Aloitin pari päivää sitten renkaan käytön kuukautisten alkamispäivänä. Menkat loppuivat seuraavana päivänä lähes kokonaan vaikka normaalisti tulee runsaasti vuotoa. Ohjeissa ei mainita asiasta mitään eikä lääkärikään mitään sanonut. Ovatko hormonit sekoittaneet kierron näin nopeasti, lisäksi olen huomaavinani muitakin oireita mutta en vain uskoisi että sivuvaikutukset alkavat heti! Kokemuksia?!
Nuvaringin aloitus
MävaaN
2431
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
moi
en tiiä onko normaalia
mutta mä kun aloitin renkaan käytön pillereitten jälkeen mun menkat on kestäny sen puoli - 2 pv
Et on vähentäny vuotoo huomattavasti, ennen olivat tosi runsaat ja saattoivat kestää viikon (7-8 pv)
mut kyl mä luulen et se tasottuu kun seuraavassa kuussa kun seuraava rengas on menossa! =)
mutta ei kuulemma epätavallista. Kuukautiset tulevat ihan normaalisti nyt kun rengastakin on "vingutettu" pidemmän aikaa. Eli uskoisin ettei mitään syytä huoleen!!