmalleen/työnantajalleen.

      Johonkin PR-suhteiden ja sosiaalisen median oppikirjaan tästä ketjusta saisi täydellisen esimerkki-keissin.

      "Jos sen sijaan täällä jatkat kinastelua niin se antaa kuvan, että puheissa onkin jotain perää."

      Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, kun noinkin pontevasti joku firma viitsii ja kehtaa tapella sosiaalisessa mediassa.

    • PirkanmaalPK-yrittäjä

      Tämän keskusteluketjun jälkeen en minä ainakaan tilaisi kyseiseltä firmalta mitään palveluita.
      En todellakaan uskaltaisi noiden asiakaskokemusten perusteella.

    • eimahdamitään

      Mitä sitä yrittäjä voi muuta tehdä kun sivusta seurata ja laittaa asiaa tutkintaan jos joutuu tarkoituksellisesti mustamaalauksen kohteeksi. Tekijä kun kaikki on laittanut aikalailla samaan aikaan ja kyseessä pitkään toiminut yritys. Helppoa on nimimerkkien taakse piiloutua ja esittää milloin ketäkin.

    • Nimelläasiat

      Minkä takia valittajat ei esiinny oikealla nimellänsä? Minun yritykseni jos joutuisi tämmöisen arvostelun kohteeksi olisin aivan rikki. Jos me tekisimme virheen, niin toivoisin että asiakas reklamoisi siitä. Ja jos emme tekisi asialle mitään, niin sitten laittaisi tämmöiselle palstalle. Toivottavasti ketjun alulle panija on ollut henkilökohtaisesti yritykseen yhteydesssä. Hyvää jatkoa kaikille. :)

      • HyödynnäMarkkinointi

        Tämän päivän lehdessä kerrottiin että lokapojat ovat vaihtaneet yrityksen nimeä. Nyt vanha tunnettu nimi menee hukkaan.....uutisen kertoi STT

        Eli Pirkanmaan ammattisiivous voi hyödyntää tätä julkisuuttaa jos osaavat. Mutta taitavat olla vain pölyhuiska pystyssä ja uhkailevat poliisilla. Odotan tietoja mites poliisitutkinta edistyy?


    • Lokapojat

      Lokapojat ja Pirkanmaan ammattisiivous liittyvätkö samaan keissiin jotenkin?

    • mt-kuntoutuja-moppaa

      Tästä ketjusta on poistettu kommentteja joissa ilmeisestikin firmaa edustava kirjoittaja haukkuu palautetta antavia "jättimäisesti mielenterveysongelmaisiksi" jne vastaavilla termeillä.

      Voi vain arvailla mitä tapahtuisi jos joku uskaltaisi enää jättää palautetta firman toiminnasta.

      Jos asiakkaat on lähtökohtaisesti jättimäisesti mielenterveysongelmaisia niin kertoo aika paljon firman palveluasenteesta.

    • kiusanteoltahaiskaht

      Mitä uuden yrityksen perustaminen hyödyttää kun tod. Näk. Näitten ketjujen alulle laittaa tekee saman uudestaan. Saa siinä aika monta kertaa vaihtaa nimeä. Onkohan siinä muuten mitään rajaa montako kertaa voi firman perustaa? Näkee hän sen jo siitä että kaikki tekstit samaan aikaan laitettu

      • MarkkinaRakoOriveelle

        Onko Orivedellä Mt päivystystä? Ammattikuuntelija kuuntelee yhtä sujuvasti kuin Ammattisiivous siivoo, joten kannattaa hakeutua hoitoon jos näkee että kaikki tekstit samaan aikaan laitettu


    • Yrittäjälleoikeutta

      Täällä ei minun mielestäni pitäisi julkaista tällaisia juttuja nimettömänä. Jos on firman kanssa ongelmia niin sitten omalla nimellä kirjoittaa.

    • haiskahtaa

      Googletin niin kaikki kuukauden sisään kirjoitettuja ja samalla aloitustyylillä

      • PaskahuussiinSeinä

        Kuinka pitkään jaksat selitellä? Ihan mielenkiinnolla tätä sinulta kysyn.....


    • Ammattinauraja

      Ammattinauraja KY nauraa näille kaikille tämän firman jutuille sosiaalisessa mediassa.

      Ammattikuuntelija KY voi auttaa jos tuntuu että kaikki viestit on kirjoitettu samana päivänä. Joskus ne pölyhuiskat voivat jutella salakavalasti.

    • säästö-vinkki

      Meillä siivotaan itse niin ei tarvitse maksaa kellekään.

    • nahjuslaiskuri

      Meilä ei siivota olenkaan koskaan niin säästyy raha JA aikaa.

      Laiskuus säästää hikeä.

    • omon

      onkos tuolla lylyssä jokin siivousfirma?

      • Chalmers

        En tiedä, kun en oo paikkakunnalta, sano entinen likkakin kun jannu pi... saada kysy


    • KakitPaljastuu

      Kuka siivoaisi koiran paskat tien reunoilta? Voinko tilata siivouksen Pirkanmaan Ammattisiivoukselta ja osaavatko he tehdä hyvää työtä? Ja niin hinta pitää olla edullinen

    • Chalmers

      Kuka siivois meillä ilmaiseksi?

    • sivustaseur_Tampere

      Tämä keskusteluketju näyttää pysyvän pinnalla päivästä toiseen.
      Eiköhän yrittäjä viimeistään tässä vaiheessa ole oppinut, että ei olisi aikanaan kannattanut provosoitua ja lähteä mukaan naurettavaan väittelyyn tällaisilla tyhjänpäiväisillä foorumeilla.
      Kalliita oppirahoja siis pitää maksaa, jos on heti nokka solmussa jokaisesta negatiivisesta palautteesta, jonka sosiaalisessa mediassa kohtaa.
      Jos jostakin firmasta etsii netin kautta tietoja, niin tehokkaimmin esille juuri tulevat nämä keskustelupalstojen kommentit.
      On aivan turha maksaa kalliita kustannuksia yrityksen näkyvyydestä jollakin kaupallisella sivustolla, jos maksuttomien keskustelupalstojen kautta tulee paskaa niskaan koko ajan.
      Kyseisen firman täytyy vain toivoa, etteivät mahdolliset uudet asiakkaat ainakaan netin kautta etsi tietoa, jos harkitsevat tarjouspyynnön lähettämistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe