nurkassa.Ja omistaja vaihtuu tietyn väliajoin sukulaisten välillä uudella starttirahalla.
Kohta on Irakilaisia Kebabpitserioita joka
5
<50
Vastaukset
- urtyurtyu
Näin on tehty mm. Pohjois-Savossa jo 1990-luvulta lähtien. Ei ne koskaan mitään veroja maksaneet ja laskut tavarantoimittajillekin jäivät maksamatta. Yks yö vain kävivät hakemassa kamat ja siirtyivät seuraavaan kaupunkiin imemään yhteiskunnalta starttirahoja. Firman nimellinen omistaja vain vaihtui.
- Työllistävävaikutus
Ja touhu on kaikkien tiedossa,ja silti katsotaan muuualle
- Ahmeds_Pizza_Kebab
Numero kuustoista, pizza enrico
pizza enrico valmis
Hyva pizza sulle paistelen
Myöskin kebab leikkaan leivälle
Pihvi sekä hyva leikkele
Kaikki maistuu sama pahalle
Kananmuna, oregano, se hyva hyva hyva hyva hyva pizza on
Mita mita mita mita sina sanoa
Onko pizzassasi jotain muka vikana
Älä alkaa minun pizzojani haukkua
Sä vois varoa, mitä sanoa
Mita mita mita mita sina sanoa
Eiko pizzassasi ole muka makua
Sina ei ole pakko täällä ruokailla
Se maistuu samalta missä tahansa
Seittemän, papa's special
Aina joskus pizzaan lentelee
Paksu rintakarva juurineen
Kuminauha pitkä keltaanen
Kaikki sieltä kylla löytää sen
Hyva ölju, paksu pohja, se hyva hyva hyva hyva hyva pizza on
Mita mita mita...
On se juusto, se mika kananmuna ole!
Juusto!
Numero viisi, marghareeta..
Se on ihan hyva vegetariana kun siina on..
hiukan siivu pekonia ja vahan jauheliha
Sinulla kaunis vaalea tukka.
Tyttö, Lähte mun kanssa mukan Irak
Ma vien sut kaunis paikka, mun isän ja äitin luo
Mita mita mita...
Mita mita mita sina sanoa...
Älä ota nelonen, meil on kaikki kinkku aivan vanha
Mita mita mita sina sanoa...
Voitko laitta tomaatti tilalle kurkku?
Tommosta voi kellekkaan myyda, heita roskiin. - suomalaisetköyhtyy
Lienee pakolaiset itse kohta ainuita,joilla on pitsaan varaan?Yhteiskunnan elätit.
- OnceUponTimeInFinland
Nää nykyiset hepappimyyjät toivottaa varmaan lämpimästi tervetulleiksi uudet laittomasti maahantunkeutuneet veljensä.
Laittomia maahantunkeutujiahan ne on lähes kaikki, koska tänne on tultu ennaltatehtyjen sopimusten vastaisesti, sano hyysärivajakkisuvakit ihan mitä tahansa, piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736